Hozzászólások száma: 1465
Oldalszám: 74
Témakörök > Droszt Híradó > A Barát-Taxi javaslata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
attus 2009.12.28. 01:01:38 / # 139850
avatar
Viszont most olcsók a használt autók!:-)
alelölülő 2009.12.28. 00:59:55 / # 139849
Napi bérbeadásnál fix mittudoménmennyi forintért megy a droid mint a mérgezett egér, bevétele alig, ami van azt elkölti benzinre, a leadót alig tudja összekaparni, és gazdaságtalan termeléssel 3 (igen, három) év alatt amortizál egy kocsit. Ez az én koncepcióm. Kiváncsi lettem volna a tényleges tapasztalati adatokra is.
Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:55:18 / # 139848
avatar
Ja. 150 - 250 / nap
Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:54:08 / # 139847
avatar
Nálunk 1 autó kb 150 - 250 között fut. Pont ma volt 1 sofőr ( Galaxyval ) 720 km -t ment el. Itthon dolgozott, majd kiment bécsbe.
Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:52:09 / # 139846
avatar
A passatunkat 6 éve fut, most ősszel generáloztuk + turbó csere. 400000 FT. Megint bír 600000 km-t. Legalább. Ez lehet 3,5,8 év.
alelölülő 2009.12.28. 00:46:04 / # 139845
Én a bérbeadott kocsik átlagára volnék kiváncsi! :-)
alelölülő 2009.12.28. 00:44:23 / # 139844
Ja, és mennyit fut egy átlagos kocsi eladásig?
Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:43:13 / # 139843
avatar
3, 4 év? Viccelsz? Normális szervizelés mellett ( 15000 km olajcsere ) nekem 5,6 éve fut vw passatom, vagy opel astrám. Nem! Az a nem mindegy, hogy ki ül rajta! Az a fontos, hogy ki a szerelőd. Nekem olyan, hogy bármit csinál, odatolunk neki este 6 kor 1 kuplung cserét, eldob mindent és megcsinálja. És, korrekt áron!
Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:40:10 / # 139842
avatar
Egyébként, éppen ezért hagytam abba a bérbeadást. Nagyon sok volt a sírás, hogy ma nem ment, holnap hozom, stb. Jobb ez így! Ha nem keresek, legalább tudom, hogy az autók sem futottak. Ha meg ment a meló, azt is látom. Egyébként, ha nem megy a meló, jobb a bérbe adás, ha meg megy, akkor nincs jobb ennél.
alelölülő 2009.12.28. 00:38:59 / # 139841
Csak egy számot írj le a kedvemért légy szives! Valójában nincs sok jelentősége, csak a kiváncsi vagyok. Te több autót adsz bérbe, mennyi az az idő átlagosan, amennyit egy bérbeadott kocsi kibír? 3év? Esetleg 4? (Láttam egyszer egy 10 hónapos droid-autót, 80 ezer km volt benne.)
bendzsoo 2009.12.28. 00:37:57 / # 139840
avatar
Igen napi díjért adom ki az autóimat.Mert magasak a kiadásaim is. Általában 9-10én be fizetem a járulékokat és van mikor csak 28-30án kapom meg jó esetben.Nagy bátorság a mai világban Taxis céget csinálni alkalmazottakkal.A Lajos bevállalta úgy nézkí,hogy bejött neki.Bár ö is kocsi kiadással kezdte.
Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:32:40 / # 139839
avatar
Nem! Én álmodom! Így kezdtem! Nélküled, nélkületek nem megy, nem mehet! Viszont, a nem is tudom, talán 6000 taxisból csak van 100 aki jobb életet ( tulajdonrészt ) akar és van napi 1000 Ft -ja. Azt gondolom, hogy mindössze a megfeleő embert, embereket kell megtalálni akik összefogják ezt a dolgot!
bendzsoo 2009.12.28. 00:25:27 / # 139838
avatar
Igen álmodni szeretek én is tudod csak mikor kéne,hogy hozzák a lóvét és nem hozzák akkor hamar rá döbbenek a valóságra.Hát sok szerencsét kívánok neked,hogy hozzál össze 100 embert nekem már ilyesmihez nincs energiám.A Taxisok 60-70%-a droid,alkalmazott vagy hiteles az autója.Amelyik meg nem annak 15éves legalább az autója.
Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:23:52 / # 139837
avatar
Szavazás.... Persze, értem. Ez jó kérdés.... Gondolom, azért közjegyzőt nem nagyon alkalmaznánk. Mondjuk, a szavazásról lehetne kinyomtatni 1 A 4-es lapot. Minden szavazó megkaphatná a teljes szavazást. Így ha valaki másként szavazott, az hamar kiderülne. Bizalom.... Nem én! Én nem akarok semmiféle dolgot betölteni! Szeretnék ebben az esetleges képződményben 1 db szavazatot. Rendszer..... Nem fontos a mi rendszerünket használni. Lehet újat, esetleg modernebbet fejleszteni. Itt, nem akarok kulcs szerepet játszani. Mertem felvetni, valamit, mertem elmondani a véleményem. Lehet hozzátenni, pro vagy kontra. Mindenkinek van ( nak ) elképzelései, hát írjuk le!
alelölülő 2009.12.28. 00:21:10 / # 139836
Gondolom, te fix napidíjért adod ki a kocsit. A különbség az, hogy Btaxi rendszerében minimálisra csökkentik az üres futást. Nálad viszont a bérlő fut a pénze után, bátran rágurul 15 km-t a címre, mivel más plusz költsége nincs, mint az üzemanyag. Az egyik rendszer takarékos, a másik pazarló.
bendzsoo 2009.12.28. 00:12:27 / # 139835
avatar
Ha neked tisztán van autónként napi 2000ft az a mai világban nagyon jó.Nekem nem marad ennyi autónként.
alelölülő 2009.12.28. 00:11:40 / # 139834
Okos dolgot hozzátenni? Olvastam másik topikban a költségek számítását, 5000 km - ebből 2500 utassal. Nyilván, te nem így tartod az alacsony repteres áraidat, hogy kimész 2800-ért és visszajössz üresen a következőért. De ez lényegtelen. Számításodban egy dolog nincs benne. A bizalom. Az, hogy téged megismertek alapján - előéletedet és mostani megszólalásaidat figyelembe véve - megbízik-e benned annyira a taxis, hogy a te rendszeredhez csatlakozzon. Hogy csak egy példát mondjak: ki összesíti az sms-szavazás eredményét és ki tudja ellenőrizni, hogy korrekten számolták össze a szavazatokat. Ez az írás most nem ellened íródott, csak vázoltam egy szempontot.

Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:11:32 / # 139833
avatar
Persze, gondolom :) De, ha nagyjából számolsz, az sose pontos! Inkább hidd el a napi 2000 Ft -ot.
Bántelki Lajos 2009.12.28. 00:10:37 / # 139832
avatar
Ezért írtam, hogy merjünk nagyot álmodni! Ne azzal foglalkozz, hogy kinek mennyi! Van akinek kocsi, lakás hitele, egyéb nagyobb kiadása van. Ezért van a napi 1000 Ft! 100*1000= 100,000 * 120 nagyon sok. Ebből a pénzből ha nem lehet 1 jól működő dolgot csinálni, megeszem a kalapom... Persze, kell a 100 ember! Mondjuk, erre is lenne ötletem... Miután kidolgoztuk a "tutit" kinyomtatni A6 -os lapokat és azt osztogatni a taxisok között, hogy jöjjenek ide és olvassák el a tervezetet. Aki egyetért, regisztáljon és jelentkezzen. Ha összejön 35 jelentkező, meg lehet keresni 1 ügyvédet.
bendzsoo 2009.12.28. 00:06:23 / # 139831
avatar
Nem kötekedés volt a célom csak úgy nagyjából gondoltam a napi kiadásodat.
Oldalszám: 74