Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2016.05.23 21:42

Köszönöm Zengő Zoltán és Fárbás Tibor nagyvonalú hozzáállását a problémámhoz. Midenkinek köszönettel és üdvözlettel:Telegdy Gábor 6x6 353

Most látom, hogy működik a link. Egyébként egy Ausztráliában élő barátom küldte. Gyorsan terjednek a hírek. Ez jó fényt et a taxisokra, a rendőrökre, de a BKK-ra is.

Nem tudom, hová kellene föltenni. Most kaptam egy mailt.

http://pestisracok.hu/taxisterror-a-budapesti-ejszakaban

Én nem  értek ehhez, valaki tegye föl valahová. Nagyon tanulságos.


Kíváncsian várom ennek az ügynek a megoldását. Ők, mármint az Uber, nem fogja csak gy egyszerűen abbahagyni. Milliárd dollárokról van szó. Nehogy már egy magyar törvénnyel meg lehessen állítani.

Szerintem el fognak menni a végsőkig. Ha az atomot nem is, de egy (vagy több) jó kis börtönbüntetést azért ki kellene harcolni nekik. Annak még jogalapja is lenne. Még a mai törvények alapján is.

Zoltánunk nem igazán fogja a különbséget. 

Nem lenne ezzel semmi gond, ha minden, a taxisokra és fuvarközvetítőkre vonatkozó szabálynak megfelelnének. Csak hát pont ezeknek nem akarnak megfelelni sehol a világon. Próbálnak másnak látszani, mint amik.


Érdekes ez a megosztás fogalom is. A "befújt" dokumentumban utazásmegosztás szerepel, a magyarországi képviselő pedig költségmegosztásról beszél. Ezzel a megosztás dologgal ködösítenek, és sok helyen ezt kajálják is. A megosztás - akár költség, akár utazás, akár szállás, akár kaja, vagy bármi más - fogalmát kellene meghatározni valamilyen jogszabályi formában. Ha valóban "csak" megosztásról lenne szó, nem tudnának három-négy percen belül autót küldeni sehová. 


Az is érdekes, hogy a meglévő hasonló hazai alkalmazásokat a BKK nem engedélyezte, nem minősítette, mert nem feleltek meg a rendeletnek. Ez meg következmények nélkül garázdálkodik. 

Érdeklődtem, és állítólag az egyik patinás cég prominense akar szövetségre lépni velük. Ő akar lenni a képviselőjük, és a reszli fuvarokat velük vitetné el. Nem tudom mi ebből az igazság, de a név ismeretében simán el tudom képzelni. Meg azt sem igazán tudom, illetve nem értem, hogy mi lehet ebben a cégének a haszon. A személyes hasznát el tudom képzelni.
A rendelet tervezetben az informátorom nem tud változást. Elvileg marad az engedélykötelezettség, ami alól az Uber természetesen ki akar bújni. Ha igaza a hírek a február végi aláírásról, akkor egy héten belül ki kell derülnie a dolognak.

Nem tudom, van-e feljelentgetős, de azt hallottam így frissiben, hogy a kormányrendeletet úgy akarják alakítani, hogy legálisan beleférjen az Uber. Ha erről esetleg tud valaki valami konkrétumot, kérem, közölje. Esetleg a kormányrendelet tervezet legfrissebb szövegét, vagy ilyesmit.


Egyébként nem csodálkoznék, hiszen a Nagy és Trócsányi az Uber jogi képviselője.

Ezt meg egyáltalán nem tartom jó hírnek.