Hozzászólások száma: 416
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2015.10.21. 15:10:56 / # 341075
Igen.
Papíron úgy lesz.
holló 2015.10.21. 14:42:04 / Módosítva / # 341074
avatar

http://allas.pannonwork.hu/aktualis_allasok/taxisofor50397

A Pannon Work álláshirdetésben a munkaidő alá azt írják, hogy "Teljes munkaidő (8 órás)". Ha ez igaz, akkor 8 órás műszakokban dolgoznak.   

A honlapjukról ez a link érhető el, ha a "sofőröket keresünk" szövegre kattintunk. 


Apuka 2015.10.21. 13:46:31 / Módosítva / # 341073
Modosul(hat) a taxirendelet okt.28-án. Ha elfogadják az elöterjesztést akkor ennek a cégnek nagyon mélyen bele kell nyulni a zsebbe (ha van mihez nyulni) mivel a jelenlegi 50 millios törzstöke elöirást a duplájára, 100 milliora kivánják emelni. 
tomajer 2015.10.21. 12:27:26 / # 341067
Az egy unokaöcsém, aki ma 5 gyermekes családapa:-)
tomajer 2015.10.21. 12:26:54 / # 341066
Csepelen jobb minőségű volt... és rögtön az autóba lehetett tankolni, nem kellett kannázni.
holló 2015.10.21. 11:48:42 / # 341063
avatar

Mennyi időbe telik elvégezni egy taxisofőr képző tanfolyamot és egy PÁV II. vizsgát?

holló 2015.10.21. 11:40:01 / # 341062
avatar

Többen mondták itt a fórumon, hogy 65 db autó túl kevés, ennyivel nem lehet rentábilisan működtetni egy taxis céget. Ezzel nem értek egyet, hiszen ők más modell szerint dolgoznak, mint a jelenlegi fuvarszervezők, ahol a saját autóval dolgozó taxis akkor dolgozik, amikor akar, 10 óra munka után kicsekkol és hazamegy. A Green Taxi autói 130  + 10 tartalék sofőrrel váltott műszakban folyamatosan forgalomban lesznek éjjel-nappal a hónap 30 napján. Olyan és annyi szerződést kötnek - kezdetben - amennyit ennyi autóval lehet teljesíteni. Fél éven belül tervezték a flottát 120 autóra bővíteni, ami már tekintélyes mennyiség, ha ez a 120 autó egyfolytában kint van a városban. 


Más kérdés, hogy nem kapták meg időben az engedélyeket, ami hatalmas arculcsapás számukra és első körben 30 autót állítottak föl menetkészre, amiből 5 db tud dolgozni, mert nincs elég sofőrjük. Azért én bízom benne és szurkolok nekik, hogy belátható időn belül talpra álljanak. Ha rendezik soraikat talán itt a fórumon is elkezdenek újra kommunikálni. A jövedelem versenyképességét - amit ígérnek - nem támasztja alá a 4400 : 5 állás, ahol most tartanak a taxis ranglétrán. Ha valóban versenyképes lenne, akkor özönlenének át hozzájuk a taxisofőrök, hiszen senkinek nem hiányzik a sok adminisztráció, a százféle fizetni való, az autók állandó javíttatása, karban tartása és az összes többi nyűg, ami a vállalkozói lét velejárója. Ilyen sok hátrányos tényező ellenére sem képesek versenyt nyerni a - szerintük versenyképes - jövedelem ígéretükkel. 

holló 2015.10.21. 11:18:27 / # 341061
avatar
Az elgondolás alapvetően jó. Tisztán elektromos flottával akar berobbanni a piacra abban bízva, hogy a cégek környezettudatosságuk kifejezése okán vele kötnek majd szerződést. Eddig ez tiszta sor. A helyükben megvártam volna a 2016 januárját, amikor már megnövelt akkumulátor kapacitással 250 km-es hatótávval kezdik forgalmazni a Leaf-eket. Nem tették, nem baj, így is működhet. 
Ott szúrják el nagyon, hogy jó magyar módi szerint a sofőrön, az alkalmazotton akar spórolni. Megpróbálja összegyűjteni az olyan szerencsétleneket, akik éhbérért is hajlandóak elmenni dolgozni, hogy egyik napról a másikra meglegyen a betevő falatjuk. Ha korrekt feltételeket és valóban versenyképes fizetést biztosítana, akkor leírná ide a részleteket és sikerrel hívna át magához taxisokat. Nincs gond az 550 ezer leadóval és az afölötti összeg felezésével, ha tud garantálni óránként legalább 2 db szervezett fuvart. Alkalmazottként ez így versenyképes jövedelem, igen. A vállalkozó taxis viseli a szerencsén múló esetleges fuvartalanság következményeit, a tisztán alkalmazotti viszonyban lévő taxisofőr ezt a kockázatot nem tudja bevállalni. Utóbbi esetben a kockázat a taxis céget terheli, neki állnia kell a fix fizetést akkor is, ha nincs elég fuvar.
alelölülő 2015.10.21. 10:16:43 / # 341060
Kucsma utcában nem adtak neked, hogy Csepelre kellett menned?
higgadt 2015.10.21. 08:59:10 / # 341059
avatar
............pedig milyen helyes kis gyerek voltál :-)
tomajer 2015.10.21. 07:39:32 / # 341058
És azóta nem jártam a csepeli telephelyük környékén, amióta nem lehet mossóbenzint tankolni:-)

tomajer 2015.10.21. 07:34:37 / # 341057
Nekem nincs ennyi fantáziám :P
alelölülő 2015.10.21. 02:28:00 / # 341056

