Hozzászólások száma: 416
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
holló 2015.10.24. 12:40:35 / Módosítva / # 341188
avatar
Három megoldás van erre:  
- Az egyik, amikor a cég összehoz magának annyi szerződéses fuvart, hogy meglegyen minden autóra a 800 ezer - 1 millió Ft havi bruttó bevétel.  
- A másik, amikor lusta fuvarszerződéseket kötni és megfelelő fuvarmennyiséggel ellátni a flottát vagy nem lehet elfogadható áron, mert telített a piac és így inkább a munkavállaló bérén ill. azok járulékain spórol. 4 órára jelenti be a sofőröket, miközben 10 óra munkát vár el naponta és arra hagyatkozik, hogy majdcsak leintik a taxikat az utcán és akkor lesz fuvarjuk. Ezt alkalmazzák. Csak ebben az esetben a munkavállaló sofőrön csattan az ostor. Megjósolni sem tudja, hogy melyik hónapban mennyit fog hazavinni. Lehet, hogy csak 60 ezret, előfordulhat, hogy megvan a 120 ezer és ha nagyon jól összejön minden, akkor nincs kizárva a 250 - 300 ezer sem, ám ez könnyelműen a szerencsére van bízva. Ezt azonban alkalmazott sofőrként senki nem tudja vállalni hosszú távon, mert erre nem lehet egy életet, háztartást, családot alapozni.   
- A harmadik opció, hogy nem indít élő munkaerő igényes vállalkozást Magyarországon, mert olyan magasak a járulékok, hogy képtelenség kitermelni és jogszerűen, rentábilisan működtetni.
tomajer 2015.10.24. 08:10:22 / # 341179
Ez így lenne korrekt.  De ha így lenne, akkor a cég amelyik üzemelteti a társaságot tönkremenne.
Matematikailag lehetetlen.

Szívesen kiszámolom neked:

Ma a Bp-i taxipiacon, óránként 2-3 ezer forint bruttó bevételt lehet reálisan termelni.
Ha az emberünk, napi 11 órát, és 25 napot dolgozik, (ami 275 óra, tehát majd a kétszerese a 160 órás hivatalos munkahónapnak) akkor 550-800 ezer között termel valahol. Ennek az Áfája azonnal becsengetendő az államkasszába: - 150-200 ezer.
A sofőr 250 ezres fizetése járulékostúl üti a 400 ezret!
Tehát, ha "csak" 550 -et csinált, akkor a cégnek egy kanyija nem marad önmaga fenntartására.

holló 2015.10.23. 20:44:16 / # 341162
avatar

A ki-be utazás - akár BKV-val is -  elviselhető lenne, ha biztosítaná a Green Taxi a felhívásban ígért minimum 250 ezres nettó fizetést (aki szorgalmas, annak 300 fölött). Fizessen 10 ezer Ft utazási hozzájárulást minden sofőr részére, amiért ilyen olcsó és rosszul megközelíthető telephelyet választott. Aki akarja BKV bérletre költi, ha kocsival jár, akkor meg üzemanyagra. Ha 10 km-ről jár be kocsival az illető még fedezi a havi bejárás költségét a 10 ezer Ft.   

Én úgy olvastam ki Kopasz71 hozzászólásából, hogy ő nem kezdő, hanem gyakorló taxis, csak elment hozzájuk sofőrnek kipróbálta egy napra, hogy mit tudnak nyújtani. Nem jött be, otthagyta. Lehetett volna 2 - 3 napot vagy egy hetet maradni, hogy minden tisztázódjon, de ő nem tette. Lehet, hogy hamar felismerte a helyzetet.   


