Témakörök > Droszt Híradó > A Barát-Taxi javaslata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
törölt felh. | 2009.12.28. 18:54:06 / # 139871 |
|
Lajos!! Amit én irnék azt kitörölnék. Folytasd. Kollegák higgyetek és bizzatok jó tanácsaiba.Aki akarja érti,aki akarja nem.
|
thomas | 2009.12.28. 18:33:45 / # 139870 |
Jaj,jaj....
"ilyen felfogású emberek" meg,
"kik vagytok"
Az legalább kiderült,hogy nem egy malomban őrlünk.
Az általad felsorolt dolgok,a Te szemszögedből értendők.
Az utolsó mondatod visz mindent....
"egy más felfogású"
|
|
Bántelki Lajos | 2009.12.28. 18:16:34 / # 139860 |
|
Figyelj! Megint tévedsz! Ha magam mellé kívánnék állítani embereket, akkor megcsinálnám az új céget és kinyomtattatnék 10000 db szórólapot és azt osztogattatnám.
Én, a véleményem írtam le és nagyon nem egyezik a Te azon véleményeddel, hogy néhány taxis vezető mondjuk 5,6 Fő irányítson 5,6 000 taxist.
Igen most ez így van. Elképzelhető, hogy ez így is marad! De nem jó!
|
Bántelki Lajos | 2009.12.28. 18:13:18 / # 139869 |
|
Aha! Akkor, ki is a droid?
Olyan taxi vizsgával rendelkező ember, aki autót bérel.
Miért bérel valaki autót?
- Nincs pénze ( beugrója ) 1 új autóra
- Nem kíván javítani, a tb -vel foglalkozni
Én nem tudom, hogy kik vagytok. De kapásból legalább 5 olyan embert tudnék felsorolni, akik még ( talán ) nálatok, vállalkozóknál is jobban taxiznak. Azzal, ha a lenti jelzővel illettek embereket, illetve illetitek azon embereket akik autót bérelnek, saját magatokat minősítitek!
Arról nem is beszélve, hogy ha éppen kiütötték az autóját alóla amin hitel volt és az tk lett, nem is fizeti a biztosító a javítást. Így, elmegy droidnak és tovább fizeti a hitelét a banknak.
De, mondok valamit!
Ti, akik nem béreltek taxit, próbáljátok meg, hogy 3 hónapig úgy keltek fel az ágyból, hogy ha nem csinálok meg ma 16 Ft -ot, akkor a gyereket nem tudom befizetni az oviban.
Nem a droidokkal van a gond, hanem az ilyen felfogású emberekkel. Ha nem megy úgy a meló, találjunk valakit akit hibáztathatunk.
És kit találunk, a droidot, aki a nap 16 órájában benne ül a bérelt autóban és leverve benneteket mindenre nyom ami él és mozog.
Előzmény: #139867 thomas 2009.12.28. 17:58:34 |
alelölülő | 2009.12.28. 18:00:06 / # 139868 |
De, uralkodhat.
Nem csak itt, az élet minden területén így van.
Ilyen irányból biztos nem fogsz változást elérni.
Hangzatos szavakkal nem is fogsz sok embert magad mellé állítani.
Kizárólag érdekből csatlakozik hozzád bárki is.
Ha olcsóbban adod a címeket.
|
|
thomas | 2009.12.28. 17:58:34 / # 139867 |
Hát persze,hogy erre nem mondasz semmit!
Hiszen,aki NEM tud taxizni,számolni,takarékoskodni,az elmegy droidnak.
Számodra ez a Megoldás...
|
|
Bántelki Lajos | 2009.12.28. 17:39:14 / # 139866 |
|
Hát, igen...
Megint ott tartunk, hogy kinek, mitől és mi a buli!
