Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
hiénakutya | 2011.07.23. 14:01:16 / # 323071 |
A Nazoli tag.
Segíteni meg annak lehet, aki hagyja.
Előzmény: #323070 tele5ös 2011.07.23. 13:59:03 |
|
tele5ös | 2011.07.23. 13:59:03 / # 323070 |
Nazoli !
Nem akarsz belépni és segíteni a Málnáéknak ?
Előzmény: #323065 nazoli 2011.07.23. 11:33:11 |
|
hiénakutya | 2011.07.23. 13:56:34 / # 323069 |
Na, kérdésem a következő:
2010-es drosztmatricával be lehet-e állni egy taxiállomásra, ha és amennyiben a taxi-gépkocsi műszaki vizsgája érvényes, és a taxiengedélyben a Budapest területi kiterjesztés szerepel?
|
|
hiénakutya | 2011.07.23. 13:48:52 / # 323068 |
Sok Sajószentpéter van a főtakony 320-as vidéki tarifájára?
Sorban állnak a megrendelők, hogy 62500-ért elvigyétek őket?
Ki fizeti azt ki, hülyegyerek?
Öt évente, egy veréb, talán.
Előzmény: #323061 Vazul 2011.07.23. 00:14:31 |
|
hiénakutya | 2011.07.23. 13:42:33 / # 323067 |
Annál is inkább, hiszen a jelenleg hatályos, 59/1999. (XI. 18.) Főv. Kgy., Budapest főváros közterületein a taxiállomások létesítéséről, használatának és üzemeltetésének rendjéről szóló rendelet 12. paragrafusának 5. bekezdése szerint, idézem:
"Utasfelvételre való felkészülés érdekében, világító szabadjelzővel taxigépkocsi csak a
kijelölt taxiállomásokon várakozhat."
Előzmény: #323062 Vazul 2011.07.23. 00:19:54 |
|
málna | 2011.07.23. 12:55:08 / # 323066 |
|
Én már kétszer oda akartam csapni, így a beszari jelzőt nem venném magamra, ha nem gond.:)
A többihez nem szólnék hozzá.
Thx.
Előzmény: #323065 nazoli 2011.07.23. 11:33:11 |
nazoli | 2011.07.23. 11:33:11 / # 323065 |
|
Az a bajom, hogy ezzel a hozzáállással újabb húsz évre el lesz baszva az egész. Nem csak a te, vagy a TGFSZ hozzáállásáról beszélek, hanem az összes, ebben az egyeztetésben, vagy mi a bánatban résztvevő szereplőről.
A Fővárosi embereknek gyors és látványos eredmény kell, bármi áron is. Úgy értem, hogy a mi kárunkra. Fogalmuk sincs az egészről, viszont most ágyaznak meg maguknak évekre. És ugye azt ilyenkor bizonyítani kell, hogy tettek valami fontosat, ráadásul az érdekképviseletek, a szakma egyetértésével. Aztán ha ez szar lesz, akkor majd meg fogják magyarázni, hogy ez az utasnak milyen jó. Hogy a ti – értsd az összes szakmai képviselő – miért vesztek részt ilyen formában és tartalommal ebben az egész szemétségben, igazából nem nagyon tudom megmagyarázni. Vannak elképzeléseim. Felszínen maradás, új karrierek kiépítése, esetleg valami tovább, feljebblépési szándék. Ebből viszont semmi jó sem fog kisülni. És a másik problémám az, hogy az eddigiekből számomra világossá vált, hogy egy csomó hozzá nem értő, és beszari ember alkotja ezt a bennünket képviselő társaságot.
Amit a legjobban hiányolok, és már nem egy alkalommal elmondtam, az a koncepció.
1. Hol tartunk.
2. Hová akarunk eljutni.
3. A kettes pont megvalósulásának érdekében milyen konkrét intézkedéseket kell hozni.
A bevezetés után pedig a működés folyamatos kontrollja, és szükség esetén a hibák kijavítása.
Ha ez megvan, akkor világos, egyértelmű és célravezető szabályokat lehet alkotni.
Amíg nincs meg, addig csak a sötétben tapogatóztok, és az egész szakma fogja a kárát látni. A tisztességesebb része minden bizonnyal. De hosszabb távon az utas, és az állam is.
Előzmény: #323052 málna 2011.07.21. 19:08:35 |
zodiákus | 2011.07.23. 08:43:09 / # 323064 |
|
nektek az se lenne jó!nektek semmi sem jó!
Előzmény: #323061 Vazul 2011.07.23. 00:14:31 |
Vazul | 2011.07.23. 00:30:12 / # 323063 |
|
Bár lehet, az okosok erre találták ki a főnél a "ketten tudnánk dolgozni!" felkiáltást, ugyanis, ha címre mész, de közben leintenek, és van más jelentkező a címre, akkor jó utat.
Erre kedvencem az öreg Lakatos Józsi címbeolvasó, és az egyik kolléga párbeszéde februárban, hajnali 2 után:
kolléga: -prütty
Józsi: -Igeeen?
kolléga: -ketten tudnánk dolgozni!
Józsi: -Pillanat! ........Mondjad már meg szívem, mit vettél föl, mert nem találom!
kolléga: -Én semmit, de ha mondanál végre két címet!!! :-))))
Előzmény: #323062 Vazul 2011.07.23. 00:19:54 |
Vazul | 2011.07.23. 00:19:54 / # 323062 |
|
Az sem utolsó kérdés, hogy miért világít egy címre menő taxi szabadjelzője, holott ő már foglalt!
Van is a taxiórákon olyan gomb, amivel foglaltra lehet állítani, igaz így pénzbe kerül.
Annak a pénzébe, aki megrendeli...
