Hozzászólások száma: 1465
Oldalszám: 74
Témakörök > Droszt Híradó > A Barát-Taxi javaslata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
bendzsoo 2010.01.10. 05:50:55 / # 139631
avatar
Hát igen én emlékszem arra mikor Budás voltam akkor hát nem akarok hülyeséget írni.Olyan 4000-5000Ft volt a tagdíj.84-85körül lehetett.Mindegy az a lényeg,hogy aki a hátsó ablakba feltette azt hiszem,hogy az Intert kellet reklámozni.Az 500ft kedvezményt kapót a tagdíjból.Most viszont kötelezően kel hordani a reklámokat és aszt mondják,hogy azért ilyen olcsó a tagdíj.Kaució:Hát eszt forgatják vissza a cég tulajok és nem a saját pénzüket ugye már amelyik.Lajos ezen a tulajdon jogon lovagolsz szerintem nincs igazad benne.Mert ahány tulajdonos annyi vélemény .És ez meg nem jó.
bendzsoo 2010.01.10. 05:34:28 / # 139628
avatar
Na jó reggelt mindenkinek.Ép ez az,hogy tudja az utas az árakat.Rájött,hogy hiába reklámozza a T4meg a 2000000 az olcsóbb tarifát úgy sem mennek a Taxisok olcsóbban.Ugyan úgy a T4 mind a 2000000nál odateszik rá a 400-500ft ott fuvaronként.Aki gyakran utazik az már mind vissza ment a régi cégéhez.Hajnalban néztem a dobókockásokat ők sem álltak a tutikban hanem dolgoztak a maguk kis 220ft tukkal.Akkor miről is beszélünk.Figyeld meg nem kel hozzá 1év és minden vissza áll az eredeti állapotba.A Lajosnak mindig lesz valamennyi melója mert mert mindig lesznek rupotlan skót utasok.Aki viszont ad is magára az Mercedesszel vagy nagy autóval fog kimenni a reptérre.
nazoli 2010.01.10. 00:47:32 / # 139625
avatar
Basszus! Írtam egy csomót, és elszállt! Kezdhetem elölről! „Az első, hogy teret nyerjünk. Ehhez sajnos, a viszonylagos alacsony tarifák kellenek.” Ezzel nincs bajom. Ha egy cég be akar törni egy piacra, és megteheti, elsősorban a piacon az addig szokásosnál alacsonyabb árakkal próbálkozik. Itt csupán az árak mértéke lehet probléma. Egy alacsonyabb árral is lehet jó bevételt és jövedelmet realizálni, ha van munka, és jó a logisztika. A legfontosabb ebből a szempontból az fuvar/létszám arány. „A második, hogy a megrendelések teljesítése. Ehhez kell a Barát-Taxi. Sok taxisnak nem fog első hallásra tetszeni a dolog. Tudom.” Ez sem zavar, hiszen – ha jó értettem amiket eddig írtál – egész jó fuvar felvevő-, és kiadó rendszerrel rendelkeztek. Ha ez a rendszer technikailag jól működik, és tisztességes a címkiadás, nincs ezzel semmi gond. A kérdéseimre lényegében válaszoltál, kivéve a kilométer adatokra és a mennyiségre vonatkozókat, de ez érthetö is. De azért menjünk rajtuk végig. 1; A cégnek nem kell fizetni semmit. 2; A taxisok vállalkozókánt állhatnak valamilyen jogviszonyban a céggel, adott esetben tulajdonrészük is lehetne! Ha akarják. Az alapelképzelés nagyon szépnek, jónak, és gazdaságosnak tűnik, és jó, és tisztességes menedzseléssel még jól is működhet! Egy taxis-, és utasbarát céget létrehozni, amely ellene megy a taxitársaságok élet-halál uralmának, finoman szólva is tisztességtelen és erkölcstelen magatartásának, és lehúzós tagdíjainak! Az a helyzet, hogy ezeknek a céloknak az eléréséért még az ördöggel is cimborálnék! Jól értem, akkor ez a cég a 957-es hozzászólásban említett Discont-Taxi lenne? Csak honlap van, vagy már megvan a cég is? Van esetleg valami szerződés féle, amit közkinccsé tudnál tenni? Már amit a belépni szándékozó taxisokkal köt a cég! Ha ezeket az elképzeléseket a fentebb leírt cél elérése érdekében, amely cél egy TAXIS- ÉS UTASBARÁT CÉG LÉTREHOZÁSA, meg tudod valósítani, a TAXISOK szerintem Istenként fognak tisztelni!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 22:27:33 / # 139623
avatar
Az első, hogy teret nyerjünk. Ehhez sajnos, a viszonylagos alacsony tarifák kellenek. A második, hogy a megrendelések teljesítése. Ehhez kell a Barát-Taxi. Sok taxisnak nem fog első hallásra tetszeni a dolog. Tudom. A harmadik, hogy eltartsa magát. Ehhez lesznek reklám szerződések. Az autókon kell viselni a matricákat és nem lesz tagdíj. Azt gondolom, hogy ez az alap koncepció! Nincs kaució Nincs x összegért urh rádió Nincs tagdíj Nincs szín megkötés Az alap koncepció, hogy aki 1 évig itt dolgozik, tulajdonjogot vásárolhatna. De ne menjünk ennyire előre. Elkezdődött valami. És ez a lényeg! És még 1! Nem kell fizetni!!! Csak dolgozni!