Gondolom, hiába mondanám, hogy emberbaráti szeretet, meg ilyesmi :)))
De remélem, azt elhiszitek, hogy én ( is ) úgy látom, hogy néhány magát vezetőnek kinevező ember ( velemmel együtt ) nem uralkodhat több 1000 taxis fölött.
Előzmény: #139864 alelölülő 2009.12.28. 15:48:33 |
Bántelki Lajos | 2009.12.28. 16:01:07 / # 139865 |
|
- TANULJANAK MEG TAXIZNI, SZÁMOLNI, TAKARÉKOSKODNI, ÉS NEM ELMENNI DROIDNAK ?
Számodra ez a megoldás?
Erre inkább nem mondok semmit!
Tényleg köszönöm!
Előzmény: #139863 nazoli 2009.12.28. 15:26:35 |
alelölülő | 2009.12.28. 15:48:33 / # 139864 |
Akkor itt a következő kérdés: miért lenne buli neked - ahogy írtad - egy tulajdonosnak lenni a sok között, amikor jelenlegi cégednél teljes jogú tulajdonos vagy?
Szerintem vágj bele úgy, hogy darabáron fuvarokat közvetítesz a regisztrált taxisoknak. Ha működik a rendszer, fejlődni fog. Ha nem működik, a jelenlegi cég megmarad.
|
|
nazoli | 2009.12.28. 15:26:35 / # 139863 |
|
Úgy látszik, hogy értelmezési problémák vannak.
Nem tettem kifogásokat, hanem véleményem volt.
A megoldásra már sok esetben tettem javaslatokat, csak nem feltétlenül ezen az oldalon. De azért egy mondatban megpróbálom összefoglalni az eddig tett javaslataim lényegét.
Akiknek ez életcéljuk, vagy ebben kéozelik el a jövőjüket azt tudom ismét nyomatékosan javasolni, hogy TANULJANAK MEG TAXIZNI, SZÁMOLNI, TAKARÉKOSKODNI, ÉS NEM ELMENNI DROIDNAK, éa akkor, ha talán minden problémájuk nem is fog megoldódni, de könnyebb lesz a helyzetük!
Ha jót akarsz az embereknek, akkor nem vetíteni kell, hanem a realitásokból kell kiindulni.
Szivesen.
|
Bántelki Lajos | 2009.12.28. 15:25:29 / # 139856 |
|
Most, vagy 5 percet ültem és csak néztem ki a fejemből...
Mondd, ha van szerinted havonta kb. 1 milla.....
Esküszöm, nem tudom...
Tényleg jó kérdés!
Inkább nem gondolkodnék a válaszon. Még magam sem hinném al, attól félek!
|
Bántelki Lajos | 2009.12.28. 15:05:43 / # 139861 |
|
Ez a baj, hogy mindig a "másikkal" foglalkozunk!
Ha lenne 1 olyan cég, amely címarányos tagdíjat szedne, ahol a taxisok tulajdonhoz juthatnak és ezzel teljesjogú beleszólásuk lehet MINDEN az életüket és vállalkozásukat befolyásoló döntésbe. azt gondolom, ez kehetne az első lépés!
Nem, nem kell mindent egyszerre! Előbb utóbb a tqaxisok ott kötnek ki, ahol megy a meló, kedvezőbb tagdíjat és jobb "bánásmódot" szenvedhetnek el. És mondom, a tulajdonviszonyokról nem is beszélek!
Kirúgják.....
Átmegy a másikhoz! És? Építse nyugodtan le azt a céget! De ha mi vagyunk többen és Ők nem tudnak autót küldeni, mindegy, hogy mit csinálnak!
Közgyűlések.....
Erre semmi szükség! Éppen ezért lenne a tagságnak szavazási lehetősége. Nem a vezetőség döntene, hanem a tulajdonosi kőr. És ez nagy külömbség!
De bárhogy is, ha hozzászólsz ezen témához, akkor ne csak a kifogást ( még ha van benne némi igazság is ) hanem a ( részedről ) lehetséges megoldást is oszd meg velünk.