Az eseményeket és képeket elnézve arra gondolok, hogy megint akadtak bátor emberek, akik százmilliókat fektettek egy üzletbe, amelyről lövésük sincs.

Akárcsak diósbriós, bár ő legalább kisebb téttel játszott.

Vin 2015.10.21. 00:20:02 / # 341051
avatar
Ugyanez fordult meg a fejemben Vagy a vmiki, akarom mondani a Pólya szopatja itt a jónépet, vagy Tomajer :D
higgadt 2015.10.20. 23:41:41 / # 341050
avatar
Olvasom a Holló "ártatlan" kérdéseit, érdeklődését.Mondom magamban, baz....., ki lehet ez a gyerek aki ennyire érdeklődik, fényképez, oknyomoz, következtet, stb.
Tomi! Nem te írogatsz, hogy pörögjön az oldal?   :-)
mezei 2015.10.20. 22:07:59 / # 341049
avatar
Én is válaszoltam egy-két kérdésére de már látom mindenhová irogat okoskodik kiváncsi vagyok hova akar kilyukadni.Példáúl az ő általa nyitott "aranybánya"topicban.
Kovács Zoltán 2015.10.20. 21:53:23 / # 341048
avatar
"Ezen gondolkozom, hogyan lehetne ezt elérni.." Ha, nem vagy taxis, hogy tudsz ilyen/ennyi hülyeségen gondolkodni? Tiszta szerencse, hogy itt leírt betűk vannak, mert ezt a rengeteg szöveget élőben valahol előadnád, már régen kihültél volna!
holló 2015.10.20. 20:26:13 / # 341043
avatar
Köszi a választ! Az lenne az ideális, ha annyi taxis lenne mindig a terepen, amennyi munka van, így mindenkinek jutna elegendő munka, megszűnne a sok üresjárat. Ezen gondolkozom, hogyan lehetne ezt elérni... 
A szigorítások és a magas elvárások ezt elősegítik, hogy ne tudjon bárki csak úgy taxisnak állni és tovább növelni a túlkínálatot.Valahogyan le kellene vinni a taxisok számát Budapesten 3000-ig és ott tartani. Akkor megszűnne a túlkínálat és jutna mindenkinek megfelelő mennyiségű fuvar. Most hol tartunk? 4400 taxi van regisztrálva jelenleg a BKK által, jól tudom?
pincér 2015.10.20. 19:38:41 / # 341042
avatar
Értem!Köszi a kielégítő választ!Sajnálom,hogy válaszra se méltattak megértem hogy bosszant a dolog!Látod most már itt sincsenek válaszok a kérdésekre!Viszont ez egy olyan szakma ahol szerintem nem nagyon tudsz előre tervezni!Ez alkalmazotként némikép egyszerübb hisz van munkaidőd!Én is mikor megigérem, hogy ekkor otthon vagyok nem mindig sikerül, vagy a tervezett bevétel rovására megy!De így legalább megvan a szabadságom ami ennek a szakmának nagy elönye!Amit lentebb kérdeztél, hogy a fuvarszervező óránként tud- e fuvart adni vagy sem erre nincs garncia!Lehet kapsz egyet vagy kettőt de az is lehet hogy egyet se kapsz másfél két órán keresztül!A szerencsén múlik!
holló 2015.10.20. 19:08:51 / # 341040
avatar
Annyi taxist tudtak eddig elcsábítani, ahány autójuk dolgozik. Illetve legfeljebb dupla annyit, ha két műszak van. Ez jelenleg 5 db. Ám az is lehet, hogy volt 10 kezdő emberük, akiknek biztos munkát ígértek, így ők már hónapokkal előtte elkezdték a tanfolyamot és mostanra befejezték, munkaképesek lettek. Akik jelenleg dolgoznak náluk nagyon kis fiatal, legfeljebb 20 - 25 éves srácok. Hévvel járnak ki a városból és a megállótól begyalogolnak a telephelyre (1 km). Van néhány nagyon idős férfi is, akik már nyugdíjasok és nyugdíj mellett dolgoznak vagy néhány hónapjuk lehet hátra a nyugdíjig. Nekik ideiglenesen elég lehet a 120 ezer Ft/hó. Kíváncsi vagyok ezért hány órát dolgozhatnak váltott műszakban?
Oldalszám: 21