Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2013.11.02 17:21

De. Megértettem. Amit írtam, az alábbiak miatt tettem. "Esetleg cserélj velük helyet, gyanítom sikítva menekülnél vissza az utcára mint egy kismalac az első fél óra után... Már ha bírnád addig..." Nekem úgy tűnik, mintha fetisizálnád ezt a dolgot. És mintha a kollégát ismeretlenül is valamilyen alsóbbrendű lénynek tekintetted volna, akinek ez aztán semmi körülmények között nem menne. Azt sem állítottam, hogy az enyémhez az, vagy esetleg több kell. Még csak nem is utaltam ilyesmire. És most nem az én oldalamról volt szó.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 17:10

Nem én tettem szóvá ezt a súja dolgot. Soha sem kötöttem bele senki helyesírásába. Ha magadtól észreveszed, akkor oké. Ezért írtam én is úgy. Hátha. De azért hidd el, hogy sok mindent elárul az emberről a helyesírása. Nem emberileg gondoltam ezt, hanem másképpen. Nagyon nehéz dolog ez.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 17:06

Marci! Ne égesd magad. Legalább ilyen egyszerű dolgokkal ne. Nem kell tudni semmit a körzetbe bejelentkezéskor. Illetve csak annyit, hogy meg kell nyomni egy gombot. Nem kell tudni, hogy merre van előre, merre van hátra. A tablettát meg úgyis tudni kell kezelni. De nem győzködlek. Olyan ez, mintha a pontnak akarnám elmagyarázni, mi is a gömb. Nem személyeskedés, nincs veled semmi bajom. Csak már kurvára unom, hogy ennyire egyszerű dolgokat ezerszer kell elmagyaráznom. De, hogy legyen valami sikerélményed. Számomra a Budapest rendszere tűnik a legkevésbé szarnak. Nehogy félreértsd. Nem jónak. De nem is követi pontosan a rendelet utasításait.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 16:50

És ha kérhetem, az első négy sorba ne próbálj belekapaszkodni. Ami utána van, az a lényeg.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 16:49

A méled. 2012. október 24. Az első sorát lehagytam, mert az nem tartozik ide. „De vágjunk bele. Ez a levél, a címzett szemével olvasva sima kötözködés. Az van benne, hogy qrvára utáljuk ezt az egészet, és különben se volt jogotok hozzá!!! A reakció az lesz, hogy bebizonyítja hogy joguk volt hozzá. Amerre el kellett volna indulni, az a szakmaiság megkérdőjelezése. Kérése annak, hogy a rendszerbe kerülhessenek bele taxis szakmai szempontok. Hisz nem az egyetlen szempont a távolság. A taxis szakmában a drosztok feltalálása óta szempont volt az időfaktor. Ha erre hegyezed ki, akkor van nekik miről tárgyalni velünk. Meg kellene győzni őket, hogy nem sérül az utas érdeke, ha egymáshoz párszáz méterre lévő autók közül az megy amelyik régebben van ott. Meggyőződésem, hogy ha ez van a levélben részletezve, akkor elgondolkoznak rajta. Akkor se biztos, hogy sikerül eredményt elérni, de konstruktívak voltunk. A te leveleddel, meg szembeállnunk, és elutasítunk. Nna ezért nem tetszett. Tudnám még ragozni, de remélem ennyiből is érted. Majercsik Tamás főszerkesztő www.hallotaxi.hu majercsik@hallotaxi.hu 20/457 48 46 Ezzel nem mást állítasz, mint azt, hogy a legrégebben ott tartózkodó kellene kapja a fuvart, mivel ez időtlen idők óta így van. De hol is? Na hát ezt nevezzük körzetnek. Amikor kitaláljuk, hogy hol is. (Mert pontosan ez az egyik legnagyobb probléma ezzel a távolságalapú címkiadással. A legközelebbi kapja. De mihez is a legközelebb? Ezért nem tudja a taxis kiszámítani a munkáját, és ezért van teljes bizonytalanságban.) „Hisz nem az egyetlen szempont a távolság.” Ezt írod. Tényleg nem az. Sőt. A taxis szempontjából, a kiszámíthatóság szempontjából az idő A SZEMPONT. Természetesen egy jól kialakított körzetes megoldás esetén. Nem a vonalhúzósra gondolok. Ezt írod nekem mélben. Arra biztatsz, hogy toljam ezt a vonalat, de a saját portádon eszedbe sem jut megemlíteni, hogy ez távolságalapú dolog nem éppen a legszakmaibb. Dicsérgeted nyakra-főre a „rendszereteket”, csitítgatod a kollégáidat, hogy ez majd kialakul, de tudod, hogy nem fog kialakulni. Mert az alap probléma megmarad. A távolságalapú prioritás. Aztán azt is írod, hogy kerüljenek bele a rendeletben taxis szakmai szempontok is. E mondat szerint te is látod, hogy ez hiányzik belőle. A rendszeretek viszont jogkövető. Ha a rendszeretek jogkövető, követi a rendelet utasításait, amiben ugye nincsenek szakmai szempontok, abból egyenesen következik, hogy a rendszeretekben sem kaptak helyet a szakmai szempontok. Ha valami hibádzik a logikámban, akkor javítsatok ki bátran. És ha azt teszem, amit kell, ami a dolgom, a szakmai szempontokat próbálom beletuszkolni a rendeletbe, akkor azt írod, „Nem a körzetesítéssel van baj, hanem a hozzánemértéseddel:-)” Most akkor légy szíves mondd meg, hogy köpönyegforgatás amit csinálsz, vagy nem értesz ahhoz, amiben teljes szakmai és emberi súlyoddal állást foglalsz, vagy csak beszélsz össze-vissza. Vagy milyen más változatot tudsz kitalálni? .

