Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
dorong 2011.03.05. 13:51:49 / # 321753
avatar
A válaszod híven tükrözi az evolúciós szinted :))
hiénakutya 2011.03.05. 13:48:10 / # 321752
Remélem, te már beléptél! :-D
dorong 2011.03.05. 13:43:59 / # 321751
avatar
Nem az újonnan megalakult TGFSZ védelmében; DE "Az egész kib@szott rendszert a földig kell rombolni, és újat kell építeni helyette. " Itt a lehetőség.Lehet csatlakozni.Esetleg HTGFSZ (értsd Hiéna TGFSZ ) néven másik érdekvédő szervezetet létrehozni és hirdetni az igét.Nem csak itt.Lehet menni vitatkozni a különböző fórumokra, szervezetekhez az érdekeidért küzdeni.Jahogy ahhoz energiát kéne befektetni?Addig nem az utcán vagy, és nem keresel egy fityinget se?Ja kérem, így könnyű osztani,amiből sok van (szerinted) Lehet népszerű vagy (vagy azt gondolod) de csak egy magnak, elenyésző %-a a taxistársadalomnak.S maximum itt a neten.Az olyanokból mint te, aki csak vau-vau, és szapul, akad bőven, de amikor tenni kéne, a kutya se áll mögé.Még a hiéna sem. Ez meg már unalmas.Több tiszteletet azoknak akik megpróbálnak valamit.Még akkor is ha keresgélik a jó utat.
Bántelki Lajos 2011.03.05. 13:40:06 / # 321748
avatar
Na, jó napot, jó szurkolódást! Gondoltam, beugrom és felborzolom 1 picit a kedélyeket! Látom, megint itt vannak a mi Érdekvédelmező szentjeink! :-) Na, jó, nem leszek olyan.... Az oldalon kint vannak a nevek, stb. Ez, jó, nagyon jó! De! Á, nincs de! Még a végén összedől az oldal! Tessen a minyimalbért beírnyi abban a beadványba. Ja, abba bele! Én is annyit keresek! Na, jó szurkolódást, szállnak le a gépeink és a mi Karcsinknak elkell a segedelem! További jó védelmezést!

hiénakutya 2011.03.05. 13:19:29 / # 321747
Ez ismét költségalapú tarifaszámítás? Az nagyon jó, mert abban nem csalódhatunk. Arról már pontosan tudjuk, hogy a ráépített rendszer nem működik. :-Dp Először is, minden évben újraszámolhatjátok az egész szart. Aztán a számításaitokkal, grafikonjaitokkal, táblázataitokkal mehettek a Fővároshoz rimánkodni, hogy emeljék a tarifát. Nem csak arról kell majd meggyőznötök a városvezetést, hogy a költségeitek emelkedtek, hanem arról is, hogy a többletkiadásokat nem tudjátok benyelni. Ezen a ponton megint bekavarhatnak a fuvarvesztéstől remegő fuvarszervezők, akik majd bizonygatni fogják az ellenkezőjét és összehordanak hetet-havat kihasználtságról, hatékonyságfokozásról, meg arról, hogy mit bír el a piac. Ezt már ismerjük. Évek óta ebben élünk, látjuk, tapasztaljuk, a bőrünkön érezzük. Fölösleges újraszámolni a tarifát költségalapon, ráadásul veszélyes is. Az én drága, jó Rocktaxi barátom ugyanis még egy dolgot fölvázolt ezzel kapcsolatban, és én sajnos nem tudnék vitatkozni Vele. A költségalapú tarifaszámítás úgy működik, hogy kiszámolod, mennyiből lehet kihozni ezt a szolgáltatást, aztán a hasadra ütsz, hogy mennyit szeretnél keresni, és ezt hozzácsapod. A veszély itt van, hiszen a beadott javaslatban forintosítva, tételesen ott szerepel majd a taxis jövedelme. Legyen ez -a példa kedvéért- 150,000 forint/hó. Senki ne kezdjen el lovagolni a számokon, mert ez csak példa; írhatnék 200,000 forintot, vagy 183,654-et is. Tehát, beadod, hogy legyen a tarifa 300 ft/km, és ebben az esetben keresni fogunk havi kiloötvenet. Megkapjuk a 300-at. Majd elkezdjük beadogatni a minimálbéres bevallásokat. Azt mondja ekkor a NAV: Álljunk már meg egy picit, taxis nénik és bácsik! Hát, mi folyik itt?! Azt tetszettek mondani, hogy 300-as tarifa esetén ki tetszenek tudni venni havi kiloötvenet. Ez hol van? Mert mi itten eztet nem látjuk. Most a), szórakozni tetszenek; b), hülyének tetszenek bennünket nézni; c´, mindkettő, esetleg d´, ? Akkor csináljuk azt, hogy a játéknak vége! Ki tetszettek számolni maguknak 150-et, mostantól ez az elvárt jövedelem a szakmában, ezért szépen ezután az összeg után tetszenek adózni és járulékot fizetni, oszt jó napot! Eszetekbe ne jusson kitalálni és leírni egy hivatalos beadványra, hogy a taxis mennyit keres majd! Onnantól kezdve ez számonkérhető mindenkin, minden rühes, tetves taxison! Föl nem foghatom, hogy miért akartok még a költségalapú tarifaszámítással b@szakodni! Az egész kib@szott rendszert a földig kell rombolni, és újat kell építeni helyette.
