Témakörök > Droszt Híradó > Mercedes-Benz avagy Milyen tipust vegyünk vagy kerüljünk A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
pupák | 2018.06.22. 07:55:03 / # 348886 |
|
Pedig amikor megláttam, hogy eladod, kicsit megremegett a kezem, hogy ráröppenjek, mivel annak idején láttam, hogy mennyire patentosan fel lett újítva a kasztnija. Csakhát naponta 120 km-t ingázok a munkahelyemre és az nagyon nem mindegy mennyibe fáj...
Előzmény: #348885 tomajer 2018.06.22. 06:14:48 |
tomajer | 2018.06.22. 06:14:48 / # 348885 |
Igaz, ez is 10-12-őt eszik gázból:-P Sajnos, meg kell válnom tőle :-( Az ok. Hogy amíg a nevemen van .... és a Skoda is, addig nem tudom a
bónuszomat átvinni az újra .... és mint tudjuk, a biztosítási díjaink,
nem a legkedvezőbbek. Fiatal, 1997-es. 210-es. E 230. Még van rajta egy év műszaki, és erre az évre Bp matrica. Tizensokéve nálam, előtte Bbetyárnál. ... őelőtte nem volt taxi :-) Gondolnék érte, ákcijósan 400 000-et. 20/457 48 46 És emlékeztetőül, a fényes múlt :-)
Előzmény: #348881 pupák 2018.06.21. 12:22:55 |
|
pupák | 2018.06.21. 12:22:55 / # 348881 |
|
Sziasztok! Abban tud valaki segíteni, hogy a CNG üzemmódnak vannak-e súlyos buktatói? Olyasmire gondolok, amit egy eladó sosem vallana be a használt autójáról: pl. a valós fogyasztás, az esetleges állandó szervizlátogatás stb. Az hogy ritkás a kúthálózat nem probléma, mert mindennapos utam a nagyatarcsai CNG kút mellett vezet. Autócsere előtt szeretnék kicsit jobban képbe kerülni, mert mindenképpen nagyon olcsó km-költségekre vágyom és az alig fogyasztó, szinte párával elközlekedő dízelek mellett ez a gázos mutatvány szimpatikus. Most egy LPG-s w202-m van, de az meg 10 felett hörpizik a gázból... Vagy vegyem vissza a néhai 210-esemet, amivel még dolgoztam?) - azt legalább már ismerem... Bocs, ha nem a legmegfelelőbb topicba írtam, de a "segítségeteket szeretném kérni" című inkább a pályakezdők gondjairól szól, nem a nyugdíjasokéról
|
tomajer | 2017.02.16. 08:57:59 / # 346854 |
Nálunk, csak a négyszázezret vallanák be :-)
Előzmény: #346853 Apuka 2017.02.16. 08:39:24 |
|
Apuka | 2017.02.16. 08:39:25 / # 346853 |
|
|
tomajer | 2016.12.22. 13:24:15 / # 346499 |
|
|
focilabda | 2016.11.20. 21:08:11 / # 346348 |
|
|
Apuka | 2016.08.04. 12:11:21 / Módosítva / # 345584 |
Igen, már kicsit én is unom ezt az örökké elővett témát. Igen, a csapból is ez folyik, aztán meg úgyse hiszi el már senki. De ilyen szép filmet nem forgattak még erről a témáról Lehet, hogy túl romantikusan nézem a világot, azt is tudom, hogy sokan azonnal migráncsozni kezdenek egy ilyen film láttán, mások majd azt mondják, sok pénzt borított rá a Mercedes, hogy ez az autó akár mozdulni képes legyen, de ennek a marokkói taxisofőrnek és az ő állólámpásának a sztorija nekem aranyfénnyel ragyogta be a napomat. Itt van, az értőket és a témát szeretőket minden ismert veszély ellenére sem foszthatom meg az élménytől. Három csodás perc, aztán megy tovább az élet.
|
|
tomajer | 2016.01.30. 09:58:57 / # 342813 |
Ez történik, ha egy 1959-es és egy 2009-es Chevrolet frontálisan ütközik – videó2016. január 27., szerda, 19:56 Utolsó frissítés: 2016. január 27., szerda, 23:29 A töréstesztben a Chevrolet 50 év különbséggel eresztette egymásnak két modelljét. Az oldtimer és a mai autók összehasonlításakor gyakran hallani a "bezzeg régen még tudtak autót csinálni" megállapítást. A dolog részben igaz is, külsőre valóban úgy tűnik, mintha a tervezők néhány évtizeddel ezelőtt több időt szántak volna a formavilág kialakítására. Igaz, akkoriban még nem nagyon kellett olyan szempontokat figyelembe venni, mint fogyasztás, vagy károsanyag-kibocsátás. A modellek tekintetében azonban nemcsak kívülről, belülről is igen komoly változások történtek. A Consumer Report nevű YouTube-csatorna még 2009-ben töltötte fel azt a videót – most a Kottke fedezett fel újra –, amin a Chevrolet két modelljét – egy 1959-es Bel Airt, valamint az abban az évben legyártott Malibut engedte egymásnak. A frontális ütközés végeredménye magáért beszél: Bár a Bel Airben elvileg "több az anyag", a törésteszt végeredménye mégis lesújtó az 1959-es autó szemszögéből nézve. A kocsi vezető oldali ajtaja egészen a hátsó ajtó közepéig felgyűrődött, a szélvédő betört, a biztonsági öv és a légzsák híján pedig el lehet képzelni, mi történt volna, ha az ütközéskor nem egy bábu, hanem ember ül benne. A Malibuban ezzel szemben alapból jóval kevesebb kár keletkezett, és bár szinte biztos, hogy ebben az autóban is komoly sérüléseket szenvedett volna a sofőr, a túlélési esélyei jóval nagyobbak lennének.
|
|
hiénakutya | 2015.05.19. 08:44:52 / # 339392 |
De leginkább Bécsben.
Előzmény: #339391 Vin 2015.05.19. 08:42:30 |
|
Vin | 2015.05.19. 08:42:30 / # 339391 |
|
Nem is tudom már hogy hol olvastam,talán Berlinben van egy bácsi,aki még ilyen állólámpással szolgáltat.
Előzmény: #339382 tomajer 2015.05.18. 06:28:30 |
tomajer | 2015.05.18. 06:26:48 / Módosítva / # 339382 |
|
|
alelölülő | 2014.12.06. 16:38:49 / Módosítva / # 337006 |
|
|
69 | 2014.06.27. 14:07:23 / # 89693 |
|
Előzmény: #89692 tomajer 2014.06.27. 10:19:17 |
tomajer | 2014.06.27. 10:19:17 / # 89692 |
Én is jobban szeretem a 126-ost.
Szerintem az volt az utolsó igazi merci:-)
Előzmény: #89690 69 2014.06.23. 17:15:15 |
|
tomajer | 2014.06.27. 10:17:27 / # 89691 |
|
|
69 | 2014.06.23. 17:15:15 / # 89690 |
|
Ezt már láttam én is. Nagyon durva!
Bár én W126-os FUN vagyok!
http://hangaraj.blogspot.hu/2011/07/ugly-duck-w126.html
Előzmény: #89689 tomajer 2014.06.23. 17:06:46 |
tomajer | 2014.06.23. 17:06:46 / # 89689 |
[b]Mercedes-Benz KO860
„Meghalni a halálfejes gombbal lehet”[/b]
|
|
hiénakutya | 2014.06.05. 14:29:48 / # 89688 |
|
|
Apuka | 2014.01.26. 10:31:27 / # 89687 |
|