Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 14:55

Jobban tudod, hogy egy fuvarközvetítő hogyan gondolkodik, mint azt, hogy egy taxis hogyan gondolkodik. Ezek szerint te is fuvarközvetítő vagy. Megnyugtatlak. A fuvarközvetítőnek csak egy valaki szent és sérthetetlen. Ő maga. Ha ez nem így lenne, akkor nem úgy gondolkodna, hogy a taxis pótolható, mert van bőven.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 14:51

Mintha privátban mást írtál volna.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 14:47

Mosmivan? Átvetted a Tomajer szerepét, és megmondod, mit csináljak és hol? Nanemá. Belőle elég egy is. Aztán meg amennyire te véded a saját hmm ... szemétdombodat, annyira már én is hadd védjem a magamét. Az én szemétdombom ráadásul nem egyéni, hanem közös. Bármennyire is az ellenkezőjét próbálja sugallni itt valaki. Hogy a Zengő mit mondott neked, azt én nem tudom. Nekem ilyet nem mondott. Igaz, én csak egyszer beszéltem vele erről. Te biztosan jobb nexusban vagy vele. A WTCC-hz, vagy hogy hívják, végképp semmi közöd. Az az ő dilije, és legfeljebb mi, 6x6-osok lehetnénk miatta kiakadva. De, hogy te? Aki ahhoz próbál agitálni, hogy milyen kurva jó a "cége" (szerintem te ott valami tulajdonosféle lehetsz, mert el nem tudok képzelni ekkora nyalógépet valamilyen nyomós érdek nélkül) rendszere, amit azon a másikon kívül minden kollégátok átkoz? Ráadásul egy olyan "történelmi" múlttal (mondjuk ebben azért nem vagytok teljesen egyedül) rendelkező cégről beszélünk, amely lényegében lenullázta a szakmát, és a taxisokat. A számaidról meg a függvényedről csak annyit, hogy azt mondasz amit akarsz. Senki sem tudja ellenőrizni. Az informatikusod meg azt csinálja, amit mondasz neki. De azért ne legyél ebben az egyperces kivégzésben olyan biztos. No meg te csak a céged érdekeit nézed. Hogy a taxisok mekkorát szívnak miatta, az már nem érdekel.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 13:55

Ja, igen. Ez nem az ÉN ÉRDEKÉRVÉNYESÍTŐ KÉPESSÉGEM, hanem a TIÉD. Meg a TAXISOKÉ. Lenne, ha csatlakoznának a TGFSZ-hez. És ez nem reklám. Ha érted, miről beszélek.
Kezdek egyre jobban fogalmazni.
Ha meg erre, az eredmény annyi, hogy az októberi bevétele utolérte az augusztusit.
Ha erre kérdezel, egy kis, mi is volt ez annak idején ez? Geometria, Mértan?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 13:42

Bármennyire is hangzatos amit írsz, de soha sem a saját érdekeimet próbálom, próbáltam érvényesíteni. Két alkalommal kezdeményeztünk egyeztetést a rendeletalkotóval külön, ebben a tárgyban. Első ízben 2012. október. Címzettek. Tarlós István, Vitézy Dávid, Dr komáromi Endre. Az idevonatkozó részlet. "- A 4.§ (6) bekezdésében foglaltakat teljes egészében elutasítjuk. Nem tudjuk mi a célja, és az elérni kívánt cél a rendelet tervezet indoklási részében sem szerepel. Amire elvileg jó lehetne - a futáskihasználtság növelése – annak hozadéka nem érné el a rendeletalkotó által kívánt mértéket. Itt 70%-os kihasználtságról beszélt a rendeletalkotó az egyeztetések során, holott a dolog természeténél fogva csupán ezzel a módszerrel egy taxi futáskihasználtsága mindössze 3-5%-al növelhető. Ráadásul azzal, hogy a szabad taxikat a rendelet 12.§ (5) bekezdése „bekényszeríti” a taxiállomásra, újabb fölösleges kilométereket terhel a taxisra, csökkentve ezzel a futáskihasználtságot. Egyébiránt megjegyezzük, hogy a 70%-os kihasználtság átlagosan, minden taxira vonatkozóan semmilyen nem extrém módszerrel sem érhető el normál taxi fuvarozás esetén. Ez a pont is érdemi szakmai vita nélkül került bele a tervezetbe." A második már a rendelet megszavazása után, amikor kiderült, hogy miket is fejlesztgetnek a cégek. Mert úgy őrizték, mint az atomtitkot. Címzett Dr Komáromi Endre. Nem másolom be az egészet, mert négy oldal. Csak az egyeztetés kezdeményezésére vonatkozó részt. Ráadásul akkoriban ezt kérdés formájában föltettem a Hallora, és teljes egyetértés volt a körzetesítés javára. Ennyit a magánakcióimról. "Szervusz Endre! Kérésedre a TGFSZ véleményét a csatolmányban küldöm. Kicsit hosszú, de kérlek, olvasd végig. Megfuttattuk a kérdést taxisok között, és gyakorlatilag ellenszavazat nélkül ez az álláspont ment át közöttük. Egyébként ez is a természetes, illetve a taxizás természetéhez közelálló álláspont, módszer. Minden más csak zűrzavart okoz. Innen még négy oldal. Ez a vége. "Szerintem a szeptember 1-jei határidő előtt ezeket a kérdéseket tisztázni kellene. Mert ezek a taxisok munkáját alapjaiban veszélyeztetik, és ha nem jól működik a rendszer, az az utas rovására is fog menni. Üdv: Telegdy Gábor" Ha emlékszel, akkoriban ez téma volt a Hallon.
A téglalap, az négyszög. Segítek. Amire te gondolsz, az a négyzet. Nem mindegy.
Ha az, akkor az elkeserítő. És szerintem csak nálad. Vagy egy kisebbségnél. A többségnél az október a szeptember is. Vagy rosszabb.