Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.03 12:50

Magyarra fordítva. Micsinájjá Sanyikám? Hát jelentkezzé be manujálissan. Rutinbó. Bármit is látol magad előtt. De azé nehogymá bekejjen.

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.11.03 11:51

Ez semmit sem ért. Csak ne öregedjen meg az ember. Legalábbis így ne. Lehet, hogy egyszer még meg fogjuk érteni a fiát?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.03 11:36

(9374) tomajer (2013.11.03. 08:51:18) "Hidd el a gép, ezeket jobban fogja tudni mint mi.... majd pár év múlva. Igaz addig kínlódunk. De a sz.technika már csak ilyen. Az éles tesztelést, semmivel nem lehet kiváltani:-( Tehát mi vagyunk a kísérleti nyulak. De ez így volt az urh-val is." Hát ez mindent felülmúl. Kísérleti nyúlnak tekinted a kollégáidat, és azzal próbálod nyugtatni őket, hogy majd évek múlva jobb lesz....:-(((( És addig mit csináljanak? Ez nem egy számítógépes játék, ahol ha elcsesztél valamit, van még két életed, aztán ha azt is elbuktad, kezdesz egy új játékot. Ebbe emberek fognak belerokkanni, tönkremenni. És te nyugtatgatod őket. Eddig nem tudtam eldönteni, hogy én fogalmazok rosszul érthetetlenül, vagy neked vannak szövegértési problémáid. Most már világos. Tudod kezdek kételkedni a kifutási időről alkotott elméletedben, és az azért folytatott küzdelmedben.És az egésznek az őszinteségében. Szerintem rájöttél valamire, és most abban reménykedsz, hogy ennek a GPS alapú címkiadásnak köszönhetően minél előbb, és minél többen feladják a küzdelmet. Aztán jöjjenek a droidok.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 22:21

Ezt a tudás dolgot ne emlegesd. Még zokon veszik.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 22:20

Azért ebben lehet egy kis svindli. Ha nem kell jelezned, hogy foglalt vagy, akkor nincs. De ha jelezned kell, akkor végzés előtt szabadra kell tenned magad.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 21:43

Ha esetleg nem lenne elég világos. Nem KELL eldugott parkolókban várakoznod. A rendelet szerint be KELL állnod a taxiállomásra. Azt szeretnénk elérni, hogy ez ne legyen kötelező. Mert az is üres kilométer, amit a végzési pontodtól addig megteszel. Aztán lehet, hogy a GPS visszaküld oda, ahonnan bementél a taxiállomásra.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 21:37

Most képzeld el, mennyivel szebb lenne, ha tudná, hol végzel.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 21:36

Ha esetleg ez valamiféle reagálás az általam írottakra, akkor azt kell mondanom, hogy gurulhatsz is, amennyi beléd fér. Senki sem akadályoz meg benne. Eldöntheted, hogy ahol végeztél, ott vársz-e fuvarra a GPS-től, vagy beállsz egy taxiállomásra, vagy szétgurulod magad. Ez utóbbi esetben viszont nem sok értelme van a GPS alapú címkiadásnak.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 21:04

A kérdéseimre természetesen nem válaszoltál. De engedtessék meg nekem egy válasz, és a végére egy megjegyzés az alábbi mondatodra. "Szóval a köpönyeg, meg annak forgatása nem rám vonatkozik Gábor. Te hajoltál meg a háttérben a néma címkiadás előtt (miközben kifelé még többfrontos harcot hirdettél ellene) és kezdtél el, olyan dolgokról levelezni a hatalommal amihez nem értesz." A válasz. Nem magyarázkodás, csupán tényközlés. Nem azt kifogásolom, hogy hozzá nem értőnek nevezel Ezt már lassan kezdem megszokni. Ez a meghajlás dolog az, mit nem tetszik. Nem hajoltam (nem is tehettem, ugyanis nem egyedül képviseltem a TGFSZ-t), de nem is hajoltunk meg a háttérben semmi előtt. Különösen nem a néma címkiadás előtt. Olvasd el légy szíves a 9311-et. Ott megtalálod az előzményeket. De szerintem már olvastad eredetiben is. De leírom még egyszer. Azt gondoltuk, hogy mivel ez a fuvarközvetítők reszortja, majd megoldják ők a problémát. Azt állították, hogy készen vannak a rendszereik, és már csak használni kell azokat. Hát vártuk, hogy előálljanak a farbával. Ha kéred sem mutatják meg, egyébként pedig egy bemutató alkalmával nem derül ki semmi. Nem derülnek ki olyasmik, amik most, a használatbavétel után kiderültek. Hogy készen van ugyan valami, de az szarul működik. Tehát fölösleges lett volna bármilyen nagyobb szabású tiltakozás, vagy ellenállás. Különös tekintettel a rendelet idevonatkozó részének értelmezésére. Merthogy minden mással ellentétben nem mondja ki a rendelet, hogy ezt kötelező használni. Akkor meg mi a fenének tiltakozni ellene? Te most a szememre veted, hogy milyen alapon szólok bele, amikor még nem is láttam. Szerinted ők mit mondtak volna? Ugyanezt. Júliusban is csak azért, mert Komáromi Endre kért egy állásfoglalást, amit a Pásztor Gábor levelével kapcsolatosan. Nos ebből a levélből derült ki számunkra, hogy a rendszerek fejlesztésével sehogy sem állnak, és mit is akarnak valójában. Ekkor derült ki, hogy ezt a legközelebbi dolgot, a távolság prioritást akarják alkalmazni, méghozzá kötelező jelleggel. No ettől a pillanattól kezdve vagyok esküdt ellensége a dolognak. Egyrészt, mert a távolság alapon történő elosztásnak az első pillanatban látszottak a taxisokra nézve katasztrofális következményei, másrészt pedig azért, mert kötelezően akarják előírni. A rendeletben erről szó sincs. Ha egy cég akarja, alkalmazza. Ha nem akarja nem. Mire föl legyen kötelező az ilyesmi? Aztán egészen Komáromi levélig, 2012. júliusig egy árva kukkot sem nyilatkoztam erről a kérdésről. Sem itt, sem máshol. Tehát sem meghajlás, sem többfrontos harc. Eddig tartott a válasz. Most a megjegyzés. Épp ezért végtelenül aljas dolognak tartom, amit ezzel a háttéralku dologgal próbálsz sugallni. De hát lelked rajta.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 20:34