Tisztán alkalmazotti munkaviszonyban, ha a munkavállaló elvállal minden fuvart, ami érkezik a fuvarszervezőtől és nincs kifogás a munkájával kapcsolatban - magyarul rendesen dolgozik - akkor legyen a fuvarszervező felelőssége és veszélye, hogy mennyi fuvart tud szervezni. Az alkalmazottnak járjon a 250 ezer Ft fix fizetés, ahogy ígérte, hiszen ő nem vállalkozó, nem bérli az autót. Ő sofőr egy cégnél. Ő nem húzhatja a rövidebbet azért, mert a cég vezetése nem tud elég munkát biztosítani! Ő ott van, rendelkezésre áll folyamatosan napi 8 órában (így szól az álláshirdetés), jár neki a munkabér. Ebben az esetben a fuvarszervező a vállalkozó, ő visel minden rizikót. Ez így lenne tiszta és korrekt.   



alelölülő 2015.10.23. 18:33:17 / # 341158
Bocs, rosszul emlékeztem, én a Lóban voltam, amíg volt.
666666 2015.10.23. 18:00:34 / # 341157

                                                                          "  Prielle-ből Móricz körtérig... "

Prielléből a Petőfi híd pesti hídfőig lehetett kollégát vinni. Öreg prielles.

alelölülő 2015.10.23. 15:13:30 / # 341155
Lógarázsból Ferenc körútig vagy Nagyvárad térig, Prielle-ből Móricz körtérig...
taxiapus 2015.10.23. 15:05:09 / # 341154
avatar
Erre már csak egy páran emlékszünk sajnos..
tomajer 2015.10.23. 09:34:45 / # 341148
Hááát szar lehet:-)
Emlékszem, a főtakácsnál, a Ciprusba és -ból jövet menet a Keletiig, és a Hungáriáig ki be lehetett hozni vinni a kollégákat ....
a-kinti 2015.10.23. 09:02:23 / # 341142
avatar
Ez a BKV -val való bejárás látom nagyon meg fogott téged,mert nagyon sokszor említed.  
tomajer 2015.10.22. 14:28:58 / # 341121
Arra van magyarázat, hogy egy nap próbálkozás után miért dobtad be a törölközőt, miután ingyen tanulhattál volna meg egy szakmát?
Mert egy napból következtetést levonni a taxiban, botorság...   nekem harminc év gyakorlattal is van olyan napom amikor semmi nem jön össze.
kopasz71 2015.10.22. 11:55:37 / # 341114
avatar

Sziasztok!

Örülök neki,hogy segíthettem mindenkinek ebbe az információban én,csak azt írtam ami a tény is és sajna ezeket nem közlik,csak várják menjél oda dolgozni és utána jönnek a problémák meg a gondok,és szerintem jobb,ha mindenki tisztába van vele pláne a bejárással,ha BKV-val menne  

tomajer 2015.10.22. 08:37:00 / Módosítva / # 341106
Viszont lássuk be, bármilyen szakma megtanulására azéé  egy napnál több időt illik szánni.

Ekkora esélyt húsz éve nem kapott senki mint ti.  Utoljára a Főtaxi tanulócsoportjában volt lehetőség arra, hogy pénzbehordás nélkül tanulj meg taxizni.
Azóta bizony aki elkezdte, az keményen fizette a bérautóért a napi leadót .... soxor többet mint amennyi bevételt termelt .... miközben szitkozódott ugyanígy ahogy te. 
Nektek legalább nem kell bevinni ...  csak kevesebbet kaptok azért, hogy tanuljatok.




tomajer 2015.10.22. 06:35:00 / # 341104
Nna végre valami kézzelfogható.

Köszönjük.
holló 2015.10.21. 23:49:16 / # 341096
avatar
Nagyon köszönjük, hogy megosztja velünk ezeket az érdekes információkat. Sokat jelent ez nekünk, hiszen a vezetőjük Lévay Zsolt már nem kommunikál és nem nyújt tájékoztatást a részletekkel kapcsolatban. 
kopasz71 2015.10.21. 23:24:26 / # 341095
avatar

