Hozzászólások száma: 1465
Oldalszám: 74
Témakörök > Droszt Híradó > A Barát-Taxi javaslata! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
MCCCXCII 2010.01.10. 17:49:27 / # 139726
Már bocs hogy bele motyogok. Az itt felsoroltakból, talán lehetne olcsóbb a biztosítás, ha mindenki egy biztosító cégnél kötné meg a biztosítását, de mindenki másra esküszik. Az üzemanyag, az miért lenne olcsóbb. Volt amikor az egyik üzemanyag-forgalmazó céget kellett szállítanom olcsóbb szerződéses tarifával. De az eszébe se jutott a szerződéses ügyfélnek, hogy a hozzám hasonló matricás autókba akár csak 1%-al olcsóbban lehetett volna tankolni. Az alkatrészek olcsósága, megint csak akkor valósítható meg ha mindenki egy egyen típusú* autót használ taxizásra. Mert minden típushoz minden alkatrészt nem fognak olcsóbban adni a kereskedők neked csak azért mert taxis vagy. Igaz van aki kedvezményt ad neked, mint taxisnak. Persze a %-k mértéke függ a vásárlás összegétől. De nem akarlak kiábrándítani a rózsaszínű álmokból. Én már jártam úgy, hogy megvettem egy alkatrészt 25% kedvezménnyel, mert oly magas összeget ütött meg a végösszeg, hogy ennyi kedvezmény járt már nekem mint taxisnak. Boldogan vittem az alkatrészeket a szerelőhöz, azután ott derült ki, hogy minden kedvezmény nélkül jó pár ezer forinttal olcsóbban is megkaphattam volna ugyan azt az alkatrészt. Tudom ennek most egy két kereskedő nem fog örülni, ha olvassa, de mint mindenhol itt is körbe kell nézni a piacon. * Még az egyen típushoz visszatérve. Ha mindenki egyforma típust használ, akkor hogyan fogják besorolni „A”, „B”, „C”, vagy 1, 2, 3, kategóriába a kocsikat? Jó az évek is számítanak. De amikor olyat hallok egy cím feldobásánál, hogy: Nemdohányzó, „A” kategóriás egészséges kollégát kérnek egy címre, akkor mit lépsz? Lehet hogy én egészséges vagyok, bár agyilag nem lehetek rendben, mert a taxizásból próbálok megéldegélni. De erre a címre vajon te jelentkezel? Ha jelentkezel, akkor milyen alapon? Honnan tudod, hogy az előző utasod nem volt éppen fertőző stádiumban? Azután ha ez a kedves utas megbetegszik valamiben, és kitalálja, hogy a te kocsidban fertőződött meg, no akkor leszel igazán bajban. Bocsi, hogy így szétszóródtam, de korábban írtam, hogy agyilag nem vagyok teljesen rendben:-)))

Bántelki Lajos 2010.01.10. 15:36:50 / # 139935
avatar
Egyébként, ha 4500 taxis összeáll, akkor nem csak a tagdíj, de az üzemanyag, a köztelező biztosítás, az autók alkatrészei és még sorolhatnám, hogy mi minden lehet ( ne ) olcsóbb!
Bántelki Lajos 2010.01.10. 15:35:05 / # 139882
avatar
Matyi! Dehogy cáfolok! Mit cáfoljak?! Mindenki szíve joga, hogy úgy gondolja a megoldást, ahogy akarja. Csak tudja megvalósítani! De, tovább megyek! Akarja megvalósítani! Mert míg beszélünk róla addig elméletben minden működik!
törölt felh. 2010.01.10. 14:29:55 / # 139728
avatar
Gondolkodj!!!! CÁFOLJ!!!
Bántelki Lajos 2010.01.10. 14:27:08 / # 139724
avatar
Kedves Taxi Szekszárd! Köszönöm a megszólítást, de legközelebb elég a Lajos. Értem én, lehet szépeket írni! Gondolom, ha adtuk volna akkor a rendszerünket amikor felhívtál, most könnyebb lenne az életed! Szóval! Most hagyjuk a mi rendszerünket! Beszéljünk a tétről! Itt jelenleg az a tét, ( számomra ) - hogy ne legyen 100 taxitársaság! - 1, 2 ember ne élősködhessen a taxison tagdíj címszóval! - Ne a cégvezetők döntsék el, hogy mennyi legyen a tarifa! - Legyen a taxis ( munkája által ) érdekelve abban, hogy azt korrektül el is végezze - Az esetleges bünti pénzek ne a tulajok zsebébe vándoroljanak, hanem a tagságé legyen, vagy költsék reklámra És még sorolhatnám. Létszám.... Ne igyál a medve bőrére! Egyébként, többre tartom kollégáink kitartó és komoly helytállását, mint létszámát! Nem tudom, hogy szekszárdon hogyan van, de itt NAGYON ár érzékeny emberek élnek! Nem akarok tippeket adni, hogy mit és hogyan kellene csinálnotok azért, hogy az olcsóbb kollégák eltűnjenek. Ez, a Ti dolgotok! Köszönöm!
