Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
alelölülő | 2015.10.09. 14:55:14 / # 340858 |
Egyszerre jutnának sofőrhöz és megrendelőhöz.
Az autó kevés, ezekre is szükség van.
Előzmény: #340857 tomajer 2015.10.09. 14:39:35 |
|
tomajer | 2015.10.09. 14:39:35 / # 340857 |
Nem látom benne a bizniszt, a greennek.
Előzmény: #340856 alelölülő 2015.10.09. 13:41:02 |
|
alelölülő | 2015.10.09. 13:40:37 / Módosítva / # 340856 |
Van másik lehetőség is. Ha beválik az együttműködés, bezöldülhet az egész pluszos flotta, ti meg választhattok a droid-lét meg a lapát között.
Előzmény: #340855 tomajer 2015.10.09. 13:26:37 |
|
tomajer | 2015.10.09. 13:26:37 / # 340855 |
izé ..... ííígenn
Előzmény: #340853 alelölülő 2015.10.09. 11:52:15 |
|
alelölülő | 2015.10.09. 11:52:16 / # 340853 |
Így neveld (fel) a sárkányodat... izé... konkurenciádat.
Előzmény: #340847 tomajer 2015.10.08. 21:03:33 |
|
+taxista | 2015.10.09. 11:26:24 / # 340852 |
|
Nagy a valószínűsége! De hogy pont bennünket kellett megtalálniuk?!?
Előzmény: #340851 FBetti 2015.10.09. 11:02:04 |
FBetti | 2015.10.09. 11:00:22 / Módosítva / # 340851 |
Fogd a pénzt és fuss :P ... Adj be uniós pályázatot...valami ,,zöldre,, ...ami sárga...mondjuk villanyautótaxira...aztán kezdj taxis céget alapítani...hülyíts be pár embert a ,,hirtelenkurvagazdagleszel,, szlogennel...nyerd meg a pályázatot...egy csekély részéből vedd meg a ,,dodzsemeket,,...toborozz ,,droidokat,,...vond vissza a taxicéged kérelmét ...told be a megvett zöldsárga flottádat egy már működő fuvarkufárhoz...tedd el a maradék uniós lóvét...a droidok (de utálom ezt a megnevezést ) által fizetett bérleti díj..vagy leadó...vagy mindegy minek nevezzük már csak hab a tortán... dőlj hátra és élvezd az életet...meghajlás...függöny...taps
|
|
tomajer | 2015.10.09. 06:23:54 / Módosítva / # 340849 |
Kedden startol a villanyautós taxiflottaSzerző: Lencsés Csaba Fele sereggel, más zászlaja alatt, kételyekkel.
"A Green Taxi hazánk első, teljes mértékben zöld taxitársasága, hiszen kizárólag elektromos autókkal szállítjuk utasainkat!" - olvasható e sorok írásakor is a cég honlapján. A vállalkozás az első hírmorzsák szerint 65 darab, vadonatúj Nissan Leaffel október elején ugrott volna fejest a cápákat sem nélkülöző budapesti taxis piacba. Nem Green Taxi-logóval, nem 65 autóval"Hozzánk betársulva jövő kedden indul el 30 autóval a cég" - erősítette meg információnkat Pólya Sándor, a TaxiPlus cégvezetője. Ez azt jelenti, hogy nem önállóan, nem saját néven indul a vállalkozás. Lekerül a Green Taxi felirat és a 4 000 000-ás telefonszám a már felmatricázott Nissanokról, helyükre a TaxiPlus ismert kék-piros logóját ragasztják.
Hogy kerül ide a zónás Veres?A napi.hu megfogalmazása szerint "szakmai körökben egyébként az új cég mögött többen a korábbi reptéri vesztegetési ügybe keveredett Zóna Taxit, pontosabban annak tulajdonosát, Veres Istvánt vélik felfedezni. Erre utalhat a cég elnevezése is, hiszen öt évvel ezelőtt már indult egy GreenTaxi néven futó cég, amelyet a sajtó Veres István érdekeltségének tartott. A környezettudatosságot hangsúlyozó cég - amelyet hivatalosan a Green City Future Zrt. birtokolt - ma már nem működik, és a cégnyilvántartásban sem szerepel."
Mi lesz, ha dühöng az utas?Térjünk vissza a 30 darab elektromos autóhoz, és ahhoz, hogy alkalmasak-e ezek egyáltalán a mai tudásukkal budapesti taxizásra. Tisztább budapesti levegőre vágyva nem kérdés, hogy szimpatikus gondolat a dízelek lecserélése közvetlen károsanyag-kibocsátás és zaj nélkül közlekedő villanyosokra, de az általunk megkérdezett taxis vezetők tele vannak kételyekkel. A több éve csiszolt, legújabb Nissan Leaf gyár által megadott hatótávja immár 250 kilométerre emelkedett, amivel kapcsolatban le kell írnunk: az eddig általunk tesztelt példányok közelébe sem értek az éppen aktuális hivatalos adatoknak (erről bővebben alább). Fontos megemlíteni, hogy a Budapesten elterjedt hagyományos töltőkről olyan 8 óra alatt lehet a teljesen lemerült akksicsomagot feltölteni. Metál szerint a taxik munkaidő alatti feltöltése közben akár órákat várakozni nem gazdaságos, miközben a szerény számú töltő (kb. 20 db 45 csatlakozási ponttal) miatt akár egymásra, vagy a saját járművét éppen töltő más villanyautósra is várhatnak a Nissannal taxizók.
