Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2011.07.15. 20:00:36 / # 322984
Főnök, nem teszed ki a Zsolti listáját a címoldalra? Baszki, ez nagyon jó! :-DDD Most már csak a fuvarátlagra lennék kíváncsi... Mennyi lehet? 6-8000 Ft? :-DDDDDDDDD

hiénakutya 2011.07.15. 19:47:48 / # 322983
És amelyik címnél még pacsi is van? Azt a qrva...! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hiénakutya 2011.07.15. 19:43:44 / # 322982
:-DDDDDDDDD Bocsánat! :-DDDDDDDDD Tényleg ne haragudjatok...! :-DDDD Mekkora verebek vagytok! :-DDDDDDDDD 3-4-500 forint egy címért... :-DDDDDDDDDDDD Bocs! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Apuka 2011.07.15. 19:20:04 / # 322981
Sziasztok! Csináltam egy kis összesítést, de természetesen ezek nem valós adatok! az alábbi email címre várom tőletek minden társaságtól a lehető legpontosabb adatokat: iroda@tgfsz.org.hu Segítségetek előre is köszönöm! fiktív számok alapján (az adott társaságnál dolgozó kollégák elmondása szerinti adatok): Taxi4 havi cím mennyisége kb 65.000 / hó erre van 370 taxis Tagdíj: 67.500ft/hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 24.975.000 ft / hó 1 taxisra jutó átlag cím mennyiség: 175.6 cím / hó 1 címért a taxis 384.3 ft-ot fizet ------------------------------------------- Taxiplusz havi cím mennyisége kb 150.000 / hó erre van kb.800 taxis tagdíj: 56.000 ft / hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 44.800.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: 187.5 cím/ hó 1 címért a taxis : 298.6 ft-ot fizet ------------------------------------------- RT5 Holding havi cím mennyisége: 80.000 / Hó 550 taxis Tagdíj: 64.000 ft /hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 44.000.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: 145.4 cím/ hó 1 címért a taxis : 440.1 ft-ot fizet ------------------------------------------- Taxi2000 havi cím mennyisége: 50.000 / hó 380 taxis Tagdíj: 65.000 ft /hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 24.700.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: 131.5 cím/ hó 1 címért a taxis : 494.2 ft-ot fizet ------------------------------------------- 6x6 taxi havi cím mennyisége: 85.000 / hó 400 taxis Tagdíj: 65.000 ft /hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 34.000.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: 212.5 cím/ hó 1 címért a taxis : 305.8 ft-ot fizet ------------------------------------------- Minimobil Taxi havi cím mennyisége: 45.000 / hó 210 taxis Tagdíj: 62.500 ft /hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 13.125.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: 214.2 cím/ hó 1 címért a taxis : 291.7 ft-ot fizet

warrior 2011.07.13. 14:54:01 / # 322979
Aki,vagy akik a döntéseket hozzák,azok álltalában nem utaznak taxival.A taxi szót is a szótárban keresik.Ezeket az egyedeket sajátsofőrös szolgálati autó szállítja. A fix tarifa nem zárja ki a több tarifa használatát/lásd:fejlett országok úgy nyugati irányban/,csak éppen egységesen kell használni az adott időszakban.Így lehet vidék,éjszaka vagy akár extrém poggyász és állatos tarifa is. Aki szőrös kutyát akar vinni az fizesse is meg annak az árát és felejtse el a mindenféle színű és szagu kártyát.Jól nézünk ki,jön az utas egy vizilóval,nem köszön,csak böffenti,hogy kettessel megyünk. Warrior
ata8 2011.07.13. 07:50:02 / # 322978
avatar
A fix tarifa miért csak 1 lehet??? Miért zárja ki autómatikusan az éjszakai, ill. a hétvégi tarifát?? Kivel tárgyaltok Ti ebben az ügyben? Egyáltalán látott már taxit közelről az az ember, aki a megélhetésünk, a vállalkozásunk ügyében döntéseket hoz??
csogu 2011.07.13. 03:01:34 / # 322977
De gonosz:-DD
tele5ös 2011.07.12. 22:59:05 / # 322976
És hogy másztál vissza ?
tomajer 2011.07.12. 22:40:08 / # 322975
Fővárosi kívánságlista: No comment... erre nekem nincs időm:-( Több helyen leestem a székről amikor olvastam....

