Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.23 01:50

Hiénáknak köszönhetjük hogy itt tartunk?? Ez is egy butaság, de már maga a hiéna jelző is. Hiénáké a maradék, de mindegy, nem merülök el benne, csak arra kérlek ne másold be a hozzászólásodba a már nem aktuális listát mert a következő rossz helyröl folytatja. Aktualizálom^^

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.23 01:41

Bocsánat, csak zavart a 'jelentkezőlap' rendezetlensége. Nem mellesleg taxisfelvonulás kérése hogy legyen ez a szerveződés egy külön topicban.

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.23 01:37

Fő Szervező : LALI Eddigi belépők: 01. tomajer 02. taxisfelvonulás 03. hiénakutya 04. fradika 05. málna 06. kekec 07. Lili 08. cheater 09. Bántelki Lajos 10. ixattaxi 11. tom485 12. etele 13. ? Ha jelentkezni szeretnél, a Fő szervezőtől másold ki lefelé és a kérdőjel helyére írd be a nick neved! Köszönjük!

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.22 19:59

Fő Szervező : LALI Eddigi belépők: 1.tomajer 2.taxisfelvonulás 3.hiénakutya 4.fradika 5.málna 6.kekec 7.Lili 8.cheater

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.22 07:14

Most te bedobtál egy számot, mintha ez lenne a "fenyegető veszély Én? Hát a peticióban szerepel, kinn van a főoldalon. "2. Hatósági fix-, vagy minimumtarifa bevezetését! (BKV vonaljegy árával azonos fix kilométer-díjat!)" Nem tudom mit nézek be, vagy miért emlegetsz megint provokációt, legjobb tudomásom szerint a bkv vonaljegy ára jelenleg 320Ft.

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.21 21:07

Hát azért a 320Ft/km mint minimáltarifa nem gondolnám hogy az érdekeinket szolgálja, legalábbis jelenleg biztosan nem. De igazad van, befejeztem az offolást, szurkolok hogy legyen ennek az első lépcsőnek valami pozitív hatása és tiszteletem mindenkinek aki veszi a fáradságot és képviselteti magát.

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.21 20:14

Tisztességes provokatőr, legalább felkészült Nem világos miért sejtesz az írásom mögött provokációt, másra is gondolok mint itt páran ennyi a sztori, természetesen én is azt szeretném ha nem lenne igazam. Ráadásul még nagyobb mélységekbe nem is mertem belemenni, mikor azt állitjuk hogy taxis a taxisnak nem ellensége, egyáltalán nem biztos hogy egy vállalkozónak ugyanaz az érdeke mint egy droidnak vagy ugyanigy nem biztos hogy ugyanaz az érdeke egy 6nyelven beszélő fullextrás mercedesszel dolgozó soförnek mint egy félmilliós a vizsgán még épphogy átcsúszott autóra kényszerültnek. Ez utóbbi minden bizonnyal kiszorul a piacról. Helyes ez? Persze. De ha te is köztük vagy? Akkor már nem is biztos hogy helyesnek gondolod.

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.21 18:33

Az alkotmánybíróság anno nem azt mondta, hogy nem lehet a létszámot korlátozni, hanem azt, hogy nem úgy Tehát akkor mégiscsak feloldották a korlátot, ezzel lehetőséget adva új szereplők megjelenésének. Jó, drosztok száma alapján érvelünk a korlátozás mellett. Mennyi hely is van (most a hasamra ütök mert nem tudom, majd valaki mondja a pontos számot) 1200? Mennyi engedély (6000?) és ezeken mennyien is dolgoznak valójában? Az utolsóra a választ talán nem is tudjuk. Nem gondolom hogy 1200-ra vinnék le ezt a számot, mert akkor még innen is jópáran rosszul járnánk, akár épp te, akár én, bármelyikünk, de mondjuk vegyük az isp-s példát, eladnak 100 embernek 100 10megabites hozzáférést, miközben ekkora kapacitásuk megközelitőleg sincs. Viszont érvelhetnek azzal hogy olyan sosincs hogy mindenki egyszerre használj a teljes sávszélt. Valahogy igy lehet ez a drosztokkal is, sosincs olyan hogy mindenki egyszerre áll be, de ha már büntetnek azért ha nem a droszton tevékenykedsz, milyen számot kell mondania hogy a droszton megállni szándékozó taxis biztosan beférjen? 1200? 1200x2? 1200x3? Fix tarifa = ennyi lesz kiírva a tarifatáblán. Erről több oldalnyit vitáztam itt többetekkel, hihetetlen hogy ezt te sem látod át. Akció, kedvezmény, hétvégi, nappali, nőnapi, bármit ki lehet találni.

