Felhasználó hozzászólásai
Téma: Mercedes-Benz avagy Milyen tipust vegyünk vagy kerüljünk
Hozzáadva: 2007.07.22 04:37
attusé 200e
nemcsak szivás van, hanem drágább is diesel, hiába a teljesitménynek ára van
Téma: ma délután elpárolgott a hűségem a City Taxihoz
Hozzáadva: 2007.07.22 04:35
utaspanasz?
nem jött a taxi és kész, nincs az I. kerületben droszt?
nem értem minek ebből ekkora tüzet csinálni
" - igen, holnap reggel 9 re lehetséges hogy tudunk autót küldeni, ha mégsem sikerül, akkor telefonon visszahivjuk.
Ilyen esetben célszerű meglátogatni az első taxiállomást és használni az ott várakozó taxikat......"
London 1998
Téma: Mercedes-Benz avagy Milyen tipust vegyünk vagy kerüljünk
Hozzáadva: 2007.07.18 21:23
sajnos itthoniak közül nehéz értelmes darabot kifogni, bár pénz kérdése az egész, de én reális áron gondoltam.
Amióta az EU ban vagyunk, s zajlik ez a regadós sarcolás, egyre kevesebb értelmes darab érkezik az országba, kinn lehetne venni, de nem éri meg.
a 210 nél még fenn áll, az is, ha nem igazán jó, akkor vagyonokat lehet költeni a rendberakásra, ellenben a 124 el.
Téma: BUFI THE KING FAN CLUB
Hozzáadva: 2007.07.18 21:10
sokat beszélt és nem mondott semmit
de az biztos, hogy bele lehet fáradni, főleg ugy, hogy érzed, látod, nincs értelme a munkádnak.
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2007.06.29 02:09
nem lehet beszólni, hogy késni fogok,mert nagy a forgalom?
nagypályás
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.06.26 00:32
passz, én a mult században vizsgáztam
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.06.25 23:34
sehogy, még rövid távon sem, a 10-12 óra is durva......ha végeztél csak alszol, felkelsz és mész melózni, nem lenne gond, ha megtehetnéd hati 5 napban, de nem teheted meg.
Ugy dolgozol, ahogy akarsz, azt hiszem csak 1 ember ül 1 autón.
Engem már a 8 óra is fárasztott, nagyon sok az üres idő, amit nem kompenzál a fuvardij.
Állsz és vársz 1 orát - lehet többet, nem tudom, hogy megy a Zonánál - majd belenyulsz egy 2/a ba és vissza, napközben 5 rugóért, hát gondold el.
Cégesként is megeshet, 1 óra dekkolás, majd 1 rugós fuvar, s ujabb 1 ora, még egy hasonló, 2 óra alatt bruttó 2ezer ft, na én ezt untam meg és sok mást is.
szvsz addig ugy sem hiszed el, amig ki nem probálod:))
Téma: Taxit keres az Országgyűlés
Hozzáadva: 2007.06.25 23:24
s majd lehet sorakozni az 5-6 millás autókkal, s az utasok miért is ne gondolnák, hogy ezekkel tarifákkal is lehet venni/kifizetni egy ilyen drága autót.
Sirnak, zokognak, közben meg ott ülnek az uj vagy ujszerű felsőközép kategoriás autókban, akkor nem lehet itt baj, minek is emelni.
Maximált tarifa?
azt sem, minek, hiszen az évek során sem értek él a taxicégek a telefonos fuvarra a meghatározott maximum árat, pedig ugye az emlitett fuvarnak magasabb a költsége, mint amikor a droszton beszállnak.
Teljesen felesleges itt bármit is tenni, biztos minden a legnagyobb rendben van.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.06.25 23:11
milyen autód van?
Téma: Taxis-e a DROID, vagy egy ocsmány eltaposandó féreg?
Hozzáadva: 2007.06.25 22:55
taxisok