Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2011.07.21. 18:12:15 / # 323049
homogenizálás hiánya Ezt azért cáfolnám! Láttál az idei homogén felvonulásról képeket? Apám, állítom ezek szaporodnak...azt most még sorozatgyártani is akarják őket? E kategória A kategória....homogén kategória...bazzz, ezt sem hittem volna, hogy idejutunk:-))
csogu 2011.07.21. 18:07:27 / # 323048
A kukacokkal mindig gondja van:-)))
kardhal 2011.07.21. 16:05:44 / # 323047
avatar
Hatósági ár kell nem fix,a taxis lenne az első aki felajánlaná hogy olcsobban viszi csak Őt hivja.

warrior 2011.07.21. 15:11:34 / # 323045
Több pénzzel mehetne haza,mert az utcai tarifával dolgozna.Min 240ft/km. A cégek hitelüket rombolná az URH csend. Az élet nem állna meg,csak az utasok intésre találnának taxit.A cégvezetők is kínálnának valami kedvezményt/tagdíj/,hogy végre elvigyük a rendeléseket.Nem utolsósorban mi mondjuk meg,hogy mennyiért nem veszteséges a munkánk. Ezzel nem az utast büntetnénk,mert ő találna taxit,de felhívná a figyelmet a jelenlegi álldatlan állapotra. Téged idézve: Csak "Persze ezt egy taxissal( :)))D )megértetni nem egyszerű mutatvány sajnos." Warrior
törölt felh. 2011.07.21. 14:22:49 / # 323044
avatar
Nem értek egyet veled, és szerintem még sokan vannak ezzel így.. "Több pénzzel mehetne haza a taxis és végre térdre eshetne a kizsákmányoló telefonszámtulajdonos maffiagárda." Ez akkor következne be nagyon gyorsan, ha nem nyomkodás helyett a tagdíját nem fizetné be a taxis, de ennek ellenére elvinné az utast! mert ugye nem az utast akarnánk büntetni azért mert a telszámtulajt szívatni akarjuk??? Csak "Persze ezt egy taxissal( :)))D )megértetni nem egyszerű mutatvány sajnos."
törölt felh. 2011.07.21. 14:09:23 / # 323043
avatar
bocs, de ez nem egy email cím!! farkas.zsolt@tgfsz.org.hu így már az :-)
málna 2011.07.21. 13:50:07 / # 323042
avatar
Szia Gabi! Ha megengeded, akkor ugyanígy pontokban mennék végig.. 1. A homogenizálás lenne a véleményük szerint a megalapozott. Mivel ez nem áll fenn, ezért nem. Az eddigi benyújtott számítások szerint pedig átlagolások lettek kiszámolva, az nekik nem felel meg...mert nem homogén...vagy mittudoménmiért. 2. A Fix az egy, és nem több, alap+km+ketyegő. Hét város példáját gyűjtöttem ki, ebből öt esetében fixált árképzés van! Egy helyen ajánlatos alkudozni és az órát nem kérni, az Prága... 3. Véleményem szerint nincs minden végiggondolva az ő részükről. Így ez sem...mármint a sávos. Így mi úgy gondoltuk, mindkettőt letesszük az asztalra.Azt nem tudom, miért nincs benne a létszámcsoport. 4. Az az álláspont, hogy nekünk nem tetszik a rendszer, ezért mi mondjuk meg, hogy az a bizonyos összeg mennyi legyen...és miért annyi, és hogyan legyen megoldva. Tehát, csináljuk meg mi. 5. A nem költség alapú számítást a homogenizálás hiánya miatt nem tudják elfogadni! Máshoz kell nyúlnunk...Még ne kérdezd, hogyan is fog ez kinézni.:DD 6. A Főtaxi vállalta magára az első pontot úgy, hogy számít az érdekvédelmek kiegészítéseire,véleményezésére. A jelen lévő cégek rajta kívűl: Budapest, Mini, MB Elit, City. 7. Ha így hagyjuk, az is kivégzés, nem? 8. Kénytelen vagyok ezt mondani, bár ne így lenne..." Erősebb kutya.....!" 9. Én látnék...de... 10. Rövid. 11. Nem láttam. 12. Én is.
