Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
green-green | 2015.09.12. 12:49:57 / # 340647 |
|
Maradjunk a tényeknél: sosem mondtam, hogy a telephelyen lévő villámtöltők használata nem elegendő! Ezeken felül telepítünk még töltőket a városba és használhatjuk a nyilvános villámtöltőket. Engedd meg: kettőnk közül nekem sokkal több fogalmam van az elektromos autókról (taxikról) és töltőkről, azok működéséről, mint neked, aki beszéltél egy valakivel... A karosszék sose volt az én világom...
Előzmény: #340646 ovatoshod 2015.09.12. 11:37:38 |
ovatoshod | 2015.09.12. 11:37:39 / # 340646 |
|
Nézd, azt hiszem, most van itt az a pont, amikor befejeztük a beszélgetést. Az elején még arról beszéltél, hogy elég a telephelyen lévő töltőpark, most meg már mégsem elég, és telepítetek a városba is. Marhaságnak titulász valamit, amiről fogalmad sincs. Ezeket az infókat olyan embertől tudom, aki 100.000 km-t taxizott a városban egy ugyanilyen LEAF-fel, és nem most kezdte a szakmát. Te biztos jobban tudod a karosszékből. Sok sikert!
Előzmény: #340630 green-green 2015.09.12. 06:38:53 |
ovatoshod | 2015.09.12. 11:27:38 / Módosítva / # 340645 |
|
Ha az autót beállítod, hogy 100%-ra töltsön villámtöltővel, akkor is csak 90%-ra fog feltölteni. TAPASZTALAT! Nem a levegőbe beszélek.
Előzmény: #340628 green-green 2015.09.12. 06:32:42 |
higgadt | 2015.09.12. 10:34:00 / # 340644 |
|
Szívesen elfogadom, hogy veled, azaz Lévay Zsolttal, a Budapest Airport volt kereskedelmi vezetőjével szemben megszüntették az eljárást a Veress féle vesztegetési történetben.
Az alábbi vélemény nyilvánításhoz sincs semmi közöd? file:///C:/Documents%20and%20Settings/161/Dokumentumok/Downloads/a_budapest_airport_jovahagyta_a_repuloteri_taxik_uj_dijtablazatat%20(1).pdf A Budapest Airport jóváhagyta a repülőtéri taxik új díjtáblázatát 2007. március 14. – A Budapest Airport (BA) jóváhagyta a Zóna taxi új, 2008-ra érvényes díjstruktúráját, amely március 15-én lép életbe. Az új struktúrát a BA a 2006-ban kötött szolgáltatási szerződéssel összhangban fogadta el, amely lehetővé teszi a taxi díjak – az infláció mértékének megfelelő – évi emelését. Az új díjtáblázat a következő: Zónák: Árak (forintban): Árak (euróban): T1-T2 1600 7 1. Zóna 3300 15 2. Zóna 4500 21 3. Zóna 4700 22 4. Zóna 5100 24 Budapesten kívül 220 forint/km - Nem változott az 1-es terminál és a 2-es terminál közötti fuvar díja, az 1. zóna tarifája pedig 300 forinttal emelkedett. A 2. és a 3. Zóna díja 400, illetve 500 forinttal nőtt. Március 15-től 800 forinttal kell többet fizetniük a Buda külső kerületeibe igyekvő utasoknak. Az új díjtáblázat kizárólag a repülőtéri alkalmi fuvarokra vonatkozik. A mostani áremelések után még mindig a Zóna kínálja a legalacsonyabb árakat a repülőtérről a városba. Lévay Zsolt, a Budapest Airport kereskedelmi menedzsere elmondta: „Elégedettek vagyunk a Zóna taxi által nyújtott szolgáltatásokkal és versenyképes áraikkal. Magyarország legkorszerűbb taxi flottájával, 300, három évnél nem idősebb, kényelmes és nagy járművel szállítják az utasokat. A számítógépes voucher rendszer garantálja a jobb szolgáltatást és azt, hogy nagyszerű fogadtatásban részesítsük Magyarország légi kapujának utasait.” További információk: Szollár Domokos, kommunikációs vezető, Budapest Airport Zrt. Tel.: 296-5303
Előzmény: #340635 green-green 2015.09.12. 07:28:34 |
ffocus | 2015.09.12. 10:30:13 / # 340643 |
|
Lehet sok mindent mondani, vitatni, hogy mennyire lesz sikeres, hogy honnan lesz fuvar? Viszont az tény, hogy van egy újszerű koncepció, egy más üzleti modell és a jövő valami ilyesmi lesz. Amszterdamban elég jól működik, érdemes megnézni... Kíváncsi leszek Budapesten, milyen lesz a fogadtatás!
