Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
aurora borealis 2011.07.16. 16:48:45 / # 323006
avatar
És ami miatt ez a legfontosabb: Őket,hogy tudja a tgfsz vagy bárki rávenni arra,hogy pár napig ne nyomkodjon?
aurora borealis 2011.07.16. 16:44:03 / # 323005
avatar
Ja csak nem teheti meg. Évi 365 napot dolgozik napi 16 órát egy szaros autó miatt? Azért az már nem is vicc hanem szánalom kategória mikor mondjuk egy BMW 730 elgurulgat 2777-forintos fix tranyóval és vannak rajta 225 ös vagy f@szom tudja hányas gumik amik használtan 20 ezer forintba fájnak.
tomajer 2011.07.16. 16:37:26 / # 323004
A taxis eredendően szereti a jó autót. Ha megteheti, akkor abba ül. (hmmm.... megteheti?) - és persze hiszi, ha neki jobb autója van, akkor több fuvarja is lesz vele.
aurora borealis 2011.07.16. 16:32:26 / # 323003
avatar
Tényleg azon csak én szoktam filózgatni,hogy menyivel lenne könnyebb mindnyájunk élete ha a taxis nem érezne valami megállíthatatlan perverz vágyat arra hogy milliókért vegyen vagy napi 10 ezrekért béreljen felső és felső-közép kategóriás csodaautókat amiket az egyszerű halandó elérhetetlennek tart? Hiányzik a presszió,vagy igényli az utas? És most ne mondja senki,hogy a cég miatt mert ha 5-6 évvel ezelőtt nem rohannak pl. superb-t venni 0 forinttal akkor az octavia marad az A kat. és így tovább.
aurora borealis 2011.07.16. 16:24:40 / # 323002
avatar
...és akkor egy esetleges 30 ezer forintos tagdíjnál már 115 forintért is kifizetődő lesz 3-4 milliós kocsikkal furikázni,15 ezer forintos gumikat venni,stb.stb.? Bár,ha még csak 3-4 milliós verdákkal rohangálnának.
hiénakutya 2011.07.16. 13:50:36 / # 323001
O.K. Ezek taxisok. Rendben? Na most… Ha kiröhögik őket, azt megértik. Ez egy viszonylag egyszerű üzenet, könnyen kikódolható. Elkezdhetném a dolgot boncolgatni, de nem látom értelmét. Nekem pont elég, ha simán csak kellemetlenül érzik magukat a bőrükben. Ha megpróbálnak kimászni ebből a helyzetből. Ha tenni akarnak azért, hogy egy szutyok keletis hiéna ne röhöghesse hülyére magát a verébségükön. Számokban láthatjuk, mi a helyzet, fehéren-feketén itt van minden. Adott egyszer a kereslet és adott egyszer a kínálat. Csak eddig ezt mi mindig taxis-oldalról néztük. Most viszont nézzük a fuvarkereskedő szemével! Kereslet: a taxis, aki fuvart akar. Kínálat: a fuvar, az árucikké degradált utas. Ha valamilyen termék iránt nagyobb a kereslet, mint amekkora a kínálat, akkor az adott termék árát az határozza meg, aki rendelkezik azzal. Lényegében annyit kér érte, amennyit csak akar. Ilyen összefüggésben viszont érdekelt abban, hogy a kereslet ne csökkenjen, sőt, kifejezetten abban érdekelt, hogy a kereslet növekedjen az adott termék iránt. Minden problémánk a fuvarkereskedőkre vezethető vissza. Az összes. Vagy elvesszük tőlük azt, amivel kufárkodnak, vagy b@szhatjuk ezt az egészet. Tessék, boncolgattam egy picit a kedvedért. És most? Kossuth-díj? Nobel-díj? Én leszek a köztársasági elnök? Mert az „életművem” az nem itt íródik.
Rocktaxi 2011.07.16. 12:15:32 / # 322980
"Máma nagyon hullámzanak az érzelmek!" :-) Mi van Veled? :-) Nem voltál Te ilyen érzékeny! :-(

Bao 2011.07.16. 12:06:11 / # 323000
avatar
Maradjatok már! Minek egymást cikizni? Az se van jobb helyzetben, aki dacból pár rongyot keres naponta, csak cégmentesen... :) Persze a cégesek miatt!

nagyonkedves 2011.07.16. 11:29:23 / # 322999
avatar
Sose mondtam, hogy nincs igaza, sőt! Csak egy kicsit soknak tűnt a "D". Én meg ilyen vagyok, hogy szóvá tettem. Elnézést, ha megint zavartam. :(
Rocktaxi 2011.07.16. 11:13:03 / # 322998
Miért is? :-) Mert ismét beletolja az arcunkba, hogy mekkora birkák vagyunk, mi cégesek? ... és nincs igaza?
