Témakörök > Droszt Híradó > Ilyenek vagyunk!? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
törölt felh. | 2006.12.06. 14:45:31 / # 59102 |
|
Mi az a Word?????????????,
Én csak a helyesírási kézi szótárat tanulmányozom a droszton onnan ez a fejlödés
|
törölt felh. | 2006.12.06. 14:42:29 / # 59101 |
|
Mi az a Word?????????????,
Én csak a helyesírási kézi szótárat tanulmányozom a droszton onnan ez a fejlödés
Előzmény: #59100 tomajer 2006.12.06. 14:17:13 |
tomajer | 2006.12.06. 14:17:13 / # 59100 |
Urak!
Mindenkinek, aki egy hoszabb hozzászólásnak fekszik neki!
Nyissatok meg egy jegyzettömböt, vagy Wordot, abban alkossátok meg a hozzászólást.
Több előnye is van, mint pl. JWT helyesírásán látjuk:-)
De a legfontosabb, hogy amikor kész van, két kattintással beillesztitek, és mehet.
Biztos nem fog elveszni!
Előzmény: #59097 madár 2006.12.06. 14:06:15 |
|
tomajer | 2006.12.06. 14:12:07 / # 59099 |
Bízzunk benne!
És abban is, hogy nem kiskorú;-)
Előzmény: #59095 szyli 2006.12.06. 10:21:49 |
|
tomajer | 2006.12.06. 14:11:19 / # 59098 |
Off
Szia Zolika!
Sajnos nem tudom. :-(
Hallani nem hallottam, kérdezni nem kérdeztem!
Innen képet lelopni a legegyszerűbb dolog a világon.
Rákattintassz a képre az egér jobb gombjával, és kiválasztod, a " Kép mentése másként " sort.
Ott szépen megmondod neki, hova tegye, és már a tiéd is!
On
|
|
madár | 2006.12.06. 14:06:15 / # 59097 |
|
Kedves *dézé* nekem is lemaradt sok minden, mert első, hosszabb írásom levágta e tudós program, így két részletben sem olyan, mint az első volt.
A transzferekről még annyit, ezzel is csak a becsületes taxisok bevételét csökkentitek -habár Nektek minden tudásotokkal (DUDÁSOTOKKAL)
növelni kellene azt-, ha valaki nem becsületes, korrekt, előbb-utóbb kiesik minden cégtől, tehát ma már meg lehet bízni a társasághoz szerződött emberkékben (remélem ezt nem akarod megcáfolni). Akkor meg minek a rossz transzfer?
CSAK AZÉRT? Ha olcsóbb órával, akkor meg nem kérjük? Úgy emlékszem az APEH-is úgy rendelkezik, hogy óra BEKAPCS.-fuvarvégén KIKAPCS. közben semmi cicó, csak fizet, és annyi.
A fuvarszervező cégek, ha megfelelően fejlődni képesek a TAXISOK érdekében, és nem ellenük, akkor lehetnek barátaink, de most még olyanok, mint a többi levevős ellenség, semmit nem akarnak adni, néha szószerint(már megégésre sem)csak KASZÁL, de azt nagyon.
Előzmény: #59091 dézé 2006.12.06. 08:45:29 |
madár | 2006.12.06. 13:03:27 / # 59096 |
|
Kedves *dézé*, a lényeget elhallgatod:
-Miért emelkednek a tagdíjak többszörösével évente, mint a tarifák?
Bár erre is volt régen megállapodás - ezeket, amik nem jók a cégeknek hamar elfelejtitek-,miszerint tagdíj, azonos mértékben és csak akkor emelkedhet, mint a tarifa.
A folyamatos "elvonások" abban az időben alakultak ki, amikor -becslések szerint- 20-22-ezer taxis volt B.P.-en. Káosz volt, rablás, visszaélések. Most rend, fegyelem,korrektség az uralkodó. Így KÉRJÜK MI IS AZT AMI JOGOSAN JÁR, kiállások, éjszaka, ünnepnap, csomagdíj(mint Európában)
A piacra való hivatkozás csak SÖTÉTÍTÉS, ha 2huf-ért lehet termelni egy almát az igazi piacon nem adják oda 1huf-ért.
Ugyanúgy, mint a benzint, a gázt, olajat, áramot, vizet, hőt, alkatrészt stb.
És nehogy az mondja már meg mi mennyi, akinek ellenérdekeltsége van az én vállalkozásommal szemben; a fuvarszervező. Nektek az a jó, hogyha
minél olcsóbb a taxi, nő a statisztika.