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 16:14

Az ötödik sorban szerepel az utas súja.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 16:13

Gondolod, hogy véletlenül írtam? Olvazsd (ez sem véletlen)el légy szíves , hogy mire válaszoltam.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 16:11

(9317) tomajer (2013.11.02. 14:57:13) Nem a körzetesítéssel van baj, hanem a hozzánemértéseddel:-) Sajnos. És beszélsz beszélsz beszélsz. Össze vissza! Mintha láttál volna valaha közelről ilyesmit.:-( A Márton által leírt módszer az ami működik. Tehát a címhez x időn belül lévő autók közül válassza ki a rendszer a legrégebben ott lévőt. Ez a jövő útja...és nem a rajzolgatás, és bejelentkezés. Körzetesítés ez is. Csak a körzetek virtuálisak. És mindig az adott címhez alakulnak. Bocsáss meg, de ennyi szakmai sületlenséget leírni egy ilyen rövid levélben, enyhén szólva is kétes dicsőség. Először is. Budapesten legjobb tudomásom szerint nincsenek fizikailag, tehát nem virtuálisan kijelölt körzetek. Ilyet utoljára Cipruson láttam. Meg a vasfüggöny volt ilyen, vagy esetleg a berlini fal. Nem tudom, miből gondoltad, hogy én ilyeneket akarok? Természetesen CSAK VIRTUÁLIS KÖRZETEK KIALAKÍTÁSÁRA gondoltam. Már amennyiben mindketten ugyanazt gondoljuk ennek a szónak a jelentéséről. Rajzolgatás. Láttam olyan, fuvarközvetítő által kialakított körzetesítést (nem írhatom le, hogy kiét, mert... mert nem. De dolgoznak vele.) ahol a körzetek egy Budapest térképre rajzolt vízszintes és függőleges vonalakból álló valamilyen rendszert alkottak. Olyannyira primitív, hogy ezért sem írom le, kiről származik. Eltudod képzelni, hogy én egy ilyenfajta körzetesítésre gondoltam, ráadásul olyanra, ahol valamilyen fizikai eszközzel, mondjuk dszkákkal (mint Cipruson) vagy fallal (mint berlinben), vagy drótkerítéssel (mint a vasfüggöny volt) kijelöljük a körzethatárokat? Nem. Nem ilyenre gondoltam. Virtuális körzetekre gondoltam. Időfaktor. A címhez x időn belül lévő autó. Remélem, be fogod látni, hogy ez nem megy. Ilyen nincs. Egyszerűen azért nincs, mert az mindig csak UTÓLAGOS ÖSSZEHASONLÍTÁS UTÁN DERÜL KI, hogy időben ki volt közelebb. Hogy időben KI VAN közelebb, azt előre nem tudod megmondani. (Hűha. Ezt szerintem nem fogod érteni.) Időben legfeljebb azt tudod megmondani, hogy VÁRHATÓAN ki van közelebb. De ez korántsem biztos jóslat. Akármi közbejöhet. Ezzel szemben egy utcákkal jól