nazoli 2011.07.21. 12:08:20 / # 323041
avatar
1. Ha a fix tarifa nem megalapozott a Főváros véleménye szerint, akkor meg kell őket győzni arról, hogy megalapozott, és miért megalapozott! Azt is jó lenne tudni, hogy miért nem tartják megalapozottnak. Vagy szimpatikusnak. Vagy minek. 2. Ha a fix tarifa alatt arra gondolsz, hogy a kilométerdíj állandó, akkor viszont másképpen kell fogalmazni, mivel így félreérthető, és félre is fogják érteni. Nekem is beletelt egy kis időbe, hogy megértsem. Vagy lehet, hogy mégsem értem jól? Mit is nem értek jól? Már magam sem értem. 3. Lehet, hogy ez a változó kilométerdíj (sávos tarifa) szimpatikusabb a Fővárosnak, de bele kell gondolni abba is, hogy az utas, és a taxis is a rögzített kilométerdíjra van szocializálódva. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezt most kell megváltoztatni. Vagy ha ezt akarják, akkor ezt döntsék el ők! És nem úgy, hogy azért, mert ez szimpatikusabb. Nem muszáj mindenben majmolni. Vagy ha majmolunk, akkor a legfontosabban is majmoljunk. Mondjuk a létszámkérdésben is! Erre vonatkozó munkacsoport miért nem alakult? 4. Vannak a Fővárosnak saját, jól képzett közgazdászai. Talán az ő közreműködésüket is lehetne kérni. Persze a taxis szakmai, és tapasztalati, bevételi lehetőségekre, kiadási kötelezettségekre és kényszerekre vonatkozó iránymutatások mellett. A jövedelmezőséget nem is említettem. De még az is lehet, hogy ők tudnának nekünk újakat mondani! 5. Nem költség alapú számítást végezni teljesen értelmetlen! Nem is értem, hogy hogyan gondolod ezt! (Bár sajnos az az érzésem, hogy a legtöbb kollégától ilyeneket fogsz kapni.) 6. A TGFSZ hírlevél szerint van egy Fötaxi munkacsoport is. Mi az, hogy Fötaxi munkacsoport? Mit keres a Fötaxi ezen a tárgyaláson? Miért nincs ott akkor a többi cég is? Nem az a bajom, hogy a többi nincs ott, mert szerintem egyiknek sincs ott semmi keresnivalója. De a Fötaxinak sincs! (Javaslom, hogy a tarifa munkacsoportot, külön felkérés alapján, a Plus Taxi képviselői alkossák!:-D) 7. Nem hinném, hogy csak félezren akarnánk tenni valamit magunkért. De az előzőek fényében megértem azokat a kollégákat, akik nem akarnak tevékeny részt vállalni a saját kivégzésűkön. 8. Már említettem, hogy meg kellene tanítani a Főváros illetékeseit a szakma minden irányból való áttekintésére. Úgy látom, hogy ennek az ellenkezője folyik. Magyarán. Ők mondják meg nektek, hogy mit kell csinálnotok! 9. Koncepciót még mindig nem látok. Illetve látok, csak nem a taxizásra vonatkozót. 10. "Kicsit" rövidnek tatrom a határidőt. 11. Számomra zavaros a TGFSZ hírlevélben olvasható Antal Attila által írt dokumentum. 12. Aggódom.
csogu 2011.07.21. 02:45:00 / # 323040
így mi elkezdjük a sávos tarifára való módosító javaslatunk kidolgozását. Javaslat: Szerintem le kellene írni, hogy mi is értendő ezen a sávos rendszeren, mert sokan nem tudják (helyesen) értelmezni.