"De felejtsd már el ezt a bejelentkezősdit. Ha kézzel kell, akkor a taxistának minden körzethatár átlépésénél fejből kell vágnia, hogy nyomnia kell a gombot? Vagy megint azért fog hisztizni, hogy menet közben nem kaphat címet, mert majd ahova indult oda jelentkezik be? Vagy tényleg hogy is képzeled? Megy végig a körúton, és négysarkonként átjelentkezik?" Rendelet, 12. § (5) Utasfelvételre való felkészülés érdekében, világító szabadjelzővel személytaxi csak a kijelölt taxiállomásokon várakozhat. Hogyan fog megkülönböztetni, ha taxiállomáson állsz? De már ezt is leírtam. Nem én találtam ki, hanem a fejlesztő, az informatikus mondta. Ha többen állnak bizonyos távolságon belül, a rendszer nem képes különbséget tenni, és egy taxinak látja az összeset. De te is írtál valami olyasmit, hogy a központ a szétszóródásra biztatott, pontosan ilyen okból. Lehet, hogy nem értek hozzá. De akkor miért is kellene szétszóródni? Ha manuálisan bejelentkezel, akkor ez a probléma megoldódik. Nem kell, hogy lásson a rendszer. Majd a számítógép sorba tesz, meg látni is fog. Meg többek állítása szerint, akik már szerencsétlenségükre használják ezt, időnként ledob magáról a rendszer. Ahol például körzeteket alkalmaznak, meg sem mozdul a taxis, mégis a végére sorolja, holott már első volt. Akár hiszed, akár nem, nem én találom ki, hanem kollégák állítják. Pontosan az az egyik nagy hiányossága a dolognak, hogy nem tudja kezelni az olyan helyzeteket, amikor utassal haladsz egy cél felé, és nem tudsz bejelentkezni oda, mert a GPS ezt magától nem találja ki. Ezért hiába végzel két percen belül, 5 kilométerről, egy másik körzetből, vagy ha nincs körzet, máshonnan fog kiküldeni egy autót mondjuk Újpestre. Nem tudom, miért baj az, hogy ha egy taxis a saját munkája fölött valamilyen szinten diszponál? Miért baj az, hogy ha van valami minimális tudása arról, amit csinál? Miért baj az, hogy be tudja írni a kütyüjébe, hogy végzés 10 perc múlva Újpest József attila 12? Miért is vagyok én hülye ehhez? Miért is kellene ehhez informatikusnak lennem? A saját érdeked az, ami ellen ilyen hévvel tiltakozol, és kvázi lehülyézel. Ez a dilid, hogy lásson a rendszer, és oldjon meg mindent. De az a helyzet, hogy nem tud. És még egy jó ideig nem is fog tudni. Ha nem akar bejelentkezni, akkor ne tegye. de a saját jól felfogott érdeke azt diktálja, hogy tegye meg. Vagy legalábbis legyen rá lehetősége, ha azt akarja. És azt gondolom, ez nem informatikai kérdés, amiben ne illenék állást foglalnom, mert nem értek hozzá. Ha azt kérem a fejlesztőtől, hogy csináljon egy ilyet, meg fogja csinálni. Mert ő ért hozzá. Ha haladsz valamilyen cél felé, azt általában foglalt állapotban teszed. Ezt elvileg jelezned kell a központ felé. Szerintem úgy fogod tenni, vagy úgy teszed, hogy megnyomsz egy gombot. Ebben az esetben nem fog rád címet tolni, és nem kell a Körúton négy sarkonként bejelentkezned. Aztán az a veszély egyelőre nem nagyon fenyeget, hogy a Körúton haladva csak úgy dobálná rá a címeket a gép, és a szerencsétlen azért nem kapja meg, mert nem nyomta meg a gombot. Vagy mert nem tudja a körzeteket. A GPS alapú címkiadásnak pontosan az lenne az egyik célja, hogy a kilométer kihasználtságodat növelje. Például ha valahol végeztél, akkor jársz a legjobban, ha ott maradsz a környéken, és az első, a végzési pontodhoz legközelebb eső parkolóhelyen szabályosan megállsz. Ha látod, hogy körzeten belül nincs körülötted senki, akkor te vagy az első. Ha vannak páran, dönthetsz, hogy továbbállsz, vagy maradsz. Ha pörgős körzet maradsz, ha nem annyira, akkor átmész egy olyanba, ahol nagyobb esélyt látsz a fuvarfelvételre. Így tudsz spórolni magadnak kilométert. És ne kelljen a körúton üresen végigmenned. Mag egyébként is. Muszáj a taxisnak teljesen butának lennie? Nem tud megtanulni néhány körzetet? De hát megint az a vége, hogy én nem értek hozzá. Nem Tamás. Te nem értesz hozzá. Mert eszedbe sem jutnak ezek a lehetőség