nazoli 2010.01.09. 22:15:16 / # 139607
avatar
Butaságot mondasz! Talán nem minden utas tudja az árakat, de többen hívják hívják a 160-180 Ft os taxikat a drágábbak helyett. A T4-nek, a 2000000-nak is jócskán megnövekedett a fuvarszáma, mióta lementek az áraikkal! És nem új megrendelők születtek, hanem tőlünk vitték el őket! Én azon csodálkozom, hogy még ennyien maradtak nálunk! A nálunk alatt értsd City, T5, 6x6, Fötaxi meg nem is tudom még van-e más.
nazoli 2010.01.09. 22:08:17 / # 139604
avatar
Betűhiány. üre= üres
nazoli 2010.01.09. 22:06:54 / # 139603
avatar
Próbálom követni a dolog logikáját! Tegyük fel, hogy minden fuvar 2700 Ft. Hány ilyet tudna adni a cég egy embernek? Mennyi lenne az átlagosan, fuvaronként megtett kilométer? Mennyi lenne az üre kilométer? Mennyit kell fizetni a cégnek? Vállalkozóként, vagy alkalmazottként foglalkoztatod az embereket? Ha az utóbbi, mennyi fizetést adsz egy sofőrnek? Egyelőre ennyi.
sipi 2010.01.09. 22:05:19 / # 139602
avatar
mennem kell
sipi 2010.01.09. 22:04:38 / # 139601
avatar
Jön egy újabb, ha oda jutunk legfeljebb belépünk ha lehet! Nem mi döntjük el csak benne lehetünk a próbálkozásban! De úgy érzem Te nem akarod vagy érzed hogy nem fog menni!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 21:45:48 / # 139599
avatar
Na jó! Még szerencse, hogy ezt nem Te és nem is én fogjuk eldönteni. Van 1 elképzelés, ami vagy bejön, vagy alakul megint csak viszonylag kis létszámmal 1 új cég alacsonyabb tarifával. Más koncepcióban.
sipi 2010.01.09. 21:43:58 / # 139598
avatar
Egy év telt el a 184 óta még ez nem mély nyom az utasokban! Taxisokban már igen! Ha nincs eredmény jöhet az új kezdeményezés!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 21:38:58 / # 139597
avatar
Ugye, nem érted!? Bármit teszel abban az irányban, utas "megfogyatkozást" érsz el!
sipi 2010.01.09. 21:37:34 / # 139595
avatar
Igen tudom. A tarifák a hozzászóloknak írtam! A Te elképzelésed akkor erősödik meg ha Mi már nem jutunk dűlőre egymással,a vezetőinkkel,a hatóságokkal.
Bántelki Lajos 2010.01.09. 21:35:43 / # 139594
avatar
957
Bántelki Lajos 2010.01.09. 21:32:44 / # 139593
avatar
Lehet, Tomacseki kitörölte! A huncut!!!!
nazoli 2010.01.09. 21:29:43 / # 139592
avatar
Vissza mentem 10 pldalt, és nem találtam utalást erre. Ha kérhetlek, a hozzászólás sorszámát légyszives! Hétfőn megyek jelentkezni!
Bántelki Lajos 2010.01.09. 21:27:13 / # 139591
avatar
Nem! Ha taxizásról beszélünk, akkor nem!
baupexim1 2010.01.09. 21:26:20 / # 139590
avatar
nem lehet benne...
Bántelki Lajos 2010.01.09. 21:24:38 / # 139589
avatar
Nem nagyon van kedvem hülyéskedni. Inkább, olvass vissza néhány oldalt, ha gondolod...
nazoli 2010.01.09. 21:24:31 / # 139588
avatar
Taxióra nem lehet benne? Esetleg egy cég, mondjuk a 6X6 köthetne alvállalkozóit egy ilyen vállalkozóval?
Oldalszám: 74