Felhasználó hozzászólásai
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.13 13:35
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.12 12:49
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.12 07:45
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.12 07:28
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.12 06:47
Nem kell túllihegni a töltő kérdést. Szervezést és átgondolt működést igényel, de drámát nem jelent. Műszakonként 1 újratöltéssel a saját infrastruktúrával korrektül kiszolgálható a flotta.
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.12 06:38
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.12 06:35
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.12 06:32
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2015.09.11 20:06
A töltésnek valóban 3 módja van:
1. Normál töltés (ezt hívtad konnektorosnak): 8-10 óra alatt a garázsban feltöltöd a verdádat amíg szunyálsz. Magán felhasználónak ideális lehet
2. Gyorstöltés (ezt hívod normál töltésnek): ilyen töltőkből van "sok" a városban. ELMŰ előtt stb. Ezek kb. 4 óra alatt töltik fel a villanyost. Nm tudom ki sopingol 4 órán át, de annak jó lehet.
3. Villámtöltés (ez volt nálad a gyorstöltés): 20-30 perc közötti idő alatt feltölti a járgányt. 50 kW-os egy ilyen jószág (egy kisebb társasház energia igénye...), egy kicsit drága is, de munkára fogott verdáknak tökéletes.
Ma már szabadon tölthető a Leaf akár minden alkalommal villámtöltővel, az akkut nem károsítja (Amszterdamban 5. éve csak így töltik őket gond és cellacserék nélkül).