Név
Becenév janoutas
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Érdekes, és ellentmondásos a helyzet. Ha egy taxis visszautasít egy utast, mert migránsnak néz ki, de kiderül, hogy az illető jogszerűen tartózkodik itt (pl. itt tanul, legálisan dolgozik) akkor ezért megbüntetik. A taxisnak nincs joga elkérni senkinek az adatait, okmányait, csak azt kérdezheti meg, hogy hova kíván menni, esetleg még azt is, hogy milyen útvonalon. Ha olyan valakit visz, aki az országban jogellenesen tartózkodik, akkor meg ráfogják, hogy embercsempész, még,akkor is, ha a szabályokat betartja, órával megy, és nyugtát/számlát is ad az utasnak. A civilek vihetik ingyen, mehetnek vonattal, de a taxisok órával sem vihetik őket sehová. De a civil segítők, ha mind ők, mind a menekültek azt mondják, hogy ezért nem fizettek, akkor ok. Szerintem ez a jelenlegi szabályozás a jelenlegi formában nem korrekt, bár én nem vagyok sem taxis, sem menekülteket segítő civil.

Várható egy olyan cikk, aminek az lesz a címe, hogy Feketére sötét jövő vár? 
Az is elrettentő lenne, ha az illetőnek (kontárnak) ezen felül kötelezően el kellene búcsúznia 3-5 évre a jogsijától. Ha személyautóval, akkor a B-től, ha busztól a D-től stb. Ismétlődés esetén, akár örökre is el lehetne tiltani.
A jogsi "elvételét" jobban meg fogják érezni, mint a rendszám levételét, mert a rendszám levételét nem kizárt, hogy ki fogják tudni játszani valahogy. (pl. vesz egy másik autót...) Akit pedig eltiltanak a vezetéstől 3-5 évre, az ez idő alatt más ország jogsijával sem vezethet itthon, és sok munkahelyen egy ilyen ügy azonnali állásvesztéssel jár! Vannak olyan állások, amiket nem tölthet be olyan, akit a vezetéstől hosszabb ideig eltiltottak korábban bármikor!!!!!!! Ez pedig már a többségnek elég nagy visszatartó erő lenne!

Az érdekes lesz, ha az uber, wunder félék utasait is meg fogják büntetni, mert elvileg, csak a rendeletben szereplő autókkal utazhatnának....  Csak nehogy az legyen belőle, hogy a terv teljesítése érdekében, a "régi jó kuncsaftokat", (a biztos fizetőket) kezdjék megbüntetni. Van egy céges autója (ami nem az övé), ezzel taxizgat a kontár csicskás, nevén semmi, fizetését minden hónapban elkölti, na akkor mi van. Majd megoldja máshogy, de abból az állam pénzt nem fog látni... Olyan mértékű büntetéseket kellene odavágni a cégekre, akiknek autóznak a kontárok, hogy abból egy életre megtanulják, hogy nem lehet itt okoskodni! Milliós nagyságrendűeket, már az elejétől, minden egyes bukott sofőrjük után, és a bizonyítható utazások után is . És az így befolyó pénzből lehet majd akár az állam adóságot is csökkenteni akár.... Ha az uberrel, wunderrel utazó utasaikat is már az elejétől fogva meg fogják büntetni, egy elgondolkoztató mértékű összegre, akkor valószínű bezárhatnak, és elmehetnének oda, ahonnan jöttek. Azokat a sofőröket (helyesebben kontárokat), akik pedig tudnak arról, hogy nem felelnek meg a szabályokban előírtaknak, pedig a pénzbüntetés mellet, jó pár évre el kellene tiltani a vezetéstől, magyarul el kellene tiltani ezeket a vezetéstől! Ha pedig azt mondják, hogy nem tudták, hogy ez így nem megengedett, akkor pedig pereljék be az ubert, meg a hasonlókat azért, hogy félretájékoztatták őket, és kérjenek tőlük kártérítést! Ja, hogy ezt eleve kizárték, bocs akkor miért írták alá! A bankok már tapasztalhatták ezt.

Ellenőrizni egyszerű, mert számlára kapták a fizetésüket, és az EU-ban minden adatot kiadnak egymásnak, ha nagymértékben adó csaltak, akkor nem is fog hiányozni a jogsi a sitten.....

Miért a francia megoldás jobb lett volna? Szerintem ez inkább azt jelzi, hogy a taxisoknak még van valami ereje a céljaik eléréséhez. Úgy is fogalmazhatnék, hogy ők az utolsó erő, akiktől még tartanak. (A vasutasoknak, buszosoknak stb. már gyakorlatilag nincs sztrájkjoguk..., így tőlük már nem kell tartaniuk... a többiek pedig örülnek, hogy van munkahelyük, és nem is mernek nagyon ugrálni, mert ez az állásukba is kerülhet.)
Nem a tarifa a gond, az gond a fizetőképes kereslettel van. Ha kisebb lenne a tarifa, abból meg végképp nem lehetne kifizetni a költségeket (adókat,járulékokat stb.) Nem egyszerű ez a helyzet!
Meg komplett szakmákat lehet így ellehetetleníteni, ezáltal sok embertől megélhetését biztosító forrását elvenni! 
A kérdés az, hogy a helyi önkormányzat rendelkezett-e a taxi árakkal kapcsolatban. Mert elvileg szabadáras is lehet a taxi szerintem. Lehet, hogy van ilyen tarifa is az órájában, és adott nyugtát, vagy számlát is. Amíg ennek az ellenkezőjét nem lehet bebizonyítani, addig az egész egy csak vádaskodás. Feltételezni sok mindent lehet, de ezeket bizonyítani kell. Ha feketén csinálta, és ezért előveszik, akkor pedig megérdemli. Mindig voltak, vannak, lesznek olyanok, akik trükköznek, ez így volt korábban is, igy van ma is, és így lesz a későbbiekben is. Az utazóknak kellene utánanézni a saját érdekükben, hogy az adott országban, városban milyenek a taxik árai. Az internet világában ezt pedig könnyen meg lehet tudni. Persze, ha valaki tisztességtelen, az szerintem sem elfogadható, és valószínűleg a taxisok nagy többsége is így van ezzel. Mondjuk, az sem árt, ha az ember mielőtt beszáll egy taxiba, elolvassa az árakat, ami a képek alapján is jól látszik.
Arról, hogy a vendégeket bejelentik-e a rendőrségen a szállodákhoz hasonlóan, miért nem beszélnek? Nemzetbiztonsági kockázat!!!!!!!! Remélem nem baj, hogy részletesen nem fejtem ki....nem akarok tippeket adni....

Egyébként azt sem lehet kizárni, hogy ezekre a fesztiválokra szerződnek bizonyos taxisokkal, társaságokkal, és ezért erre időre "hivatalosan" letakarhatják a számokat. Vidéken szerintem nincsenek fix árak, mint Budapesten, ott a helyi rendelkezéseket kell figyelembe venni, ami lehet, hogy engedi a szabad árakat..... Ha érdekel, a dolog érdeklődj a fesztiválok szervezőinél, vagy a helyi hatóságoknál, biztos nem fognak elküldeni. De ne felejtsd, én csak utas voltam mindig is, és nem voltam, vagyok taxis!!!!!