Köszönöm!
Előzmény: #139858 nazoli 2009.12.28. 14:32:13 |
alelölülő | 2009.12.28. 15:02:26 / # 139859 |
Ezt megtettem tudatosan is, amikor megírtam, hogy takarékosan, ügyesen felépítetted rendszered. Ez a vélemény az általad leírtak alapján született, így a gyakorlatban nem ellenőrzött, de végülis hihetőnek látszik, amit írtál. Ez nem jelenti azt, hogy minden leírt szavadat készpénznek venném, pl. simán el tudom képzelni, hogy fehér rendszámmal is taxiztok, vagy azt, hogy nem csak reptérre vagy reptérről fuvaroztok.
Mondd, ha van szerinted havonta kb. 1 milla tiszta hasznod a meglévő kocsikon, miért adnád fel a bizonytalanért, ami vagy bejön, vagy se. Végülis egy új Cityhez hasonló szövetkezetet vázoltál itt. Ma elindulni egy ilyen vállalkozásnak jóval nehezebb lenne, mint a hőskorban, és a sok tulajdonos nem biztos, hogy előnyt jelentene ebben a helyzetben.
|
|
nazoli | 2009.12.28. 14:32:13 / # 139858 |
|
Elovsatam az "álmodat" is.Nem akarok végigmenni rajta, de a City majdnem olyan, kis különbségekkel.
Ha lenne még 3 City, szerinted nem lenne ma ugyanez a problémahalmaz?
Dehogynem!
Miért ne maradna a másik cégnél taxis?
A taxis oda menne, ahol kevesebb a "tagdíj", és több a meló! Tegyük fel, van három ilyen cég!
Az egyikből valakit kirúgnak, átmegy a másikhoz, majd a harmadikhoz, aztán ha már sehová nem veszik föl, csinál egy céget a többi kirúgottal együtt, vagy beáll a már meglévők egyikébe, és tovább rongálja a renomét. Kénytelen lenne többet fizetni a kevesebb munkáért, mert meg kellene élnie!
Aztán a közgyűlésekről ne is beszéljünk! Mondvacsinált okokkal kirúgnak, kirúgatnak embereket, csak mert valamelyik főnöknek nem tetszik, és a tagság asszisztál hozzá!Gusztustalanabb, mint egy magáncég!
Lehetne tisztességesebb, de nem az!
Nem a tulajdonviszonyokkal van a baj, hanem az emberekkel! Legyen az tulajdonos, szövetkezeti tag, taxis vállalkozó, vagy droid!
|
Bántelki Lajos | 2009.12.28. 13:59:22 / # 139857 |
|
Szia! Azzal, hogy azt gondolod, azért vagyok itt, mert bővíteni szeretnék 150 autóra, stb, nagyon nem jársz jó nyomon!
Bár, bevallom, hogy simogatja az önérzetemet amikor így nyilatkozol, mert ( akár ) akaratlanul is elismered, hogy JÓL működünk.
De nem, nem ez a célom. Nincs különösebb oka az itt "lévőségemnek"!
Megbízható soför......
Mindenki megbízható, ha átlátja a rendszerünket. Nálunk, még nem volt olyan, aki ellopta volna az autót, vagy ne számolt volna el.
Viszont azt is bevallom, hogy ha előlről kellene kezdenem, nem biztos, hogy újra belevágnék. Igen!
Az 1 k@rva nagy teher, hogy az embereknek legyen melójuk.Hogy tudjál hónapról hónapra fizetést produkálni nekik.
Persze, nem sajnáltatom magam, és még 1!!!!
Ha összejönne az általam felvetett, vagy jobb rendszerrel az, hogy "közösüljünk" simán feladnám a Barát-Taxit!
Szerintem, a jövő az, hogy megszünnének a magán kézben levő nagy - kis cégek és a taxisok saját kézbe vennék az irányítást! Ja! Aki nem taxis, nem fér bele sem a vezetésbe, sem a tulajdonosi körbe!