Apuka 2011.03.05. 10:29:14 / # 321746
Csogu! Talán így kellett volna kezdened! Beszélgetéssel és nem azonnal a kötekedést és rugdosást elő venni! Beszélgetni lehet, de a piszkálásból, köpködésből bőven nem. úgy lesz részünk benne eleget! Azt kell megérteni mindenkinek (neked ezt nem kell magyaráznom), hogy a fejünk felett (a taxisok feje felett) mások, a mi nevünkben akarnak olyan célokat megvalósítani ami nem a mi érdekeinket fogja szolgálni! Ne azért csatlakozzon bárki mert most itt vagy "megint" egy érdekvédő szervezet és mi hívunk, hanem azért mert ha nem csatlakoztok, lehúzhatjuk a rolót örökre! Mert ha nincs tagság, nincs erő! Nagyon nem mindegy, hogy 10-15 ember fog a döntésekben részt venni (csak az ő, a saját érdekükben lobbizni) vagy pedig egy több ezres tagság! Te ismersz engem! Nagyon jól tudod, hogy mindig is az lebegett a szemem előtt, hogy tegyek valamit ezért a szakmáért mert én is ebből szeretném a családom eltartani. De lehet azt is csinálni, hogy várjuk a sült galambot aztán ha még sem jön el akkor sírhatunk tovább a keserű sorsunkon nyavalyogva, hogy az ár alatti ránk kényszerített.. hogy sokan vagyunk stb.. Szerinted mit kellene leírnom ide? mi az amit a mai taxis nem érez a saját bőrén? Ami ellen nap mint nap itt a hallo-n sírnak, panaszkodnak? -De abban igazad van, program kell. -igazad van, hogy fásultak a taxisok -igazad van,csalódott mindenki és elegük van mindenből és igazad van abban is, hogy volt már elég "érdekvédő" De.. melyik érdekvédő volt az ahol a taxis kivehette a részét a programból? Az emberek el vannak keseredve Napok, hetek, hónapok óta megy itt a sírás, panaszkodás, hogy fogjunk már össze, tenni kellene már valami! Most itt vagyunk, itt a lehetőség! Eleged van már az egészből? Változtatnál rajta de nem tudod hol és hogyan? Akkor csatlakozz! Ha nem értesz valamit, bizonytalan vagy, érdeklődj, kérdezz, de ne rúgj belénk az első mondataiddal! (vagy igenis rúgj belénk, ha megakarod akadályozni, hogy tagjaink legyenek, ha nem akarod azokat a változásokat amikre szükségünk van nekünk, taxisoknak!) Hamarosan (lehet még ma) egy meghívó fog megjelenni itt (is) a hallo oldalán, melynek a lényege, hogy minden taxist elvárunk egy nyílt fórumra ahol bemutatkozik a TGFSZ új vezetősége, ahol ismertetjük a programokat, rövid beszámolót tartunk az eddigi munkánkról! Ahol lehet kérdezni és ha elégedett vagy az ott látott , hallott dolgokkal akkor lehetőség lesz csatlakozni is! Farkas Zsolt taxi4 urh 540
Lali 2011.03.05. 08:22:53 / # 321745
avatar
Csogu Hány száz problémát soroljunk fel? Egyszerre mindre nem lehet megoldást találni, de szép sorjában igen. Tagság nélkül pedig a legnemesebb cél is elérhetetlen. Értsétek meg végre vagy sikerül összefogni vagy a szakmának annyi. Nem kívülről kell beszélni, ha nem belűről cselekedni. Biztosan sokan sokféle megoldást tudnánk elképzelni, de a keretet (vagyis a hátteret) nem tudjuk előteremteni. A Taxis tényleg nem gazdasági számításokkal kel bombázni. Csak annyit kell mondani FIX tarifa, vagy létszámkorlát, vagy érdekvédelem a jogtalan szerződésekkel szembe. De az is lehet, hogy kedvezményt kapsz a munkaeszközödből vagy olcsóbb a fenntartása.
