Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.08.07 02:25

Ha nem, akkor elnézést kérek! Nekem úgy jött le az eőzményekből.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.08.06 18:40

Bocs. Én nem a Fötaxinál vagyok, csak mozizok, meg néha, remélem, elfogadható keretek között, bele is szólok. Ha szabad megjegyeznem az alábbiakat. Ahogy így kiveszem, nem egy akármilyen, hanem egy meghatározó személyiségről van szó. Ha minden igaz, etikás volt. Akinek az a dolga, hogy segítsen, ha kell - gondolom a Szigetről van szó - és szankcionáljon, ha kell! Ha visszamegyünk a lapokon, nagyon sok szó esik különböző összefonódásokról, etikások túlkapásairól, fuvarlenyúlásairól, stb. Nem én találtam ki, Fötaxisok írják! És ha beszélgetek velük, mondják is! És ha Te is azt mondod, hogy az Ő hülyesége is benne volt, akkor lehetett a dologban valami! Márpedig, ha ez így van, akkor semmi kivetnivalót nem találok a Siros megnyilvánulásaiban! Gondolj bele! Milyen érzés hallgatni, és elviselni olyan etikásoktól a büntetéseket, akikről tudod, hogy jóval simlisebbek egy átlag taxisnál? Pesze, hogy elégtételt érez! Az vesse rá az első követ, aki még soha nem érzett hasonlót! Az etikásokat azért nevezték ki, hogy bizonyos, a közösség szempontjából hasznos dolgot csináljanak, nevezetesen, tartassák be a rendet. És természetesen, és elsősorban maguk tartsák be! Ha ezt jól csinálja, akkor nem kötelező ezért neki köszönetet mondani, mert hát ez a dolga, és ezért kapja a tagdíjkedvezményét, és a fizetését. Nem tudom, ez Nálatok hogy működik. De ha ettől valamelyik eltér, hogy finoman fogalmazzak, az nem való oda! Egy etikátlan etikás többet ront a csapat morálján, mint tíz etikátlan taxis! De lehet nagyobb számot is mondani. Egy napokra letiltott, vagy tízezres nagyságrendű összegre büntetett egyszerű taxis esetében sem törődik senki azzal, hogy a kollégának gyerekei vannak, és több hitele is fut! Miért kéne könnyekre fakadni a tesód esetében? Ő is bizonyosan tiltott le hasonló helyzetben lévő kollégákat, vagy szavazott a megbüntetésük mellett! Megértem, hogy a családi kapcsolat miatt kiállsz mellette. Ez becsületes dolog. De nem biztos, hogy jók az érveid! Nem gondolom, hogy egy etikás nem hibázhat! Otthon felejtheti a jogsiját, elfelejti megnézni a hűtővizet, még egy kisebb késésbe is belecsusszanhat, ha úgy adódik, véletlenül. (Bár, saját fülemmel hallottam, hogy az etikás kiállította magát két órára, mert nem nyomott sor elsőként!) De amiket itt olvasni lehet, hogy miket mernek megtenni nálatok, azok nem hibák, hanem TUDATOSAN elkövetett, ebben a szakmában nagyon súlyosnak számító bűnök! És ezekért, elvileg, nekik sokkal súlyosabb büntetésnek kellene járni, mint egy mezei taxisnak! Azt írod Sirosnak, hogy „ Neked és a hasonszőrű kollégáidnak csak az szerez édes pillanatokat ebben a keserű világban, ha egy kollégát "kinyírnak" a szemed láttára, hisz így eggyel kevesebben vagyunk és hát egy nagy hal akadt a horogra.” Nem egy egyszerű kollégát nyírtak ki, hanem egy ETIKÁTLAN ETIKÁST! És tudod mit? Mindet nyírják ki, aki elköveti az előzőekben felsorolt bűnöket! De úgy kellene, hogy többet a szakma közelébe se kerülhessenek! Hogy megtisztuljon a szakma, és, hogy végre mindnyájunknak legyen egy kis sikerélménye!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.08.06 15:54

Nem kéne ez a monddmegkivagyálljelémmutasdazarcodneálnévenrajoskodjénaztánsenkitőlsemfélek stb.stb. Te biztos nagyon bátor vagy, meg erős is, meg mindíg igazad van! Csak áruld már el végre, hogy miért rúgták ki? Ha már pontosan tudod!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.08.06 14:24

Kérek szépen egy értesítést, ha meglesz az eredmény, a kérdőívek feldolgozása után! Bár az eredményt borítékolhatom. Azt a lépést a bármely más cég igen, de a Fötaxi soha nem fogja megtenni! Legalábbis ezzel a koncepcióval, és vezetői összetétellel nem.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.06 11:19

Zsebedben

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.06 11:19

Bocs, nem a zsebegben akarok turkálni, de a 15-öt bruttóban érted?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2009.08.05 15:22

Teljesen igaza van a Gyula úrnak, legalábbis ebben a vonatkozásban. Egy VÁLLALKOZÓNAK tényleg kell rendelkeznie néhány hónap tartalékkal!

