Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 11:14

Hú, bakker!:-DDD Nem ezt akartam! Ezt akartam. Basszus! Elveszett. Pár évvel ezelőtt megtalálta a Szabó Gyuri 6x6-os etikást teljesen indokolatlanul. Valami förtelmes módon nekiment. De hát akkor még olyan szelek fújtak. Amikor föl lett világosítva, hogy nincs igaza (még a "védelmébe vett" kolléga is elismerte a sarát), akkor sem volt hajlandó csak egy halk elnézést kérni. Engem kezdett el fikázni a kórussal egyetemben. Ennyit a gerincéről.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 11:07

Ricsi! Még egyszer megpróbálom. Ha nem sikerül, akkor többet neked biztosan nem válaszolok semmire. Először is idejössz valami homályos dumával a Szunomárnak, meg nekem. Azt mondod, hogy kérdéseket tettél föl, közben egy csomó baromságot hordtál össze. Csak mutatóban néhányat. "Azt gondolja, hogy ez érdeke az utasnak? Jó a taxisnak? Jaaaa és az egyik főindok, hogy még a környezetvédelem szempontjából is megoldást jelent a globális felmelegedés ellen? Tudja maga mi az a logisztika? Tudja mit él át az a taxis majd, akit a „jobb pozíciója miatt” 20-30 perccel az előrendelés időpontja előtt címre küldenek? Tudja mennyit fog ott bóklászni és ezzel a levegőt szennyezni? Érti tisztelt Szunomár úr?????????????????????????????????????????? Mennyi rendelést vett fel eddig Szunomár úr? Tudom, emléktáblát már avatott fel, de vett fel telefonos megrendelést, ahol az utas azt sem tudja, hogy hol van és nem azért mert ittas, nem azért mert anyagozott, hanem azért mert nincs helyismerete. Ezt hogy vigye be a gépbe úgy a telefonos, hogy utána a gép, minden emberi beavatkozás nélkül ki is tudja adni a taxisnak? Tudja maga mi az a logisztika? Tudja mit él át az a taxis majd, akit a „jobb pozíciója miatt” 20-30 Vagy majd nem csak Mi megyünk iskolába, hanem az utas is? perccel az előrendelés időpontja előtt címre küldenek? Tudja mennyit fog ott bóklászni és ezzel a levegőt szennyezni? Rossz, rossz, rossz! Hülyeség, a gyakorlatban nem tud működni a jelenlegi formájában. Az utasnak sem jó. Metál Zoli (akit nagyon tisztelek és szeretek és Én magam is minden imámban kérem az urat, hogy segítse munkáját…majd amikor a politika rögös útjára lép), nem fog nekimenni azoknak, akikkel annyira összehaverkodott. Mit lehet tudni, hogy mit hoz a jövő…választási éve. Mióta Málna kiszállt, nincs ott egy tökös ember sem, főleg, aki a SZAKMA érdekeit előbbre tudná vinni. Ott vannak, elférnek, azt annyi." Szerinted van normális ember, aki ezekre válaszol? Nincs. A Szunomárnak írt részben föltettél a címzettnek föltettél egy sereg kérdést, de nem csodálkoznék azon, ha nem válaszolna egyikre sem. De szerintem te sem vársz rájuk választ. Biztos költőinek szántad. Illetve szimplán egyszerűen fikáztad valamilyen magas erkölcsi lóról. Mert ugye azt tudjuk, hogy a pásztorod a Szunomárt sem vajazza. A nekem, vagy a TGFSZ-nek írt részben, ha jól olvasom, nem kérdeztél semmit. Legalábbis tőlünk, tőlem nem. Ilyen költőieket tettél föl. Viszont kinyaltad a Metál seggét, a Málna seggét, no meg a Pásztorét. Nem tudom, mit akarsz tőlük, de valamit biztosan, mert érdek nélkül nem csinálsz semmit. Csak tippelni tudok. A 6x6-nál akarsz főetikás lenni, a Pásztorhoz akarsz menni főetikásnak, vagy a Metál Zoli főtanácsadója szeretnél lenni, ha politikusi pályára lép. A Szunomártól biztosan nem akarsz állást, mert őt fikáztad. Tőlünk sem, mert bennünket is fikáztál. De legalább valami színvonalas fikázás lett volna. Olyan, amilyet igazából tudsz. Bár lehet, hogy a megbízód nem volt elég gavallér, és a juttatásért csak ennyi, és ilyen szintű fikázás jár. Szánalmas bértollnok vagy. De, mondom, mindegy, még most az egyszer megpróbálom. Bár ha olvasnál is, nem csak írnál, akkor rájönnél, hogy megkaptad a választ. Figyelj. Mint már leírtam, és a Komáromi Endrének eljuttatott levelemben benne áll (egy titkárnő is tud ilyet), de még egyszer bemásolom ide az utolsó mondatait. "Szerintem megérne a dolog egy részletes kibeszélést. Hátha tudnánk segíteni egymásnak. Üdv:Telegdy Gábor" És megmondom őszintén, annak is örülnék, ha a TŐKÉS cégtulajdonosok által "kifejlesztett rendszer" bevezetését egy kicsit el tudnánk tolni, mert amit kifejlesztettek, azzal biztos, hogy meg fogunk őrülni. Remélem lesz annyi belátás a jogalkotóban, hogy a fuvarközvetítők szakmai felkészületlensége, és felelőtlensége miatt nem fognak több ezer taxist megszivatni. Még egyszer mondom. Nem a rendeletnek ezzel a pontjával van bajom. Hanem azzal, hogy még mindig