Ha kibukik valaki, majd születik helyette új- gondoljátok.
Jó lenne, ha a havi alapdíjak összege lenne a tagdíj, akkor nálatok is mozdulna valami, lenne egy kis verseny. Az már nevetséges, amikor a cégnek uszkve 400 huf bétele van egy fuvarból, a taxisnak meg 400 huf vesztesége -néha.
A "piacon" inkább azt nem értik, és azt kérdezik: Karácsony, Szilveszter, éjjel,ugyanannyi, és ingyen kiállás? -Ez miért éri meg? -Útcáról miért drágább, mikor az a legegyszerűbb?
A büntetésekről:
- Ne feledd, Te és cimboráid nem vagytok hatóság.
Ha úgy tették vola fel a kérdést a City- taxinál
büntetés, vagy jutalom, gondolom Ők is a jutalomrendszerre szavaztak volna.
Most itt azonban leírom Nektek,nem kell mindíg büntetni, néha jobb a jutalmazás, célravezetőbb.
-Nézzetek utána, (talán a Gogle-ban benne van)
hiszen Ti értünk vagytok, és MI megérdemeljük...
Előzmény: #59091 dézé 2006.12.06. 08:45:29 |
szyli | 2006.12.06. 10:21:49 / # 59095 |
|
Csak az a bibi, hogy nem szoknyás mikulás jár, ugye??
Előnyben veletek szemben a gyengébb nem!)
De ne búsuljatok, jön az angyalka is és ő bizti szoknyás lesz!)
|
Kovács Zoltán | 2006.12.06. 09:52:35 / # 59094 |
|
Tudod már a választ a múltkori kérdésemre, amit a Dohány utcában tettem fel? Az ujabb pedig itt van. Hogy tudom én abszolut képzetlen felhasználó ezt a mikulást elküldeni annak akinek akarom? Kérlek küld el ide nekem: taximaxi@dunakanyar.net
Előzmény: #59090 tomajer 2006.12.06. 09:26:11 |
tomajer | 2006.12.06. 09:26:11 / # 59090 |
"Apropó nálatok is járt a Mikulás??))"
Természetesen igen:-)))
|
|
Kovács Zoltán | 2006.12.06. 09:14:38 / # 59093 |
|
Kedves Druszám!
Csak egy részéhez tudok most időhiány miatt hozzászolni a meglátásaidhoz. Vannak dolgok amiben igazad van, és vannak amiben nincs. Ilyen pl. a transzferek kérdése. A kedves vevő érdeklődjön a csomagszállítási transzferekről a csomagszállító cégektől, és ne akarja taxival megoldani ezen problémáját. Már csak azért se, mert talán egy kezem se kellene hozzá, hogy megszámoljam hány kollégának van erre kiterjesztve az engedélye. / Mondhatnék ennél komolyabb buktatóját is ezeknek a fuvaroknak, de az egyszerűség kedvéért maradjunk ennél!/ Nem kellene megversenyeztettni a srácok esetlegesen sok milliós autóit, egy pár ezer forintos lepukkant robogóval! Amint ez nincs, máris azt lehet mondani a megrendelőnek, hogy alap + km + várakozás - kb. ennyi lesz! A többit majd ha lesz némi időm.
Előzmény: #59039 dézé 2006.12.06. 08:43:31 |
szyli | 2006.12.06. 08:55:52 / # 59089 |
|
Amig pötyögtem, már történt is hozzászólás!))
|
szyli | 2006.12.06. 08:49:59 / # 59092 |
|
Szép jó reggelt!
Mi ez a némaság? Hogy gondoljátok a jövőt, ha már a múltat kielemeztétek?
Miért nem vitatjátok meg az elképzeléseiteket? Hol vannak azok az emberek akik képviselik a ti érdekeiteket, ők miért nem szólnak, hogyan tudnának kiállni az elképzeléseitek mellett?
Ha rám utal "az idetévedt kolléga" megjegyzés, akkor csak annyit, hogy nem vagyok kolléga, csak "idetévedt"!)Olvaslak titeket és néha jár a szám.
Szép és kellemes napot mindenkinek!)
Apropó nálatok is járt a Mikulás??))
|
dézé | 2006.12.06. 08:45:29 / # 59091 |
|
Ez valamiér lemaradt..