törölt felh. 2011.07.12. 21:09:44 / # 322974
avatar
Nem bántani akartalak, de egy mondatban ennyi mindent kifejezni túl tömény. Bár néha nekem is sikerül!:D
Apuka 2011.07.12. 20:56:41 / # 322973
A holnapi nap 12.00-15.00-ig én leszek a soros. Aki pont velem szeretne találkozni, ott megtalál ebben az időpontban. és akkor leírnám a havi "beosztást": ------------------------------------------- 2011.07.13-án 12-15-óráig Farkas Zsolt Taxi4 - Halász Ferenc Taxi4 20-22 óráig Neumann Győző RT5 Holding- Kiss Máté 6x6 ------------------------------------------- 2011.07.20-án 12-15 óráig Hosszú Kolos 6x6- Kovács Miklós RT5 Holding 20-22 óráig Élő Zsolt 6x6 - Fárbás Tibor 6x6 ------------------------------------------- 2011.07.27 12-15 óráig (ez még üres) 20-22 óráig Skriba László RT5 Holding- Dalnoki Károly 6x6 ---------------------------------------------
Sas882 2011.07.12. 20:54:11 / # 322972
avatar
nyilvánvaló, hogy bennem van a hiba, ez most igy sikerült:)
törölt felh. 2011.07.12. 20:28:04 / # 322971
avatar
Nnnna végre!:)))
Apuka 2011.07.12. 20:24:48 / # 322970
Tisztelt Kollégák! A holnapi naptól kezdődően minden szerdán 12.00-15.00 és 20.00-22.00 között megtaláltok minket a XIII.ker, Újpesti rakpart végén a lakókocsi parkban. Ebben az időpontban betudtok lépni a TGFSZ-be, meg lehet hosszabbítani a tagságit, kérdéseket lehet feltenni és minden egyéb olyan dologban állunk a rendelkezésetekre amiben tudunk segíteni! Üdvözlettel: Farkas Zsolt elnök

törölt felh. 2011.07.12. 20:24:17 / # 322969
avatar
Húúú b@szki. Ez két jól sikerült körmondat!:) Vajon csak én érzem úgy, hogy értem, de mégsem...
Sas882 2011.07.12. 20:12:50 / # 322968
avatar
hello szerintem félreértettél, nem tapsolok, senkinek és semminek, csak marhára nincs egyenlő (verseny)helyzetben az aki fizet mindent és az aki nem fizet semmit, az előbbi költségei teljesen másképpen alakulnak, mint az utóbbi versenyzőért, de vagy annyira értelmes, hogy ezt nem kell elmagyarázni. A korhartár szerintem is baromság, értelmetlenség, ezt felesleges ragozni. Átalakul, na igen, csak ettől úgy féltek, mint valami pestistől, valahol nem értem, hogy miért, ha alkalmazott vagy, autón ülsz, a tudásodon s a munkaidődön kivül semmilyen befektetésedet nem kockáztatod, ezt kell szembeállítani azzal, hogy mik a követlemények, mint alkalmazott, nyilvánvalóan, ha képtelen az alkalmazott úgy dolgozni, hogy rentábilis legyen, akkor simán veszi a kalapját és lelép, mit bukott el, a feljebb említett dolgokat, de nem marad a nyakán egy autórészlet és néhány éves adó és tb tartozás, igazán nagy áldozat azért, hogy megmondják mikor dolgozzon, ha megmondják. Mint vállalkozó veszel egy autót, itt ez az alap, amit - mint vállalkozó - elég rossz kihasználtsággal üzemeltetsz, hiszen az autó nem megy 24 órán át, miután a Te autód, ami azt jelenti, hogy egyaránt használod üzleti és magáncélra is, arról nem is beszélve, hogy amikor alszol, szabadnapos vagy, csak ott áll a parkolóban, s viszi a pénzt. értem én, hogy kék az ég, zöld a fű, csak sokan képtelenek úgy felfogni ezt az egészet, hogy bizony ez is vállalkozás, egy üzlet, s úgy is kell benne 100% gondolkodni, tenni, nyilvánvalóan hőzöngeni sokkal jobb, meg mutogatni arra, meg arra, a csodavárásról nem is beszélve, mint levonni a konzekvenciákat, s bizony bevallani, hogy ez az üzlet ebben a formában nekem nem megy. Ezek az evidenciák, de egyetértünk, hogy erről felesleges győzködni bárkit is, mert ő tudja a frankót.