nagyonkedves 2011.07.16. 09:36:41 / # 322997
avatar
Nem hiszem, hogy a maradék lelkierejükkel pont rád haragudnának. De az lehet, hogy ezzel a hsz-szel sikerült megsemmisíteni néhány kötetet az életművedből, valszeg éppen a legjobbakat. Remélem, csak én érzem így. Elég nagy veszteség volna. :(
Yuri 2011.07.16. 09:20:03 / # 322996
avatar
Köszönöm a javítást. :) Szerintem akiket a 6x6-nál felhívtál 8 ember, a hasukra ütve mondták a számokat. Ugyanis még a cégvezetés saját bevallása szerint is június végén 457 volt a létszám. Vagyis akiket hívtál, nem nagyon jártak utána. Ezt ne vedd szőrszál-hasogatásnak. Azért látom fontosnak, mert ha bizonyíthatóan irreális adatokat használsz az egyik cég esetében, rögtön felmerül a gyanú a többi cég esetében is, rögtön hiteltelenné válik az egész ügy, és pont az az érzés fog felülkerekedni bennünk, hogy sumákság történik. Tudom, hogy nem te szülted a számokat. Cseréld le AZT a 8 embert... :) (Szerintem nazoli hitelt érdemlő adatokkal tud szolgálni.)
tomajer 2011.07.16. 09:14:58 / # 322995
??? A szotyitaxisok mindenképpen azok, akik olcsón fuvarozzák az utast. Helyesbítek... olcsóbban mint egy éve, két éve, három éve.... Ahogy ezt itt pár éve még te is gondoltad:-) ui: valamit kamuzz ide fentről te is:-)))
Apuka 2011.07.16. 06:11:54 / # 322994
töltsétek meg a levelesládát adatokkal. aztán számolunk!
csogu 2011.07.16. 05:50:51 / # 322993
Ők azokat az adatokat mondták nekik, amiket nekik kamuztak fentről. Sima matek ez is....vagyis sima matek lenne ez is, ha valaki számolna...de nem számol.
csogu 2011.07.16. 05:48:27 / # 322992
...és akkor ha az egyenlet minden részlete ismeretes, el lehet gondolkodni, hogy kik is a "Szotyi taxisok", akik gombokért "szolgáltatnak"... Mert nem a bevétel számít, hanem a profit. Az egyenlet egy-egy szegmense alapján megítélni a végeredményt balgaság...de lehet megosztottságnak is nevezni. Vagyis, ismét egy oda a másik oldalnak. Viszont ha valaki azzal jön, hogy az elv nem profitorientált, akkor a másik oldal és érvelhet ezzel. ...és a kör ismét bezárult.
Apuka 2011.07.16. 05:41:47 / # 322991
Talán a bevételt nem kellene itt átlagolni! Szerintem!
Apuka 2011.07.16. 05:39:46 / # 322990
Igen, igazad van. Köszönöm, hogy észrevetted és felhívtad rá a figyelmem! (nem azt szoroztam amit kellett volna): RT5 Holding havi cím mennyisége: 80.000 / Hó 550 taxis Tagdíj: 64.000 ft /hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 35.200.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: 145.4 cím/ hó 1 címért a taxis : 440.1 ft-ot fizet --------------------------------------- 6x6 taxi havi cím mennyisége: 85.000 / hó 450 taxis Tagdíj: 65.000 ft /hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 29.2500.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: 188.8 cím/ hó 1 címért a taxis : 344,2 ft-ot fizet ---------------------------------------- email-ben érkezett adatokkal számolva: Főtaxi havi cím (gondolom reptér nélkül): Főtaxi havi cím mennyisége: 90.000 / hó 900 taxis Tagdíj: 65.000 ft /hó bruttó bevétele a tulajdonosnak: 58.500.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: 100 cím/ hó 1 címért a taxis : 650 ft-ot fizet Ez azért sokkal komplikáltabb hiszen a Fő-nél ha jól tudom, két tagdíj van: egy a városiaknak, és egy emeltebb a reptereseknek. És hogy még bonyolultabb legyen a helyzet, a reptereseknek ott van a fuvaronkénti is. Mivel én ezekkel egyáltalán nem vagyok tisztába, ezért köszönettel venném ha valaki tételesen leírná nekem! Köszönöm! Egyébként, mint írtam is volt, az adatokat taxisoktól kaptam. a felsorolt cégeknél 8-8 taxist hívtam fel és kérdeztem meg. Többé-kevésbé megegyeztek a számok. Hogy nem, pontos? Ebben igazad van. Ezért is kértem, hogy az email címre város az adatokat. üdv
Yuri 2011.07.16. 00:09:19 / # 322985
avatar
Üdvözöllek! Ami a 6x6 adatait illeti: szerintem téves! A 212,5 cím/fő/hó-ról még álmodni sem nagyon lehet. A létszám 450-460 körül mozog. Ez máris -30 cím/fő/hó. A fuvarszám? Lehet, hogy helyes. De csak lehet... Nem tudom, ki adta ezeket az adatokat, de aranyat ne vegyél tőle... :) Továbbá azt sem látom át, hogy hogy jön ki a tulajdonos bruttó bevétele a 6x6 és a RT5 Holding esetében. A többit e-mailben...
tomajer 2011.07.15. 23:10:37 / # 322989
Majd ha teljes lesz a lista... nem kivételezünk:-) Penta Taxi havi cím mennyisége kb ~2.500 / hó Erre van kb. ~30 taxis Tagdíj: 50.000 ft (35.000) / hó Bruttó bevétele a szövetkezetnek: ~1.200.000 ft / hó 1 taxira jutó átlag cím: ~85 cím/ hó 1 címért a taxis : ~600.-ot fizet. Fuvar (bev.) átlag: ~3000.-
Oldalszám: 321