Esetleg azért, mert a nagy nehezen megszerzett bevétel 10 perc alatt elkölthető egy bevásárló központban és az ember ráadásul úgy érzi semmit nem vett, de a kínálat egyszerűen rátelepszik a tudatára? Melyik ezek közül? Szerintem összességében okozzák a stresszt, de a legkönnyebb az emiatt érzett tehetetlen dühöt a fuvarszervezőkön levezetni.
Mikor teszitek fel már magatoknak azt a kérdést, hogy a fuvarszervező irodák nélkül könnyebb lenne? Próbáljatok erre reális választ adni magatoknak. A gondolkodáshoz csak annyi segítséget had adjak, hogy ’82-ben, amikor a magán taxit engedélyezték, néhány hónap alatt a maszek taxisok két társaságot is szerveztek, pedig senki nem kényszerítette őket!
Előzmény: #59074 madár 2006.12.04. 09:28:42 |
dézé | 2006.12.06. 08:43:31 / # 59039 |
|
Köszönöm a kérdéseket, és örülök, hogy mégsem csak „édes hármasban” levelezgetünk a szerkesztőkkel.
Azt az elején szeretném tisztázni, hogy a vállalkozások terhei (adó, tb., stb.) – úgy a taxisoké, mint a fuvarszervezőké – valóban szinte egyformán nőttek.
Én viszont a korábbi beírásomban a fuvarszervezők irodák működési költségeinek változását igyekeztem ecsetelni, több- kevesebb sikerrel.
A másik nagyon lényeges, hogy el kellene már oszlatni azt a TÉVHITET, hogy a fuvarszervező irodák tartják alacsonyan a taxi tarifákat!
Ezt ugyanis a PIAC szabályozza a KERESLET-KÍNÁLAT függvényében!
Egyébként a fuvarszervezési díjakat is a PIAC szabályozza. Ahová a legnagyobb a taxisok áramlása, mert ott tűnnek a legkedvezőbbnek a feltételek, ott a legmagasabb a tagdíj. (lásd City)
Nézzük akkor, hogy ki mit szüntetett meg. (ismét egy kis történelem óra, a tisztán látás kedvéért)
- kiállási díj: A Főtaxi idejében volt és kezdetbe a magán taxitársaságok is alkalmazták, valamint egy ideig a nyugati autós és klímás rendelések volt ismét divatban. Első megszüntetése még a hőskorra nyúlik vissza, amikor a csapatok tagjai gyűléseken döntöttek az élet nagy dolgairól. Szerintem nem írható a jelenlegi fuvarszervezők számlájára. A nyugati autós és klímás kiállási díj pedig akkor szűnt meg, amikor már oly mértékben megnőtt a számuk a flottákban, hogy rövid kiállási idővel tudtunk küldeni.
- Előrendelési díj: Ugyanaz, mint az előbb, nem mostanában szűnt meg.
- Azonnali óraindítás: Ez a „fékes” taxiórák idején szűnt meg és ugyanúgy a csapattagok közösen döntötték el, hogy konkuráljanak a Főtaxival.
- Csomagdíj: Most megfogtál, mert én nem is emlékszem erre, hacsak nem a kézipoggyászon felüli csomagok szállítására gondolsz. Ez viszont ma is létezik, a kollega ilyen esetben a fuvar kezdetén megállapodhat a plussz összegről.
- Olcsó, rossz transzfer árak: Igen ez valóban neuralgikus pont a szolgáltatásunkban. Alapvetően a transzfer ár nem szerencsés, de sajnos ezt is a piac követelte meg a vevő oldal nyomására. A cégek ugyanis szerették volna kiszámíthatóvá tenni azokat a költségeiket, amelyek a rendszeres szállításokból adódtak és itt elsősorban a csomagszállításokról beszélünk, mert ott többnyire a fuvar elején fizetnek. Ez később sajnos tovább terjedt egyéb fuvarokra is. Ennek a számunkra többnyire rossz, a megrendelők számára viszont jó gyakorlatnak a felszámolására nem sok esélyt látok a közeljövőben.
