Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Bocs. Rusznák nagybetű, és elnézést a nem egészen áttekinthető formátumért.
A fix tarifa - a rusznák elképzelése szerint - tartalmazott volna egy 300 Ft-os kiállási díjat is. Érdekes nyilatkozatok Dudás Zoltán– Bár nagyon szeretnénk, hogyha a taxis vállalkozóink magasabb tarifával végezhetnék a tevékenységüket a jelenleginél, hiszen tudjuk, hogy talán ez az alsóhatár, amin ma jelenleg dolgoznak, hogy egyáltalán a vállalkozások gazdaságosan működhessen. Ezért próbáljuk ezt létszám szabályozási oldalról megközelíteni, hiszen látjuk, hogy ma túlkínálat van a piacon, szolgáltató oldalról és ezt a túlkínálatot valamilyen módon meg kell állítani. Ennek nagyon jó alapja lenne a taxiállomás hálózat, ugyanakkor van bennünk egyfajta félsz is, hogyha csökkenni fog az utasok száma, mert számukra már megfizethetetlen lesz adott esetben ez a tarifa, illetve a gazdasági társaságok, amelyek igénybe veszik a szolgáltatásainkat, alternatív módszereket fognak választani és más szolgáltatókat fognak igénybe venni, nem taxi szintűeket, ahol nincsen szabályozva a tarifakérdés. Peredi Péter, a Fuvarozó Vállalkozók Országos Szövetségének főtitkára– Teljes mértékben nem értek egyet, nagyon sok eltérő javaslatunk van. Gyakorlatilag én látom, hogyha bevezetésre kerül így önmagában a fixár nem oldja meg a fővárosi taxis problémákat, hiszen ismételten el fog harapózni az úgynevezett óra nélküli taxizás, mert a jelenlegi díj tervezete az magasabb, mint a kialakult mai gyakorlat, ennek következtében az utas nyilván kompromisszumot fog kötni a taxi vezetőjével. Sípos Károly– Nagyon sokan nem tudnák ezt kifizetni. 50-100 forintos díjként még azt mondja az utas, addig megérti, hogy a taxisnak oda kellett menni, ami nagyon fontosnak számít az utasok szempontjából az a kilométerdíj, a fixtarifa nem biztos, hogy jót tenne nekünk. S. Kállay Szilvia www.radio.hu Vagyis, véleményünk szerint, a kereslet-kínálati arányt kellene először optimális egyensúlyba hozni. Sipeki József Taxisok világa 2005.július Hát ennél nagyobb baromságot életemben nem hallottam!Hogy államilag szabályozzuk a kereslet kínálat viszonyokat a taxis piacon! Szerintem a fix ár csak tönkreteszi ezt a szakmát, de ne legyen igazam. B.Zoltán T.V. 2005.aug. Dudást, Peredit, Sipekit biztos ismeritek. Sipos Károly és B.Zoltán valószínűleg taxisok. Találhatók érdekességek a Taxisok Világa archívumban.
Amiről én írtam, az a már megkeresett pénz kidobása.
Nem a csomót akarom keresni a kákán, de most pontatlan voltál! Először heti 30000 Ft-al számoltál, aztán már 35000-et írtál. A kettő között van évi minimum 300000Ft különbség! Akkor az már nem 960000 Ft, hanem 1260000! A másik. Én teljes munkaidőre vagyok bejelentve, Te pedig csak napi 4 órára. Ennek megfelelően fogod kapni a táppénzedet, és a nyugdíjadat is. Azonkívül nem is biztos, hogy befizetik utánad. Sok helyen benyelik. Ez megint csak egy csalóka spórolás. Mindennek meg fogod fizetni az árát, csak lehet, hogy nem most! Nem számoltál Szja-t sem! Az is havi 10-15000 Ft! Nem akarom tovább részletezni, de hidd el, hogy a különbség megvan évi 1500000! És ez a nem is olyan sokból jön össze! Én is kb. annyi címet veszek föl mint Te. Ha közöttünk ennyi a különbség, a többi, hasonló módon dolgozó között is annyi, következésképpen MINDENKINEK SAJÁT