Hozzászólások száma: 416
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2016.02.23. 09:45:56 / # 343519
tomajer 2016.02.23. 09:36:18 / # 343518
Háát ez az indexes cikk megint egészen szar! :-)
Nem magyarázná már el nekik valaki, hogy eddig is tilos volt? :-)
alelölülő 2016.02.23. 09:33:06 / # 343517
A fuldokló minden szalmaszálba belekapaszkodik.
Néha a megmentőt is magával húzza.
Beléptek egy piacra, amelyről lövésük se volt, itt az eredmény.
tomajer 2016.02.23. 09:29:07 / Módosítva / # 343516

 

Ezek készek! 

Kínjukban nem volt jobb ötletük, mint harakirit követni el.  Így legalább a világmédia figyelmébe kerülnek, hiszen ekkora hülyeséget még taxis nem mondott! :-)

 

Az Uber mellé állt egy taxitársaság

A Green Taxi a világ első taxitársasága, amely az Uber mellé áll – írja keddi közleményében a cég,a mely elektromos autókkal szállítja utasait. A zöld taxivállalat a mai napon indítja el a „Nem mindenki irigy, aki sárga: adj teret az innovációnak”című kampányát. A közösségi felületeken futó kampánnyal azt szeretnék elérni, hogy az egyre jobban eszkalálódó Uber kontra Taxi vitában értelmes párbeszéd alakuljon ki. A kampányban a Green Taxi villanydugó formájú szabadjelzőjét „Free Uber” felirattal látják el, ezzel demonstrálva a közösségi fuvarszervező által képviselt értékek mellett.

Lévay Örs, a társaság vezérigazgató a közlemény szerint azt nyilatkozta:

A Green Taxi, csakúgy mint az Uber, az innovációt, mint közösségi alapmotívumot az egyik legfontosabb értékként fogalmazta meg a vállalkozás beindításakor. Mi magunk is sok kételkedővel találkozunk mind a mai napig, akik megkérdőjelezik az elektromos taxiflotta létjogosultságát. A taxis közösségben még most is nehezen értik meg, hogy mi nem szeretnék mást, mint egy új szemléletű, a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot kiemelten fontosnak tartó közösség igényeire megoldást nyújtani. Úgyis összefoglalhatnám, hogy környezeti szempontból zölden, üzletileg fehéren működünk.

alelölülő 2016.02.23. 09:22:43 / Módosítva / # 343514
Esetleg kérdezd meg tőlük, hogy teljesítenek-e máris uber-fuvart.
Ha igen, akkor megszegik a taxistörvényt, mivel nem az előírt tarifával szállítanak.
alelölülő 2016.02.23. 08:49:22 / Módosítva / # 343513
Hát itt a Hallós-reklámcikkben
"Vigyél haza 250 ezer forintot, vagy ha szorgalmas vagy, akár 300 ezernél is többet. Ebből nem kell autó- és cégfenntartásra, üzemanyagra, tagdíjra, leadóra és hasonlókra költened."

A hozzászólások között erre rá is kérdeztem:


De jó, hogy a Plusz életben tartotta ezt a görín-taxit, most legalább hátba tudja szúrni őket is.


szabadataxi 2016.02.23. 08:22:54 / # 343512
Írnék erről a cégről bővebben, csak előtte beszélek egy-két volt sofőrével, párral már sikerült. Meg volt nekik valami hirdetésük, amelyben havi 250 ezer nettót ígértek, ha ügyes vagy, még többet. Azt hittem, itt a topikban megtalálom, de nem sikerült.Nincs meg valakinek? Hálás lennék érte.
szabadataxi 2016.02.23. 08:06:32 / # 343511

f.attila 2016.02.18. 14:34:01 / # 343280
Igen-igen, azzal is beljebb vannak ha belátják, hogy nem kell teljesen kimeríteni ahhoz, hogy töltsék, és teljesen nem is kötelező feltölteni, csak okosan, tapasztalattal, jó időgazdálkodással, együttműködve mégha nem is green-es mindenki, attól még kollégák... Mondom én, nulla tapasztalattal, de így működtethető amíg kinőnek a földből az újabb oszlopok. Majd ha fizetni kell érte valakinek, nem csak a telepítőnek, akkor majd elszaporodnak szépen.
tomajer 2016.02.18. 14:15:04 / # 343277
De a töltők viszonylag ritkán vannak olyan helyen, ahol utasravárunk ....   oszt ha jön az utas, mehet az első féligtöltve ...  igaz, legalább hamarabb sorra kerül a következő:-)
f.attila 2016.02.18. 13:57:54 / # 343269
Erre most nem írtam volna, mert olyan lezárjuk a témát szaga van, de nem bírom megállni, hogy ha odafigyelsz, akkor nem pont olyan helyeket írsz, ahol van töltő :D Mert a reptéren is van. Persze várni kell, de napi egy töltésre várás, plusz töltés az férjen bele, addig megkajálsz, bemész a postára, vagy megnézed írtak e valami új hozzászólást a hallotaxi.hu-n. Amikor utasra várunk az is üres idő, nem?
tomajer 2016.02.18. 13:34:52 / # 343263
Vitázunk a semmin.

