Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Fellángoltak az indulatok az újabb minisztériumi rendelet miatt

2014. november 4. 07:09 Szoljon.hu

"..– Akik ezt kitalálták, nem gondoltak bele, vidéken hogyan tudnánk kitermelni egy új autó árát! Nem egy-két éves kocsikkal szaladgálunk – nyilvánítottak véleményt az egyik szolnoki társaság fuvarra várakozó taxisai. .."

Téma: Hallotaxi fejlesztés avagy hallotaxi 2.0

Hozzáadva: 2014.11.05 12:25

Hová lett az országos rendelet-tervezet fóruma??

Akár 45 ezer forint is lehet a büntetés



Kis változás a KRESZ-ben, de sokba kerülhet. Akár 45 ezer forintra is büntethetik azt, aki figyelmen kívül hagyja az óvodák, iskolák környékén kihelyezett új kiegészítő jelzőtáblákat.

Mint már írtam, ebben a hónapban aláírás kerülhet a rendeletre. 

hogy vonalakban ez hogy érint minket, fel kell menni a TGFSZ weboldalára, ott minden elolvasható!


Mit lehet tenni ellene?


Jelenleg nektek/mindenkinek csak annyi a feladata, hogy  a Tgfsz oldalán található anyagot(leírást) tovább küldje az ismerőseinek email-ben, és azok is tovább küldjék a saját ismerőseiknek. hogy a legrövidebb idő alatt megismerje az ország minden taxisa , hogy tudja meg mindenki, mit akarnak tenni velünk!

Aki ettől többet is hajlandó tenni magáért, másokért, az nyomtasson belőle pár példányt, és meló közben, miközben egyébként is a várost járja, terítse szét a kollégáknak. 

Ez mellett ne hagyjátok szó nélkül. folyamatos téma legyen, beszéljetek róla megállás nélkül, itt a hallo-n, a fészen, az urh-n, a droszton, MINDENHOL!


Amikor mi kidolgoztunk mindent és kezünkben az engedéllyel elhangzik a hívó szó, akkor ne azzal kelljen se nekünk, se senki másnak foglalkozni, hogy akkor magyarázzuk el a dolgokat!


ezzel rengeteget tudtok segíteni nekünk: Higgyétek el, árgus szemekkel figyelik most a taxisok által látogatott közösségi oldalakat, hogy onnan mérjék fel, mekkora az általános elégedetlenség!

Ha azt látják, hogy (szinte) nincs, akkor minden lelkiismeret furdalás nélkül aláírják!

De ha Ti, Mindenki, folyamatosan posztoljátok a témát akkor már más a helyzet!


És ne hagyjátok magatokat amikor bármelyik kolléga azzal áll elő, hogy úgy is azt csinálnak amit akarnak..


Erre én azt mondom:

Lehet, hogy ők az erősebbek, Lehet, hogy elvehetik a munkánkat, a piacunkat s vele együtt az életünket!

Hát vegyék! De nem adom oda harc nélkül! Nem fogom homokba dugni a fejem, nem odalgok el, nyüszítve mint a kivert kutya, behúzott farokkal! Nem, barátom, én bizony odab@szok!

nézzük tételesen mire is számithat a szakma (már amennyiben homokba dugja a fejét)

(emlékezetböl irom ezért nézzétek el ha nem szo szerint idézek)

Budapest.

kaptunk 10 éves korhatárt, egyéb müszaki követelményeket, tabllettes rendszert, sárgitást és 100 méterröl láthato szabadjelzöt, mindezt évenkénti minösitéssel és megemelt droszt dijjal.

(jah.. majd elfelejtettem, az évenkénti minősités elött javaslom privátilag felkeresni az asztalos utcát,  mert hirlik hogy a sárgitás nem bizti hogy meg fog felelni. aztán ugyan ez igaz a szabadjelzöre is. szoval érsemes elötte szakvéleményt kérni)


országos (ez még ugye addig csak tervezet ameddig alá nem irják a minisztriumban)


2009 ota készül(get) jellemzöen évente 6-8 változat. az elmult écek alatt évente két alkalommal (év eleje és év vége táján) egyeztettek velünk.

volt hogy bele épitették a javaslatokat az egyik alkalommal , majd a kö etkezö változatbol kivették.


jelenleg itt tartunk:

2016 jul. 31-ig ujra le kell tenni a vállalkozoit.

2016. jul 31-ig a taxivezetöiből továbbképzésen és vizsgán kell részt venni amit 5 évente meg kell ismételni

 vállakozás tevékenységi engedélye szintén 5 évre lesz kiadva (ha jol emlékszem ez is 2016-os dátumtol)

2016. jan.01 -töl 7 Evnél idösebb autoval nem lehet taxizni


a tavaszi változatban még benne volt a fuvarközvetitök engedélyeztetése (NKH hatáskör) de a mostanibol ezt megint kivették.)

ennek köszönhetöen az Uber-nek zöld utat adtak Magyarországon.

ehhez jön még az on-line ora.


ha bevezetésre kerül a 7 év akkor ez azzal jár (többek között), hogy a többszörösére szükséges emelni a tarifát ahhoz, hogy esélyed legyen kitermelni a költségeket.

nem tudom lesz e erre fizetőképes kereslet.

mindeközben belép a piacra az Uber és társai, akik lazán alád vágnak árban akár 50%-al is.

összegezve:


kap a taxis szakma a nyakába teljesithetetlen követelményeket ugy, hogy közben kiszervezni hagyják alólunk a piacunkat.

ennek következményeit nem hiszem hogy nagyon kellene ecsetelnem.


irjam le mégegyszer hogy kezdhetünk nagyon aggodni?

felfogta valaki(mindenki), hogy mekkora a baj?


a fene egye ennek a telefonnak a kis kijelzőjét..

lemarsdt egy nulla


szóval..

megközelitöleg 2.000 (kétezer) kollégát értem el közvetlenül az elmult 2 napban

na végre. ez már inkább idevaló kérdés.

mivel nem csak a hirlevél ment hanem sms ill. telefon is, az elmult 2 nap alatt megközelitöleg 2.00 kollégát értem el. ebben nincs benne a facebook.

természetesen ezt országos szonten kell érteni.


bár tegnap már leirtam, megismételném:

nektek most az a legnagyobb feladatotok, hogy tájékoztassátok azokat akik még nem értesültek erröl.

boncolgassátok a problémát itt, a facebook-on, urh-n és drosztokon.

nekünk meg az, hogy megszervezzük, engedélyeztessük, kihirdessük!


aztán mehetünk.

több olyan tartalmu levelet kaptam melyben kérik, javasolják, hogy a hirlevél tartalmát taxis nyelvre leforditva, leegyszerüsitve irjam le, mert csak ugy értik. 

szoval a lehetö legegyszerübben leirtam.

pár napja beillesztettem ide a tervezetet. igaz az két évvel ezelötti állapot,

megkaptátok a mostanibol paragrafus szerint idézve a változtatásokat.

szerintem már a hirlevélben levö tartalom is elég ahhoz, hogy kinyiljon az ember zsebében a  bicska. te nem igy gondolod?

a függetlenségünk meg van. a sajátunkbol meg eddig is eleget raktunk bele, igy most azt várjuk, hogy hozz egy böröndöt tele pénzzel amiböl majd fizetö tagságunk is lesz.

mit küldjek el neked:

- telefonszámot, posta cimet vagy bankszámlaszámot?