|
higgadt | 2015.09.12. 10:25:36 / # 340642 |
|
Az ilyen eldobható cégek szokták megalapozni a munkavállalók nyugdíját. Tomi! Ebben van perspektíva :-)
Előzmény: #340632 hiénakutya 2015.09.12. 07:13:54 |
focilabda | 2015.09.12. 07:53:31 / # 340640 |
Ügyes.Még az is lehet, hogy van aki rajtad kívül is hisz a sikerben 😊
Előzmény: #340637 green-green 2015.09.12. 07:45:33 |
|
focilabda | 2015.09.12. 07:50:52 / # 340639 |
Lehet nem ment át a gondolat, sor de a tomajernek szólt a hsz, hogy ő csináljon ide a hallotaxira egy riportocskát az elektromos taxik mikéntjéről, hogyantjáról.Azt én is eltudtam képzelni, hogy a töltés problémáját megtudjátok oldani.
Tényleg nem érdekel, hogy honnan lessz megfelelő mennyiségű fuvarotok de arra nem reagáltál. Tudom. Üzleti titok. 😊
Előzmény: #340629 green-green 2015.09.12. 06:35:57 |
|
green-green | 2015.09.12. 07:45:34 / # 340637 |
|
A 65 kocsi 2 műszakban dolgozik, gyakorlatilag egész nap a forgalomban van. Ez így inkább 120-130-as flottaméret. És erre jön majd a flottabővítés.
Előzmény: #340618 focilabda 2015.09.11. 20:28:17 |
tomajer | 2015.09.12. 07:35:58 / # 340636 |
Előzmény: #340635 green-green 2015.09.12. 07:28:34 |
|
green-green | 2015.09.12. 07:28:35 / # 340635 |
|
Ha korrekt lennél azzal folytatnád, hogy ezek közül egy ember ellen az eljárást megszüntették. Lévay Zsoltot nem vádolják semmivel. A másik három ellen (Veres és a jogászok) vádat emeltek.Így teljes a történet.
Előzmény: #340626 higgadt 2015.09.11. 23:45:01 |
tomajer | 2015.09.12. 07:22:17 / # 340634 |
Ezt a kérdést én feltettem személyesen, hisz a hallotaxi keresője is dob szép számmal találatot Lévay úr nevére.
Életszerű, elfogadható magyarázatot kaptam.
Előzmény: #340626 higgadt 2015.09.11. 23:45:01 |
|
hiénakutya | 2015.09.12. 07:13:54 / # 340632 |
Már viszonylag régóta létezik megoldás az általad felvetett problémákra.
Úgy hívjuk, hogy munkaerő-kölcsönző, és jellemzően eldobható kamucégeket takar. :-)
Előzmény: #340602 higgadt 2015.09.11. 19:14:11 |
|
green-green | 2015.09.12. 06:47:22 / # 340631 |
|
1. A működésünket nem a városban található "idegen" kutakra építjük, hanem a sajátjainkra.2. A működést a telephelyünkön lévő kutak ki tudják szolgálni3. Ezeken túl a városba is telepítünk saját, kizárólagos használatú kutakat.
Nem kell túllihegni a töltő kérdést. Szervezést és átgondolt működést igényel, de drámát nem jelent. Műszakonként 1 újratöltéssel a saját infrastruktúrával korrektül kiszolgálható a flotta.