csogu 2011.03.05. 06:47:16 / # 321658
Lali! Értem amit írsz, meg azt is, amit Zsolti, csak Ti nem értitek a taxisok lelkivilágát. Ez nem fikázás gyerekek, csak egy kicsit objektívabb megközelítés, a magam egyszerű idétlenkedő módján...ami elhiszem "néha" idegesítő azoknak (is), akik ennek a "szenvedő" alanyai. Emlékezzetek vissza az első (nem megrendezett) taxis bálra! Jött egy lelkes vállalkozó, aki nekünk jót akart. Kaja, pia, kikapcsolódás. Abba bukott bele, hogy nem ismerte a taxisok lelkivilágát. Zsolti, a saját lelkesedésed, aktivitásod (ami dicséretes) képzeled rá a mai szakmára. Ha csak a 20%-a igaz lenne, már lenne esélyetek....valamire...de még annyi sincs meg bennünk...már...és még. Felvázolom neked: Az idősebbek (vagy nevezzük inkább több fellángolást megéltek) már nem kezdenek el azonnal tapsikolni, amikor valaki(k) meg akarja menteni a szakmát. Óvatos, kissé pesszimista...főleg akkor, amikor még a hülyeség mellett a kitartást is felfedezi az emberben. Így van ezzel Csumi is, amikor fő csapásirányról kérdez téged. Nem kívánsz részletekbe belemenni...írod...pedig muszáj. Nem fogod ezt a szakmát megmozdítani, még egy kávényi időre sem azzal, hogy gazdasági hablatyra helyezett, 4x-esen túlmisztifikált ide-oda kalkulált tarifát ígérsz, mert ahogy azt Kempes kolléga tette, 2-3 mondattal ízekre lehet szedni....azonnal. Sajnos Kovács Zolival tudok maximálisan egyetérteni...és ez nem lejárató kampány, hiszen ehhez kellene egy program, ami ellen azt meg lehetne tenni. Személyeskedésbe sem mentem bele, pedig nagyon magas labdát dobtál. Egyszerűen csak arra szerettem volna rávilágítani, amire itt gyorsan többen rátapintottak...egymástól függetlenül és olyan személyek, akik azért értenek is ahhoz, amiről beszélnek és nem csak a lelkesedés van meg bennük, meg a kitartás. Ne akarj találkozgatni, ne akarj lelkesítő beszédet tartani. Dolgozzatok ki egy "stratégiát", utána meg egy programmal, kitűzött, világos, taxis nyelvre lefordított tervezettel rukkoljatok ki (így kellett volna kezdeni), aminek az elolvasása után az első negatív mondatomra Csumi magából kikelve, Kovács Zolival egyetértve, elküld engem a fenébe....mert az mellé a program mellé lehet embereket toborozni...amennyiben nem így tesztek, akkor meg Kovács Zoli 88-as hozzászólása lép életbe.

Csumi 2011.03.05. 05:49:06 / # 321738
avatar
"nem kívánok részletek itt megtárgyalni, hiszen ez azokra a tagokra fog vonatkozni akik csatlakoznak hozzánk! " Ez már nem jó. Ha Te beadsz bármit is mint szakszervezet, az már nem csak azokra vonatkozik, akik csatlakoznak hozzátok. (Ill. akár Én is csatlakozom, ha úgy ítélem meg, hogy van mihez.) Ehhez viszont tudnom kéne a fő "csapás" irányt. Csak egy egyszerű kérdést tettem fel, amire "Igen"-t, vagy "Nem"-et várok. Ha a válasz igen, már nincs is miről beszélnünk. Az szerintem többet árt, mint használ...

Lali 2011.03.04. 21:37:26 / # 321744
avatar
Ez szép. Még nem is indult el és már is temetitek. Miről és mik a célkitűzései?? Pedig egyszerű a nevébe benne van, és ami a lényeg szakszervezeti jogosítvánnyal rendelkezik. Hitet nem tudunk adni azt magatoknak, kell elintézni. De azt értékelni kellene, hogy valakik tenni akarnak a szakmáért. Végre nem széthúzni kellene, hanem összetartani, csak így lehet elérni valamit is. Minél többen vagyunk annál hamarabb, mert a sajtot kiénekelik a szánkból.