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2009.08.03 00:52

OK. Értem az iróniát! Ha ezt elolvassák, és csak egy kicsit gondolkodnak, biztos nem jönnek taxizni! Szerintem, a már a szakmában lévők fele sem érti miről beszélek. Vagy ha ért is belőle valamit, nem fogadja el, és nem fogadja meg! És a fele már nagyon jó arány! De nem baj, mert ennyivel is kevesebben leszünk! Nagyon, de nagyon sok olyan kollégánk van, akinek semmi köze sincs a szakmához, csak előlünk veszik el a kenyér egy részét! Aki pl. úgy dolgozik, hogy elindul 5000 Ft-al otthonról, és amivel hazamegy azt el is költi, mert azt gondolja, hogy mind az övé, az jobb lenne ha, abbahagyná! Tudom, hogy miről beszélek, mert nagyon sok ilyennel találkozom! Ha csak ezek hullanának ki, most, a recesszió alatt, már a problémáink egy jó része is megoldódna! Bármelyik este - én éjszakázom - csúcsidőben (nem a mostani időkről beszélek) elmegyek a Maxi előtt, tele van taxikkal, a címeket meg nem viszik! Időajánlatokkal megy el a belváros, meg minden! Még egy okosság, ami lehet, hogy nem fog tetszeni. A taxiban akkor kell dogozni, amikor megy a bolt! Ha elvittük volna a címeket, nem lenne ennyi fölösleges taxi, mert nem lett volna esélye egy kezdőnek! Nem tudott volna labdába rúgni a profik mellett! De nem ! Nem dolgoztunk, kényelmesek voltunk, kisírtuk magunknak a sorokat, aztán oda jutottunk, hogy a sorokból, egy GPS-sel felszerelt jobb képességű emberszabású is meg tudta keresni a minimálbért! (Ennek szociológiai és társadalompolitikai összefüggéseiről nagyon jó polémia volt a napokban a Fötaxi oldalán. Úgy a 20175-kezdd el olvasni! Te is írtál bele, amivel nagyrészt egyet is értettem, csak a megoldási javaslatodat nem tartom kivihetőnek, és célravezetőnek. Ahogy a TAXISBLOKÁD sem hozott eredményt, ez sem hozna, csak az előzőhöz hasonlóan, jó nagy égés lenne belőle! A következményit a mai napi szívjuk, de valami hamis taxisromantika miatt, nem vagyunk hajlandók beismerni, hogy hiba volt, több mint hiba! De ezt inkább most nem részletezném. Elég, ha csak a Cucó jelenlegi megnyilvánulásaira gondolsz!) Ez az autó- és rendszám bérbeadók, és telefonszám tulajdonosok malmára hajtotta a vizet, amit aztán ezek ki is használtak! Naná, hogy kihasználják, Te sem hagysz ott egy integető utast, aki esedezik, hogy vidd már el Debrecenbe 70.000-ért! Most, meg utáljuk őket! És itt tartunk! Ki kell ejteni azokat, akik nem ide valók (nem valami hamis, ál- szolidáris, szakszervezetis szövegeléssel közösséget vállalni mindenkivel!) Ezt meg csak úgy tudod megtenni, ha minél több munkát elviszel! Ha legalább a profik, vagy a magukat annak gondolók, úgy dolgoznának, és gazdálkodnának, ahogy kell, azzal tehetnék a legtöbbet a szakma jövőéért! Persze! Kellene egy jó érdekképviselet, amely a tényleges érdekeinket, és a MI érdekeinket képviselné! Egy ilyen Antal Attila, Sipeki Józsi és társai vezette gittegylet, vagy a cégek tömörülése, soha nem fogja a mi érdekeinket képviselni! De itt van a legújabb, ez az OTSZ, ez a Metál-féle! Hiába provokálom őket hetek óta, különböző oldalakon, nem hajlandók megszólalni! Már szinte én szégyellem magam emiatt! Nem tudod, hogy kifélék, és nem is akarnak bemutatkozni! Csak engem akarnak visszahívni! Itt szeretném újfent kérni! Nem engem kell visszahívni, hanem értelmesen megszólítani a taxisokat! Itt, online (mert itt rögtön kaptok és kaphatunk válaszokat) és nem valami jólfésült cikkben, a havilapunkban! Amíg ez nem történik meg, addig annyi tehetünk, hogy profi módon dolgozunk, és az amatőrök előbb-utóbb kihullanak! Legalább a létszámkérdés megoldódik!

