Felhasználó hozzászólásai
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.25 11:48
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.23 14:14
Az Uber, mobilalapú rendszerét könnyen ki lehet játszani,gps, mobiljel blokkolók, félúton leállítom, mert az uats meggondolta magát, rájött, hogy nincs a kátyáján több pénz, lemondta stb, és ezután telefon kikapcs, aksi kivesz, és megbeszéléses alapon megy tovább minden. Az ilyen eseteket nem lehet az értékelésekkel kiszűrni, mert az ebben résztvevők nem fogják egymást besározni. A valós, élő személyekkel végzett ellenőrzést nem lehet ezzel kiváltani! Lehet nem szándékosan előidézett műszaki hiba, internet kiesés, olyan terület, ahol nincs gps láthatóság, és ebből adódóan is problémák merülhetnek fel. Nem tudja lezárni a fuvart, az utas emiatt többet fog fizetni stb.
A taxiórát is ki lehet játszani (nem kapcsolom be), de ez sokkal biztonságosabb működésű, mint a különböző mobilok, és appok használata!
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.23 13:58
Egyébként az egésznek, ha megvalósul az "Uber ötlete",annak az lesz a vége, hogy mindenki rá fog jönni, hogy ha az utasoknak megadja a saját számát, és megígéri, hogy 10%-al olcsóbban viszi, mint az Uber(aki 20%-ot vesz letőle, és nyoma van a pénzeknek), de csak kp.-ban lehet fizetni (nincs nyoma), aminek következtében a feketén végzett szállítások száma jelentősen meg fog növekedni! A magyarember leleményes! A telekocsival korábban utazók közül is vannak olyanok, akik egymást már közvetlenűl hívják, ezáltal a telekocsi cégek közvetítői díját meg tudják sprórolni, és a hatóságok számára is láthatatlanok maradnak! A lebukás esélye gyakorlatilag nulla! Ez a taxinál, és az Ubernél is előfordulhat, vagy esetleg létezik is már! A legnagyobb vesztese pedig az állam lesz, és az ebből adódó hiányt, meg majd máshol fogják be hajtani az állampolgároktól! Az, hogy a taxisok csak ugyanolyan feltételekkel dolgozhatnak, az megfelelő garanciát jelenthet arra, hogy ne terjedhessen el a fekete fuvarosok száma, mert a taxisok ismerik a várost, és tapasztalataik alapján ki tudják szűrni, hogy kik dolgoznak feketén a városban! Nem életszerű, pl.ha pénteken éjjel egy autó rendszeresen vesz fel embereket, és visz el valahova, majd bizonyos időközönként újra megjelenik, és újra elvisz valakiket... A taxisok egymás közötti kommunikációja hatékony (rádió, stb.), ezáltal könnyen azonasítani lehet a feketefuvaros autókat..... De, ha a taxit ellehetetlenítik, akkor ők is a feketézésre fognak rákényszerülni, és ezáltal a személyszállítás szabályai az utcán fognak eldőlni, és így az egész kicsúszik a hatóságok kezéből.... A kaotikus állpotokat, meg lesznek akik ki fogják használni, és ennek rajtuk kívül nem lesz más nyertese.... gyakorlatilag szabadárassá válik az egész (ami nem az olcsó árakról fog szólni!!!) Lásd 90-es évek.....
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.23 13:05
Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi Uber "szolgáltatás" mellett, lenne egy drágább, hivatalosan is Taxinak nevezett szolgáltatás, magasabb áron! Vajon az utasok a drágább taxit fogják választani, a szintén tovább műkodő, jelenlegi "szolgáltatás" mellett? A nem hivatásosok által működtetett (a jelenleg meglévő) szolgáltatásban résztvevő sofőrök, ha még adózni is fognak, akkor meg fogja érni nekik? Tehát akkor két Uber lesz, az egyik a hivatalos, ami betartja a taxira vonatkozó szabályokat, a másik meg kivételezett lesz? Az esélyegyenlőség meg az ablakban....? A Taxis nem azért sárgított, mert hülye, és nem azért, hogy jöbban lássák a ködben, hanem mert a jogszábályokban előírták neki! Mindegyik alapdíj, távolság, és idő alapján működik, a taxi is, meg az uber is....
