Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2011.07.23. 14:01:16 / # 323071
A Nazoli tag. Segíteni meg annak lehet, aki hagyja.
tele5ös 2011.07.23. 13:59:03 / # 323070
Nazoli ! Nem akarsz belépni és segíteni a Málnáéknak ?
hiénakutya 2011.07.23. 13:56:34 / # 323069
Na, kérdésem a következő: 2010-es drosztmatricával be lehet-e állni egy taxiállomásra, ha és amennyiben a taxi-gépkocsi műszaki vizsgája érvényes, és a taxiengedélyben a Budapest területi kiterjesztés szerepel?

hiénakutya 2011.07.23. 13:48:52 / # 323068
Sok Sajószentpéter van a főtakony 320-as vidéki tarifájára? Sorban állnak a megrendelők, hogy 62500-ért elvigyétek őket? Ki fizeti azt ki, hülyegyerek? Öt évente, egy veréb, talán.
hiénakutya 2011.07.23. 13:42:33 / # 323067
Annál is inkább, hiszen a jelenleg hatályos, 59/1999. (XI. 18.) Főv. Kgy., Budapest főváros közterületein a taxiállomások létesítéséről, használatának és üzemeltetésének rendjéről szóló rendelet 12. paragrafusának 5. bekezdése szerint, idézem: "Utasfelvételre való felkészülés érdekében, világító szabadjelzővel taxigépkocsi csak a kijelölt taxiállomásokon várakozhat."
málna 2011.07.23. 12:55:08 / # 323066
avatar
Én már kétszer oda akartam csapni, így a beszari jelzőt nem venném magamra, ha nem gond.:) A többihez nem szólnék hozzá. Thx.
nazoli 2011.07.23. 11:33:11 / # 323065
avatar
Az a bajom, hogy ezzel a hozzáállással újabb húsz évre el lesz baszva az egész. Nem csak a te, vagy a TGFSZ hozzáállásáról beszélek, hanem az összes, ebben az egyeztetésben, vagy mi a bánatban résztvevő szereplőről. A Fővárosi embereknek gyors és látványos eredmény kell, bármi áron is. Úgy értem, hogy a mi kárunkra. Fogalmuk sincs az egészről, viszont most ágyaznak meg maguknak évekre. És ugye azt ilyenkor bizonyítani kell, hogy tettek valami fontosat, ráadásul az érdekképviseletek, a szakma egyetértésével. Aztán ha ez szar lesz, akkor majd meg fogják magyarázni, hogy ez az utasnak milyen jó. Hogy a ti – értsd az összes szakmai képviselő – miért vesztek részt ilyen formában és tartalommal ebben az egész szemétségben, igazából nem nagyon tudom megmagyarázni. Vannak elképzeléseim. Felszínen maradás, új karrierek kiépítése, esetleg valami tovább, feljebblépési szándék. Ebből viszont semmi jó sem fog kisülni. És a másik problémám az, hogy az eddigiekből számomra világossá vált, hogy egy csomó hozzá nem értő, és beszari ember alkotja ezt a bennünket képviselő társaságot. Amit a legjobban hiányolok, és már nem egy alkalommal elmondtam, az a koncepció. 1. Hol tartunk. 2. Hová akarunk eljutni. 3. A kettes pont megvalósulásának érdekében milyen konkrét intézkedéseket kell hozni. A bevezetés után pedig a működés folyamatos kontrollja, és szükség esetén a hibák kijavítása. Ha ez megvan, akkor világos, egyértelmű és célravezető szabályokat lehet alkotni. Amíg nincs meg, addig csak a sötétben tapogatóztok, és az egész szakma fogja a kárát látni. A tisztességesebb része minden bizonnyal. De hosszabb távon az utas, és az állam is.
zodiákus 2011.07.23. 08:43:09 / # 323064
avatar
nektek az se lenne jó!nektek semmi sem jó!
Vazul 2011.07.23. 00:30:12 / # 323063
avatar
Bár lehet, az okosok erre találták ki a főnél a "ketten tudnánk dolgozni!" felkiáltást, ugyanis, ha címre mész, de közben leintenek, és van más jelentkező a címre, akkor jó utat. Erre kedvencem az öreg Lakatos Józsi címbeolvasó, és az egyik kolléga párbeszéde februárban, hajnali 2 után: kolléga: -prütty Józsi: -Igeeen? kolléga: -ketten tudnánk dolgozni! Józsi: -Pillanat! ........Mondjad már meg szívem, mit vettél föl, mert nem találom! kolléga: -Én semmit, de ha mondanál végre két címet!!! :-))))
Vazul 2011.07.23. 00:19:54 / # 323062
avatar
Az sem utolsó kérdés, hogy miért világít egy címre menő taxi szabadjelzője, holott ő már foglalt! Van is a taxiórákon olyan gomb, amivel foglaltra lehet állítani, igaz így pénzbe kerül. Annak a pénzébe, aki megrendeli...
Vazul 2011.07.23. 00:14:31 / # 323061
avatar
Ez világos! Ha ez megvalósul, csak az SZTK- ra nyomunk, nem a Sajószentpéterire, mert az éri meg jobban!
Apuka 2011.07.22. 15:36:34 / # 323059
Tisztelt kollégák, Kedves Barátaim! Először is szeretnénk megköszönni azt a bizalmat, amit a szervezetünknek előlegeztetek meg! Számunkra, -és személyesen nekem is- nagyon fontos ez és értékeljük ezt a megelőlegezett bizalmat a részetekről. Egy új érdekvédelmi szervezetnek ma a taxisok világában roppant nehéz dolga van. Szembesülnünk kellett már az induláskor azzal az ellenérzéssel és szkeptikus hozzáállással a leendő tagok részéről (jogosan), mely az elmúlt időszak érdekvédelmi szervezeteinek munkásságát hozta fel negatív példaként! Tisztában vagyunk vele, hogy ennek mekkora jelentősége van a részetekről és mi továbbra is a legjobb tudásunk szerint igyekszünk megszolgálni ezt a bizalmat! A szakszervezetünk célja nem csak az érdekvédelem, hanem egy olyan közösségi vásárlói rendszer létrehozása, melyben a tagjaink a lehető legszélesebb körben juthatnak kedvezményhez! Ezekből az alábbiak valósultak meg: - UNIX alkatrész forgalmazónál 35% kedvezmény (országos) - Mr.Sale ruházati nagykereskedésnél 10% kedvezmény (Budapest, Weiner Leó u. 20) Folyamatban lévő tárgyalások: - telefonos flotta kedvezmény a tagok részére - üzemanyag forgalmazók (kedvezményes tankolási lehetőségek) (a legjobb ajánlatot adó vállalattal kötjük meg a szerződést) További tervek: Élelmiszer, ruházat forgalmazók (országos) Szervíz hálózat (országos) Abroncs forgalmazók (országos) Autó mosók (helyi) Karosszéria lakatos, fényező (helyi és országos) Az érvényben lévő kedvezmények igénybevételének a feltétele a mindenkor érvényes tagsági kártya felmutatása . Reméljük, hogy továbbra is számíthatunk a támogatásotokra! Baráti Üdvözlettel: Farkas Zsolt elnök