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2009.08.01 15:08

Nehogy félreérts! Nem bántási, vagy oktatási szándékkal írok, csak elmondom a véleményemet. Arra nem gondolsz, hogy esetleg ügyesebbek mint Te? Soha nem volt batyum, most mérettem meg, 10W jön ki a csonkon, és mégis kétszer annyit veszek föl, mint az átlag! Elárulom a titkot! Elöljáróban. A taxizás is olyan, mint a foci. Mindenki ért hozzá! De rendszerint azok értenek legkevésbé, akik sokat, és hangosan beszélnek róla! A lényeg. Amikor kezdtem – az már jó régen volt – legelőször a nagyhangúakkal találkoztam, mert azokkal tele volt miden. A garázs, az URH. Ők voltak az ászok. Aztán gyorsan rájöttem, hogy ezek mindent tudnak, csak taxizni, meg dolgozni nem. Zsugázni, vetíteni, tromozni, siránkozni igen, de dolgozni nem! Aztán más mesterek után néztem. Igaz, hogy szerényebbek voltak, de legalább hasznos dolgokat lehetett ellesni tőlük! Ez a folyamat a mai napig tart. Mármint a tanulás. A legtöbbet az ügyes kollégáimtól tanulok, de mindenkitől tanulok, még az ügyetlenektől is. Mindig tudtam, hogy miért dolgozom. Mindig voltak céljaim. Ez nagyon fontos, hogy legyen motivációd! Mindig pihenten megyek dolgozni, és nem dolgozom 10 óránál többet. Ha átlagot számolok, a napi átlagom nem haladja meg a 8 órát, és egy hónapban átlagosan 24-25 napot dolgozom. Minden évben elmegyek nyaralni, és telelni is. Nem megyek kávézni és beszélgetni, no meg kártyázni a haverokkal. Játékgép sincs. Egy rövid kaja, és kész. Majd otthon beszélgetek a családommal, meg a barátaimmal. Munkaidőben ügyeket sem intézek, és nem viszem az asszonyt a munkahelyére, és nem megyek érte! Amikor dolgozom, egyfolytában figyelek. Figyelem, hogy hol vannak többen, hol kevesebben. Nem kályházok, mindenhonnan dolgozom. Nézem, hogy ki hol tutizik, ki, melyik tutiból milyen címet, mennyi idővel vesz föl. Esetleg visszaadja-e, vagy sem. Folyamatosan hallgatom a címeket, és memorizálok. Nézem az utca-táblákat, az utcákat is folyamatosan tanulom, és frissítem az emlékezetemet. Mindig rendben van az autóm, a rádióm. Évente egyszer biztos megnézetem az antennámat, és a vezetéket Mentálisan, és technikailag is igyekszem mindig toppon lenni. És autót vezetni is megtanultam. Minden bevételemet, és kiadásomat fölírom, és mindig számolok. És még valami, ami talán a legfontosabb! Nincs hitelem, és mindig vannak anyagi tartalékaim, így nem juthatok kiszolgáltatott helyzetbe! És ezt csak magamnak köszönhetem! Ez a stratégia eddig magasan bejött. Még a válság alatt is. Úgy nagyjából ennyi. És nincs batyum, meg kütyüm. És nagyon jól megélek a taxizásból! Aztán még valamit a batyuhoz. Az is csak akkor ér valamit, ha a használója tud taxizni! Lehet, hogy a batyus lever egy-egy címről, de hosszabb távon (még napon belül sem) nincs esélye egy jó taxissal szemben. Egy jó taxisnak viszont nincs szüksége batyura. Sajnálom, hogy ez nem egy látványos trükk, amit alkalmazva egy csapásra jó taxis válhat valakiből. Ez egy kicsit HOSSZABB ÚT, DE HASZNOSABB, ÉS BIZTOSABB! Lehet itt jó pénzt keresni, de szerintem ez az útja. Szerintem inkább ott a probléma, hogy itt nagyon sok ember nem akar jó taxis lenni, hanem azt várja el, hogy a havi tagdíjáért telerakják a zsebét, és ezért neki semmit se kelljen tennie! Persze. Most tényleg rosszul megy a bolt. De egy-két-három évvel ezelőtt nem ment rosszul! Akkor meg lehetett volna alapozni a mostani időket! Vannak még egyéb lehetőségek is (egy komolyabb autó, egyterű, nyelvtanulás stb) de ez már messzebbre vezet. A batyuból indultam ki, aztán máshová jutottam. Ami leírtam, az egy boldogulási lehetőség De szerintem, itt van a lényeg!

Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /

Hozzáadva: 2009.07.31 16:44

Persze, most nincs pörgés. De nem csak a mostani időkről van szó! Jönnek még jobb idők is, és akkor is jó lenne egy kicsit többet, vagy kevesebb órával pénzt keresni.