nem tudom, tudjuk, hogy mit is akarnak majd ránklőcsölni százezrekért a fuvarközvetítők. Ebben csak ennyit tettünk. De hát biztos van olyan közöttünk, aki ennél sokkal többet tud. Várom a jelentkezőket." Ez egy pár nappal ezelőtt elküldött levél, amelyet ha értelmezel, akkor rájöhetsz, hogy mit is akarunk voltaképp. Most nem fejtem ki bővebben, rád bízom, hogy mit veszel ki belőle. E pillanatban többet nem mondhatok. Egy biztos: van eredménye. Aztán csapongsz itt a GPS, meg a reptér között. Remélem, a GPS-re megkaptad a választ. De azért leírom egyszerűen fogalmazva. Folyamatos levelezésbe, és tárgyalásban vagyunk a Komáromi Endrével, és próbáljuk menteni, ami menthető. Még akkor is így van, ha ezt egy szerényebb képességű titkárnő is meg tudná tenni. Reptéri 500 forintok. Azért tettem be Zsolti jegyzetét, hogy lássátok/lásd a pásztorod álságos magatartását. Két évvel ezelőtt azt mondta, hogy fizessen a retek taxis, meg emelje már ki a szaros seggét az autójából. Most meg a TGFSZ-t próbálja maga előtt tolni a saját bajkeverő szádnékával. (Mint tette ezt Dióslakival egyetemben, mikor ezt a szerencsétlen HCS-t küldték mindenhova nyilatkozni. Csak mondjuk az volt elég hülye, és ment.) Jobb helyeken ezért simán pofánverik. Én még úriember voltam, hogy csak leköcsögöztem. Ricsi! Nem vagy te annyra hülye, hogy ezeket ne tudnád. Csak az a bajom, hogy engem, minket nézel ennyire hülyének, hogy mi ezt nem vesszük észre. Olvashattad Komáromi Endre levelében, hogy azért vezetik be ezt a GPS-t, mert a fuvarközvetítők állítása szerint mindegyiküknek készen van a rendszerük. Olvashattad, hogy jó pásztorod milyen módon tárgyalt két évvel ezelőtt a Kamarában a reptér ügyében. És most velünk akarod eltakaríttatni a fuvarközvetítők szarát mind a két témában? Meg kell, hogy tegyük, mert ugye bennünk van kötelességtudat. Főképpen te ébresztettél rá erre, hogy kell legyen. Nélküled csak tengünk-lengünk. De azért na akard már ránklőcsölni a probléma keletkezését! Arról nem is beszélve, hogy a GPS-ben te is benne vagy nyakig, mint maxtaxi főetikás. Mi a bánatos faszért nem mondtad a gazdáidnak, hogy ez így nem lesz jó? Hiszen azzal büszkélkednek, büszkélkedtek, hogy ez a maxnál már be van vezetve, és milyen kurva jól működik! Most rajtam kérsz számon olyasmit, amit te basztál el? Ezért mennyit fizettek neked? Szóval csapataink harcban állnak. De bocsánat, mennem kell, mert más egyéb teendőim is vannak, mint, hogy a megnyilvánulásaidra reagáljak. Ha esetleg valami normális, és normális emberi módon feltett kérdéseid vannak, azokra szívesen válaszolok.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 10:55

Ricsi! Még egyszer megpróbálom. Ha nem sikerül, akkor többet neked biztosan nem válaszolok semmire. Először is idejössz valami homályos dumával a Szunomárnak, meg nekem. Azt mondod, hogy kérdéseket tettél föl, közben egy csomó baromságot hordtál össze. Csak mutatóban néhányat. "Azt gondolja, hogy ez érdeke az utasnak? Jó a taxisnak? Jaaaa és az egyik főindok, hogy még a környezetvédelem szempontjából is megoldást jelent a globális felmelegedés ellen? Tudja maga mi az a logisztika? Tudja mit él át az a taxis majd, akit a „jobb pozíciója miatt” 20-30 perccel az előrendelés időpontja előtt címre küldenek? Tudja mennyit fog ott bóklászni és ezzel a levegőt szennyezni? Érti tisztelt Szunomár úr?????????????????????????????????????????? Mennyi rendelést vett fel eddig Szunomár úr? Tudom, emléktáblát már avatott fel, de vett fel telefonos megrendelést, ahol az utas azt sem tudja, hogy hol van és nem azért mert ittas, nem azért mert anyagozott, hanem azért mert nincs helyismerete. Ezt hogy vigye be a gépbe úgy a telefonos, hogy utána a gép, minden emberi beavatkozás nélkül ki is tudja adni a taxisnak? Tudja maga mi az a logisztika? Tudja mit él át az a taxis majd, akit a „jobb pozíciója miatt” 20-30 Vagy majd nem csak Mi megyünk iskolába, hanem az utas is? perccel az előrendelés időpontja előtt címre küldenek? Tudja mennyit fog ott bóklászni és ezzel a levegőt szennyezni? Rossz, rossz, rossz! Hülyeség, a gyakorlatban nem tud működni a jelenlegi formájában. Az utasnak sem jó. Metál Zoli (akit nagyon tisztelek és szeretek és Én magam is minden imámban kérem az urat, hogy segítse munkáját…majd amikor a politika rögös útjára lép), nem fog nekimenni azoknak, akikkel annyira összehaverkodott. Mit lehet tudni, hogy mit hoz a jövő…választási éve. Mióta Málna kiszállt, nincs ott egy tökös ember sem, főleg, aki a SZAKMA érdekeit előbbre tudná