Dr. Justice 2011.07.22. 14:36:32 / # 323057
avatar
veletek az élen!! pfujj plusz!
666666 2011.07.22. 13:55:21 / # 323056
No ez az ami itt soha nem fog megvalósulni. Bírkákkal ez nem megy.A Főváros vezetésének meg kimondottan ellenséges ez a megoldás.Ugye így nem lenne kenőpénz a taxicégek vezetőitől,hogy mit ne szavazzanak meg.Ez nem európa kérem ez itt a balkán.
peti493 2011.07.22. 12:16:00 / # 323055
avatar
E kategória A kategória....homogén kategória.................-azaz H kategógia?! Az jó, van a családba egy 20 éves kadett, befogjuk azt, rally-ban is H, akkor itt is jó lesz!!!!!!!!!!!!!!!!!

málna 2011.07.21. 19:22:28 / # 323054
avatar
Homogénhomofób.:)
málna 2011.07.21. 19:21:41 / # 323053
avatar
Te csak ne ígyígyezzél jóó?:) Pontosan tudod, hogy most is hatósági ár van!:) Aztán...akinek nem tiszta a kép a németeknél őshonos sávos tarifa-technológia, annak most leírom.. Az alapdíj tartalmazza az első megtett két kilométer árát. 2 és 5 km között egy relatív magas km díj üzemel. 5 és 10 km között egy ennél kicsivel alacsonyabb tarifa kapcsolódik be. 10 km fölött pedig egy harmadik tarifa, amely nem lépheti át azt a fránya "gazdaságossági küszöböt". Ez ellenőrizhető, nem manipulálható, megbízható, hosszabb utakra inspirál és nem utolsó sorban európai megoldás lenne, úgy cirka húsz elvesztegetett év után.
málna 2011.07.21. 19:08:35 / # 323052
avatar
Stimm! De ha nem tesszük meg, akkor meg az a baj...
nazoli 2011.07.21. 18:41:16 / # 323051
avatar
Igazából ez ellen az egész ellen ordítva kellett volna tiltakozni az összes, taxisokat képviselő szervezetnek! Először is - a hazai körülmények szem előtt tartásával - egy alapelgodolást kellene felállítani. Aztán ahhoz kellene igazítani a konkrét intézkedéseket. A tarifát, a létszámot, a homogén autóparkot, meg minden egyéb követelményt. Amíg ez nincs meg, addig hiába csináltok akármit, jó dolog biztosan nem fog kisülni belőle. Most az történik, hogy részleteket fogtok kidolgozni anélkül, hogy ismernétek a célokat!
csogu 2011.07.21. 18:16:53 / # 323050
Így, így...
Oldalszám: 321