Ja igen elnézést le maradt a napi 10 órával azzal számolni kell mert azt kérik mindenkitől,hogy annyit dolgozzon naponta aki éjszakás azzal is számolni kell van amikor,csak reggel 06-tól van pénztár ami annyiba nagyon rossz mert pl: este 20:00 óránál hamarabb mész ki dolgozni akkor már több mint 10 órát nyomsz és persze reggel amikor be mész a telephelyre akkor van olyan is vannak Garázs mesterek akiknek az a dolga minden reggel az autót át veszik,de úgy van náluk 1 papír amin szerepel Tab-Céges telefon-Töltők-Kártyalehúzó-Számlatömb-Autó csomagja meg minden más még,és ezeket ellenőrzik meg vannak amikor rendben van utána tudsz menni el számolni és majd haza pihenni ezek se 10-15 percesek lehet rá készülni na ez nem semmi vannak meglepik sok minden nevetséges,és persze dolgozol 10 órát és van amikor 2-szer is töltesz ami kiesés mert az autó merül,ha olyan dolgokat használsz mint alaphelyzetbe a fűtést is,hogy ne fagy meg meg mást is meg persze mivel te alkalmazott vagy így pl: 13 kerület Vágány utcából,ha nem mész el a Pillangó parkba vagy ilyesmi távolságra akkor még le is csesznek miért nem mentél el hisz neked nem kerül semmibe el kell menni mindenre,ha a Tab megtalál nagyon jó ez tuti pár ilyen guruló címekre azt mehetsz is tölteni és kérdés mennyit keresel az ilyen fuvarokkal sajnos ezek vannak nekem 1 nap elég volt meg néztem ki próbáltam nem szégyen hisz meg kellett lesni  miről is szól ez a Taxiscég de,ahogy hallom és láttam nem sokan vannak ott 1-2 nap után aki oda megy és persze ezeket nem is tudja hisz ott szembesül vele.

holló 2015.10.21. 23:24:08 / # 341094
avatar
Köszönjük, hogy megosztotta itt a fórumon értékes észrevételeit. Együtt egyre több információt sikerül összegyűjtenünk és így előbb utóbb ki fog tisztulni a kép a Green Taxiról. 
kopasz71 2015.10.21. 22:18:21 / # 341091
avatar

Sziasztok!

Szeretnék pár sort írni erről a Green Lite elektromosTaxiról,ha nem baj és lehetőség van rá hisz mindenki próbálja azt a hírt megosztani amit tud vagy érezte.. Azért nem olyan egyszerű mivel napi pénz amit kéne hozni az 20.000 FT ami nem olyan egyszerű az egy dolog a Taxi plusszal van egybe a cég de a címek nem úgy jönnek Tabon,ahogy azt szeretné az ember sokszor kilodtak a Tabok nem töltöttek nem találta a rendszer meg nem ment minden olyan simán. A Telephelyen tuti töltök vannak az oksa viszont a többi nem olyan,és nem úgy tölt de utána lehet nézni hol vannak ilyen gyors töltök mert az a jó hozzá,és 90-95%-ra töltés az is olyan 1 óra durván attól függ mennyi km és % töltésed van még. A telephelyre pl: Bkv-val nem olyan egyszerű a bejárás a Busz ami a telephely előtt áll meg az hétvégén nem jár este 19:00 után van az utolsó busz ami a Közvágóhídtól megy oda hétvégén csak Hévvel tudsz be menni de a megállottól 20-25 perc a telephely ami nem kellemes pl: ebbe az időbe.és ráadásul,ha éjszakás vagy hétvégén  10 órai meló után nem kellemes séta reggel. A Bkv busz 20 percenként jár vagyis,ha saját gépkocsival járnál be az jó volna,csak nem mindegy honnan és mennyi a napi üzemanyag be a telephelyre és haza is. Az a napi 20.000 FT aki Taxizik az tudja nem olyan egyszerű,és még tudjál keresni jattot is. Az autók 95% töltésnél olyan 130 km van bennük most,hogy járatod pl: az időjárástól függően fűtés meg minden más egyéb hamar merül ám utána lehet nézni sajna nem olyan nagy a csomagtartója is,és persze mit tud mire érzékeny nagyon a kemény hidegben mert vannak ilyenek is neki igaz senki nem érti 150-170 km írnak full töltésnél pedig 94-95%-nál olyan 130 km ír az autó. Ha nem tudod hozni azt a napi 20.000 FT,csak mondjuk 7000-10.000 FT akkor sajnos nem sok fizetés esik le,és ekkor lehet utána számolni a bejárásoknál mennyibe kerül az valakinek 4 órás bejelentés van elvileg 52.000 pár száz forint a bruttó manid bejelentéskor viszont amikor pl: kilépsz mert nem jó meg nem megy,és nem éri meg akkor 3400 pár száz forint 1 nap ami ez a brutto bejelentet pénz mellett kapsz nevetséges. A 30 DB autóból pl: Nappal,csak 4-5 dolgoztak a többi autó állt a telephelyen és olyan 16 éjszakás volt és persze itt is a többi autó állt multhéten még így volt volt aki bele esett a címbe éjjel(Csütörtökön) de volt aki pl: Akadémiánál állt el ment mellőle 4 Taxi plusszos és amikor vissza jöttek meg kérdezte az egyik sofőr te nem kaptál címet mert még dobálta mert kellett még autó vagy a 13 kerületben pl: Lehel térnél is vagy a 6 ker Podmaniczkybe is volt ilyen  akkor érdekes a Tablet és a cím amiket kapsz persze amikor meg talál.