vinni. Ott vannak, elférnek, azt annyi." Szerinted van normális ember, aki ezekre válaszol? Nincs. A Szunomárnak írt részben föltettél a címzettnek föltettél egy sereg kérdést, de nem csodálkoznék azon, ha nem válaszolna egyikre sem. De szerintem te sem vársz rájuk választ. Biztos költőinek szántad. Illetve szimplán egyszerűen fikáztad valamilyen magas erkölcsi lóról. Mert ugye azt tudjuk, hogy a pásztorod a Szunomárt sem vajazza. A nekem, vagy a TGFSZ-nek írt részben, ha jól olvasom, nem kérdeztél semmit. Legalábbis tőlünk, tőlem nem. Ilyen költőieket tettél föl. Viszont kinyaltad a Metál seggét, a Málna seggét, no meg a Pásztorét. Nem tudom, mit akarsz tőlük, de valamit biztosan, mert érdek nélkül nem csinálsz semmit. Csak tippelni tudok. A 6x6-nál akarsz főetikás lenni, a Pásztorhoz akarsz menni főetikásnak, vagy a Metál Zoli főtanácsadója szeretnél lenni, ha politikusi pályára lép. A Szunomártól biztosan nem akarsz állást, mert őt fikáztad. Tőlünk sem, mert bennünket is fikáztál. De legalább valami színvonalas fikázás lett volna. Olyan, amilyet igazából tudsz. Bár lehet, hogy a megbízód nem volt elég gavallér, és a juttatásért csak ennyi, és ilyen szintű fikázás jár. Szánalmas bértollnok vagy. De, mondom, mindegy, még most az egyszer megpróbálom. Bár ha olvasnál is, nem csak írnál, akkor rájönnél, hogy megkaptad a választ. Figyelj. Mint már leírtam, és a Komáromi Endrének eljuttatott levelemben benne áll (egy titkárnő is tud ilyet), de még egyszer bemásolom ide az utolsó mondatait. "Szerintem megérne a dolog egy részletes kibeszélést. Hátha tudnánk segíteni egymásnak. Üdv:Telegdy Gábor" És megmondom őszintén, annak is örülnék, ha a TŐKÉS cégtulajdonosok által "kifejlesztett rendszer" bevezetését egy kicsit el tudnánk tolni, mert amit kifejlesztettek, azzal biztos, hogy meg fogunk őrülni. Remélem lesz annyi belátás a jogalkotóban, hogy a fuvarközvetítők szakmai felkészületlensége, és felelőtlensége miatt nem fognak több ezer taxist megszivatni. Még egyszer mondom. Nem a rendeletnek ezzel a pontjával van bajom. Hanem azzal, hogy még mindig nem tudom, tudjuk, hogy mit is akarnak majd ránklőcsölni százezrekért a fuvarközvetítők. Ebben csak ennyit tettünk. De hát biztos van olyan közöttünk, aki ennél sokkal többet tud. Várom a jelentkezőket." Ez egy pár nappal ezelőtt elküldött levél, amelyet ha értelmezel, akkor rájöhetsz, hogy mit is akarunk voltaképp. Most nem fejtem ki bővebben, rád bízom, hogy mit veszel ki belőle. E pillanatban többet nem mondhatok. Egy biztos: van eredménye. Aztán csapongsz itt a GPS, meg a reptér között. Remélem, a GPS-re megkaptad a választ. De azért leírom egyszerűen fogalmazva. Folyamatos levelezésbe, és tárgyalásban vagyunk a Komáromi Endrével, és próbáljuk menteni, ami menthető. Még akkor is így van, ha ezt egy szerényebb képességű titkárnő is meg tudná tenni. Reptéri 500 forintok. Azért tettem be Zsolti jegyzetét, hogy lássátok/lásd a pásztorod álságos magatartását. Két évvel ezelőtt azt mondta, hogy fizessen a retek taxis, meg emelje már ki a szaros seggét az autójából. Most meg a TGFSZ-t próbálja maga előtt tolni a saját bajkeverő szádnékával. (Mint tette ezt Dióslakival egyetemben, mikor ezt a szerencsétlen HCS-t küldték mindenhova nyilatkozni. Csak mondjuk az volt elég hülye, és ment.) Jobb helyeken ezért simán pofánverik. Én még úriember voltam, hogy csak leköcsögöztem. Ricsi! Nem vagy te annyra hülye, hogy ezeket ne tudnád. Csak az a bajom, hogy engem, minket nézel ennyire hülyének, hogy mi ezt nem vesszük észre. Olvashattad Komáromi Endre levelében, hogy azért vezetik be ezt a GPS-t, mert a fuvarközvetítők állítása szerint mindegyiküknek készen van a rendszerük. Olvashattad, hogy jó pásztorod milyen módon tárgyalt két évvel ezelőtt a Kamarában a reptér ügyében. És most velünk akarod eltakaríttatni a fuvarközvetítők szarát mind a két témában? Meg kell, hogy tegyük, mert ugye bennünk van kötelességtudat. Főképpen te ébresztettél rá erre, hogy kell legyen. Nélküled csak tengünk-lengünk. De azért na akard már ránklőcsölni a probléma keletkezését! Arról nem is beszélve, hogy a GPS-ben te is benne vagy nyakig, mint maxtaxi főetikás. Mi a bánatos faszért nem mondtad a gazdáidnak, hogy ez így nem lesz jó? Hiszen azzal büszkélkednek, büszkélkedtek, hogy ez a maxnál már be van vezetve, és milyen kurva jól működik! Most rajtam kérsz számon olyasmit, amit te basztál el? Ezért mennyit fizettek neked? Szóval csapataink harcban állnak. De bocsánat, mennem kell, mert más egyéb teendőim is vannak, mint, hogy a megnyilvánulásaidra reagáljak. Ha esetleg valami normális, és normális emberi módon feltett kérdéseid vannak, azokra szívesen válaszolok. Ha valamit kihagytam volna, az csupán a figyelmetlenség miatt történt. Semmilyen kényes kérdés elől nem akarok elbújni.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 10:05