De! Azok is emberek, akik autót bérelnek! Mindössze nekik annyival nehezebb a sorsuk, hogy minden nap úgy ébrednek, hogy 10 Ft minusz. Ráadásul eltartanak olyan embereket, mint én voltam.
Sajnos, ez a szomorú igazság és addig nem is lesz változás, míg a taxisok legalább 70 % -a nincs itt fent! Ebben pedig Tomacsekinek kell ( ene ) lépnie!
Előzmény: #139854 alelölülő 2009.12.28. 02:02:54 |
bendzsoo | 2009.12.28. 10:34:29 / # 139855 |
|
Igen most már csak pénz kérdés az egész.Sajnos alacsony tarifával talpon fognak maradni a kis cégek, hogy meddig azt kitudja.
|
alelölülő | 2009.12.28. 02:02:54 / # 139854 |
Mostanában épp ez a tendencia, szaporodnak a kis cégek. Szóval árban is ott tartunk, meg taxis cégekben is, ezen sokat már nem nagyon lehet rontani. A kis cégekből nem sok fog megmaradni, szerintem. Lajos itteni szereplésére csak egy magyarázatot találok: szeretné továbbfejleszteni a cégét 50 autós kategóriából 150 darabosba és korlátba ütközött. 50 megbízható sofört se könnyű találni Budapesten, 150-et meg szinte lehetetlen.
Ülhetne nyugodtan a fenekén, jobb lenne, ha nem adná itt a tippeket a konkurrenciának. :-))
Előzmény: #139824 bendzsoo 2009.12.28. 01:46:44 |
|
bendzsoo | 2009.12.28. 01:46:44 / # 139824 |
|
Igen teljesen igazad van bármennyit mehet.Igen a Lajosnak van igaza ha ennyi autónak tud munkát biztosítani.Képzeld ha ahányan ki adunk autót mindenki társaságot csinált volna most hol tartanánk.Mint árban mint Taxis cégekben.
|
alelölülő | 2009.12.28. 01:32:03 / # 139853 |
Kösz a választ. Úgy saccolom, hogy 4-5 év alatt 300-350 ezer km-t futnak a kocsik.
Lajos ügyes a maga helyzetében. Neki akkor van költsége, ha megy az autó, kiadásai a bevétellel arányosan nőnek. Végülis semmi mást nem tett, mint újra életre keltette a régi főtaxis rendszert: a taxista fizetést plusz esetleg borravalót kap, a bevétel a tulajdonosé. Gazdaságosan működnek autói, a tieid meg nem. Ez a rendszer hibája. Te napidíjad attól függ, hogy mennyi az általános kinálat a piacon, ennél többet te se kérhetsz, és ezért a díjért éppúgy mehet a taxis napi 100 km-t mint ötszázat. Semmi se tartja vissza a 10-15 km-es rágurulástól.
Előzmény: #139851 bendzsoo 2009.12.28. 01:05:57 |
|
bendzsoo | 2009.12.28. 01:05:57 / # 139851 |
|
Igen ha olyan kezekben van akkor a 30000km is meg viseli az autót. Én eleve nem hagyom,hogy lepusztuljon az autó.Előszór is elveszem a kocsit ha nem vigyáz rá kellőképpen. A második meg ha kicsi a baj én már akkor meg ja vitatom mert az úgy olcsóbb mint ha hagyom,hogy addig menjen még meg nem áll.Nem titok 15db autóm van.Hát 4-5év amit így ki bír legjobb esetben.Persze ez a korától is függ.Elárulom neked őszintén havi 150000ft- nál még soha nem maradt meg több tisztán.Ezért irigylem a Lajost ha neki tisztán megmarad napi 2000ftja autónként.
Előzmény: #139841 alelölülő 2009.12.28. 00:38:59 |