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.21 17:26

Azért rendel telefonról a droszt mellől, mert olcsóbb, mert biztonságosabb, mert csekkel fizethet..... és még ezer okból.... De ha tudod a választ miért kérdezed? Egy tény, régen ezt nem tehette meg, igy választási lehetősége sem volt, állt fél órát az üres droszton, az utcán, az esőben, gyermekkel a karján stb. Ma ilyen nincs és nem is lesz, ez is tény. Valahol itt keresni a megoldást felesleges. [i]Tisztességes tarifát akarunk. Amit ma csak és kizárólag rendeleti úton tudunk kikényszeríteni. Tisztességes létszámszabályozást akarunk[/i] Volt, korlátozva volt a taxiengedélyek száma. Ki támadta meg? Egy taxis. És kinek adtak igazat? A taxisnak. Én azt mondom sajnos, aki 5 éve taxizik annak azt kellene mondania hogy hál'istennek (persze nem mondja mert erröl mit sem tud, ma már ő is a korlátozást szeretné). Fogják központilag szabályozni a minimálárat? Miért tennék?

Téma: Taxisfelvonulás

Hozzáadva: 2010.02.21 16:59

És ez mért okozza azt, hogy a droszt mellől is telefonon rendelnek? Nagyon egyszerü a válasz, mert megteheti. Régen pedig ezt nem tehette meg, sőt sokan még vonalasról sem. Ez nekünk jó volt, igy természetes hogy ezt az időt visszasírjuk, de a mobiltelefont mint olyat már nem fogjuk kicsavarni az utasok kezéböl. Az hogy a céges tarifák szép lassan csökkentek az pedig a cégek közti piaci harc egyenes következménye és ehhez a mobiltelefon a legkomolyabb fegyverük. Ha drágább lenne az telefonos visszájára fordulna a dolog? Hát a válasz attól függ mennyivel lenne drágább. 10-20Ft/km? Mindenki továbbra is a biztos, visszaellenőrizhető és kényelmes telefonos rendelést válsztja majd. Illetve biztosan lesz egy réteg aki elkezd integetni, de kis taxismúltal a hátunk mögött tudhatjuk előre hogy erre a rétegre mi nem leszünk kiváncsiak. Esetleg dupla annyi a telefonos mint az utcai? Na ez már érdekesebb eset, igy már valóban mindenki integetne, de van erre reális sansz? A cégek hagynának elindulni egy ilyen folyamatot, részt vennének benne? Tudjuk hogy nem, de tételezzük fel hogy igen, akkor is jelentkezni fog egy új cég (egy? inkább harminc) aki az áraival robbant majd a piacon és taxis is lesz aki megy hozzájuk a biztos munka és megélhetés reményében. Ezek tények, mi itt 10-20-50-en hiába kötünk vérszerződést, a taxistársadalom nem csak belölünk, itt fórumozókból áll, van még 5000 másik aki ide fel sem néz. Mi itt hiába egyezzünk meg (és tartjuk magunkat is hozzá) hogy nem megyünk olyan céghez amelyik X összeg alatt jár, menjenek csak tönkre. Az elképzelés szép, csak sajnos helytelen. Ugyanis nem gondolunk a többi 5000 sofőre, továbbmegyek azokra sem akiknek jelenleg semmi közük a taxizáshoz, de valahol vidéken épp a megélhetésen törik a fejüket, ugyanis nincs munkájuk. Ők pedig még jóval többen vannak mint az az 5000 aki nem nyilatkozott mit is szeretne.