málna 2011.07.10. 21:42:05 / # 322967
avatar
Szia! Elég hamar feladtad...vagy hagytad magad meggyőzni. Hozzáteszem, Gyuri és Ricsi indokai helytállóak, de véleményem szerint kitartás nélkül nem lehet megvalósítani az ötleteket, elvárásokat. Hívj fel, vagy az Elnök Urat és beszéljünk róla..Az nem megoldás, hogy blöffölsz vagy húzod az embereket..Max egy újabb mosolyt csalsz azon fuvarszervezők arcára akik eddig tartottak tőlünk. Hidd el, nem a perverzitásunk miatt ülünk ott már hetedik hete a Kamarában. Múltkor már elszakadt a cérna nálam...Ennek függvényében a vezetőség új irányvonalat határozott meg, amely erőteljesebb, radikálisabb vonalat jelent! A kártyákat nem teregetném, ha megengeded...szükség lesz rá.:) Nehéz eldönteni harapós kutyaként, hogy a postást vagy a betörőt harapjam meg...harapni akarok, oltás nélkül! Ha érted, hogy mire gondolok.:) Századik nekifutás...nekünk is azzá vált. De mégis sikerült létrehoznunk egy legális, demokratikus szakszervezetet, amely egyedülálló hazánkban a munkánkat figyelembe véve! Félezer elszánt tag, megkérdőjelezhetetlen akarat, önmagáért beszélő alapszabály és segítő szakértő kezek...ezek jellemeznek minket! Hét hónapja még csak beszéltünk róla, stikában. Mára ott lehetünk mindenütt, komoly médiakapcsolatokkal a háttérben. Kavarnak ellnünk, de ez nekünk hízelgő, mert tartanak tőlünk. És teszek rá, hogy ez a harc kinek az érdekét sértik! De ez inkognitóban nem működik cimbi! Mi félezren bevállaltuk...arccal, névvel, tettel..Nincs mitől és kitől tartanod, maximum saját magunknak okozhatunk problémát az összetartozás hiányát mutatva. Üdv! Tibi
hiénakutya 2011.07.10. 17:52:58 / # 322966
Nem azonnal mondtam le. Láthatod, itt ez a Sas is; tapsol wazzeg. Tök jó a nullás évenként, majd kihullik a férgese. Ez a hozzáállás. Ugyanez megy a tízéves korhatárral, a vizsgákkal, bármivel. Nem érti, nem fogja föl, hogy nem hullik ki senki. Átalakul. Én meg már öreg és fáradt vagyok, hogy egyenként magyarázzam el a sok ostoba tahónak, hogy a fű zöld, az ég kék, a szar meg büdös. Evidenciákról győzködjek embereket? Neeeeem... Ráadásul itt olyan emberekkel kellene - nem is tudom, mit - összefogni, vagy a f@szom tudja, akik kifejezetten szurkolnak a másik ellehetetlenüléséért, mert kizárólag ebben látják a saját túlélési esélyeiket. Ezekkel egy dolgot lenne érdemes csinálni. Pont azt, amit most a cégtulajok instrukciói alapján a politika meg fog tenni.
warrior 2011.07.10. 17:42:12 / # 322965
Kedves Rocktaxi Tudom miről beszélsz és meg is tapasztaltam én is.Te itt nem megcsúsztál,hanem a családod mellett döntöttél.Az lett volna az elítélendő,ha nem így döntöttél volna.Ez is megerősít abban a hitemben, hogy nem minden alkalmazott lecsúszott gépező ember.Éppen a jó döntése miatt lesz alkalmazott.Persze ebből is fel lehetne állni,de ehhez egy biztos megélhetést biztosító tarifáról kellene dönteni. Sajnos alvó kollégákkal nem lehet mit kezdeni. Tisztelettel: Warrior
Rocktaxi 2011.07.10. 17:23:59 / # 322964
Elég ha egy kicsit megcsúszol. A megcsúszás nálam úgy alakult, hogy a családban valaki munka nélküli lett. El kellett döntenem, hogy járulékot fizetek vagy eszünk. Szerinted?
Oldalszám: 321