Felhasználó hozzászólásai
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2019.07.18 10:07
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.09.23 22:14
A fővárosi rendelet a gyártási évtől számolja a 10 évet, és a 10. év dec. 31-ig engedi hogy az autó Budapesten taxi lehessen.Az országos rendelet pedig az első forgalomba helyezéstől számított 10 évig engedi, hogy a gépkocsi taxiként üzemeljen.
Van olyan helyzet, amikor a fővárosi a megengedőbb - például ha ugyanazon évben gyártották az autót, mint amikor forgalomba helyezték - , viszont van olyan helyzet, amikor a fővárosi rendelet miatt nem tudod 10 évig használni az autót. Ezek azok az autók, melyeket mondjuk 2013-ban gyártottak, de 2014 márciusban vetted át, azaz helyezték első alkalommal üzembe.. Ezen autók a főváros előírása miatt 2023. dec 31-ig lehetnek taxik Budapesten míg bárhol máshol az országban 2024 márciusáig, azaz kitölthetik a 10 évet.
Téma: Egekben a kgfb árak. Szervezzünk-e, egy demonstrációt, a biztosítók megregulázása érdekében?
Hozzáadva: 2018.06.07 21:30
Gazdasági Versenyhivatal
http://www.gvh.hu/fogyasztoknak/mikor_forduljon_a_gvh-hoz/erofolennyel_valo_visszaeles
"Erőfölénnyel való visszaélés
A Tpvt. 21.§-a tiltja a gazdasági erőfölénnyel való visszaélést. Tilos tehát, így különösen
azonos értékű vagy jellegű ügyletek esetén üzletfeleket indokolatlanul megkülönböztetni, ideértve olyan árak, fizetési határidők, megkülönböztető eladási vagy vételi feltételek vagy módszerek alkalmazását, amelyek egyes üzletfeleknek hátrányt okoznak a versenyben,"
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.06.07 21:24
http://www.gvh.hu/fogyasztoknak/mikor_forduljon_a_gvh-hoz/erofolennyel_valo_visszaeles
"Erőfölénnyel való visszaélés
A Tpvt. 21.§-a tiltja a gazdasági erőfölénnyel való visszaélést. Tilos tehát, így különösen
azonos értékű vagy jellegű ügyletek esetén üzletfeleket indokolatlanul megkülönböztetni, ideértve olyan árak, fizetési határidők, megkülönböztető eladási vagy vételi feltételek vagy módszerek alkalmazását, amelyek egyes üzletfeleknek hátrányt okoznak a versenyben,"
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.01.25 20:19
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.01.24 22:39
Budapestre ez pontosan igaz. Elmaradtak a közúti alagutak, felüljárók építései, ezért a növekvő forgalmat nem bírja el a város jelentős része. A fejlesztés helyett a dugódíjjal szeretnék elérni a forgalomcsökkentést, vagy csak ezen köntösbe bújva újabb bevételre szeretne szert tenni a város.
A két lehetőség:- alacsony a dugódíj = csupán a város bevételének növelése, mert nem eredményez jelentős forgalom csökkentést, azaz az autósok kifizetik a dugódíjat, és továbbra is behajtanak a dugódíjjal terhelt zónába.- magas dugódíj = az autósok többsége nem hajt be a zónába, nem fizeti ki a dugódíjat, azaz nem lesz jelentősebb bevétel növekedése a városnak, azaz továbbra sem lesz fedezete a későbbi fejlesztéseknek. Ez esetben valahogy biztosítani kéne a dugódíjjal terhelt zóna határán a P+R parkolókat. Már most sem lehet napközben szabad parkolót találni a metro vonalában a nem fizetős parkoló területeken.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.01.24 22:24
"Viszont kíméletlen verseny zajlik a taxik, az Uber és amerikai vetélytársai között (Lyft, VIA, stb.), melynek eredményeként egy nemrég közzétett jelentés szerint
együttesen 59%-kal nőtt a taxik és a taxi-appok autóinak utasszáma a városban.
Az ezzel foglalkozó gépkocsik száma is kétszeresére nőtt, ráadásul egyharmaduk üresen mászkál utashívásra várva."
Tehát a "jelentés szerint" a kétszer annyi autó, csupán 59%-l több utast visz el, mint a fele annyi autó korábban!!! Akkor ez annyit jelent, hogy ha nem változott a fuvarok összetétele, és meg akarják tartani a jövedelem termelő képességüket, akkor kb. 25%-s tarifa emeléssel tudják megtermelni ugyanazon bevételüket!!
Márpedig az apposok az aláígérgetésről híresek, azaz nem valószínű hogy tudtak tarifát emelni. Ha nem emeltek tarifát, akkor ezen adatokból az következik, hogy összességében a kétszer annyi "taxis" mindegyike, a közel 60%-s kereslet növekedés ellenére elvesztette a bevételének 20%-át!!! Ez nagy buli!
Biztos ilyen szakértők fogalmazták meg New Yorkban az UBER és társai térnyerését lehetővé tevő rendeleteket! Itthon egy kicsit több eszük volt a rendelet alkotóknak, és - a presszióra, és érvekre hallgatva - nem engedték hogy eltérő feltételekkel dolgozzanak az "innovatívak". Belátták, hogy az innovációnak csak a közreműködő munkás, dolgozó, szolgáltatás nyújtó eshet áldozatul.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.01.24 22:02
"Az a cég, ahol a felvételi beszélgetés első kérdése: saját vállalkozásban csinálod?" ...mert ennél a cégnél csak saját vállalkozásban csinálhatod = CITY