MAGÁHOZ KÉPEST ENNYI A KÜLÖNBSÉG! Hiába másak a számok! A nagyságrend milliós! Azt próbálom Veled megértetni, hogy ne ringasd magad abba az illúzióba, hogy nem olyan nagy a különbség. Nem nagy, hanem óriási! Ha ez zsebben van, akkor kiülhetsz naplementét nézni, meg elmehetsz szabadságra, meg színházba, és egy csomó olyan dolgot megtehetsz, amitől embernek érezheted Magad. Ezeket Te írtad! Valóban, nem azt írtad, hogy veszteséges vagy, de a dolgoknak ez a lírai, érzelemdús megközelítése panaszkodásnak tűnik, ami nálam, ebben a helyzetben egyenlő a siránkozással, csak Te ezt egy kicsit jobb, szívhez szólóbb stílusban adtad elő. Van tehetséged a gondolataid kifejezéséhez. Vagy talán toborzót akartál tartani a szakszervezetnek? A szakszervezettel az a bajom, hogy már túl sok is van belőle. Nem is tudom pontosan, hogy hány kamara, megy érdekképviseleti szerv van, amelyiknek az lenne a dolga, hogy bennünket képviseljen! Kérdéseim. Kit képviseljen? Céges taxisokat, cégen kívülieket, vállalkozókat, alkalmazottakat, hiénákat, olcsón dolgozókat, drágán dolgozókat, piros autóval dolgozókat, a kályhásokat, a sor-lakókat a napi 16 órát dolgozókat, a nyugdíjasokat, stb? Sorolhatnám a változatokat. Lehet, hogy hülyéskedésnek tűnik, pedig nem az! Számtalanszor elhangzott már, hogy ahány taxis, annyi érdek! És kicsinyes érdek! És mihelyt a saját érdeke teljesült, kihátrál mögüled, és az ellenségeddé válik, mert a Te érdeked ütközik az övével! Nézzük a legfontosabbakat! Létszám. Az utcán dolgozó taxisnak az lenne az érdeke, hogy legyen egy plafon. De a cégeknek ezzel ellentétes érdekeik vannak, valamint nagyon sok taxisnak vannak kiadott autói, ezek szintén a korlátozás ellen vannak! Tarifa. Elvileg minden taxisnak az lenne az érdeke, hogy egy átlátható, egyszerű tarifarendszer legyen fix tarifával. Ez az utasnak is, és a taxisnak is jó lenne. De jön a cég, amelyik alákínál a másiknak, meg jön a saját kollégád, aki alád ígér, hogy legközelebb is őt hívják, lenyúlva a fuvarokat. Vagy az ellenkezője, akiket hiénáknak nevezünk, akik a maximált tarifa többszöröséért dolgoznak! Taxiállomás. A taxisok egy része azt mondja, hogy neki semmi szüksége rá, mert A: rádióról dolgozik, és nem áll be oda, B: nem dolgozik ugyan rádióról, de nem akar fizetni érte, meg egyébként is jobban szeret gurulni, és a buszmegállóban ácsorog, C: szórakozóhelyek előtt hiénázik, stb. Most csak a három leggyakrabban emlegetett, és – általam is - legfontosabbnak tartott szegmensét vettem ki a dolgoknak. Ha elolvasod a legutóbbi Taxisok Világát, van benne egy nagyon jó cikk, amely összefoglalja, hogy mik történtek az utóbbi néhány évben. Taxisok torpedózták meg, a taxisok által már elért eredményeket, a taxisok nevében! Hülyén hangzik, nem? Hogy ez miért van? Mert azok az emberek, akik bennünket képviselnek, a mi hátunkon fölkapaszkodva, a saját, vagy saját üzleti köreik érdekeit kezdik képviselni! Elég, ha csak az Antal Attilára, a Horváth Pálra gondolsz, vagy a Bakucz Józsefre gondolsz. Milyen morális alapon álltak ezek az emberek? Az Antalt a Fötaxisok nyomták be az érdekképviseletbe, gondolva, hogy ez nekik milyen jó lesz. Elindította a Fötaxit a lepusztulás útján, megszervezte az Est Taxit, amit szerencsésen csődbe is vitt,(nem vagyok benne biztos, hogy nem szándékosan, abban is volt egy csomó pénz), aztán a Hagyó