Témakörök > Droszt Híradó > Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2020.11.29. 18:48:49 / # 352008 |
Nem elfelejteni. Hétfőn, legkésőbb gumicsere!
|
|
tomajer | 2020.09.28. 06:21:57 / # 351855 |
Dübörgünk, dübörgünk, de ott még nem tartunk, hogy a németek a mi kedvünkért, taxisárgára fényezzék az autókat ... :-P
Előzmény: #351854 cheater 2020.09.27. 21:48:03 |
|
cheater | 2020.09.27. 21:48:03 / # 351854 |
Nem sárgának kéne lennie..?
Előzmény: #351853 tomajer 2020.09.27. 09:40:00 |
|
tomajer | 2020.09.27. 09:40:01 / # 351853 |
Még nem.
Nem is tudjuk merre jár :-( De már a tesztautót megtapiztam, beleültem, vezettem. Adásvételit megírtuk, előleget befizettem ... Szóval jön. valamelyik Lagermaxos autón utazik .... Ha szürkét láttok, az lesz az :-)
Előzmény: #351852 alelölülő 2020.09.27. 02:08:56 |
|
alelölülő | 2020.09.27. 02:08:57 / # 351852 |
Megkaptad már?
Előzmény: #351851 tomajer 2020.09.26. 22:09:45 |
|
tomajer | 2020.09.26. 22:09:45 / # 351851 |
A vicc az, hogy a vadi új, még épphogy gyártásba került VW ID3 - ban, sima egyszerű bovdenes megoldás van.
Pedig abban aztán minden elektromos. Asszony aszontta, hogy ez nem autó, ez számítógép :-P
Előzmény: #351850 alelölülő 2020.09.26. 18:26:22 |
|
alelölülő | 2020.09.26. 18:26:23 / # 351850 |
Elég elb***ott megoldás.
Valószínűleg több autótulajdonosnak okozott problémát, mint autótolvajnak. |
|
Kovács Zoltán | 2020.09.26. 17:40:44 / # 351849 |
|
Köszönöm szépen a segítségedet, megoldottam két db 6-os furattal. Biztosan két anyja volt a tervezőjének!
Előzmény: #351848 alelölülő 2020.09.26. 17:31:10 |
alelölülő | 2020.09.26. 17:30:14 / Módosítva / # 351848 |
Előzmény: #351847 alelölülő 2020.09.26. 17:23:43 |
|
alelölülő | 2020.09.26. 17:23:08 / Módosítva / # 351847 |
Dinamit helyett flex.
Ha ez a megoldás nem tetszik, talán ez a video jutubon. Ha jól értem, csavarhúzóval kell megkeresni a megfelelő pontot. Ha ez se jó, akkor nincs több ötletem. |
|
Kovács Zoltán | 2020.09.26. 16:24:20 / # 351846 |
|
Úgy van, igazad van! Ettől még nem tudom kinyitni a géptetőt!
Előzmény: #351845 tomajer 2020.09.26. 16:09:48 |
tomajer | 2020.09.26. 16:09:48 / # 351845 |
Kulcsot?
Mármint a slusszkulcsot? Milyen modern baromság ez? |
|
Kovács Zoltán | 2020.09.26. 14:03:22 / # 351844 |
|
Sziasztok! esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy egy rúd dinamiton kívül, hogyan tudom kinyitni a Ford Mondeomnak a motorháztetejét? Elfordítom a kulcsot balra, egy kattanásnyit felnyílik a motorháztető, aztán elfordítom jobbra, és semmi! Van esetleg valami vészbejárat, vagy valamilyen más megoldás? Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!
|
mozinéző | 2020.09.08. 13:04:38 / # 351760 |
|
Pl. Csomád
Előzmény: #351759 hiénakutya 2020.09.07. 14:58:34 |
hiénakutya | 2020.09.07. 14:58:34 / # 351759 |
Mit is mondtatok, hova érdemes elvinni a common rail befecskendezőit elvinni felújíttatni?
|
|
tomajer | 2020.08.06. 20:27:47 / # 351670 |
Ujjé!
Előzmény: #351666 pupák 2020.08.06. 16:42:52 |
|
pupák | 2020.08.06. 16:42:52 / # 351666 |
|
Természetesen a jeladót olajcserével együtt cseréltem le. Sőt leszedtem az egész olajteknőt, anyjáig kipucoltam mosóbenzinnel, féktisztítóval, tükrösre pucoltam a peremeket és szépen újratömítettem és úgy szereltem össze. Viszont megtörtént a csoda: csak úgy simán poroszkáltam hazafelé az országúton és egyik pillanatról a másikra kialudt a lámpácska... ha izzó lenne és nem integrált led azt hinném, hogy megunta a sok viláágítást és kiégett. De így mégiscsak a technika csodájának tudom be... szóval most béke van.
|
tudomis(kibic) | 2020.08.04. 13:56:59 / # 351659 |
|
Tamásnál a pont! Egy olajcsere és utána visszaállítani a csereperiódust manuálisan. Ez benne lesz a kézikönyvben. (Vagy nem. ) Komolyabb autókban "kvázi" viszkozitásmérő is van. Nem hagyatkozik egyszerűen a kilóméterekre... Azért írj vissza, ha siker!
Előzmény: #351658 tomajer 2020.08.03. 20:10:50 |
tomajer | 2020.08.03. 18:53:21 / Módosítva / # 351658 |
Nekem volt hasonló, a Tourannal. 2.0 CRDI csak nekem a piros olajnyomásjelző villant ki.
A Gyári olajgomba megoldotta..... ideig óráig. Nézesd meg, mert van olyan motor, amelyiken két olajnyomásjelző gomba van. Lehet, hogy ez szivat. Viszont. Tudom, tudom kuruzslás :-P De a Xado olaj végleg megoldotta. Vagyis ő dönt, mikor kell olajat cserélni. Amikor elkezdi, akkor irány az olajcsere, és megint jó. Olyan 10-12 ezreket bír.
Előzmény: #351657 pupák 2020.08.03. 08:35:11 |
|
pupák | 2020.08.03. 08:35:12 / # 351657 |
|
Sziasztok! Végső kétségbeesésemben a nyilvánossághoz fordulok, hátha valaki már tapasztalt és megoldott hasonló kínokat. A beteg Skoda Octavia II. A kórisme: világít a műszerfalon a sárga lámpa, miszerint kevés az olaj a motorban. A nívópálca szerint persze dugig van. Első kör: olajszint jeladó csere (valami himihumi webáruházas eszközre), jelenség ugyanaz. Utána irány a bevált autóvillany szerelde, ahol kábel ellenőrzés és laptopos vizsgálódás után az ítélet: a jeladó gagyi, vegyek igazi gyárit. Következő körben neves alkatrész áruházban méregdrága Hella gyártmányú jeladó beszerzése. Ennek beszerelése után a kis olaj-ikonos sárga lámpa még most is az idegeimen táncol a műszerfalon. Tudnék együtt élni azzal, hogy figyeljek rendszeresen a nívópálca ellenőrzésre, de valahogy az elköltött 40 ezrek után mégiscsak jobb lenne már, ha nem világítana... Tud valaki olyan szervizt, ahol ilyesmit már megoldottak?
|