Név jeges ember
Becenév iceman
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: S-TAXI...A SÁRGA

Hozzáadva: 2009.11.17 11:34

Lehet, hogy a taxinak annyiért kellene menni, mint a régi szépséges "szoci békeidőkben"? Pl. a4-4-1, az egy korrekt ár lenne - nem? Viszont akkor arra, feltétlen vigyázni kellene, nehogy valamelyik lúzer még ez alá is ígérgessen. :DDD A korrekt "időszerű" tarifákat érzékelni lehet a bírósági elővezetések mértékénél: ez 450 Ft/km, de legkevesebb 7000 Ft lehet Budapesten. Képzeld el a profikat: ők a Havannáról már beszállítanak akárkit 7 rugóért a kispesti Kossuth térre... Az összes olcsójános taxis maga alatt (is) vágja a gallyat, de annyi sütnivalója sincs, hogy ezt felfogja.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.08.26 09:26

[b]F. Dávidnak: A LEE-798-as rendszámú fehér Mercedes, nem taxi! Egy Kópé becenevű - valamikori droid Budataxis -, aki anno egy kis bérelt Suzukival rohangált, mint egy vadbarom, jár most büszkén azzal a CIVIL, FEHÉR RENDSZÁMÚ terepjáróval. Biztos éjszaka elengedi a befolyásos főnöke maszekolni egy kicsikét. Nem véletlenül engedhet meg magának ilyen gusztustalanságot a világváros szívében a kis gizda kontár. Érdekes az is, hogy az "etikás" urak, a fuvarszervező cégek erre a nyilvánvaló pimaszságra azóta sem gerjedtek, viszont saját kollégáikra több milliós büntetéseket szabtak ki. Hiába is írtunk itt már többször a kis Kópé taxisgyűlölet-keltő tevékenységéről... Ez jól mutatja, hogy hol tartunk, és milyen áldatlan, korrupt viszonyok között élünk. [/b]

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.08.26 08:24

Trükkös lopások gabonaszállításkor... Nem idézem végig, hogy milyen okosságok használatával próbálkoznak lopni a teherautó-sofőrök gabonaszállításkor (túl hosszúra nyúlna), de ez a végső konklúzió talán alkalmas a mi szakmánkra is - úgy összevetésképpen vagy akár párhuzamként. [b] "Ha a fuvardíj nagyon alacsony, és valamelyik fuvarozó az önköltségi ár alá kínál, akkor kezdjen el gyanakodni. Ennek nemcsak a nagy megrendeléshiány lehet az oka, hanem az a szándék, hogy úgyis kárpótolja majd magát az ellopott gabonával. A teherautó fenntartásának, a gépjárművezető bérének és adójának adott az összege, egy bizonyos szint alá nem lehet menni. Az ár további leszorításával már csak azok maradnak, akik lopni fognak." [/b] ...

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2009.07.25 23:50

A pénzbüntetések teljesen illegálisak. Bírósági eljárás kezdeményezése esetén szabadságvesztés kirovása várható a harácsolásban közreműködőknek. Büntetni csak a mindenkori hatóságok jogosultak, nem pedig egy szolgáltató a KFT. pénzvadász csicskásai.

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2009.07.23 09:52

Ja-ja, de pl. tavaly ősszel még szó se volt ezekről az okos fésülésekről a T4-nél. Néhány ember menekült a rádiócsere, és a kaució miatt hozzájuk. Aztán tessék: év végén emeltek tagdíjat, februárban csökkentettek taxitarifát, és azóta növekszik a balga birka létszám. A büntetések? Úgy hallom havi átlagban 20 rugó pluszban, és a sorpénz is egy jó tízes.