Miklós főpolgármester helyettes cimborájaként átvette a BKV-t, ahonnan az általa kötött szerződések alapján milliárdokat vettek ki a cégből különböző tanácsadók, és végkielégítettek! De írhatnám azt is hogy loptak! A Horváth addig ugrált, amíg az ostoba hőzöngéseinek eredményképpen megszületett a nagy büszkeségünk, a taxisblokád, addig képviselte a taxisokat, amíg morálisan teljesen lezüllesztette a Rádiótaxit, aztán el is veszítette, most megint kavar valamit, és itt a fórumon fenyegetőzik, hogy állj elém, meg vállald az arcod, te arctalan senki, meg mindennek lehord embereket, akik bírálni merik! A Bakucz meg simán belevitte az embereit a mélyen, áron aluli fuvarozásba, minek előtte az ellenkezőjét képviselte! Hát röviden ennyi. Ezért IS van a jelenlegi helyzet! Lehet, hogy nem egészen pontosak az információim, de sajnos nem voltam helyzetben a milliárdos lopásoknál, hála Istennek, nem voltam jelen, és nem vállaltam részt a taxisblokádnál, és még nem dogoztam a Mini Mobilnál sem. Javítsatok ki, ha valamit nem jól tudok. Hogy mi kellene a helyzet megváltoztatásához? Kellene hozzá egy hiteles, őszinte erős akaratú, becsületes, mindkét fél – a taxisok, és a politika – által elfogadott szalonképes, tárgyalóképes, és felkészült szakember, aki tudna szervezni egy csapatot, amely mögött ott állna az egész taxistársadalom. Feljebb azt írtam, hogy ezért IS! Van itt még egy, talán minden eddig leírtnál fontosabb dolog! Politikai akarat! A politikai akarat teljes hiánya, hogy ez a helyzet ne ilyen legyen! Annak a nagypolitika általi felismerése, hogy ez a helyzet tarthatatlan, és kezelhetetlen! A kettő közül egyik sincs meg! És legyünk őszinték, legalább saját magunkkal szemben! Nem a taxi a legfontosabb területe a magyar gazdaságnak, amivel kiemelten kellene foglakozni! Válság van. Nagy a munkanélküliség. Lepusztul az egészségügy. Lepusztították a közoktatást. Romlik a közbiztonság. Nincs szociális biztonság. A bankok azt csinálnak az országgal amit akarnak. Az orrunk előtt lopják szét a politikusok az országot. Nincs a fent említett tulajdonságokkal rendelkező emberünk, vagy szakembergárdánk. A politikusaink pedig jobban szeretnek a zavarosban halászni, mint tiszta helyzetet teremteni, jobban szeretik a kezelhetetlen és tarthatatlan helyzeteket! Amíg politikusoknak részesedésük van olyan taxistársaságban, amelynek védelmére több száz rendőrt kirendelnek, mert állítólag 5 hiéna a területükön dolgozott, addig ne várjunk eredményeket! Ha lesz egy olyan emberünk, aki kiáll elénk, és elmondja, hogy ezt az egészet ezekben az összefüggésekben kell nézni, és nem ígér csodákat, és a taxisok is azonos irányba kezdenek húzni, és van türelmük kivárni minimum 10-20 évet, akkor talán eljöhet – no nem a Kánaán – de az a helyzet, hogy talán emberibb, és európai körülmények között dolgozhatunk. Addig is csak azt tudom megint mondani, mindenki próbálja a saját sorsát jobbá tenni, mert csak Ő SAJÁT MAGA TUD VÁLTOZTATNI RAJTA!

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2009.08.21 02:15

Inkább ez legyen, mint Fötaxis, Bp. taxis vagy Rádiótaxis oldalakon!

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.21 02:13

Biztos én vagyok a buta, de nem értem ,miről beszélsz!

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2009.08.21 02:08

Sokan nem is tudják, hogy milyen igazad van!