Előzmény: #323061 Vazul 2011.07.23. 00:14:31 |
Vazul | 2011.07.23. 00:14:31 / # 323061 |
|
Ez világos!
Ha ez megvalósul, csak az SZTK- ra nyomunk, nem a Sajószentpéterire, mert az éri meg jobban!
Előzmény: #323053 málna 2011.07.21. 19:21:41 |
Apuka | 2011.07.22. 15:36:34 / # 323059 |
Tisztelt kollégák, Kedves Barátaim!
Először is szeretnénk megköszönni azt a bizalmat, amit a szervezetünknek előlegeztetek meg!
Számunkra, -és személyesen nekem is- nagyon fontos ez és értékeljük ezt a megelőlegezett bizalmat a részetekről.
Egy új érdekvédelmi szervezetnek ma a taxisok világában roppant nehéz dolga van. Szembesülnünk kellett már az induláskor azzal az ellenérzéssel és szkeptikus hozzáállással a leendő tagok részéről (jogosan), mely az elmúlt időszak érdekvédelmi szervezeteinek munkásságát hozta fel negatív példaként!
Tisztában vagyunk vele, hogy ennek mekkora jelentősége van a részetekről és mi továbbra is a legjobb tudásunk szerint igyekszünk megszolgálni ezt a bizalmat!
A szakszervezetünk célja nem csak az érdekvédelem, hanem egy olyan közösségi vásárlói rendszer létrehozása, melyben a tagjaink a lehető legszélesebb körben juthatnak kedvezményhez!
Ezekből az alábbiak valósultak meg:
- UNIX alkatrész forgalmazónál 35% kedvezmény (országos)
- Mr.Sale ruházati nagykereskedésnél 10% kedvezmény (Budapest, Weiner Leó u. 20)
Folyamatban lévő tárgyalások:
- telefonos flotta kedvezmény a tagok részére
- üzemanyag forgalmazók (kedvezményes tankolási lehetőségek)
(a legjobb ajánlatot adó vállalattal kötjük meg a szerződést)
További tervek:
Élelmiszer, ruházat forgalmazók (országos)
Szervíz hálózat (országos)
Abroncs forgalmazók (országos)
Autó mosók (helyi)
Karosszéria lakatos, fényező (helyi és országos)
Az érvényben lévő kedvezmények igénybevételének a feltétele a mindenkor érvényes tagsági kártya felmutatása .
Reméljük, hogy továbbra is számíthatunk a támogatásotokra!
Baráti Üdvözlettel:
Farkas Zsolt
elnök
|
|
Dr. Justice | 2011.07.22. 14:36:32 / # 323057 |
|
veletek az élen!!
pfujj plusz!
Előzmény: #323056 666666 2011.07.22. 13:55:21 |
666666 | 2011.07.22. 13:55:21 / # 323056 |
No ez az ami itt soha nem fog megvalósulni.
Bírkákkal ez nem megy.A Főváros vezetésének meg kimondottan ellenséges ez a megoldás.Ugye így nem lenne kenőpénz a taxicégek vezetőitől,hogy mit ne szavazzanak meg.Ez nem európa kérem ez itt a balkán.
Előzmény: #323053 málna 2011.07.21. 19:21:41 |
|
peti493 | 2011.07.22. 12:16:00 / # 323055 |
|
E kategória A kategória....homogén kategória.................-azaz H kategógia?!
Az jó, van a családba egy 20 éves kadett, befogjuk azt, rally-ban is H, akkor itt is jó lesz!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
málna | 2011.07.21. 19:22:28 / # 323054 |
|
Homogénhomofób.:)
Előzmény: #323049 csogu 2011.07.21. 18:12:15 |
málna | 2011.07.21. 19:21:41 / # 323053 |
|
Te csak ne ígyígyezzél jóó?:) Pontosan tudod, hogy most is hatósági ár van!:)
Aztán...akinek nem tiszta a kép a németeknél őshonos sávos tarifa-technológia, annak most leírom..
Az alapdíj tartalmazza az első megtett két kilométer árát. 2 és 5 km között egy relatív magas km díj üzemel. 5 és 10 km között egy ennél kicsivel alacsonyabb tarifa kapcsolódik be. 10 km fölött pedig egy harmadik tarifa, amely nem lépheti át azt a fránya "gazdaságossági küszöböt". Ez ellenőrizhető, nem manipulálható, megbízható, hosszabb utakra inspirál és nem utolsó sorban európai megoldás lenne, úgy cirka húsz elvesztegetett év után.
Előzmény: #323050 csogu 2011.07.21. 18:16:53 |
málna | 2011.07.21. 19:08:35 / # 323052 |
|
Stimm! De ha nem tesszük meg, akkor meg az a baj...
Előzmény: #323051 nazoli 2011.07.21. 18:41:16 |
nazoli | 2011.07.21. 18:41:16 / # 323051 |
|
Igazából ez ellen az egész ellen ordítva kellett volna tiltakozni az összes, taxisokat képviselő szervezetnek!
Először is - a hazai körülmények szem előtt tartásával - egy alapelgodolást kellene felállítani. Aztán ahhoz kellene igazítani a konkrét intézkedéseket. A tarifát, a létszámot, a homogén autóparkot, meg minden egyéb követelményt.
Amíg ez nincs meg, addig hiába csináltok akármit, jó dolog biztosan nem fog kisülni belőle.
Most az történik, hogy részleteket fogtok kidolgozni anélkül, hogy ismernétek a célokat!
Előzmény: #323042 málna 2011.07.21. 13:50:07 |
csogu | 2011.07.21. 18:16:53 / # 323050 |
Így, így...
Előzmény: #323047 kardhal 2011.07.21. 16:05:44 |