Kovács Zoltán 2011.03.04. 19:35:46 / # 321743
avatar
Teljesen rossz az irány, és teljesen rossz a koncepció! Csak egy újabb szájkaratézó, felesleges, "miértponttipontmostpontígyénjobbantudomafrankót" dolog lesz csak belőle. Tisztellek, becsüllek, sajnállak. :(
Sas882 2011.03.04. 17:51:06 / # 321742
avatar
Továbbra is az a véleményem, hogy sokan úgy akarnak 300-400 ft-os tarifákkal járni, hogy közben minden más marad a régiben. Ennek a lehetősége szerintem már évekkel ezelőtt elúszott, biztos rosszul hangzik, de érdemi változáshoz le kell tenni valamit azt asztalra, legalább valami jól kinéző tervet. Ha ez nem sikerül, akkor felesleges is álmodozni, lehet járni 150 ft al továbbra is, ami egyedül csak az utasoknak jó.

Kempes 2011.03.04. 17:49:56 / # 321741
avatar
Nincs az a gazdaságossági számitás, (amelyet megalkotsz 1 autóra) aminél egy 100 autós flotta ne tudna olcsóbban üzemelni. Egy esetleges 1000 járművet üzemeltető pedig még olcsóbban.
Apuka 2011.03.04. 17:41:26 / # 321740
nem kívánok részletek itt megtárgyalni, hiszen ez azokra a tagokra fog vonatkozni akik csatlakoznak hozzánk! A lényeg, hogy egy olyan , gazdasági számítások alapján megalapozott tarifára van szükségünk mely alkalmazása esetén minden taxis nyereséget tud termelni! HA kíváncsi vagy a véleményemre, hívj fel. Tudod a számom. vagy fussunk össze! csogu! Gyere te is! Aztán egy kávé mellett..
Csumi 2011.03.04. 16:50:48 / # 321739
avatar
Szia Apuka! én már elég sok mindent támogattam, most már óvatosabb vagyok. Kérdezném, hogy az új/régi szakszervezet egyet ért-e azzal a beadvánnyal ami itt is megjelent?
csogu 2011.03.04. 07:26:04 / # 321737
Hmmm... Engedelmeddel, majd erre akkor fogok reagálni, amikor ez a lufi kipukkadt, vagy léghajóvá válik. Nem ismervén még a "stratégiátokat", így nem tudom még melyik szolgálná a taxisok többségének az érdekét...azaz nincs mit és miért lejáratni. Arra meg, hogy eladtam magam, majd személyesen reagálok engedelmeddel.
Bao 2011.03.04. 06:43:46 / # 321652
avatar
Nem hiszem! :)

Egon Olsen 2011.03.03. 20:12:44 / # 321736
avatar
bao! Ezek komcsik?
Bao 2011.03.03. 18:50:08 / # 321734
avatar
Ami késik az nem múlik, hiszen azt tudjuk, hogy a taxisok 2/3-a nemzeti taxis, csak még nem tud róla! :)
Apuka 2011.03.03. 18:01:20 / # 321733
Szia, Csogu! Már éppen kezdtelek hiányolni! Az elmúlt időszakban nem, vagy alig írogattam ide, viszont olvasgattam. Olvasgattam a sok elkeseredett ember írásait valamint azt, hogy tenni kéne már valamit! Igen! Tenni kéne már! Mi, jó páran felvállaltuk ezt és elindultunk! Fikázhatsz minket, jogod van hozzá! Ám úgy hallottam, te már nem a taxisok oldalán evezel hanem átálltál a másik oldalra! Gratulálok neked az előre lépéshez! Végig olvasva azt, ahogyan megpróbálod ízekre szedni a közleményt, igazából azt látom, hogy egy lejárató kampányba kezdtél ellenünk! Ügyes! (Gondolom, jól megfizetnek téged érte!) No de, hogy kicsit a lényegi dolgokkal is foglalkozzunk.. Az olvasatoddal ellentétben ennek a szakszervezetnek minden támogatóra szüksége van! Nekünk minden taxis egyformán fontos, a jogállásától függetlenül! Lehet matricás, lehet mezítlábas, lehet egyéni vállalkozó és lehet droid! Ezek az emberek mind taxisok és mi számítunk ezekre az emberekre! A félre értések elkerülése végett valamint a Csoguhoz hasonló tamáskodó, szőrszálhasogató, mindenfajta kezdeményezést lejáratni akaró emberek miatt: A Szakszervezetünk minden taxis kolléganőre és kollégára számít!
Oldalszám: 321