Apuka 2011.07.21. 00:57:31 / # 323039
Sziasztok! A hírlevélben bővebb tartalommal, részletes tájékoztatót kaptatok erről! Aki véletlenül nem kapja meg a hírlevelet tőlünk, kérem jelezze az alábbi email címem: farkas.zsolt.org.hu köszönettel: Farkas Zsolt
tele5ös 2011.07.20. 21:17:09 / # 323038
Pedig hány TAXIS van Budapesten ? " Kaparja ki más a gesztenyét ! " Akarják ezt a szállodások ? A Pályaudvarosok ? És a többi foglalt helyesek ?
málna 2011.07.20. 18:42:38 / # 323037
avatar
Sziasztok! A mai kamarai gyűlésen munkacsoportok lettek létrehozva. A Tgfsz a tarifára vonatkozó feladatot választotta. Mivel a fix tarifa több okból nem megalapozott a főváros véleménye szerint,így mi elkezdjük a sávos tarifára való módosító javaslatunk kidolgozását. Ez egyébként szimpatikusabb számukra..Azt kérném Tőletek,hogy akinek érdemi javaslata van a nem költség alapú számításra,az két napon belül jutassa el hozzánk! Sajnos,csak félezren akarunk lépni magunkért,így nincs pénzünk elkészítettni egy közgaszdásszal..Most kell javasolnotok,érvelnetek,mert jövő hét keddre már vázlatként prezentálnunk kell..Most és ne utána,én ezt kérem! Este 7-től a lakókocsiknál várok szeretettel Mindenkit! Köszönöm!

Apuka 2011.07.19. 10:48:55 / # 323060
Tisztelt Kollégák! Minden szerdán 12.00-15.00 és 20.00-22.00 között megtaláltok minket a XIII.ker, Újpesti rakpart végén a lakókocsi parkolóban. Ebben az időpontban be tudtok lépni a TGFSZ-be, meg lehet hosszabbítani a tagságit, kérdéseket lehet feltenni és minden egyéb dologban állunk a rendelkezésetekre! és akkor leírnám a havi "beosztást": 2011.07.20-án 12-15 óráig Hosszú Kolos 6x6- Kovács Miklós RT5 Holding 20-22 óráig Élő Zsolt 6x6 - Fárbás Tibor 6x6 ------------------------------------------- 2011.07.27 12-15 óráig (ez még üres) 20-22 óráig Skriba László RT5 Holding- Dalnoki Károly 6x6 Üdvözlettel: Farkas Zsolt elnök
nagyonkedves 2011.07.17. 08:07:02 / # 323034
avatar
T éged G yapi F eltétlenül SZ eretlek :D e ezért én itt pofán leszek vágva :( Remélem, legalább annyi mentségünk van, hogy már meglátogattad a vezetőséget a rakparton! :)
törölt felh. 2011.07.17. 07:38:45 / # 323033
avatar
Nemrég volt tele! A hold!!!:))) Esszerint Te vagy az antikatonaság! Lassú reagálású habtest!:)))
nagyonkedves 2011.07.16. 23:08:06 / # 323031
avatar
Lehet, hogy én csak egy szerencsétlen nagyonhülye túlérzékeny utas vagyok, de már tényleg elszomorító, hogy egy év alatt egyről nemhogy a kettőre nem sikerült jutnotok, hanem inkább -2re :((( Mi volt ma különben, megjöttek a földönkívüliek? Én síkideg voltam egész nap, embert nem bírtam látni és folyamatosan kihangosítva káromkodtam. Sztem kb 10 éve egyik se nagyon fordult elő velem, pláne egyszerre! :DDD

hiénakutya 2011.07.16. 19:52:17 / # 323030
Ja, akkor tisztázzuk! 1. Amennyiben azt az összefogást tapasztaljuk, amiről csak álmodozunk itt, akkor majd meglátjuk, hogy a Maszk taxi vezetősége mit fog tenni. 