Szerintem tudod, hogy kinek szántam, annak ellenére, hogy neked írtam.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.12 15:16

A vége az érdekes, onnan, hogy "mivel Antal Attila kijelentette..." :-DDD

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.12 15:14

Bocs, ezt nem bírom ki, hogy föl ne tegyem.:-DDD A Zsolti készítette az emlékeztetőt a TGFSZ részére. 2011. folyt. Kivonatok a reptérrel kapcsolatos tárgyalásokról a TGFSZ jegyzetei alapján 2011.07.12, 11.00 óra BKIK székház, Budapest Tárgy: Reptéri helyzet elemzése, tárgyalása Dióslaki Gábor Beszámol arról, hogy a GVH vizsgálatot indított a reptér ellen, erőfölénnyel való visszaélés miatt Főváros, … Gyula: (komáromi munkatársa, nem tudom a vezetéknevét) - a reptéren olyan informatikai rendszer kiépítése, mely adatbázisában szerepel az összes olyan taxigépkocsivállalkozás mely regisztrált és matricát kapott a reptértől - a rendelt taxi táblánál az oda érkező taxi rendszáma digitálisan jelenik meg, - ZÖLD színnel 5 percig- eddig szabályos az utasrea való várakozás- - 5 perc után PIROSra vált, ekkor már szabálytalan a várakozás – büntethető- el kell hagyni a taxiállomást Farkas Zsolt Az elmondottak szerint a regisztráltak is csak akkor mehetnek fel a reptérre illetve állhatnak be a taxiállomásra, ha előzetesen az adott fuvar-rendelés rögzítésre került az informatikai adatbázisban Legyen az céges, mezítlábas vagy akár vidéki is, egy webes felületen fel kell vinni a saját rendelését. A cégeknél ez simán megoldható, de mi a helyzet azokkal a mezítlábasokkal akik saját megrendelőkkel (állandósokkal) rendelkeznek, hiszen nekik nincs informatikai eszköz – laptop, mobilnet- a kocsijukban Egy ilyen rendszer úgy kell kiépüljön, hogy abból ne legyen kizárva egyetlen taxis sem!! 2011,07,20 10,00 óra BKIK székház Tárgy: BA zrt-ről való normakontról kérése a GVH-tól - beszámoló az előző napi egyeztető tárgyalásról Dr. Komáromi Endre Elmondja, hogy azért nem sikerült ennyi idő alatt a reptéri dolgot helyre tenni, mert a TFTSZ, az OTSZ, és a TGFSZ sorra lesöpörte az asztalról a főváros javaslatait Antal Attila: A reptérre az informatikai rendszert illetve ennek költségeinek egy részét a kamara megelőlegezi, de mindenki legyen tisztába vele, hogy ezt annak kell megfinanszírozni és fenntartani, aki használni fogja Dr. Komáromi Endre: A kormányhivatal jóváhagyta, hogy a reptéri magánút a földhivatalnál bejegyzésre kerüljön mint a közforgalom részére megnyitott út Behajtani tilos tábla kihelyezése – kivéve engedéllyel, a tábla utáni útszakaszra pedig várakozni tilos tábla Megj. A fentiek előzménye, hogy tavasszal a reptér lezárta a nem szerződött partnerek előtt az érkező oldalt. Különböző javaslatok születtek, hogyan lehetne megoldani, hogy az utaslopkodó hiénák eltünjenek a váróból, illetve a drosztról. Az egyik ilyen javaslat szerint minden cég részére kiépítésre kerülne egy információs pult ahol az adott cég megbízottja (alkalmazottja) fogadja az utast, felveszi a rendelését, majd a puffer parkolóból felrendeli az első taxit. Mivel Antal attila kiemelte, hogy ez pénzbe kerül és ezt annak kell állnia akié a pult, ezért pl Pásztor Gábor azt javasolta, hogy a lenti parkolóba kerüljön kijelölésre a rendelt taxi állomás, a taxis emelje fel a seggét és szálljon ki a kocsijából és menjen az utasa után. Nehogy már azt higgye, hogy neki a kocsiban kell ülnie és nem kell dolgoznia. Különben is, nyugodtan fizesse ki azt a díjat, melyet a használatért kell fizetni Főleg Pásztor G. javasolt olyan elemeket amik szerint a taxis kell fizessen a reptéri droszt használatért, de ez a cégeknek ne kerüljön egyetlen fillérjébe sem.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.12 15:04

Semmi gond. Nem kifogást keresek, de az időnk a legkevesebb, és azt nem tagadom, tagadjuk, hogy a kommunikációnk nem 1a legmegfelelőbb.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.12 12:07

De azért még mindig azt mondod, hogy igaza van.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.12 09:54