Végre egy ember, aki számol is, és nagyjából tudja, hogy mit beszél! Jó a metodika, csak egy kicsit el van nagyolva! Nem havi 120000 Ft-ot fizetsz, hanem napi – a Te számításod szerint – 5000-et, ami éves szinten 1560000 Ft, ez 120000-el több, mint a heti 120000! A töredék napok miatt, mert nem pont 4 hét egy hónap! És ez a minimum! Tudok ennél jóval drágábbat is. És az Szja-dat sem írtad bele, pedig az is egy 10-15000 Ft/hó! A sajátomról konkrétumot írok. A kiadási átlagom az elmúlt 4 évben 280000 Ft/hó. Ez minden költséget tartalmaz, amiket leírtál, a mosástól a tűzőgép kapocsig, de ez nekem a tényleges! Elővettem a naptáraimat – azokba könyvelek minden nap -2005-2008-ig, összeadtam a benne szereplő ősszegeket, hozzáadtam és elosztottam 48-al. Úgy számoltam, hogy benne van a következő autóm vásárlására szánt összeg is, havi bontásban. Havi 25000-et vettem bele. Ez tény. Az igazsághoz tartozik, hogy nincs lízingem, és nem is lesz. De ha lenne is, az egészet nem lehet kiadásként számolni, mert annak számolod, az autó eladásakor kapott összeg bevételnek számít. Nem is ez a lényeg. Egyszerűbben fogalmazott a kollégám, aki szintén autót bérel. Ő úgy számol, hogy neki napi 2 fuvarral kell többet csinálnia, mint egy hasonló módon dolgozó vállalkozónak. Ő heti hetet dolgozik, ami inkább az autóbérlőkre vonatkozik. Én csak 5-6 napot dolgozom egy héten. Neki a napi 2 fuvar, 2000-es átlaggal számolva napi 4000, havonta 120000, éves szinten 1440000 Ft többletkiadás. Az autót bérlők 80%-a több éve bérel. Számold ki, hogy ez 10 év alatt közel 15 MILLIÓ!!!! Ilyenkor látszik, hogy sok kicsi, sokra megy! Pedig csak napi 2 fuvar! Ez azért már szignifikáns, nem? Úgy is fogalmazhatnék, hogy 15 millió Forint rohadt sok pénz, ami mások zsebébe töltögettek FEJENKÉNT ilyen, vagy olyan okok miatt, kialakítva és hizlalva ezzel egy olyan vállalkozói réteget, amelynek elemi érdeke ennek a helyzetnek a fenntartása! Na ők fognak szakszervezetbe tömörülni, hogy véletlenül se változzon a helyzet! De mindenkinek a saját élete, ott szarja el, ahol akarja. Az ostobaság nem ismer határokat. Megint hangsúlyozom: Te egy olyan ember vagy, aki nagyjából tudja, hogy mit beszél, de csak nagyjából! Azért mondom, hogy nagyjából, mert amit írtál, az egy ÖNIGAZOLÁS, ÖNÁLTATÁS féle, hogy nem is járunk mi olyan rosszul a vállalkozókhoz képest! És sokan ezt még el is hiszik, mert még ennyit sem számolnak, mint Te! És sok vállalkozó is elhiszi, mert ők sem számolnak! Ha ki akartok mászni a saját magatok által okozott szarból, akkor inkább arra bíztasd az autó bérlő sorstársaidat, hogy minél előbb alakítsák olyanná a helyzetüket, hogy ne kelljen autót bérelniük! Azt is jó lenne tudomásul vennetek, hogy az esetek 90%-ában TI, SAJÁT MAGATOK TEHETTEK ARRÓL, HOGY ILYEN HELYZETBE KERÜLTETEK! Vannak persze kivételek, de az az elenyésző kisebbség! És ne akarjátok bemesélni senkinek, főleg saját magatoknak ne, hogy milyen jól jártok a vállalkozókhoz képest! Nagyon jó cimborám, nem fizet közterheket, nem kap nullás papírokat. Kénytelen bérelni. Megállapodott az APEH-el, adtak neki haladékot, meg részletfizetést. Azt sem teljesíti! Háromszor vette hülyére a hatóságot! Azt mondom erre, hogy jó haver vagy, komállak, de nekem egy szót se többet arról, hogy milyen szar helyzetben vagy! Nem érdekel, megérdemled! Ettől még haverok vagyunk, jókat dumálunk, de kölcsön nem adok neki! Nem a magas benzinárak, a pénzéhes tulajdonosok, a magas közterhek, meg a Jóisten tudja még mi az okozója a helyzeteteknek! És nincs az a szakszervezet, amelyik ebből ki tudna rángatni benneteket! Aki azt mondja, hogy igen, az hazudik! Hogyan lehet képviselni képviselhetetlen ál-érdekeket? A közteher mindenkinek egyforma! A tarifába nem lehet beépíteni, hogy valaki nem tud