Felhasználó hozzászólásai
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.07.07 21:07
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.29 15:43
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.29 14:33
Van olyan cég, ahol miután egyik alkalmazottukról kiderült, hogy a részére biztosított, magánhasználatot is megengedő vállalati gépkocsival telekocsizott hétvégente, és az ezért kapott pénzt a saját céljára használta, egyszerűen előírták, hogy a céges autókat munkaidőn kívül a cég udvarán kell tárolni! Biztos szerették az illetőt, akiket ez érintett! Természetesen az illetőt azonnal kirúgták, és nem kevés kártérítésre kötelezték!
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.29 12:51
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.28 22:45
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.28 21:34
A Wundercar megúszhatja?
Index 2015.06.28. 17:41"Egyelőre várjuk, hogy kijöjjön a rendelet, alaposan át fogjuk olvasni, hogy kiderüljön, megfelelünk-e" - mondta Gunnar Froh a Wundercar alapítója az Indexnek, miután pénteken kiderült, hogy a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium a taxisok oldalára áll, és megtiltják, hogy bárki a taxisoknál olcsóbban személyszállítási szolgáltatást végezhessen.
Bár hatósági áron, sárga autóval továbbra is lehetne majd uberezni, a rendeletettel azért valójában kivégeznék azokat a fuvarmegosztó szolgáltatásokat, amelyek éppen azért lettek olyan népszerűek, mert olcsón és hatékonyan működnek, és a rögzített hatósági taxiár töredékéért lehet velük utazni.
Egyelőre azonban nem csak az a kérdés, hogy hosszabb távon útját lehet-e állni az innovációnak, meg lehet-e fékezni a taxisokat kiszorító olcsóbb megoldásokat, hanem az is, hogy egyáltalán rövid távon sikerülni fog-e. Kiskapukat ugyanis mindig találni.
A Wundercartól például megtudtuk, ők magukat egy telekocsi szolgáltatásnak tekintik, amely valójában ingyenes, amit pedig az utas a sofőrnek fizet, az csak egy önkéntes felajánlás, hozzájárulás az utazás költségeihez. Nekik nincsenek is alkalmazottaik, ők mindössze a platformot adják, attól, hogy valaki használja az alkalmazást, nem válik munkavállalóvá, ahogyan például a Jófogásnak sem lesz senki alkalmazottja pusztán azért, mert feltesz egy hirdetést.
Gunnar Froh elmondta, Budapesten több ezren használják a Wundercart, de nem akarják átvenni a taxisok helyét, szerintük ők jobban hasonlítanak a BlaBlaCar, illetve az Autohop szolgáltatásokra, mint például az Uberre.
A legtöbb országban nincs szabályozás ezekre a megoldásokra, éppen ezért a Wundercar jelenleg nincs is betiltva egyetlen országban sem, abba, hogy "magánemberek megosztják az autójukat a magánútjukon", jellemzően nem szól bele sehol az állam. Viták azért vannak: például Németországban az új szabályozás megalkotásáig fel is függesztették a működésüket. A Wundercar alapítója szerint fontos lenne világos definíciót meghatározni, és tisztán meghúzni a határt professzionális szolgáltatás és magánút között.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.06.26 01:15
Itthon is lehetne büntetni, mert van mi alapján büntetni, csak valamiért nem foglalkoznak vele eléggé....