Ez egy nagyon jó ötlet. De!  nem lehet megspórolni a beruházást.  Kevés, liesingelni 30 autót, és azt hinni, ezzel meg is oldottam a villanytaxi kérdést egy 40 km átmérőjű városban.

A minimum 3 telephely mellé, kell még egy két tréler, vagy egy olyan mobil töltő, ami ki tud menni az autókba életet lehelni, amikor a taxista bevállalja, hogy még belefér, ezzel kiszaladok a reptérre, aztán majd töltök valahol ... és a gyorsforgalmin kimerülnek az elemek :-)
f.attila 2016.02.18. 13:10:18 / # 343262
Hát ez az, hogy nem tudjuk hány autó, hány oszlop, és ebből hány nem green-es.
alelölülő 2016.02.18. 12:58:01 / Módosítva / # 343259
Autógázzal járok, töltőállomásból több van, mint elektromosból, a töltési idő rövidebb, mint egy elektromos autónál,
de így is előfordul, hogy várnom kell.
Nem tudom, hány elektromos autó fut Budapesten, és erre hány töltőoszlop van, de képzeld el, amikor összeszalad 2-3-4 autó, és esetleg egy órát vagy többet kell várni. És neki még annyi lehetősége sincs, mint nekem LPG-vel, hogy akkor legfeljebb megyek egy másik kúthoz, vagy megyek benzinnel.
Elektromos autót használnak magánzók  és más taxiscégeknél dolgozók is, velük nem lehet egyeztetni, hogy ki mikor töltsön.
tomajer 2016.02.18. 12:54:49 / # 343258
Már most is sorállás van ezeknél a töltőknél :-(
f.attila 2016.02.18. 12:26:03 / # 343253
Azt nem tudom, hogy elutasítják e ezeket a fejlesztéseket, meghogy most hogy mennek, mik a tapasztalatok. De a III. kerből egyáltalán nem indokolt Csepelen tölteni. Onnan irány a graphisoft pl. Vagy belváros ott is vannak már villám töltikék. Tapasztalat hiányában csak az elméletet tudom.
tomajer 2016.02.18. 12:14:29 / # 343251
Sajnos a cég vezetése nem Bp-i.  Egyszerűen nem értik ezt a várost, nem értik az itteni taxizást.  Kikalkuláltak valamit, ami nem megy.  Elmondtam nekik az elején, hogy miként menne ...
De sajnos nem hallgatnak senkire.  Ők, qrvára tudják a tutit.  Oszt még mindig nem megy valamiért?  Ki érti ezt?

Én boldogan kipróbálnék egy ilyen dodzsemet, de nem az ő feltételeikkel!

Be fog dőlni az egész, ha nem változtatnak a hozzáálláson, és nem tolnak bele még pénzt.
Mondom, az első, a legalább háromirányban lévő telephely. Mindegyik egyenértékű, mint a bubi pontok. Ott veszem fel az autót ami nekem az otthonomhoz közelebb van, és ott adom le, ahol az utolsó fuvarral végeztem.

A taxi viszonylag ritkán végez a belvárosban.  ha békásról kell visszamennie csepelre nappali csúcsban tölteni, már nem is érdemes újra elindulnia:-(

f.attila 2016.02.18. 12:05:13 / # 343250
Nem egyszerre kell tölteni menni, főleg, ha egy cég zászlaja alatt vannak, akkor szervezzék meg, hogy milyen ütemben. És bármilyen kiszámítatlannak is érződik, azért erre is lehet "beosztást" csinálni nyugodt szívvel. Nem kell koppig mindegyiket kiautózni, nem is tanácsos. A töltésnél pedig 30 percről van szó, és Csepel is 10km a belvárostól, nem érzem továbbra sem lehetetlennek a jelenlegi adottságok mellett sem, de a több még jobb lesz, ez tény. És az is tény, hogy a hagyományos üzemanyagos gondolkodásmód nem működhet nekik, de egy másfajta, amit ők fejlesztenek ki, az igen. Ki kell próbálni, szerintem addig nem lehet biztosan kijelenteni. És ha nem uniós támogatást bezsebelő cég, akkor a vezetőség biztosan átfuttatott néhány variációt, és kalkulációt, mielőtt ebbe belevágott. Nem a témában járatlan gazdag ember hóbortja ez.

 

tomajer 2016.02.18. 11:55:43 / # 343247
Ne felejtsd el, itt nem egy két autóról van szó, hanem most 30 de hamarost 60.  ami megy folyamatosan.  Amikor 10 ment akkor is előfordult, hogy már egymásra vártak az ingyentöltőnél ....  mert a saját qrva messze van.
f.attila 2016.02.18. 11:23:12 / # 343238
Legjobb tudomásom szerint a lefedettség elég jó. Az Operától 10km-en belül van töltési lehetőség több is. Van Budaörs, meg a reptér. Elméletben, ha jól csinálod mennie kell. Nem zökkenőmentesen, várakozás nélkül, de kivitelezhetőnek tartom. És ez csak bővülni fog az biztos. De tapasztalat nélkül persze nem tudom 100%-ig állítani sem ezt, sem az ellenkezőjét.
Oldalszám: 21