Elvileg 65 DB autót akarnának és majd többet mindegyiken 2 sofőrrel hát én annyit tudok lehet fog menni valakinek a meló sok sikert és szerencsét hozzá de az 100% aki Bkv-val járna az a fentiekre készüljön mert hétvégén semmi Busz nem megy oda és a Hévtől a Szabad kikötő megállottól igen,csak odébb van a Szállító utca 6 jó kis gyaloglás pláne ilyen időbe ami van és jön még majd. Busz a Közvágótól meg 20 percenként jár igaz ott tesz le a telephely előtt de este 19 pár perckor megy az utolsó és hétvégén meg nincs lehet számolgatni aki saját gépkocsival jár be mennyi neki az üzemanyag mennyit keres 1 nap leadót mennyi marad mert a leadótól függ a fizetésed mennyit viszel be naponta,de 7000-10.000 FT az nem jó de utána lehet számolni mennyit kéne keresned napiba,hogy az a 120-130 nettó pénzt meg kapjad.

Köszönöm a lehetőséget a hozzá szóláshoz én,csak amit tudok azt nagyjából megosztottam veletek mert sok mindent,csak akkor derül ki amikor ott vagy mert a hirdetésekben semmi ilyen nem szerepel,és sokakat ez fogót meg és léptek ki 1-2 nap után. Mindennek utána lehet nézni pl: a Bkv járatnak ami fontos azért hétvégén az 20 perc gyaloglás nem kellemes senkinek szerintem érdemes mindent ki számolni mert,ha ez nincs meg akkor ne érjen senkit meglepi.Sok sikert mindenkinek aki belefog!!

Tisztelettel: Kopasz71

holló 2015.10.21. 20:30:57 / Módosítva / # 341088
avatar
Nincs. De az észrevétel jó! :-) Green taxist még nem láttam üresjáratban unatkozni sehol. Ha a cégvezető komolyan veszi és kitartóan talpal fuvar szerződéseket kötni, akkor lesz fuvarja. Erős érv mellettük, hogy villanyautókkal dolgoznak. 
Égető sofőr szükségletük van, mert ott állnak az autók parlagon sofőr nélkül már egy hete.Kérdés, hogy akkor miért nem válaszolnak a jelentkezőknek?
tomajer 2015.10.21. 19:33:14 / # 341081
Ennek a cégnek per pill nincs fuvarszükséglete ...  a Plusz égisze alatt dolgoznak.   Mi meg még nem haltunk eddig éhen.....
alelölülő 2015.10.21. 16:19:24 / # 341076
Számomra a legérdekesebb mondat ebben a hirdetésben az egyik feladat:
Forgalmas helyek és potenciális utasok felkutatása
Ha ez azt jelenti, amit gondolok, hogy nulla fuvarszervezéssel küldik autóikat az utcára, ez ismét csak az induló cég vezetésének hozzáértését mutatja. Akkor, amikor MINDEN fuvarszervező a valós vagy hazudott folyamatos fuvarszám-emelkedéssel próbálja emelni tagdíjfizetőinek számát, úgy küldeni taxisokat az utcára, hogy keress magadnak utast, hát enyhén szólva vicces.
Vajon van összefüggés (ál)naiv érdeklődésed a taxis aranybányák után és ennek a cégnek égető fuvarszükséglete között?


Oldalszám: 21