„Olyan elvárások mint például a
városismereti teszt a valós idejű és a forgalmi helyzet alakulását is
figyelembe vevő navigációs rendszerek korában okafogyottak és
használatuk a személyszállítói vizsgaanyagban nem szolgál felhasználói
érdeket, hanem a protekcionizmust erősíti.”
Ha valaki nem ismeri az adott helyet, akkor folyamatosan a navigációs képernyőt hallgatja és figyeli, ezáltal megoszlik a figyelme, és ennek következtében akár fel is tarthatja a forgalmat, vagy veszélyes helyzetet is előidézhet! (Hú, itt kell befordulnom,mert ha az utas lepontoz a kerülő miatt, abból nekem bajonm lesz, akár ki is rúghatnak....majd csak beenged valaki....) Ez egy magánautós részéről, aki nem ismeri a hekyet, mert először van ott, még talán elfogadható, de egy "hivatásos" személyszállítást végző személytől nem! És a PÁVII-t, szigorított műszakivizsgát, stb. sem véletlen találták ki! Fekete Úrnak is be kellene látnia, hogy ezek elsősorban az uatsok biztonsága miatt szükségesek, mert a vezetőnek az útra, és a forgalmi helyzetekre kell koncentrálnia, és itt a másodprcek törtrészein is múlhat hogy bekövetkezik-e egy baleset, vagy sem....
„Egy ilyen irányú szabályozás elfogadása esetén az Uber 2000 ember számára kíván munkalehetőséget teremteni Budapesten 2016 végéig.” – állítja Fekete, bár az nem teljesen világos, hogy ezek mennyire teljes illetve részmunkaidős munkával egyenértékű elfoglaltságok lennének, de a jelenlegi tendenciából kiindulva inkább utóbbi.
Korábban azt hallotuk, hogy sok a taxi Budapesten, és korlátozni kell a létszámot, ha még 2000 taxi megjelenik a városban, mert mindenki a rendelési csúcsidőkben fog dolgozni, akkor valószínűleg sokan tönkre fognak menni, és a munkanélküliek táborát fogják gyarapítani.
"Megtudtuk azt is, hogy
jelenleg is sofőrködnek az Ubernél taxisok, csak éppen nem sárga
taxijukkal, hanem privát autójukkal."
"Itt az a kérdés, hogy vajon a privát autója is megfele-e, a vonatkozó jogszabályi előírásoknak, feltételezve azt, hogy minden más szabályt betart. A másik kérdés, hogy ezek után vajon megéri-e neki ez?"
Én atomerőművet szeretnék építeni, és költésmegosztási alapon adnám az embereknek féláron az áramot, van tuti világvégi ajánlatom, csak azt nem értem, hogy miért ragaszkodnak, annyira a biztonsági előírásokhoz! Ha esetleg kicsit szivárogna,az miért baj, ettől csak aktívak leszünk...rádioaktívak..... Csak nem az a baj, hogy akkor a rezsicsökkentésem miatt esetleg a többség rám szavazna, és nem másokra..... A vízre, gázra, csatornára, meg sok másra is lennének hasonló terveim...... A lényeg, hogy a segélyből élők is ki tudják fizetni, ha meg nem jön be, ígérem, hogy el fogok bújdosni szégyenemben, de legalább lesz miből......
Egyébként Fekete Úr személyében a legmegfelelőbb ember irányítja az Ubert Magyarországon! Bár elképzelem, hogy felveszi a telefont.... Jó napot kívánok! Itt Fekete, Uber miben segíthetek..... De legalább így mindenki számára egyből világos a dolog, főleg, ha a telefon színe fehér, mert akkor a szürke is összejön......
