Hozzászólások száma: 401
Oldalszám: 21
Témakörök > Droszt Híradó > Ilyenek vagyunk!? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
dézé 2007.01.04. 23:24:50 / # 59142
avatar
Sajnos nem vagy tisztában a rendszer működésével, ezért írsz ilyen rosszindulatúan. A beszedett kaució a csekkes forgalom finanszírozásának csupán egy részére elegendő. A pénz egy percre sincs lekötve, állandó mozgásban van, tehát nem is kamatozik. nagyjából olyan mint a Te árbevételed, állandó körforgásban van.
r069 2007.01.04. 23:17:41 / # 59141
avatar
Nem tényleg nem tudok ilyet.Azért még az lenne a szép ha még az is csökkenne.A lényeg:Beszedtek x forint kauciót fogalmam sincs mire.Kamatoztatjátok akárhány évig a taxis mégis "csak" a befizetett pénzt kapja vissza.A kamatokból szépen eléldegéltek.Lehet ezt magyarázni sokféleképpen a végeredmény ugyanaz marad.
dézé 2007.01.04. 22:32:43 / # 59140
avatar
Csak a lényeget nem értetted meg! Az, hogy van egy társaság, elenyésző létszámmal, nulla megrendelővel,nem érdekli a Versenyhivatalt. Viszont, ha valamennyi taxitársaság egyszerre bevezetné az éjszakai tarifát, meg mondjuk a csomagdíjat, akkor úgy járnának mint most a biztosítótársaságok, akik megegyeztek a javítási rezsióradíjakban. Ha viszont csak egy vagy két társaság vezetné be az éjszakai tarifát, szerinted mi lenne az utasok reakciója? Még érthetőbben: Te kivel utaznál éjszaka? Van itt valaki aki még emlékszik a Gábriel Taxi bukására a '90-es évek elején?
dézé 2007.01.04. 22:25:32 / # 59139
avatar
Figyelem mit írok! A csekkek ellenértékének egy részét valóban a csekkes forgalom finanszírozására beszedett pénzből fizetjük ki hó közben. Azonban a veszteséget, amelyet a nem fizető partnerek okoznak, a társaságok a nyereségük terhére finanszírozzák. Vagyis veszteség. Ettől nem csökken a taxis kauciója, vagy tudsz olyat, hogy valaki kevesebbet kapott vissza mint amennyit befizetett a Budánál vagy a Tele5-nél?
dézé 2007.01.04. 22:20:43 / # 59138
avatar
Válaszom a korábbi kérdésedre, ha burkoltan is de benne van az előző beírásban. Konrétan, nicsenek titkos találkozók, ennek ellenére nem egy alkalommal vett már részt taxis társaságvezetői találkozón. Azt pedig nem értem mit jelent a bugyutaság, amire feleslegesen dobjuk ki a pénzt.
r069 2007.01.04. 21:39:51 / # 59137
avatar
Csao.Azért remélem figyeled hogy mit irsz?A nagy üzleti kockázatod abbol áll hogy a befizetett kaucióból kifizetitek nekünk a csekkek árát?Rendes dolog köszönjük.
Kovács Zoltán 2007.01.04. 15:43:35 / # 59136
avatar
Kedves Zoli! Meg is érdemlitek ha kifizettétek! Csak kis mértékben képesek lennétek, használni a meglévő szürkeállományotokat, nem fizetnétek ki ilyen bugyutaságokra ennyi pénzt fölöslegesen. De nem hogy nem használjátok, még az aktuális oldalról érkező súgást sem veszitek észre. Engem válaszra sem méltattál, nem nagy dolog. Biztosan nincs hozzá akaratod, bátorságod, engedélyed vagy tudásod. Hidd el ennek ellenére őszintén örülök neki hogy itt vagy, és nagyon sajnálom azt, hogy csak egyedül vagy! Ennek ellenére BUÉK neked is nekünk is, mindenkinek is!

törölt felh. 2007.01.04. 09:45:18 / # 59135
avatar
Jó van egy olyan társaság, hogy VOLÁN taxi náluk van éjszakai tarifa. Velük, hogy van róluk mit tud a GVH.

dézé 2007.01.03. 23:57:46 / # 59143
avatar
Kedves „Madár” A fuvarszám arányos tagdíjjal kapcsolatos álláspontomat korábban leírtam, kérlek olvasd el. Ez ajánlom Sas882 figyelmébe is. (neki egyébként személyesen is, bármikor) A különböző éjszakai tarifák és pótlékok tekintetében pedig ismételten kénytelen vagyok hivatkozni a piaci viszonyokra, amelybe én a Te szavaiddal élve „beleélem magam”. Szó nincs beleélésről, tényekről van szó. Milyen tényekről beszélek? A Gazdasági Versenyhivatal több tízmillió forintra büntette meg a budapesti taxitársaságok többségét áregyeztetés miatt! Javaslom elolvasásra: http://www.gvh.hu/index.php?id=2977&l=h a lényeg, ha valaki nem értené a hivatalos nyelvezetet, hogy azzal vádolta meg a GVH a társaságokat, hogy az alapdíjat egységesen, előbb 200,- majd egy évvel később 300,- forintra emelték. Ennyit a beleélésről!