bendzsoo 2010.01.10. 14:01:56 / # 139622
avatar
Bocsi
Taxi Szekszárd 2010.01.10. 13:55:20 / # 139620
Mélyen Tisztelt Bántelki Lajos Úr! Előző hozzászólásaidban oly sokszor emlegetted, hogy milyen jó lenne, ha a taxisok lennének a cégük tulajdonosai, milyen alacsonyan lehetne tartani a tagdíjat, egyszerű, áttekinthető szavazással lehetne dönteni a komoly, meg a komolytalan dolgokról is, és saját magunk határozhatnánk meg magunknak a tarifát. Szépen hangzik! Én felvázolnék Neked, és persze okulásként másoknak is egy a Te elképzelésedhez nagyon hasonló elven "működő" példát. Előre bocsájtom, hogy természetesen tisztában vagyok azzal, hogy nem mindenben lehet egy kalap alá venni szépséges fővárosunkat, és az Én lakó, és tevékenységi helyül szolgáló vidéki kisvárosomat. Tehát: Mi nonprofit egyesületként működünk. Mindenki egyenlő arányban tulajdonosa a cégnek. Csökkentt munkaképességű embereket alkalmazunk diszpécserként, igaz Ők nem otthon dolgoznak, hanem kedvező feltételekkel bérlünk egy helyiséget. A többi szükséges kiadásunk mellett akkor sem lenne elérhető az Általad ígért, és általam elfogadhatónak vélt 10000.-Ft.-os tagdíj, ha város összes taxisa (kb.45 fő) ide fizetné a havi "sarcot". A tagdíjon felül van némi reklámbevételünk is. Szerinted az 5000 taxisból 4500-nak kellene melléd állnia, hogy jól működhessen a dolog. Nos itt a 45-ből 40-et nem lehetne az ügy mellé állítani. De lehet, hogy 30-at se. Egyszerűen mások az érdekek, no meg van egy-két olyan is aki nem alkalmas erre. Az azonos tulajdonosi viszonyok okán mindenkinek 1 szavazata van. Külömbség abban van, hogy milyen döntéshez milyen többség kell. Tiszta demokrácia! És mégis, sokszor ez a fene nagy demokrácia áll a haladás útjában! Félre ne érts, nem vágyom a diktatúrára, csak sajnos nem mindig előre haladunk. A tarifát mi magunk alakítjuk a fent már vázolt demokratikus szavazással, csak sajnos itt Szexárdon is vannak "olcsójánosok", és nekünk valamijen módon hozzájuk kell igazodnunk. De hát a probléma nálatok is az, hogy az "olcsójános" után kell menjen mindenki, ha akar abból a bizonyos tortából egy szeletkét látni a kistányérján. Ez van. Nem olyan nagy okosság ez, hidd el nekem. Bár nem tagadom, bizonyos elemeit jól felhasználva még akár jó is kisülhet belőle. Érdekes módon, ha nyílik egy új étterem a városban, az nem azzal akarja elcsalogatni a vendégeket a másik étteremtől, hogy olcsóbban adja a rántotthúst, hanem azzal, hogy finomabb rántotthúst süt, azt igényesen, gusztusosan tálalja, és szolgálja fel. És még egy dolog. Az utas szerintem valamilyen számomra megfejthetetlen kapcsolatban van ezekkel az "olcsójánosokkal". Én megértem, hogy nehéz időket élünk, de azt nem hiszem el, hogy mindegy az utasnak, hogy térdig ér a taxiban a dzsuva, vagy nem. Nem igaz, hogy 70.-Ft.-on múlik. Vagy pl. lejön Pestről egy újgazdag társaság hétvégére. Kifizet három éjszakára fejenként 60-80000.-Ft.-ot. Befizet a három napra 5 borkóstolóra 150000.-Ft.-ot. Esetleg kifizet bizonyos nőnemú egyedek által nyújtott szolgáltatásokra két este összesen 50-60000.-Ft.-ot, és ezek után a taxissal alkudozik, hogy engedjen a szállodának kiajánlott kedvezményes fuvardíjból. Sajnos van, akivel lehet is! Ezért tartunk itt! Köszönöm, hogy szántál időt véleményem elolvasására. Údv.: egy vidéki kolléga, aki szeretné tisztességesen eltartani a csládját.

törölt felh. 2010.01.10. 13:53:09 / # 139619
avatar
Nem irtam taxiról.Tudom mi a dörgés.
törölt felh. 2010.01.10. 13:50:58 / # 139617
avatar
Lajos a CARTEREZŐ senkiházi cégvezetőket utálom.
bendzsoo 2010.01.10. 13:49:36 / # 139616
avatar
Én nem foglalkozom a Budaörsi dologgal csak választ adtam a kollégának.