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.07.23 08:35

Írjuk az ívet, és döntsük a tőkét hűvös halomba! :)) Megmondta már JA. is: [b]- Ejh, döntsd a tőkét, ne siránkozz, ne szisszenj minden kis szilánkhoz! Ha odasujtsz körül a sorshoz, az úri pusztaság rikoltoz - a széles fejsze mosolyog.[/b]

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2009.07.23 08:27

Arra nem jöttek még rá a fuvarszervező urak, hogyha leamortizálják a taxist (lemészárolják az aranytojást tojó tyúkot), akkor előbb utóbb maguk is erre a sorsra jutnak. A taxisok már eléggé szakadtak, csak a hitelek tartják őket össze. A mostani rövidlátó, és egyoldalú üzletpolitikával előbb-utóbb utánuk rogynak a szolgáltatóik is.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.07.13 08:01

Meg lehetne azért csinálni ezt kulturáltan is. Leírtam hogyan, ugye japanese? Még egyszer: a lényeg, hogy mindenki (minden fővárosi engedélyes taxis), csak a kitáblázott taxiállomáson várakozhatna a éjjeli diszkók környékén, ahogy elő van írva a rendeletben. Tudomásom szerint a pepitára is érvényes a hatóság rendelkezése. A rendelt, és utassal érkező taxikat pedig engedni kell a bejárathoz állni. Törvénybe ütköző korlátozni a Hajógyári-szigeten is az "ipargyakorlást" más - becsületes - vállalkozók számára. Akiket írsz - kaszálósokat - , azok pedig ott sunnyognak köztetek szép óvatosan.
Össze kellene már írni a gondokat, felvetéseket, követeléseinket címszavakban egy erre szánt topicban (a nem odavalót kimoderálná a nagy szőrös admin), és akkor lehetne látni mit is akar a pesti taxis népség. Az ilyen olcsójánosokkal, aláígérgetős fuvarlopókkal, mint pl. a "batár taxi" nem kell foglalkozni. Ahogy Korda Gyuri mondta Majkára, amikor az ki akarta hívni pókercsatára: NEM MÉRVADÓ. Ezek csak ratyi, sumák alakok, elveszik a rendes iparos kenyerét. Mit csinálna ez a barátságos f@szkalap, ha más még olcsóbban menne a reptetőre? Felháborodna, hogy aláígértek? Az ilyen p.fejeket dömpingár miatt meg kellett volna már rég büntetnie a GVH-nak, ha nem a Pató Pálok földjén élnénk. Hasonlóképp a már 4 hónapja akciózó Pásztor bagázst is. Hogy lehet a 9 éve nem emelt maximált tarifából 25% kedvezményt adni? Hogy lehet gombokért vinni és rágurulni egy reptéri fuvarra? Hogy-hogy nem érdekel egy állami szervet sem a nyilvánvaló csalás, csalásra kényszerítés, széthajszoltatás és elszegényítés? Erről is beszéljünk... A kontárokat, külföldi rendszámmal fuvarozókat pedig szintén le kell itt írni, hátha végre felfigyel rá valamelyik illetékes, jól fizetett elvtárs.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.05.25 05:42