- Büntetések, fenyegetettség, stressz: Ez egy komplex témakör, de nézzük. A fuvarszervező irodák szabályai (Etikai Szabályzat) az évtizedek során alakult ki. Gyökerei a Főtaxitól erednek, és az évek során a csapatok ezt az alapot saját arculatukra formálták. Ez is a nagy csapatgyűlések idejére tehető! A legelterjedtebb változat, amelyet jelenleg számos társaság alkalmaz a City Taxi 2000-ben megalkotott szabályzata. Erről viszont azt kell tudni, hogy bevezetése előtt a ma népszerű megfogalmazással élve „társadalmi vitára” lett bocsátva és az észrevételek beérkezését követően átdolgozásra került. Ezt követően egy közgyűlés (kb. 200 taxis jelenlétével) hagyta jóvá. Azt gondolom ennél demokratikusabban, a taxisok érdekeit messzemenőkig figyelembe vevő szabályozás nem készülhetett volna. A rendszer alapvetően a tisztességesen dolgozni akaró taxist védi! Ha valaki figyelemmel kíséri az etikai határozatokat láthatja, hogy sajnos többnyire visszatérő kollegákról van szó a nagy többség soha nem kerül berendelésre. A FENYEGETETTSÉG ennek okán szerintem nem áll meg, mert ezzel a logikával a KRESZ szabályok is a fenyegetettség érzését kelthetik. A STRESSZ! Igen az valóban van, csak az a kérdés milyen okból. Azért mert a mai címkiadási gyakorlat az örökös „harckészültséget” igényli a dolgozó kollegáktól? Vagy azért, mert a mai közlekedési viszonyok kritikán aluliak? Vagy, mert a közlekedési morál enyhén szólva a béka feneke alatt van? Esetleg azért, mert a nagy nehezen megszerzett bevétel 10 perc alatt elkölthető egy bevásárló központban és az ember ráadásul úgy érzi semmit nem vett, de a
|
törölt felh. | 2006.12.05. 09:14:04 / # 59088 |
|
Mégis csak írok. Eddig ahányszor emelték a tarifánkat vele együtt emelték a tagdíjunkat is. Szerintetek valaha a mi érdekeinkkel fog valamikor is foglalkozni valamelyik társaság. Ha felemelik az alapdíjat 300-500ft-re akkor mennyivel fogják emelni a dögdíjunkat. A tarifát emelték 10-12ft-tal a díjat meg 2000ft-tal. Akkor egy ilyen 200ft-os különbségre ők mennyivel emelik a díjunkat.
|
nemkar | 2006.12.05. 03:46:46 / # 59087 |
|
Ha jól tudom, csak a viteldíjjak lettek korlátozva.
Az alapdíj, a csomagdíj, a kiállásidíj, a várakozásidíj...stb, az nem.
Akkor ezeknek, miért nem lehet érvényt szerezni?!
|
Sas882 | 2006.12.05. 01:51:53 / # 59084 |
|
hello
"Az alábbiakat nem magyarázkodásnak, hanem MAGYARÁZAT-nak szánom." by dézé
röviden a teljesség igénye nélkül, ha pontatlan lennék, akkor mea culpa, mert emlékezeből irom, azaz nem irok számokat inkább, ha sikerül megállnom:)
Az én vállalkozásom költségei is megnőttek, azaz sokkal többe kerül, mint 10 éveel ezelőtt
- TB
- fuvarszervezési dij
- üzemanyag
- az eszközeink ára ( gépkocsi, urh, taxióra)
- az általunk igénybe vett szolgáltatások árai
( szervizek, automosók, s ide sorolom a drosztdijjat is)
- adók
ezzel szemben áll a bevételi oldal, ami kb. 100-150% emelkedett, mármint a tarifa.
A magyarázatodat megértem, nincs is semmi bajom vele, teljesen elfogadható is, a fejem sem ingattam:)
DE
gondolom érzed, hogy ez az érem egyik oldala, a másik oldalon ott az 54. hozzászólás.
Azaz, ha az egyik oldal költségei miatt indokolt az ilyen mérvű növekedés, akkor a másik oldalé nem? Itt sántit a történet, pedig a megoldás elég egyértelmű, a cégek a jelenlegi maximált árakon fuvaroznának, s ugyebár ez nem rajtuk mulik, s akkor ki van fogva a szél a vitorlából, de ez alatt járni, csak olaj a tűzre, az elvtelen kedvezményekről nem is beszélve.
az 54. hozzászólásban irt többi dologról nem is beszélve, bár legtöbbjüket minden ember másképpen éli meg.
Előzmény: #59081 dézé 2006.12.03. 23:57:39 |
törölt felh. | 2006.12.04. 17:41:53 / # 59083 |
|
Olvni olvasom.De nem tudok hozzá szólni.De azért érdekes dolgokról írtok.
|
tomajer | 2006.12.04. 16:54:52 / # 59086 |
Érdekes, én meg pont azóta kopaszodok:-(
A maradék, meg folyamatosan égnek áll!:-)
Előzmény: #59085 csogu 2006.12.04. 16:46:16 |