Marci! Közzéteszem, mert végső soron hivatalos. Szerintem Komáromi Endre sem fog megharagudni érte. Egy már előzményekkel bíró levelezés, innen kezdve. Én írtam Komáromi Endrének. "Szervusz Endre! Mentél valamire a válaszainkkal? Komolyan kérdeztem, mi volt az indítéka annak, hogy ez a csendes címkiadó rendszer ilyen meghatározó helyet kapott a rendeletben. Ráadásul ilyen rövid határidős bevezetéssel. Nem kötözködés, de tényleg nem tudok rájönni. Üdv:Telegdy Gábor" Ugye egyértelmű a dolog. Ha esetleg nem, akkor a gyengébbek (akik azt kérdezgetik, hogy mit csinál a TGFSZ pl. a csendes címkiadás ügyében)kicsit bővebben kifejtem. Ki is tette föl a kérdést? Hát nem a pásztorunk, és nem a TŐKÉS cégtulajdonosok. Én legalábbis nem tudok ilyenről. Pedig hát elvileg az ő zsebüket terheli. Az igaz, hogy rólunk húzzák majd le a lóvét, de az érdektelenségüket azért ezzel nem igazán lehet magyarázni. Ha valaki, aki egy kicsit is ért ehhez a szakmához, vagy minek nevezzem, azért valamennyire képben kell hogy legyen ennek a fajta címkiadásnak a lényegével. Tehát a kérdésem álnaív volt, de kíváncsi voltam, hogy milyen választ kapok, mert igazából az eltelt két év alatt ezt senki sem indokolta meg összefüggően. Ha én lennék a döntéshozó helyében, mivel indokolnám a rendszer bevezetését? Na itt a válasz. "Kedves Gábor ! 2012 áprilisában a városházán történt egyeztetésen már szerepelt a fuvarszervezőkre vonatkozó szabályozás . Ez azóta nem változott, igaz nem volt fuvarszervező aki ezzel az előírással foglalkozott volna, mert el voltak foglalva azzal , hogy a Taxisokat nekik kell megvédeni a szabályalkotóktól. Ennek az előzménye az, hogy a fuvarszervezők már korábban kifejlesztették a néma címkiadó rendszert, de mivel a taxisok ellenezték és elmentek volna a konkurenciához nem kapcsolták élesre a rendszerüket. / legalább is ezt válaszolták / . Az nem tartható, hogy a taxisvállakozás 20 %-os kihasználtsággal üzemeltesse a munkaeszközét. Nem megoldás, hogy kályháznak mert az csak viszi a pénzt. Nem elfogadható, hogy a batyus taxis a többiek kárára dolgozik a piacon . Tűrhetetlen, hogy a Kerületek megszüntetnek forgalmas helyen levő taxiállomást , mert a taxisok nem állnak oda, hanem attól 50 méterre kocsedóznak, mert onnan jobban látja a CB-je az átjátszó adót. Nem tarható, hogy a fuvarszervező a havi 70 ezer forintért címeket dob fel és ebben ki is merül fuvarszervező tudománya. A fuvarszervezés egy szakma amit meg lehet tanulni és a gyakorlatban alkalmazni. A jó fuvarszervezéssel akár 50% -ra is emelhető a hatékonyság , aminek eredménye a taxisnál jelentkezik. / bár ennek egy részét el fogja venni a fuvarszervező,amire nem tudok megoldást. / Hát ennyi. Dr. Komáromi Endre divízióvezető" Figyeled? Azt írja:"Kedves Gábor"! Pedig nem biztos, hogy így gondolja. Meg is értem emiatt. De megadja a tiszteletet. És ez nem érzékenység kérdése. Ez egy intelligencia, vagy illem minimum. Van, akiből ez jön, másokat meg öreg fejjel kell rávezetni a dologra. A lényeg. Követelik itten, hogy lépjünk már föl s csendes címkiadás ellen. Marci! Találj fogást az Komáromi Endre érvein! Vagy találjanak fogást azok, akik követelik a fellépést! Én, megmondom őszintén, egy-két ponton tudnék vitatkozni vele, de annyi más szól a dolog mellett, hogy azt az egy-két érvet nem is érdemes fölhozni. Ha ebben a rendeletben valami, akkor ez a pont bombabiztos lábakon áll. Egy óriási baj azonban van vele. A fuvarközvetítők. Komáromi úr is említi, hogy nem igazán foglalkoztatta őket a dolog, meg olyasmiket mondtak, hogy már mindenkinek elkészült e rendszere. Te láttál már ilyet? Én még nem. Ha ezt be akarják vezetni, és alkalmazni is akarják szeptember 1-jén, akkor ennek már régóta legalább tesztüzemmódben működnie kellene. Lehet, hogy készen van valami, de, hogy nem egy a TAXISOK SZÁMÁRA IS MEGFELELŐ rendszer, az egészen bizonyos. Most is miért vált égetővé a dolog számukra? mert rájöttek, hogy még sehol sem tartanak ezzel, és nyakukon a határidő. De tudod mit? Bemásolom a levelet, amit az előzőre írtam Komáromi Endrének. "Köszönöm a választ. Van néhány megjegyzésem a dologgal kapcsolatban. 1. Valamit biztosan "kifejlesztettek", de, hogy mit, azt csak a jó Isten tudja. A "fejlesztéseiket" senki sem látta, és nem tudjuk, hogy a "fejlesztéseik" mit tudnak. Nem foglalkoztak vele, mert fogalmuk sem volt, hogy mivel is kellene foglalkozniuk. 2. A taxisok valóban ellenezték, mert tökéletesen tisztában vannak a cégtulajdonosok szakmai képességeivel. Pontosan tudják, hogy ha valamit ki is "fejlesztettek", akkor az csupán a saját központjaik munkáját segítő dolgokat tartalmazzák, (értsd a minél gyorsabb címkiadást, illetve címtől való megszabadulást) figyelmen kívül hagyva az egyébként létező összes taxis szakmai problémát, ami ezzel kapcsolatban fölvetődhet. 