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.23 01:02
Egyébként szerintem a kártyás fizetés azért van az Ubernél, mert Amerikában általában kártyával fizetnek, és nem kp.-ben. Tény, hogy az uber sofőrt, nem fogja senki kirabolni, mert nyilván nincs náluk nagy összeg, de az már inkább előfordulhat, hogy valaki, főleg ha egy újabb drága típusú a készülék, egyszerűen kiugrik a piros lámpánál, és eltűnik a telefonnal. A telefon, és a bankkártya meg a profiknak nem jelent megoldhatatlan feladatot.... , számukra ez egyszerűen megoldható feladat, mert az emberek bulizás közben megfeledkeznek sokszor mindenről, és őrizetlenül hagyják a dolgaikat! Egy szórakozó helyen dolgozó szerint, nem ritka, hogy órákig nem néznek rá a széken hagyott kabátjukra, amiben az irataikat, telefonjaikat, meg a bankkártyájukat tartják. Volt olyan eset is, amikor az illető csak másnap este érdeklődött, hogy nem találtak-e véletlenül egy kék kabátot! Szerencséje volt, a takarítónéni megtalálta és leadta! A bankkártyáján kívül, egy értékesebb telefon, ahogy kell, pin kóddal (a takarófedél alatt), valamint egy értékesebb karóra is a kabátban volt, szóval csak az adásvételi hiányzott... Nem izgatta különösebben a dolog, de azért korrekt volt, vett a taksi néninek egy doboz Raffaellót, meg a személyzetet is meghívta egy italra! És még azt is hozzátette, hogy a személyim meg volt, a rendőr nem szólhatott be ezért, a lakcímkártyám segítségével, meg megmutatták a haza vezető utat.... gondolhatjuk milyen állapotban lehetett a figura....
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.22 23:05
Ne haragudj, nem személyeskedésnek szánom, de megköszönném, ha megmondanád, hogy te hivatásos taxis vagy, és csak mellékállásban Uberezel, vagy csak Uberes? Az ételmegosztáshoz szerintem az ÁNTSZ-nek is lesz még egy-két szava! Igaz jelenleg egy patthelyzet alakult ki, és mindenkinek a Taxisoknak és az Ubernek, meg a többi megosztáson alapuló cégnek is az lenne a jó, ha végre meghoznák a döntést az illetékesek, és egyértelműen le lennének írva a feltételek! Ha ez a helyzet sokáig húzódik, akkor akár a párizsi Taxisok vs Uberesek harcot is élőben lehet majd Budapesten megtekinteni.... Szerintem ezt mindenképpen el kell kerülni...... Egyébként az Uber magyarországi vezetőjének az érvelése elés sok helyen megkérdőjelezhető! A hatóságoknál csak a fehér jó, a szürke és a fekete nem! (A szürkével gyakorlatila elismerte, hogy nincs minden rendben!!! Amerikában is elfogadta az Uber a kötelező sofőrképzésen való részvételt! Itt miért nincs? A adózási kötelezettség alól senki nem lehet kivétel! És az Uber úgy nem taxi, ahogy se Te, sem én nem írtunk soha semmit ide.....
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.22 17:15
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.22 16:07
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.19 15:22
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.19 11:59
Hiába elterjedt a telekocsi, és hiába használják ezt sokan, de itt egyértelműen egy meghatározott összegért viszik az utasokat, még akkor is, ha ebből nincs az autójában utazási lehetőséget biztosító félnek haszna! A BKV-nek sincs minden úton haszna,sőt sokszor veszteséges is volt, hiába BKV közösségi szolgáltató, mégis be kell tartania a törvényi előírásokat, és az előírt feltételeket! A valós életben, amikor ismerősök közösen utaznak ott a költségek általában attól függ a hozzájárulás mértékem hogy hányan utaznak együtt! Ha ketten utaznak, akkor felesbe állják, ha négyen, akkor negyedelik a költségeket. És ez évtizedek óta így működik a magánemberek között! Ezért sem lehet a két dolgot egy kalap alá venni. Egyértelmű, hogy szabályozni kell a Telekocsit, de nagyon alaposan át gondolni, hogy ez milyen következményekkel jár a közösségi közlekedés többi szereplőjére. (VOLÁN társaságok, MÁV, stb.) Mert ezeket mindenki adójából támogatják. A telekocsi rendszerekben kb 500 000 regisztrált használó van, de ez nem jelenti azt, hogy ezt ennyien használják is rendszeresen. Azoknak az érdekeit is figyelembe kell venni, akik nem akarnak egy ismeretlen idegen mellé beszállni, mert nem bíznak meg benne! Ezek joggal érvelhetnek azzal, hogy emiatt ritkulhatnak a járatok, vagy akár meg is szűnhetnek, ezáltal nekik az utázás további kényelmetlenségekkel, és esetleg plusz költségekkel fognam járni. (több átszállás, hosszabb menetidő, hosszabb útvonal, stb.) A döntéseknél ezeket a szempontokat sem ártana figyelembe venni, mert a telekocsit nem használók vannak jelentősen többen!