taxizni, semmi köze a szakmához, de neki is meg kell élnie valahogy szegénynek, stb.! A másik kedvenc téma, a taxisblokád! (Én mondjuk nem vettem részt benne, otthon maradtam, és soha nem értettem egyet vele). Ott is hülyére lettünk véve! Volt egy két hangadó, aki valamiféle szereplési és feltűnési vágyból feltüzelt sok balekot, aki azt hitte, hogy végre valami fontosat és hasznosat tehet. Nem volt semmi értelme, és ezért aztán eredménye sem!Aki az egészet kirobbantotta, úgy viselkedett a Baló kamerája és mikrofonja előtt mint egy megszeppent kisfiú, aki most döbbent rá, hogy mekkora faszságot csinált! És csak a Jóisten mentette meg a taxisokat egy durva retorziótól! És nagyon jól látod, hogy a mai napig szivatnak minket emiatt! Tudod, mindenki lehet 15 percre híres! Hát mi ezt jól megkaptuk! Szóval én nem lennék erre büszke, és nem gondolnék nosztalgiával arra a helyzetre. Érdekes a dolog utóélete a fő szervező vonatkozásában. Jellemző a Cucó mai helyzete, a taxisbarát hozzáállása, meg a R.taxi morális állapota! Hű, most jól megmondtam! Ne érts félre! Semmi bajom a droidokkal. Csak azzal van tele a …..köm, hogy megy itt a siránkozás, és minden siránkozó a körülményeket, meg mindenki mást okol a saját helyzete miatt. Mindent, és mindenkit okol, csak saját magát nem! Nem érdekel, ha én leszek az első számú közellenség, akkor is azt mondom: MINDENKI MAGA TEHET A SAJÁT HELYZETÉRŐL, ÉS A SORSÁRÓL! És MINDENKI CSAK SAJÁT MAGA TUD VÁLTOZTATNI AZON! Ha eddig a gondolatig el fogtok jutni, sokkal közelebb lesz a megoldás mint gondolnátok! Ha más nem,legalább a 15 millió jusson eszetekbe!

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.20 17:23

A tulajdonos leszarja a te érdekeidet, mert a saját céljait csak a Te érdekeid ellenében tudja elérni! A minél több pénz eltevése az ő érdeke, ezért aztán ennek érdekében mindent megtesz! Nem véletlen, hogy egy tulajdonos sem szólal meg itt! Csak egy ostoba illúzió, hogy vállvetve meg tudunk oldani minden problémát. Aztán a kollégák is leszarják a lényeget! Neked igazad van, hogy nem ismerik a bevétel-költség viszonyukat. Én már próbáltam kérni adatokat, de két hónap alatt ketten válaszoltak rá, abból is az egyike érződött a teljes tanácstalanság. Azt sem tudta, hogy mit akarok. Pedig még provokáltam is a társaságot. Egyszerűen nem tudják, hogy mennyit keresnek! Fogalmuk sincs a vállalkozás lényegéről, de még a munkavégzés lényegéről sem! Tehetségtelen, lusta emberek gyülekezete, akik sírnak, mert érdemi munkavégzés nélkül, napi 2 órában nem tudnak milliókat keresni! Az az érzésem, hogy itt az a lényeg, hogy minél többet sírni egymás vállán. Aztán ha nem osztod a véleményüket, vagy esetleg Neked nem olyan szar a helyzeted, akkor bértollnok vagy, vagy batyus, vagy csaló! A többi cég alatt mit értesz? Mármint ahol figyelembe veszik a taxis érdekeit? Csak a City-re mondhatsz valami ilyesmit, de ott is csak azért, mert ha nem azt tenné a vezetőség, amit a tagság mond, akkor kirúgnák őket! De nézzük meg, hogy ott is mennyire veszik figyelembe a tagság érdekeit? Nem a tagság érdekeit veszik figyelembe, hanem a SZÖVETKEZETI TAGOKÉT! Ott is külön állatfaj a nem szöv. tag. Több tagdíjat fizet, vezényelhető, bizonyos emberek nem állhatnak be a reptéri sorba, és még lehetne sorolni a nem szöv. tagok hátrányos megkülönböztetéseit! A City-nél pedig lehetne egyenlőség, de hát a szöv. tagok TULAJDONOSKÉNT lépnek föl a nem szöv. tagokkal szemben. Ha a taxis megteszi ezt a taxissal, mit vársz a telefonszám tulajdonostól???? Egyetlen cég sincs, ahol a taxis érdekeit figyelembe vennék! Ahány taxis, annyi érdek! Ezt pedig, hiába is akarnák, nem lehet figyelembe venni! Nagyon remélem, hogy ezek ki fognak hullani, és annyival is kevesebben leszünk! Több fog jutni a megmaradóknak!