Felhasználó hozzászólásai
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.20 14:33
Kedves Valcsi!
Sok olyan kollégát ismerek, akik meg tudják csinálni, még a jelen körülmények között is.
Sokkal egyszerűbb egy sarokban, befelé fordulva ülni, és siránkozni, hogy jaj-jaj az a sok batyus, mint őszintén szembenézni a saját fogyatékosságainkkal, és beismerni, hogy lenne még mit tanulnunk!
Aztán ha megvolt a felismerés, akkor - ahogy állítólag Lenin mondta: tanulni, tanulni, tanulni!
Adok tippeket. Legyen rendben a rádiód, az antennád, ismerd meg jobban a várost, és figyelj a forgalmazásra.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.20 03:50
Lehet, hogy megköveztek érte, de szerintem nem lenne szabad hagyni ezt a mennyiségű túldolgozást. Azért az nagyon durva, hogy - amint a kolléga is írja - reggel 7-től hajnali 4-ig dolgozik valaki. Azzal dicsekedett szombaton éjjel kettőkor az egyik kolléga, hogy fölvett 16 címet de 10 óta. Akárhogy is számolom, azért ez is megvan vagy 16 óra. Már a 12 óra is sok, de legyen. Dolgozzon 12-t, és menjen haza. Nappalos 6-18-ig, éjszakás 18-06-ig. És hagyjuk békén egymás munkaidejét.Aki nem tudja megcsinálni a pénzét ennyi idő alatt, az jobb, ha foglalkozást változtat. Ezek a rohadék sorok is ezeket erősítik. Van ideje kiseggelni a 16 órát. Ha nem lenne sor, már rég hazament volna, mert taxizni azt nem tud.
Lehet azt mondani, hogy a 64000 Ft-ért hagyják békén dolgozni, de az én befizetett pénzemért meg ő hagyjon engem is dolgozni.
És erre oda kéne figyelni a vezetőségnek. Ez szerintem ugynúgy minősíthető mint a nagypályázás, vagy a batyu vagy stb.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.17 10:34
Ja, bocsánat.
Akitől bemásoltam, az Madách volt. Ha Te vagy Madách, akkor tényleg Tőled másoltam.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.17 10:24
Kedves Neduddki!
Nem másoltam Tőled semmit! Ez nagyon szomorú lenne rrám nézve.
Először is, Te írtál kb 6 sort, én meg 1 oldalt, amiben , lehet, hogy még azonos szavakat sem használtunk.
Másodszor: azt próbáltam elmondani, hogy a FÖTAXInál az egész város, érted? az egész város be van telepítve sorokkal, és mégsem gazdaságos a taxizás, mert csak 40%-os a kihasználtságuk! Nem én találtam ki, hanem a Cobra.
Aztán arra próbáltam - úgy tűnik, sikertelenül - utalni, hogy ha kevesebben lennénk, akkor semmi szükség nem lenne a sorokra.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.17 03:23
Jó az amit volántaxis mond.
Alapjában véve nem a sorokkal - nem droszt, az más volt - van a probléma.
Ajánlom figyelmetekbe az alábbi sorokat.
Bár ezek nem azok a sorok.
AZ ESZKIMÓ
Sokan bizon, többen, mint ujjamon
Számíthatok. - Szomszédimat, igaz,
Agyonverém már mind, de hasztalan,
Mindég kerülnek újak; s oly kevés
A fókafaj. - Ha isten vagy, tegyed,
Könyörgök, hogy kevesb ember legyen,
S több fóka. -
A létszám a probléma.
Ha jók az értesüléseim, akkor O.L. megígérte azon a bizonyos összehívott értekezleten, hogy a létszámot 500 főre csökkenti. Nem vesz föl a kilépők helyére új belépőket.
Ha ez bejön, és tényleg lecsökken a létszám a jelzett mennyiségre, nem lesz probléma a sor, mert nem lesz rá szükség.