3. Mint már előzőleg megjegyeztem, a kihasználtság növelésének nem ez a módja. Illetve valamit segíthet (esetleg 4-5 %-ot), de alapvetően a kihasználtság problémáját nem fogja megoldani. Ha igényled, pontosan levezetem a dolog miértjét. 4. A batyuzás nem akkora probléma, mint amekkorát csinálnak belőle egyesek. Ez is egy városi legenda. Nem mondom, hogy nem létezik belőlük egy-kettő, de emiatt egy ilyen rendszer bevezetése nem indokolt. Ráadásul teret nyit egy másfajta "batyuzás" felé. Ha nem hallom, nem tudom ellenőrizni, ezért annak adja ki a tuti fuvart a központ, akinek akarja. A taxis teljesen elveszíti az "audiális" kontrollját a címkiadások felett, ami azért egy elég erős kontroll volt a fuvarközvetítők irányába. Egy problémát "megoldottál" - már ha megoldottad - de generáltál a helyébe egy másikat, ami sokkal nagyobb lesz, mint az eredeti. 5. Igazat kell adnom abban a vonatkozásban, hogy a "tutizás" sokszor kellemetlenségeket okoz. Csak az a baj, hogy ha a taxiállomásra bekényszeríted a taxisokat, akkor megfelelő számú, és megfelelő helyen lévő taxiállomásokat kellene kialakítani. Gyakorlatilag az egész taxiállomás hálózatot újra kellene gondolni, és újra csinálni. Felőlem legyenek taxiállomások, de ezekre építeni a csendes címkiadó rendszert több, mint átgondolatlanság. Ha igényled, ezt is részletesen megindokolom. 6. A jó fuvarszervezéssel a jelenlegi 30 % körüli kihasználtságot, a jelenlegi viszonyok között nem lehet 50 %-ra fölvinni. (3-as pont.) Teljesen igazat adok abban, hogy meg kellene tanulniuk fuvart szervezni. Ezzel azonban az a gondom, hogy ezek cégtulajdonosok, és nem szakemberek, valamint nem is alkalmaznak szakembereket a fuvarszervezésre. Fogalmuk sincs a taxizásról, ezért nem is tudnak szervezni sem. És emiatt, bármennyire is jót akarsz tenni a taxisokkal a GPS alapú címkiadás bevezetésével, csak rontani fogod a helyzetüket. Ha hülyék valamihez, a GPS-től nem lesznek okosabbak. Szerintem megérne a dolog egy részletes kibeszélést. Hátha tudnánk segíteni egymásnak. Üdv:Telegdy Gábor" És megmondom őszintén, annak is örülnék, ha a TŐKÉS cégtulajdonosok által "kifejlesztett rendszer" bevezetését egy kicsit el tudnánk tolni, mert amit kifejlesztettek, azzal biztos, hogy meg fogunk őrülni. Remélem lesz annyi belátás a jogalkotóban, hogy a fuvarközvetítők szakmai felkészületlensége, és felelőtlensége miatt nem fognak több ezer taxist megszivatni. Még egyszer mondom. Nem a rendeletnek ezzel a pontjával van bajom. Hanem azzal, hogy még mindig nem tudom, tudjuk, hogy mit is akarnak majd ránklőcsölni százezrekért a fuvarközvetítők. Ebben csak ennyit tettünk. De hát biztos van olyan közöttünk, aki ennél sokkal többet tud. Várom a jelentkezőket.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.11 15:26

Vazze csogu!:-DDD Ne csinálj nagyobb pojácát magadból, mint amekkora valójában vagy. Persze megértem, ha a Pásztor Gábor szponzorálta a dolgot. Ezek után teljesen világos számomra, hogy te a pénzért mindenre képes vagy. Mennyit fizetett neked a Pásztor? Ha meg nem is fizetett, hanem magadtól írtad, akkor meg szimplán buta vagy. Bár eddig nem tartottalak annak. Mindenesetre nagy szégyen ez az írás rád nézve. Nem is értem ezt az egészet. Mit akartál ezzel? De mindegy. Ha már a Pásztor barátod eljuttatta neked a válaszlevelemet, akkor én fölteszem ide az egészet. Hogy folyamatában lássátok. Magánlevelezést kiadni csúnya dolog, de nem én kezdtem. Aztán ha lúd, legyen kövér. Lássa mindenki, mekkora gyökerek vagytok így ti ketten. Pásztorunk első levele. (Hozzáteszem: a TGFSZ-t nem értesítette sem a kamara, sem a BKK erről az akcióról.) „Hello Szakszervezet ! Kérték a madárkáim, hogy demonstrálni szeretnének a reptéri történések miatt. A RT5 Horvát úr csapata is készen áll, meg a Dióslaki kollega is mellettünk van , na meg még ki tudja. Kérlek vegyétek át a kezdeményezést, mert a packázásnak vége. Demonstrálva lehet csak meghátrálásra bírni a TŐKÉST. Kezdjétek légyszíves a szervezést, rendőrség, meg bejelentés meg ahogy szoktátok. Barátságos üdvözlettel: Pásztor Gábor ügyv.ig” Nem akartam hinni a szememnek. Tehát. Ez egy eléggé hmm…bárdolatlan stílusú, és lekezelő levél. Mint amilyen a Pásztor Gábor maga. Mivel nem a seggéből rángatott ki, és nem is vagyunk barátságos nexusban, és a levelet az én címemre küldte, ezért minimum elvárható egy tisztességes megszólítás. Aztán ez a madárkáim. A