[b] Balkán fíling Dolgozgatna az ember – ha már éjszakás taxis – dolgozgatna… Ám európai körülmények között nem teheti ezt. A világváros, Budapest, azért még mindig a Balkán része. Delejesen vonzza „valamiért” a valamikori, ilyetén aposztrofált fíling. Nézzük meg csak a szórakozóhelyek (éjjeli dühöngők), kajáldák környékét, ahová gyakran rendelnek telefonon taxikat. Rendezetlenség, rendetlenség, fejetlenség. Össze-vissza parkolás mindenütt. Káosz és szemét, szemét hátán. Ezt látva/kihasználva az – érthetően – jócskán bekáfolt (egyébként polgári neveltetést kapott) gyalogosok is hasonló stílust vesznek fel: ott rókáznak, szemetelnek, brunzolnak, ahol épp sikerül. A rendelt taxik másodikként, harmadikként tudnak megállni az említett helyek környékén, ahová a káosztól megrészegült, preventív utasjelölt már jó előre megrendeli az állandóan akciós (veszteséggyanús), ingyen várakozó, tíz percig nem is reklamáló, közlekedési dugót képező, buta képpel álldogáló droidpótló fejű, céges taxist. Hol vannak éjszaka a rendfenntartók, és a közterület felügyelők? Szuszókálnak az adónkból? Kialusszák a földből a krumplit biztos nyugdíjas állásuk tudatában? Csak a nappali parkoló bizniszben van a komoly zsé? Éjszaka meg hadd dúljon a balkáni őrület? Egyik diszkó környékén sem lehet látni éjszakai posztos rendőrt, vagy takarító tigrismellényest, netán szemfüles közterület felügyelőt. Mindenki azt teszi/teheti, ami tetszik neki. Gyönyörű, turistacsalogató látvány pl. a Nagymező utca, a Zrínyi utca-Roosevelt tér, a Petőfi, Erzsébet híd alja/környéke, a Szeráj büfé sarka, Nyugati PU, a Mamut környéke, vagy esetleg - ha műxik - a Daróczi-Karolina „spinyő”. Az említett éjjeli szórakozóhelyek környékén a káosz néha elviselhetetlen, mindenhol állnak taxik, ahol csak bírnak. Lehet az villamossín, sarok, úttest közepe, járda, útpadka, troli, buszmegálló. Ezután, ha pl. „békávés” szemmel, vagy a sima közlekedő szemével vizsgáljuk, akkor rájövünk: milyen „barbár, balkáni állatoknak” tűnünk - magunk – taxisok is. Néhány – szinte a szabadosságtól megtébolyult – utasjelöltről nem is beszélve. Hihetetlen miket enged meg az ember magának, ha falkában van, és szünetel a kontroll… Lehetne mindez szervezett, fejlett EU-s formában is: Az említett szórakozóhelyek környékén csak a kijelölt állomásokon állhatnának rendezetten a taxik, és csak annyi, amennyi befér oda. Ám nem csak egy-egy csapat kocsijai, hanem akinek engedélye van a városban, szép sorban, és a fix éjszakai áron. A rendelt taxiknak külön droszt lenne, mint a reptéren. Persze tudom: ez ma, Budapesten csak utópia. A mi kis, mutyizós, feketézős, putris fővárosunkban – ahol a lózungok bár eléggé hangzatosak – bőven le vannak osztva lapok, és minden, mindenki, aki/ami csak megteheti, a visszájára fordul; a farok csóválja az ebet (többek közt): Most főleg (naná hogy) a Főtaxinál az adu, ő nyomja a kenőcsöt a diszkók milliárdos fordulaton pörgő kerékagyába. Kell még oda hordani – természetesen –, ahol egyébként is nyakig áll a zsé… Külön leadók fuvaronként (nem elég, hogy a „taxicég” lenyúl minden átlag kanyar után ~ 500 ftot?)… odaállás, a KRESZ-szabályok semmibevétele, nyúló sorok, éheskedés, próbálkozás, levevés, összebeszélés, pici hiénázás? A volt „utálatos” helyi hiénák is ott pöffeszkednek ezekben a sorokban, az odaállós kollégák közt – az tuti. A legnagyobb röhej, hogy még a Főtaxi „kommandósa” (kitűzővel, felirattal, mint hajdan) dirigálja a rendelésre érkezőket is. Magyarul: „húzz má’ innen arrébb wazze, nem látod, hogy itt szervezetten folyik az utcai lenyúlás? Várom, hogy a Mamut-köz hiénahősei mikor adják fel az „ellenforradalmi” harcot, és mázolnak át Főtaxis színekbe. Addig is a Hajógyári-szigeten – taxisként – még brunzolni sem állok meg, (ne adjisten) nehogy megsértsem a Főtaxi terrorisztikusan privilegizált helyi érdekeit. A kijelölt, mindentudó, zord, pragmatikus, szűkagyú, de kifejezetten lojális etikások pedig továbbra is (haláli vigyorral) hadd kaszáljanak, amikor egy-egy megromlott erkölcsű, megtévedt rendelt taxis megfordul a lekopott záróvonalon – a nagy felfordulásban –, vagy késik öt hosszú szekundumot. [/b]