2. A Taxi4 megmozdulását érthető okból támogatták, hiszen a 144-es tarifával a T4 mindenki alá bement volna, alátok is. 3. Nagy tévedésben van, aki azt hiszi, hogy elég nem ellenezni a tarifaemelést és közben 167-es tarifával járatni az embereket. Hogy a Maszk taxi nem dilettánsok gyülekezete, arról pedig tudnék anekdótázni, de annyit nekem ez nem ér. A cég életképessége pedig csupán annak köszönhető, hogy valószínűleg megfelelően kenik a gépezetet, mivel ezidáig még senkinek nem jutott eszébe az, ami mondjuk Rocktaxi barátunknak ugye... 4. Visszautasítom, és kikérem magamnak, hogy a Maszk taxit bármilyen formában is ahhoz hasonlítsd, amit én csinálok, különösen olyan minősítéssel, hogy élhetőbb, elviselhetőbb! Néhány -számomra- fontos különbség: -Nekem nem kell naplóztatnom, ha a bal hátsó helyzetjelzőm nem világít, és nem tiltanak, ha 24 órán belül nem cserélem ki. -Nem kell bejelentenem, ha beállok a drosztra. -Nem kell bejelentenem, ha utassal távozom. -Nem kell bejelentenem, ha üresen távozom. -Nem kell bejelentenem, ha jött a barátnőm és Vele távozom. -Nem kell bejelentenem, ha kiszállok lehugyozni a palánkot. -Nem kell bejelentenem, ha kávézok. -Nem kell bejelentenem, ha fingok. -Nem vezényelnek át a másik oldalra, ha ott lefogy a sor. -Nem vezényelnek el telefonos rendelésre a város másik felére 167-es tarifa mellett. -Nem kell 10% kedvezményt adnom az órából, ha rendőrt viszek. -Nem küldenek rám a saját tagdíjamon szerződtetett próbautasokat. -Nem dícsérnek meg azzal, hogy legközelebb egyet bűntetlenül hibázhatok, ha véletlenül korrektül szolgáltatok. -Nem állhatok bónuszként a sor elejére, ha segítek menteni a vezetőség autóját, de mondjuk nincs is vezetőség. És még sorolhatnám a különbségeket. De főképp: én nem fizetek havi hatvanezret, hogy megállhassak valamelyik utcasarkon. A gyomrom pedig már jóformán semmit nem vesz be, ami ezzel a kib@szott taxizással kapcsolatos. Tegnap este például négy potenciális utast küldtem el az őket megillető irányba, mert ugyanolyan senkiházi, ruppób@szónak néztek a sárga rendszám és a szabadjelző miatt, mint amilyenhez szokva vannak az utóbbi időben. És nem én szoktattam őket. Na most, végezetül, elő kellene kaparni egy általam elferdített információt, és valahogy rám kellene sütni a cégellenességet. Mert ez így... Az, hogy "te cégellenes vagy", nem érv. Egyébként sem vagyok az. Azt viszont, amit a "fuvarszervezés" ebben a városban jelent, azt valóban ellenzem. Nem biztos, hogy a képalkotás torz. Lehet ám, hogy az a valóság torz, amiről a kép készült...
törölt felh. 2011.07.16. 19:41:44 / # 323029
avatar
Úgy látom Te is sci fi rajongó vagy. Sajnos ebben a felhigult "csapat"(?)-ban soha a büdös életben nem éred el, hogy egységes legyen. A blokád idején is volt, aki a zavarosban halászott!!! Pedig, akkor még nem a csat ért körbe, a derekadon hordott nadrágszíjon.:(((
csogu 2011.07.16. 18:41:37 / # 323028
Egyem a szíved:-))) Már leírtam neked, hogy mi már "visszaaludtunk", nemhogy ébredeznünk kellene :-))
warrior 2011.07.16. 18:35:02 / # 323027
Végre urak ébredeztek!:)))) Ricsi leírtad a lényeget.Két,de legalább 1 napig nem nyomkodni a májkot.Ez mindennek a lényege.Több pénzzel mehetne haza a taxis és végre térdre eshetne a kizsákmányoló telefonszámtulajdonos maffiagárda.Előbb vagy utóbb be fog ez következni,de addig is miért kellene a pénzt a zsebükbe tolni. Ezt,ha egyszer a taxis megérti onnan történelmi változásokat írhatunk a szakmánkról. Pld: végre mi a vállalkozók diktálunk. Persz ezt egy taxissal( :)))D )megértetni nem egyszerű mutatvány sajnos. Warrior
Oldalszám: 321