Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2015.03.27 10:41
Igazad van, de ehhez meg kell fogni, ami lássuk be, sziszifuszi munka lenne. A könnyebbik végéről megfogva a dolgot, a fejet kell levágni, vagyis az ubert mint céget kell a szabályos mederbe terelni amit ha betart, akkor taxis fuvarközvetítőként működve taxisnak közvetít fuvart. ha pedig nem akarja betartani, akkor egyszerűen letiltják az applikációját!
De a mondatod első része teljesen igaz!
Téma: Sokkal hamarabb jön a budapesti dugódíj
Hozzáadva: 2015.03.26 11:22
egy taxis vállalkozást nem csak a tarifa emelésével lehet nyereségessé tenni hanem a vállalkozás kiadásainak lefaragásával .is.
Elég hosszú a lista, melyek azok a tételek melynek csökkentése esetén rentábilissá válhat(na)
érdekes, hogy pl. az oly sokak által kritizált folyamatos tagdíjak emelése ellen nem lázadoznak a taxisok.
Nem kezdem fejtegetni sem ennek az okát, sem az egyéb rezsicsökkentési lehetőségek felsorolását, de ha te vagy bárki kizárólag a tarifa emelésében látja megoldás kulcsát, tévúton jár!
mindez mellett itt van a nyakunkon az uber és társai, akiknek egy taxitarifa emelés bődületes fuvarszám növekedést produkált volna!
A többit szálka érhetően kifejtette!
Téma: Sokkal hamarabb jön a budapesti dugódíj
Hozzáadva: 2015.03.24 06:44
Téma: Sokkal hamarabb jön a budapesti dugódíj
Hozzáadva: 2015.03.23 19:48
Téma: Napi BKV
Hozzáadva: 2015.03.23 19:39
Téma: Akarunk-e kamerát a taxiba?
Hozzáadva: 2015.03.05 11:06
ez azért nem teljesen igaz.
A taxi belterét tilos bekamerázni.
így a kamerára figyelmeztető felirat elhelyezése értelmetlen.
Téma: Akarunk-e kamerát a taxiba?
Hozzáadva: 2015.03.05 11:05
nem érzed benne az iróniát?
Téma: Akarunk-e kamerát a taxiba?
Hozzáadva: 2015.03.04 22:15
be kell szerelni a plexifalat a taxiba, az legalább nem vet fel adatvédelmi aggályokat.
majd amikor kiderül, hogy ez miatt nem férnek el az utasok a kocsiban, akkor elö kell irni hogy le kell cserélni a taxit egy hajo méretű valamire
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2015.03.03 11:29
A Kormány 171/2014. (VII. 18.) Korm. rendeletea közúti közlekedési szolgáltatásokkal kapcsolatos egyes kormányrendeletek módosításárólMagyar Közlöny 98.szám, 2014. július 18., péntek
A Kormány a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 48. § (3) bekezdés a) pont 5. alpontjában,az 5–6. § tekintetében a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 48. § (3) bekezdés a) pont 7. alpontjában,a 7–12. § tekintetében a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 48. § (3) bekezdés a) pont 15. alpontjában,a 13. § tekintetében a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény 182. § (1) bekezdés 17. pontjában,a 19. § tekintetében a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 48. § (3) bekezdés a) pont 30. alpontjában kapott felhatalmazás alapján,az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:1. A közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti járművek üzemben tartásáról szóló 89/1988. (XII. 20.) MT rendelet módosítása1. § A közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti járművek üzemben tartásáról szóló 89/1988. (XII. 20.) MT rendelet (a továbbiakban: R1.) 1. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:„(1) E rendelet hatályaa) azokra a természetes személyekre, továbbá a polgári perrendtartásról szóló törvény szerinti gazdálkodó szervezetekre (a továbbiakban: vállalkozás) terjed ki, amelyek Magyarország területén belföldi vagy nemzetközi forgalomban (ideértve az átmenő forgalmat is) – az autóbuszt kivéve – közúti járművel vagy járműszerelvénnyel (a továbbiakban együtt: jármű) közúti közlekedési szolgáltatást végeznek, vagy Magyarország területén közúti személyszállítási tevékenység végzésére használt járművet tartanak üzemben;b) azokra a magyar állampolgárságú természetes személyekre, továbbá vállalkozásokra terjed ki, amelyek Magyarország területén kívül magyar hatósági engedéllyel és jelzéssel ellátott járművel közúti személyszállítást végeznek.”2. § (1) Az R1. 5/B. § (2) bekezdés a) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:[Személygépkocsis személyszállító engedély – az (5) bekezdésben foglaltak figyelembevételével – annak a vállalkozásnak adható,]„a) amely az (1) bekezdésben előírtak meglétét vállalkozói igazolvánnyal, vagy egyéni vállalkozói nyilvántartási számmal, létesítő okirattal, az (1) bekezdés szerinti tevékenység végzésére jogosult vállalkozással kötött írásbeli szerződéssel igazolja;”(2) Az R1. 5/B. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:„(3) A személygépkocsis személyszállító engedélyt a közlekedési hatóság kérelemre, a vállalkozás nevére, a gépkocsi rendszámára adja ki. Az engedélyben fel kell tüntetni az engedély sorszámát, a szakmai vezető nevét, a vállalkozás székhelyét, telephelyét, a személygépkocsihoz minősítő vizsgálat alapján kiadott igazolólap azonosító számát, valamint azt, hogy a vállalkozás az (1) bekezdés szerinti mely tevékenységhez kapcsolódóan láthat el személygépkocsis személyszállító szolgáltatást.”3. § Az R1. 5/C. § (3) bekezdés f) pontjában az „az NKH Központi Hivatala” szövegrész helyébe az „a Nemzeti Közlekedési Hatóság Központja” szöveg lép.4. § Hatályát veszti az R1. 7. § (5) bekezdése.
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2015.02.20 09:40
2012-ben a kormány nyilvánossá tette a tervezetet
lehetősége volt minden érintettnek, hogy javaslatokkal, kifogással éljen.
továbbra is kérlek, legalább ne ferdíts!
Köszi