dézé 2007.01.03. 23:18:56 / # 59133
avatar
Boldog Új Évet mindenkinek! Az ünnepek alatt nem akartam válaszaimmal borzolni a kedélyeket, de már itt az Új Év, vágjunk bele! Előrebocsátom, hogy a felvetődött kérdések egy része arra enged következtetni, hogy a hozzászólók nem olvasták el vagy nem elég figyelmesen, olvasták korábbi bejegyzéseimet. Ebből adódóan vannak olyan kérdések, amelyeket nem válaszolnék meg ismételten. Guriga mesternek: Néhány fogalmat tisztázzunk: A pontrendszer szabályozás, amely a hatékonyabb munkát igyekszik elősegíteni. A címen megégés sajnálatos dolog, de az meg az úgynevezett „üzleti kockázat” kategóriába tartozik, amellyel minden vállalkozásnak számolnia kell valamilyen szinten. A fuvarszervező irodák is vállalnak üzleti kockázatot akkor, amikor a szerződéses partnerek csekkjeit a kollegák számára beváltják, még mielőtt azt a partner kifizette volna. A szabályozás és az üzleti kockázat keverése nem szerencsés, ezért nincs „fekete pont” törlés megégés esetén. A „jutalom cím” rendszer működik, igaz nem minden taxitársaságnál! Javasolod, hogy kombináljuk a „jutalom címek” kiadását egyéb kedvezményekkel. Persze lehetne még kombinálni más variációkkal is, javaslom, hogy aki nehezen eladható címet visz el az „jutalmul” – persze, csak ha igényli – vihesse el a legcsinosabb telefonos lányt vacsorázni! Szerintem ez sem rosszabb ötlet a tiédnél. Csogunak: Kicsit csapongva írtál, de megpróbálok összeszedetten válaszolni. A cégekből szerintem azért van sok mert relatíve sok taxis van. Fordítva ugyanis nem működik a dolog. Egyébként ez a növekedés a jelenlegi taxis létszám figyelembe vételével kb. 20 fuvarszervező iroda megalakulásáig tarthat. Ezt követően ugyanis olyan kis létszámúak lesznek a társaságok, hogy nem tudnak szolgáltatni és működésük is gazdaságtalanná válik. A lakosság pedig arra költi a pénzét amit fontosnak tart. Tudomásul kell venni, hogy jelenleg a taxi nem ilyen. Lásd az immár évek óta tartó savanyuságot Szent este. Eltérő igények címén, amit írtál azzal meg én nem tudok egyetérteni, ugyanis a minél több megrendelőt például nem a taxitársaságok igényli – nekik egy megrendelő is elég lenne, ha volna annyi befizető taxis aki eltartja az irodát – a taxisok ragaszkodnak ahhoz, hogy a diszpécser folyamatosan mondja a címeket. Ugyanis akkor érzik jól magukat! (ezt egyébként Te magad írod a későbbiekben, idézlek: „Ilyen a már általad is említett életbiztosítás és még pár kényelmi szempont, ami csak akkor vonzó, ha a Diszi szája be nem áll:-)” Minél gyorsabb kiállás. Ezt sem a társaságok erőltetik. Valamennyi ajánlatban 5-15 percen belüli kiállást vállalunk. Korábban már leírtam, csak emlékeztetőül: a TAXISOK akarták, hogy a címfeldobás időintervallumhoz legyen kötve, hogy a „nagypályásokat” megakadályozzák a gátlástalan fuvarfelvételben! Minél több taxi. Ez így nem pontos. A taxitársaságnak nem az az érdeke, hogy minél több taxis legyen, hanem, hogy annyi legyen, amennyi ki tudja szolgálni a beérkező megrendeléseket. Ezt is leírtam már: Mindaddig az igényeknél több taxist kénytelen foglalkoztatni egy társaság, ameddig valamilyen módon nem válik szabályozottá a kollegák munkavégzése és nem változik meg a címkiadás jelenlegi strukturája. Minőségi fuvar a taxisok álma. Igazad van, mindannyiunk álma egy minőségibb élet, de ahhoz nem ide kellett volna születni és nem taxisnak! A taxis igénye a normális munkavégzési feltételek. Ezzel meg én vitatkoznék, merthogy pont ezt nem akarjátok. A többség még mindig inkább a küzdelmet, a versenyt választja a cím megszerzéséért és nem a kulturált címkiosztó rendszert. A taxis kevés versenytársat szeretne. Ebben is igazad van, de melyik hentes ne szeretné, hogy a faluban csak az ő húsboltja kapjon engedélyt a hurka árusításra. Ezeket hívják összességében ÁLMOK-nak. Az általam javasolt alternatíva mégis közelít ezekhez az álmokhoz, pedig a realitások talaján áll! A NÉMA CÍMKIADÓ RENDSZER!!! Kevesebb taxis (kevesebb versenytárs) hatékonyabban (több bevétellel, alacsonyabb költséggel) magasabb színvonalon (ezért drágábban) nem törve-zúzva magát kapja meg a címet (tehát normális munkafeltételek mellett) szolgáltat!