Előzmény: #340625 ovatoshod 2015.09.11. 21:36:25 |
green-green | 2015.09.12. 06:38:54 / # 340630 |
|
Bocs, de ez marhaság.
Előzmény: #340623 ovatoshod 2015.09.11. 21:27:06 |
green-green | 2015.09.12. 06:35:57 / # 340629 |
|
tényleg komolyan gondolod, hogy nem beszélgettünk velük több "riportocska" erejéig és majd most tördeljük a kezünket, hogy vajon mi lesz élesben...? Ugyan...
Előzmény: #340616 focilabda 2015.09.11. 20:23:15 |
green-green | 2015.09.12. 06:32:42 / # 340628 |
|
Ez nem egészen így van. Villámtöltővel is lehet csurig tölteni - beállítás kérdése.
Előzmény: #340614 focilabda 2015.09.11. 20:20:23 |
higgadt | 2015.09.11. 23:45:02 / # 340626 |
|
"Üzleti kapcsolat a Veressel", igen vagy nem, ítéljék meg az olvasók!
Ha a bátyád a Lévay Örs, akkor feltételezhetően te vagy az a Lévay Zsolt, aki a Budapest Airport korábbi kereskedelmi igazgatója volt? Ha beírom a keresőbe kettőtök nevét, akkor a google ezt a cikket dobja ki: http://nol.hu/belfold/zona_taxi-ugy__mindenki_szabadlabon_vedekezhet-1311050 Zóna Taxi-ügy: Mindenki szabadlábon védekezhetBUDAPEST AIRPORTTAXIA Budai Központi Kerületi Bíróság csütörtökön elutasította az ügyészség előzetes letartóztatásra tett indítványát, így szabadlábra helyezte Veres Istvánt, a Zóna Taxi kedden őrizetbe vett tulajdonosát és társait, köztük a Budapest Airport (BA) volt jogi igazgatóját, Rényi-Vámos Krisztinát és helyettesét, Sziebert Györgyöt, valamint a BA volt kereskedelmi igazgatóját, Lévay Zsoltot – erősítette meg csütörtök délután a még javában tartó bírósági meghallgatásról szerzett értesülésünket Papp Gábor.
Előzmény: #340605 green-green 2015.09.11. 19:35:05 |
ovatoshod | 2015.09.11. 21:36:25 / # 340625 |
|
És azt is figyelembe kell venni, hogy a ti autóitokon kívül van még villanytaxi a városban, meg civil autó is szép számmal. Így is szokott sorbanállás kialakulni. Főleg akkor, amikor bedöglik valamelyik töltő, mint most pl. a Graphisoft. Az istenhegyi sem működött hónapokig. A Nissan Gablini is hónapokat várt a töltőalkatrészre. Ott ráadásul a saját autóikat is töltik. Szóval várom a választ, hogy hogyan tudjátok ezeket a dolgokat valahogy áthidalni, vagy kilogisztikázni.
|
ovatoshod | 2015.09.11. 21:32:02 / # 340624 |
|
Azért érdemes ezeket a dolgokat tisztázni, mert ha az emberek ráülnek az autóitokra, és a használat során derül ki, hogy nem teljesen úgy van, ahogy leírtátok, akkor nagyon gyorsan le fognak szállni a kocsikról, mert a fél műszakot a töltőkön való sorbanállással fogják tölteni. 65 db villanytaxit rászabadítan a városra, csak akkor lenne szabad, ha a 20 töltő, amitek van, az szétszórva lenne mindenfelé (De inkább 30 kellene) 4 db töltő: Istenhegyi út, Graphisoft park, Budaörsi Nissan telep, Alkotmány u., vagy, ha nagyvonalú vagyok, akkor 5 db töltő a Lovas útival együtt, amit a hónap végén fognak az ABB-sek bekapcsolni, nem tud kiszolgálni 65 db autót. Úgyhogy szerintem felelőtlenség amit csináltok.
|