Lengyel Sanyi barátunk a Taxisok Világa újságban egy érdekes adatot mondott, ami szerintem nem csupán a a FÖTAXIRA igaz. Azt mondta, hogy a taxik 40%-os kihasználtsággal dolgoznak. Ez azért nagyon elkeserítő. De igaz. Pedig aztán a FÖTAXINÁL van vagy 40 sor, kerületekre arányosan elosztva. Pedig ők aztán tudják, hogy hogyan kell taxizni. Már lassan 100 évesek. Neduddki szerint ez gazdaságos.
Csak egy kicsit a dolgok mögé kell nézni, kicsit gondolkodni, aztán beszélni.
Akkor gazdaságos a taxizás, ha 60% fölött van a kihasználtság, de ezt egy pancser nem tudja hozni, még ha tizszer ennyi sorba állhatna be.
A megoldás az, hogy meg kell tanulni taxizni. De hát ez erőfeszítésekkel jár.
A legrosszabb fajta a " soros taxis ". Ez egy új fogalom lehet a kályhataxis szinonímájára.
A kályhataxis legalább egy kerületet megtanul, rendben van a rádiója, és odafigyel a munkájára. Tehát tesz valamit a cél érdekében. Később még fejlődhet is, aztán valamikor taxis válhat belőle.
A soros taxis - nem igazán szeretem taxisnak nevezni, de nem tudok jobbat - még arra sem veszi a fáradságot, hogy megtanuljon egy kerületet. Csak a sort tudja hol van, és általában abból is csak egyet. Aztán ha beül az utas, remélhetőleg tudja mondani, hogy merre kell menni.
A létszámot kell csökkenteni, és akkor az eszkimó-fóka arány jobb lesz.
Kissé leegyszerűsítve a dolgot ez a helyzet.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.16 17:37
Értelmesebb, aki megtanulta a szakmát, tudja, hogy hol van és tudja, hogy mit vesz fel.
Ez nem éhség kérdése. Mindenki azért megy ki az utcára, hogy pénzt keressen, tehát a Te szóhasználatoddal élve éhes.
Aki megtanulta a szakmát, az vegyen ki többet a biznicből, a többi pedig tanulja meg. Aztán majd ő is többet tud kivenni belőle.
Én nem emlékszem arra, hogy a 6X6-tal megkötött alvállalkozói szerződésben az iroda arra vállalt volna kötelezettséget, hogy mindenki ugyanannyi fuvart fog fölvenni.
A lehetőség mindenkinek egyforma.
A sok sorbanálló, aki ott hízlalja a seggét napi 16 órában a soraiban, szerintem éhesebb, mint aki 8 órában akar tisztességes pénzt keresni a tehetségével abban a szakmában, ami évek alatt megtanult. Hogy néz már ki az, hogy idejön egy pancser az aglomerációból, életében nem járt még Bp-n, csak egyszer behozták a nagyszülei a Városligetbe, és rögtön annyit kere, mint aki 10-20-30 éve csinálja és nem is rosszul. Csak az idióta sorok miatt. Nem beszélve arról, hogy ez a soros módszer a leg primitívebb és leg gazdaságtalanabb módja a taxizásnak, amire az előbb említett létszámgyarapítás miatt van szükség.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.16 17:15
Ja, és a lényeg. Ha egy kicsit megy a bolt, a sorokból nem fognak rágurulni címekre - végtére is nem azért állt be, meg fogalma sincs a többi kerületről - azt lehet mondani, hogy nem viszitek a címeket, föl kell még venni embereket. Nagyobb létszám, több tagdíj. Ez a lényeg.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.16 17:11
Az a baj, hogy a " világtalanoknak " jobb az érdekérvényesítő képességük, és hatékonyságuk, mint a taxisoknak. Rendszeresen bejár, sír, hogy a batyusok folyamatosan leverik, és kellenek a sorok.(Ne mondjatok drosztot, mert ezek nem drosztok. ) Megcsinálják a sorokat, az értelmesebbeknek beszűkül a mozgásterük, egyre kevesebb a szabadon felvehető cím. Megpróbálnak elmenni máshová, aho még lehet dolgozni - nem nagyon van ilyen - maradnak a hülyék, akik tökéletesen elégedettek a helyzettel, és nincs velük baj.
Nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, de ez vagy így van kitalálva- akkor zseniális - vagy csk egyszerűen igy működik a dolog.