behatárolt, célszerűen, szakszerűen kialakított (mint mondjuk most a sorok) körzetesítés esetén legalább azt meg tudja mondani a gép, hogy ténylegesen ki tartózkodik a legrégebben a körzetben. És a kütyün kell bejelentkezni. Kifejtsem, hogy miért? Mert pontosan lát, pontosan tudja bejelentkezés időpontját, pontosan tudja, hányadik vagy, és a frankó sorrendben fog elküldeni. És ha láthatóvá teszik számodra a körzetedben lévő autókat, akkor legalább körülbelül tudni fogod, hogy mennyi esélyed van. Pontosan itt sem, de ezt eddig sem tudtad. A fentieket csak az utolsó bekezdésed miatt írtam le, amit alább olvashatsz. "Körzetesítés ez is. Csak a körzetek virtuálisak. És mindig az adott címhez alakulnak." A csak szó az, ami érdekes megvilágításba helyezi a dolgot. Ebből gondoltam azt, amit írtam. És képzeld, láttam ilyet. Közelről. Igaz, hogy nem dolgoztam vele. Érdekes is lett volna, ha Bécsben elkezdek taxizni. De aki használja, a 40100-as cég központvezetője, elmondta, hogy hogyan is működik a dolog.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 15:25

Mégsem én vagyok a hülye. tT nem értesz semmit. Ki a bánatos faszom írt olyat, hogy URH-n jelentkezz be?? Nem értettem amit ezzel a hallom nem hallom a számokat dologgal akartál mondani, de most már értem. És még te mondod, hogy az én szakértelmemmel van baj?? Jól figyelj. Lassan írom, hogy megértsd. A kütyü oda-vissza kommunikációra alkalmas. Ha érted, miről van szó. Körzetesítés. Beérsz egy körzetbe, és bejelentkezel. Nem URH-n, nem telefonon, nem postagalambbal, hanem a kis ujjaddal megnyomod az erre hivatott gombot kütyüdön, és a számítógép máris tárolta, hogy a körzetedben hol állsz, mikor érkeztél, ésatöbbi ésatöbbi. Tényleg ilyen nehéz ez? Ráadásul olvastad (bár ebben most már kételkedem, hogy elolvastad, vagy ha el is olvastad, nem értettél meg belőle semmit) a Komáromi Endrének írt levelemet. Tamás! Komolyan ennyire hülyének nézel? Nem is értem. Összerakom a méljeidet, és fölrakom. Már amennyiben ez a rakjad erre vonatkozott.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.11.02 15:03

Ne személyeskedjek? Te teljesen hülyére veszel? Vagy tényleg nem tudod, mit írtál privátban? Nem személyeskedésnek szánom, de nálad nagyobb köpönyegforgatót még nem láttam. Ha hozzájárulsz, fölteszem, hogy miket írtál. Vagy ebben az újabb értelmezésben miket hordtál össze. Még szerencse, hogy nem töröltem ki a méljeidet.