Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.06.19 17:00
Ráadásul - azon túlmenően, hogy fogalomzavaraid vannak - ezzel a dedalonos cinikus dumáddal azt is bebizonyítottad, hogy ugyanolyan suttyó vagy, mint a Nagymezőt elfoglaló kollégáid. Kedves dorottya
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2009.06.18 17:19
Döbbenetes, hogy mennyire nem veszik észre saját magukat a fötaxisok. Tényleg csak anyázni tudnék, de nem akarok.
Moulin, Romkert, Rio stb nem lehet tőlük nemhogy utast felvenni, de még közlekedni sem! Ekkora intézményesített parasztságot a világon seholsem látni! Ők csinálnak Balkánt a pesti utcákból. A Dudás meg a Lengyel közreműködésével. Cak azt nem tudom, hogy a rendőröket ki fizeti, hogy ne zavarják el onnan őket. Sem a troli, sem a többi közlekedő nem fér el mellettük. Ha este végig kell mennem a Nagymezőn, esküszöm, gyomorgörcsöt kapok.
És náluk van a Lámpafelelős! Minden tiszteletem a kollégáé, hogy évek óta viszi azt a rovatot, és jól is csinálja, de ekkora ellentmondás egy cégen belül...! Egy normális ember, és ennyi bunkó!
Hányok tőlük.
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.06.10 15:51
Bocs az atomajerért. Úgy akartam, hogy a Tomajer. A szenci az nem véletlen.
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.06.10 15:49
Ennyit a szenci nyilatkozatáról, amit atomajernek mondott telefonon, hogy már egy kicsit ő is kevésnek tartja a 165-öt. Ez már utána jött ki.
Hát ennyire tartja kevésnek.
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.06.10 15:46
Ha a megfelelő számokat elosztjuk egymással, az jön ki, hogy kb. 75 Ft jut egy km-re ezzel a vidéki tarifával.
Futásteljesítménytől függően a rezsi-kilométer 70 és 100 Ft között van.
Ilyen ajánlatot kiadni már önmagában is határtalan pofátlanság.
De mondjuk a 165 sem jobb. Szorgalmasan dolgozol, és jó, ha marad 20 Ft-od kilométerenként.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.05.29 11:15
Takibá!
Én sem akarom az Orbánt védeni, nagyon sok dolgával nem értek egyet, de a tények kedvéért megjegyzéseim vannak.
A 6X6 Orbán előtti időszakában – amennyit én láttam belőle – egy kizsigerelet, lerabolt cég volt, olyan személyi állománnyal és kinézettel, hogy az ijesztő volt. Számolatlanul vitték ki belőle a pénzt, és majd 800 emberre volt 60-70000 cím.
Az Orbán hathatós segítségével azért gatyába lett rázva a társaság.
Az is borítékolható volt, hogy az Orbán távozása után csődbe kerül a cég. Én magam 3 évet adtam a 6X6-nak, ami be is következett.
Az utcán ebből nem érződött semmi, mert ment a bolt, csak éppen a CÉG, MINT VÁLLALKOZÁS ment tönkre a Surányi miatt. Ha egyáltalán érted, hogy miről beszélek.
Lenne egy költői kérdésem: milyen ember az, aki 600 kollégája sorsát teszi kockára felelőtlenül a saját önös anyagi érdekei miatt? Mindenkit hülyére vett a benti alkalmazottaktól kezdve a taxisokig. Bennünket még jól le is húzott ezzel az emelt kaucióval.
Azt írod, hogy a Surányi alatt szereztél mindent, amid van. Csak nem te is benne voltál a cég kifosztásában?
Azt írod, hogy hülyeségeket te is tudsz mondani. Látod, ebben teljesen egyetértek veled. Egyfolytában csak hülyeségeket mondasz.
Mit gondolsz? A Surányi új cége meddig fog menni? Amíg azt is le nem rabolja. De azt gondolom, neked is jobb lenne odamenned, addig sem lennél itt.
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.05.29 10:45
Csogunak
Szia
1, Megpróbálni tartani a megszokott bevételt, nem visszafejlődni.
Ez év februárjáig nem volt különösebb probléma. Még januárban is a tavalyihoz hasonló volt az üzletmenet. Februárban kezdődött a visszaesés, de ez igazából a válságnak volt betudható. Ez a visszaesés nem generált bevételkiesést a cégeknél. Nem volt nagyobb arányú kilépés sehol sem.