Bántelki Lajos 2010.01.10. 13:41:09 / # 139606
avatar
De, gyerekek! Most mondjátok már meg, hogy mi a f@sznak kell ezzel foglalkozni! Biztosan nem ma kezdte és 1 évvel ezelőtt is nyomta! Nem ettől van kevesebb megrendelés és nem jelentene még rövidtávon sem megoldást, ( hát még hosszútávon ) ha ezek megszünnének!
törölt felh. 2010.01.10. 13:39:37 / # 139605
avatar
Bocsika! Nem jól fogalmaztam.A tagdíjat szedő cég tulajokra gondoltam. Nem rátok.Én akkor is kezdelek csipázni.
bendzsoo 2010.01.10. 13:20:45 / # 139600
avatar
Aki a Budaörsi úton van az nem Taxis hanem turistákra,külföldiekre vár,hogy szállodát vagy ilyesmit ajánljon nekik.Velük hiába foglalkozol úgysem írja le asz eszmefuttatását. A T4 nél legalább befektetett egy kis lóvét ami busásan megtérült.(Pénzt csak pénzel lehet)keresni.

Bántelki Lajos 2010.01.10. 12:06:56 / # 139242
avatar
Te, Matyi! Megdöbbentesz! Ülök a gép előtt és nem térek magamhoz! Vagy, valaki ellopta a nick neved!? Nyugodj meg, mert ha továbbra is ilyen ideges leszel, gyűjtést kell rendeznünk neked is! Sajnálnám! Már kezdtelek csipázni!

törölt felh. 2010.01.10. 12:01:52 / # 139996
avatar
Menjetek ki Budaörsi út-ra.Néha láthatjátok a fehér rendszámos merzsót. Az nem a doktor úr autója. Gyanúsitani csak a birka taxisok nemes tulajdonsága.Ne a doki-val foglalkozzatok.Foglalkozzatok céges kizsákmányoló cég tulajokkal.Ugye fostos szarháziak öket békén hadjátok!Ök a feltételes munkaadóitok ? A nagy szart !! Rabszolgatartó minden cégvezetö.Birkák !! Ugye minden nap dolgoztok! Remélemm napi 20-órát.Ök a taxisok hiénái.(cégtulajok)
Bántelki Lajos 2010.01.10. 11:51:26 / # 139934
avatar
Szia, Matyi! Ne aggódj, jössz Te még a mi cégünkbe... Nekem elég lenne 3000 Fő is! Akkor már nem tudná a többi cég elvinni a fuvarokat. Ja! El tudod képzelni, hogy 3000 Taxi hogy belepné budapestet? Nincs összenyomás, nagy rádió, nagy pálya. Rendszerünk a távolság és az állóidő alapján küldené a taxist a címre. Amúgy, hogy vagy?! Remélem, jól megy nálatok is! Mostanában nem nagyon voltam, ( sok volt a meló ) de mikor benéztem, mindig kerestem az írásaid! Vigyázz, oda figyelek rád!
törölt felh. 2010.01.10. 11:32:36 / # 139852
avatar
Lala!Nagyon jó a mostani irásod. Egy kivetnivalóm van irásodba .5000taxist irtál.Ezzel nem értek egyet,5000birkáról kellett volna irni.Amit csinálsz az nekik válasz.
Bántelki Lajos 2010.01.10. 10:44:28 / # 139762
avatar
Bendzsii! Próbálj már 1 picit előbbre látni!! Nem vagy Te ilyen egyszerű! Na, azért!
nazoli 2010.01.10. 06:03:02 / # 139655
avatar
Én másképpen látom. Az összes drágább cég óriási fuvarszám, és létszámcsökkenést szenvedett el. A fuvar/létszám arány is romlott. A T4 meg a 2000000, legalábbis a tulajdonosok, röhögnaek a markukba. Hozzájuk ment az utas, és a taxis is. Az árdrágításról csak annyit, hogy rendszeresen utazom az egyik olcsó társasággal, és még soha nem toltak rám egy Ft-ot sem. És a színvonal sem rossz. Ezután kipróbálom a T4-et, és a 2000000-t is. Kíváncsi vagyok rájuk!
bendzsoo 2010.01.10. 05:59:51 / # 139650
avatar
Ez igen szépnek hangzik csak szerintem alkalmazotti rendszerben lehet végre hajtani ezeket a dolgokat.A Lajosé ugye most a kocsi park.Ha már több a tulaj akkor ugye más a felállás. Mint írta a Lajos,hogy neki elég kocsinként a napi 1-2 ezer ft haszon.Ugye akinek csak 2-3 autója van benne annak nem elég ez a nyereség és már fel is borult az egész.
Oldalszám: 74