múltkoriban még retek taxisoknak aposztrofálta őket, most madárkák. És ráadásul az övéi. És demonstrálni szeretnének. Hát ha az ő madárkái, vagy retek taxisai, akkor szervezze meg nekik a demonstrációt. Vagy ha a madárkák, vagy retek taxisok akarnak valamit a TGFSZ-től, akkor szóljanak, vagy csiripeljenek. Mi a ….szt képzel ez a pali? Füttyent egyet, és a TGFSZ szervez egy demonstrációt? Hát ez azért nem így működik. RT5 Horváth úr csapata. Eldobom az agyam. Egyrészt az úrtól nagyon messze van az RT5 Csaba. Aztán meg milyen csapata van? RT5 Csaba képes olyan szinten, és olyan bután hazudozni, és ráadásul olyan embereket hülyének nézni, akiknek a cipőjét sem pucolhatná ki. Dióslaki kolléga is mellette van. Ez aztán végképp megnyugtató. Akkor már semmi baj sem lehet, és biztosan győzni fogunk a demonstrációval. A BA Zrt, meg a BKK meghátrál, bocsánatot kér, hamut szór a fejére, visszavonja a reptéri taxiállomás kiszervezését és a taxisok, de legfőképpen a fuvarközvetítők mennybe mennek. A végén meg mindenki énekel. Meghátrálásra bírni a TŐKÉST! Így, nagybetűvel. Mondja ezt a TŐKÉS. Bazmeg. Hát ehhez mekkora pofa kell már? „Kezdjétek légyszíves a szervezést, rendőrség, meg bejelentés meg ahogy szoktátok.” Kérdezd meg, gyökér, hogy hogyan szoktuk, és csináld magad. A TGFSZ nem a csicskásod. Mint a retek taxisaid, meg a madárkáid. Ezt találtam neki válaszolni. „Hello, taxi4, vagy hogyan szólítsalak! Ha már az én mail címemre küldöd a levelet, akkor minimum elvárható, hogy a nevemen szólíts. Ha a madárkáid téged megkérnek valamire, és te jó pásztoruk akarsz lenni, akkor te teljesítsd a kérésüket. Ha hozzád fordultak, hogy demonstrálni szeretnének, akkor szervezd meg nekik. Ha már mindenáron meghátrálásra akarod bírni a TŐKÉST. Megjegyzem, hogy a leveledben említett urak, és a te jelenlétedben is én magam személyesen tettem föl a kérdést a kérdést Komáromi Endrének, hogy magyarázza el nekem legyen szíves, miért kellett a reptéri taxiállomást "kiszervezni. Ugyanis ha már egyszer taxiállomás, és droszthasználati díjat fizetnek a taxisok, akkor férjen már bele a repülőtéri "droszt" is. Az volt a válasz, hogy majd a szünetben, egy kávé mellett, (a hangrögzítés kikapcsolása után) elmondja. Azóta is várok a válaszra. Akkor rajtam kívül senki sem volt kíváncsi erre a dologra. Nem követeltétek egy emberként a választ, és egy európai (nem valamiféle kiszervezési, banánköztársasági) megoldást. Visszatérve a szárnyasaidra, és a tőkés társaidra. Ha ennyire egy véleményen vagytok, szervezzétek meg magatok a demonstrációt, vagy amit akartok. Ha kérhetném, ne csináljatok programot a szakszervezetnek. Önálló, felnőtt, cselekvőképes, és felelősségteljes emberek vagytok. (Bár ez utóbbi tulajdonságotok tőkési, és társi státuszotok okán a saját zsebetek felé irányuló felelősségnél véget ér.) Be tudjátok jelenteni, meg tudjátok szervezni, mint ahogy meg tudtátok szervezni a Fővárosi Közgyűlésen bemutatott "sárgataxi" ellenes demonstrációt is. És vigyétek ki az utcára a "retek taxist", hogy az általad előszeretettel alkalmazott terminológiát használjam a "madárkáid" meghatározására. Egyáltalán nem barátságos üdvözlettel:Telegdy Gábor Utóirat. Ezt ne tekintsd a TGFSZ hivatalos válaszának. Ez magánvélemény. Magyarázat. Ez a reptéri dolog ezer sebből vérzik. Vagy csak egyből, de abból aztán nagyon. A reptéri taxiállomás a Főváros tulajdonában van. A terület, a BA Zrt tulajdonában van, de mint olyan, a közforgalom számára megnyitott terület. A Főváros átadta egy szerződéssel a BA Zrt számára a taxiállomást, hogy azzal azt csinál, amit akar, természetesen valamiféle szerződés valamiféle pontjai szerint. Mit csinál a BA Zrt? A valamiféle szerződésnek valamiféle pontjainak értelmében lehúzza a taxisokat, amely (természetesen szerződés szerinti) tevékenységéből éves szinten nagyjából 300 milliós bevételre tesz szert. Egyetlen taxiállomásból 300 milliós bevétel. Kérdésem. Miért éri meg a Fővárosnak, hogy ezt az aranytojást tojó tyúkot (Pásztorunk szóhasználatával élve madárkát) a BA Zrt-nek adja? Nem. Tudomásom szerint nem feleznek a lóvén. Az egészet a BA Zrt nyeli be. Pedig a Főváros is megkereshetné az egészet. Annak legalább lenne valami értelme, hiszen az övé a taxiállomás. Vag mindhatná azt is, hogy nem szed pénzt a reptéren, mert az egyébként taxiállomás, és a retek taxis madárkák befizetik a taxiállomás használati díjat. Vagy szed lóvét, de akkor abból tartja fenn az egész budapesti taxiállomás rendszert. És erre irányult a kérdésem, amit föltettem