Ezért nem értem amit mondasz. A cégek bevétele megvolt, a visszafejlődés maximum az utcán dolgozó taxisok bevételein érződött. Emiatt biztos nem kellett tarifát csökkenteni. Vagy szerinted a cégtulajdonosok – illetve akkor még csak a T4 – a taxisok iránt érzett felelősségüktől vezérelve csökkentették a tarifát, mondván, az alacsonyabb tarifával biztosan nagyobb bevételük lesz, és ezért aztán elégedettek lesznek, és nem fognak kilépni a cégtől.
További következtetéseket is levonnék, de semmi értelme, mert igazából a TARIFACSÖKKENTŐ CÉGTULAJDONOSOK magyarázatára lennék kíváncsi, és nem a tiédre!
Már megbocsáss.
Nincs Veled semmi bajom, de ne válaszolj helyettük.
2, Túlélni ezt az egészet.
Ők is csak akkor élik túl, ha MI TÚLÉLJÜK! Azt hiszem ez triviális, nem kell hozzá túl sok ész.
No már most: ha csökkenti a tarifát, nem éljük túl, és ők sem, ha csak a megmaradó kevesebb taxist jobban megsarcolják a saját bevételeik növelése miatt.
Megint csak nem jó a válaszod, vagy legalábbis nem tudom elfogadni. Jobb lenne, ha ŐK VÁLASZOLNÁNAK!
3, Vagyis semmi extra, csak az, ami minden értelmes vállalkozót mozgat, kivéve minket, taxisokat.
Ezt kétlem. Az értelmes vállalkozó tudja, hogy a birkát nyírni kell, és nem levágni. Most pedig az utóbbi folyik.
No meg a saját magunk letudatlanparasztozását is hagyjuk abba egy kicsit. Még ha néhányan vannak közöttünk olyanok is.
Hidd el, hogy nekem is megvannak a magam gondolatai erről az egészről, de hét én – meg rajtam kívül még nagyon sokan – az Ő MAGYARÁZATAIKRA LENNÉK KÍVÁNCSI!
Hadd tanuljunk vállalkozói szemléletet a nagyoktól, ha már eddig tanulatlanok voltunk.
És ami talán még fontosabb: kiderülne, hogy egyáltalán emberszámba vesznek- e bennünket.
Ezért ismételeten kérem Tomajer barátunkat, hogy - a nagy belefásultságát félretéve erre a z egy alkalomra – próbáljon meg nyilatkozatot kicsikarni az érintettektől e fórum lapjain. Hogy ők maguk írják le itt.
Tisztelettel
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2009.05.28 12:48
Kedves Tomajer!
Bocs, hogy így személy szerint, de lenne egy kérésem.
Te benne vagy a dolgokban itt sűrűbben mint bárki más. Megtennéd, hogy megszólítod a cégtulajdonosokat, hogy árulják már el végre, hogy mi a céljuk, és milyen eredményt várnak ettől az egész árcirkusztól? Akár egy-egy riport erejéig, de ezen a fórumon is megjelenhetnek személyesen, hogy lássuk, hogy emberszámba vesznek bennünket.
Csak úgy kíváncsi lennék, de azt gondolom minden kolléga - cég hovatartozástól függetlenül - szívesen venné ha nyilatkoznának.
Előre is köszönöm.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.05.21 09:53
Az a baj, hogy mindíg így kezdődik. Most még csak egy egy hónapra szóló terv, aztán - látva, hogy nem rendeznek az álampolgárok vérfürdőt az újabb szivatás miatt - beleszeretnek a saját tervükbe, és hosszú távra megvalósítják.
Ezek ilyen ad-hoc dolgok. Valamelyik baromnak a városházán eszébe jut valami, és - mivel nincs átfogó jövőkép, vagy hosszú távú koncepció - nem törődve a lakosságra vonatkozó következmémyekkel, megvalósítják, hogy lássuk, ők dolgoznak.
Ezért tartunk itt.
Ezért van ennyi, és ilyen véltozatos minőségű fekvőrendőr, ennyi terelősziget, ennyi demszky - karó ( a kisbetű nem véletlen ), az amúgy is szűk utca kereszteződésekbe épített szűkítés stb.
Ez mind egy csomó pénz, amit valószínűleg városatyákhoz közelálló cégek vesznek fel, amit aztán szépen le lehet osztani.
Bár ez is tekinthető hosszú távú koncepciónak.
Az állatkísérleteket, és az állatkínzást büntetik. Az emberkísérleteket, és a szándékos emberkínzást azt nem. Kéne valami szervezet, amely kiállna végre az emberek mellett is.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.05.08 17:02
Én nem érzem, hogy elment volna 30 ember. Vagy ha el is ment, fölvettek helyettük 30-at, ellentétben az ígérettel szemben, mely szerint nem vesznek föl a kilépők helyett senkit, mert 500 főig még rentábilis a cég.