nemkar 2007.01.02. 17:15:24 / # 59132
avatar
Bocs nem neked írtam a 2. mondatot.
nemkar 2007.01.02. 17:14:14 / # 59131
avatar
Ha nem éred el akkor 12 nap megváltható letíltással jár. Egyébként nem válaszóltál a kérdésemre.
Sas882 2007.01.01. 23:01:26 / # 59130
avatar
hello mi az, hogy kell? ezt nem értem, mi történik, ha nem tudsz 175 cimet felvenni?
nemkar 2007.01.01. 16:01:35 / # 59129
avatar
Melyik ez a cég? Idáig úgy tudtam, hogy nálunk a legmagasabb a tagdíj.
muci 2006.12.31. 11:21:32 / # 59128
avatar
Kedves Dézé. Szerinted mennyivel több szolgáltatást ad a TROFEA hétvégén, hogy drágább mer lenni? Az 5-ös pontodra legyen ez a fotó a bizonyiték.
madár 2006.12.31. 04:17:36 / # 59127
avatar
Érdekes,náluk tegnap több mint 64 ezret kellett becsengetni, a 110 cimemért, amiből van minden hónapban 15 veszteséges "Maléves dolgozós" transfer, meg még néhány rettenet...Néha az -emberszerű- taxis csak bújkál, nehogy beledőljön egy hajnali negatívumba...
nemkar 2006.12.30. 12:35:10 / # 59126
avatar
Kedves Madár! Ha nálunk bevezetnék a felvett címek x 300ft-tai tagdíj rendszert, akkor mi nagyon rossszul járnánk. Nálunk min 175 címet kell felvenni egy hónapban. 175x300= 52500ft + frekidíj + csekkfinanszírozás + még nem tudom mi akkor az bőven 60e.ft lenne. Jelenleg 55e.ft a tagdíj. Akkor az jó lenne nekem?
Bao, a FŐNÖK! 2006.12.24. 13:01:55 / # 59125
avatar
Boldog karit!

Sas882 2006.12.21. 17:30:51 / # 59124
avatar
mert nincs annyi cim, hogy mindnekinek jusson annyi, hogy kifezesse azt a pénzt, amit most.
madár 2006.12.19. 02:28:22 / # 59123
avatar
Kedves *dézé*! Remek elbeszélő stílusod megfogott, mert úgy elbeszélünk egymás mellett, mint ahogy az illik, és már megszokhattuk a "házunk táján" a taxizásban. -Továbbra sem értjük, miért növekszik a tagdíj mértéke többszörösével évente, mint a tarifa. (2006-ban kft.:18.5%januártól- Taxis:7% - májustól) -Miért nem vezetik be mindenütt a fuvarszám szerinti tagdíjat, aminek a mértéke az alapdíjak havi összege volna. -Miért vannak a gusztustalan egyoldalú szerződések, amelyek semmibe veszik a taxis vállalkozók érdekeit. -Miért nincsen kiállás, éjszakai, ünnepi tarifa, amikor ez jogilag biztosított lehetőségünk, csak közös elhatározás kérdése egységes bevezetése. -A "piaci ár" kérdését miért nem úgy oldjuk meg, mint a nagyok -pl. MOL bejelenti és megy utána a többi egynéhány ft külünbséggel. Nem kell azért annyira ebbe a piac, meg verseny hangzatos szavakba beleélned magad, ez csak neked jó,és "fuvarszervező" -lenyúló- társaidnak imázsotok,fizetésetek emelése érdekében kitanult huncutság, olyan mint a bürokrácia, csak önmagát gerjeszti, de haszon nincsen belőle, csak hátrány. Ugyanott vagyunk veletek, mint aki a night clubokban kitalálta a fejpénzt (a taxisnak úgyis valamelyik clubba kell mennie, ha a vendég úgy akarja).Az utas is felhívná minden kedvezmény nélkül is valamelyik taxiközpontot, ha már eldöntötte, hogy nem gyalogol...De itt jön a régi okosságotok a lenyúlás, meg a más farkával csalánveregetés...
Oldalszám: 21