Komáromi úrnak. Amire nem kaptam választ. Másik kérdésem. Ez a Csogu nevű azt mondja, hogy nem vagyunk elég tökösek. Lehet. De akkor miért nem a Pásztor Gábor tette föl ezt a kérdést, és miért nem állt, illetve álltak mellém az általa favorizált cégtulajdonos TŐKÉSEK, amikor föltettem, mondva, hogy ha már ez a barom töketlen Telegdy megkérdezte, akkor miért is? Tehát a reptéren nem az a fő gond, hogy parkolási díjat akarnak szedni, hanem az, hogy egyáltalán miért, és hogyan került az a taxiállomás a BA Zrt kezébe. Ez pedig nem demonstráció kérdése. Ennek megvan a maga útja. GVH, bíróság, perek, folyamatos kérdés föltevések., nyilvánosság, média. Érdekes módon csak a TGFSZ, az OTSZ, meg a City szemét csípi annyira ez a dolog, hogy egyáltalán foglalkoznak vele. A többi TŐKÉS cégtulajdonossal együtt azon voltak, és vannak folyamatosan, hogy a maguk kis szeletét kihasítsák a nagy reptéri tortából. És a TGFSZ, sem én személyesen egy kibaszott lépést sem fogok tenni azért, hogy a TŐKÉS cégtulajdonosok területét védjem. Pláne nem fogunk demonstrálni. Szervezzék meg a TŐKÉS cégek, ha akarják. Legalább az életben egyszer tesznek valami értelmeset. Pásztorunk válasza. „Olvasva leveled azt gongolom, hogy lassan szégyelhetem is magam, meg kukoricára térdelhetek, na meg intőt is fogok kapni. Ha nincs bennetek tűz akkor tényleg nem édemes küzdeni , fizessenek a kollégáitok 500/fuvar. Érdekeiket meg dobjuk kukába. Forró fejjel nem fogsz eredményeket elérni az életben csak szevedni fogsz tőle. Tényleg a Szakszervezeti Főnököd mit szól a magánvéleményedhez ? Öszinte sajnálattal: PG” Már megint ez a kis lekezelő stílus. De figyejjé. Ezt írja. „Ha nincs bennetek tűz akkor tényleg nem édemes küzdeni , fizessenek a kollégáitok 500/fuvar.” A kollégáitok. Most már nem a madárkáim. Lepattintotta őket. Már a mi kollégáink. Amikor le kell húzni őket, akkor a madárkái, meg retek taxisok, mikor demonstrálni kell, akkor a mi kollégáink. Jó, mi? Aztán a legszebb. „Forró fejjel nem fogsz eredményeket elérni az életben csak szevedni fogsz tőle.” Mekkora egy bölcs ez a pali! De azért „Ha nincs bennetek tűz akkor tényleg nem édemes küzdeni.” Tehát. Forró fejjel nem fogok eredményt elérni, de azért legyen bennem tűz. Nem is tudom, hogy a tűzoltóságra menjek, vagy a hőerőműbe. Logikája aztán van. Válasz. „Te is pontosan tudod, mi lenne a megoldás. A TGFSZ-nek arra pénze nincs. Nektek meg bátorságotok nincs. Másrészt. Ha annyira érdekelnének a taxisok, akkor nem intéznéd el annyival, hogy "fizessenek a kollégáitok 500/fuvar". Talán az életben egyszer tehetnétek hasznosat valamit a veletek szerződött taxisok érdekében. A másik két elnökségi tagnak, és a bizalmiaknak is elküldtem a neked írt levele. Maximálisan egyetértenek vele, sőt nagyon enyhe megfogalmazásnak gondolják. TG” Magyarázat. A megoldás az, amiről az előzőben írtam. Perek, stb. Ehhez azonban a TGFSZ-nek nincs pénze, a TŐKÉS cégtulajdonosok, akiknek lenne/lehetne rá pénzük, viszont nem mernek ujjat húzni a felsőbb hatalmakkal. Ilyenkor nem számítanak a taxisok. Ilyenkor a mi kollégáink. Pásztorunk válasza. „Kedves Telegdy Gábor ! Sajnálom, hogy egy ilyen fontos témában egy Érdekképviselet egyik vezetőjeként és képviselőjeként ilyen hozzáállást tanusítasz ! Szerintem egy Érdekképviseleti szervnek minden esetben ki kell (kötelező) állnia a képviselt tagjai érdekében. Én csak bátorkodtam jelezni, hogy a hozzánk eljutó hangadók nem kívánják lenyelni ezt a békát. Szerintem ilyenkor Érdekképviseleti szervként határozottan fel kell vállalni az ügyet és első körben szerény eszközökkel, mint pl egy demonstráció figyelmeztetni kell a szakmai érdekeket megsértő gazdasági szervezetet. (jelen esetben a BA Zrt-t) Könnyű volt demonstrációt szerveznetek az "integetőre" nem túl régen, vagy elfelejtetted, hogy szinte minden taxicég segítette azt. Nem is tudom, hogy honnan veszed ezt a hangnemet, amit egy ekkora horerejű témában kifejtesz. Tagjaitok nem lesznek büszkék erre a levelezésre szerintem. Egy a lényeg gyakorolj önkritikát és tükörbe nézve kérdezd meg magadtól " megfelelő a hozzáállásom az ügyhöz ?" Ha a válasz nem akkor én félre állnék és egy harcosabb kollégára bíznám az ügyeket. Üdvözlettel: Pásztor Gábor ügyv.ig” Nem is kommentálom. Válaszom: „Ne állj félre. Legyél harcos.” A Tóninak, meg a Zsoltinak pedig ezt írtam a végén. „Azért csak megtanulta a megszólítást a köcsög!:-DD” Szóval ennyi a történet. Csogu! Bölcsebb maradtál volna, ha tovább kussoltál volna. Persze ez csak a magánvéleményem.