Fut már Budapesten Leaf-taxiEz lenne az évszázad üzlete? Mennyit megy el az áramzabáló taxiskütyükkel felszerelve a budapesti forgalomban? Hány fuvar fér bele egy átlagos munkanapon? Beszélgettünk a Nissan Leafet hajtó taxissal - itt vannak a válaszai.
Az egyik leginnovatívabbnak tartott cég, a City Taxi szintén gondolkodott korábban elektromos autók bevetésében, éppen a Nissan Leafet tesztelték. "Arra jutottunk, hogy nem lehet üzemszerűen, gazdaságosan működtetni őket, aminek a budapesti távolságokhoz mérten szerény hatótáv, és a lemerülés utáni több órás kiesés az okai. Ha én lennék a helyükben, biztosan egy kisebb területű városban kezdenék ilyen vállalkozásba, mondjuk Debrecenben" - mondja Bősz Zoltán, a City Taxi kereskedelmi és marketingmenedzsere.
Nekünk mennyit ment el a Leaf egy feltöltéssel?Először is: a legtöbbet! A versenytársaival való összehasonlítást a mostaninál picit hidegebb decemberben, ha szerény különbséggel is, de megnyerte a teljes lemerülésig megtett 117,5 kilométerrel (annak 199 kilométer volt a gyár által megadott hatótávja). Összehasonlító tesztünk második helyezettje az e-Golf lett 108,4 kilométerrel (130-190 a gyári adat), míg harmadik a BMW i3 102,6 valóságban megtett kilométerrel (190 a hivatalos). Ezen az összehasonlító teszten felül is szerkesztőségünk minden tagja használta már a Leafet hosszabb-rövidebb ideig, télen és nyáron. Leegyszerűsítve a tapasztalatokat kijelenthető, hogy városban igen takarékosan közlekedve 130-140 kilométer a hatótávja, a számára életidegen autópályán 130-ra állítva a tempomatot viszont 80 kilométert sem képes megtenni.
|
|
tomajer | 2015.10.08. 21:03:34 / # 340847 |
Szerintem a greennek ez így nem buli, tehát nem végleges.
A plusról meg .... ha te lennél a tulaj, kihagynál egy ilyen lehetőséget?
Előzmény: #340846 +taxista 2015.10.08. 12:39:06 |
|
+taxista | 2015.10.08. 12:39:06 / # 340846 |
|
Először 30 aztán jön a többi! Ezek szerint mégsem kacsa! Végre lehetett kicsit dolgozni mert nem voltunk "ezren" de ennek is vége! Mi le vagyunk szarva csak a bevétel(tagdíj) a fontos!
Előzmény: #340845 tomajer 2015.10.08. 06:21:06 |
tomajer | 2015.10.08. 06:20:44 / Módosítva / # 340845 |
Ahogy én tudom... és az a tuti... a pluszhoz lett betolva a harminc dodzsem, ideiglenesen.
Valami komáromi féle minősítési elmaradásról lehet szó.
Előzmény: #340844 +taxista 2015.10.07. 23:00:18 |
|
+taxista | 2015.10.07. 23:00:19 / # 340844 |
|
Nagyon remélem, hogy csak kacsa de az a hír járja a klauzálon, hogy nem a tervek szerint alakultak a dolgok és hozzánk tolják be a kocsijaikat!
|
tomajer | 2015.10.06. 19:03:15 / # 340829 |
Kíváncsi lennék a sárgászöldre :-)
|
|
tomajer | 2015.10.06. 19:02:39 / # 340828 |
Zöld út a zöld rendszámoknak
Gere Tamás
2015. október 6., kedd 8:16
|
|
dr.Kotász | 2015.10.01. 19:47:19 / # 340792 |
Ez nagyon jó.Lehetne még fokozni egy kicsit?
|
|
Aranyospalabácsi | 2015.10.01. 11:32:38 / # 340790 |
|
Akkor már nem is telefonszámtulajdonosok vannak? Csak telefonszámbérlőtulajdonosoknaknevevezzükŐketkizsákmányolópénzlehúzók?
Előzmény: #340788 tomajer 2015.10.01. 06:52:18 |
tomajer | 2015.10.01. 06:52:18 / # 340788 |
Megvan.
Háát nem egy patinás szám:-) Mivel ezeket a számokat már régesrég nem lehet megvenni, hanem súlyos havidíjat kell értük fizetni, gyaníthatóan rég leadta aki rendelkezett vele. Akár a Pásztor, akár a Horváth.
Előzmény: #340787 tomajer 2015.10.01. 06:20:16 |
|
tomajer | 2015.10.01. 06:20:17 / # 340787 |
Nna? Mellik számot sikerült megvenniük?
Előzmény: #340786 zenitó 2015.10.01. 02:26:49 |
|
zenitó | 2015.10.01. 02:26:49 / # 340786 |
|
Az a négymilliós telefonszám is ismerős valahonnan...Budás szám volt ez biza'
|
tomajer | 2015.09.30. 19:29:02 / # 340785 |
De. És előbb volt ott, mint a holdingé ...
Van még kérdés? :-) |