Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Annyi tarifa lehet az órában, amennyi tarifahely van. De szeptember 1-jétől csak a fix ár használható Budapesten. Nem kell emiatt nekiugrani senkinek. Már nem taxizol?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.06.30 09:22

Miért? Több lett?

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2013.06.30 09:18

Nem szomorkodok, csak nem ismerem a "szánalmasak vagytok" szmájlit. Mielőtt félreértés lenne. Nem az én sikerem, és nem azé az öt emberé, akiket kiválasztott a tüntető csapat. Azoké a siker, akik odajöttek tüntetni a székház elé. Erről pofáztok állandóan, hogy így az összefogás, úgy az összefogás, aztán amikor valakik összefognak, még annyi tisztesség sincs bennetek, hogy annyit mondjatok: szép volt fiúk, így kell ezt csinálni! Kussoltok. Nem kellene hozsannázni, de legalább említést tenni róla. Ha már egyébként telehányjátok az egész Hallotaxit a birkázásaitokkal. Ennyit tudtok. És ez szánalmas.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2013.06.28 16:05

:-(((

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2013.06.28 09:09

Te Lajos! Hol vannak ilyenkor a birkázók? No nem feltétlenül hiányoznak, csak úgy érdekel, hogy ha a taxisok elérnek valami sikert, akkor mi jár a fejükben? Mert azt tudjuk, hogy birkázáskor mi jár a fejükben. "Oláh úr torzsáig, Zengő úr torzsáig." Deilyenkómivammá? Csak úgy kíváncsi vagyok.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2013.06.26 13:41

Ez jó hosszú menet volt. A 6x6-nál technikai okok miatt sürgőssé vált a szerződésmódosítás, ezért kutyafuttában kidolgoztak egy szerződést. Ez a módszer alaposan rányomta a bélyegét az új szerződésre, és annak bevezetési módjára. Egyrészt katasztrofális volt a fogalmazása, sok helyen értelmezhetetlen, másrészt az utolsó pillanatban készült el, (meg a készültéről sem tudtunk előre semmit) ezért, mondhatni egyszeri átolvasás után kellett volna aláírni. Ez azért így nem igaz. Ha valaki hétfőn elkéri, lett volna rá két egész napja.(Azért az mondjuk érdekes, hogy alig néhányan mentek be, és kértek belőle példányt elolvasásra. Talán 5-6 ember. Pedig kaptak volna.) A szerződéssel igazából az volt a gond, hogy a rossz fogalmazás miatt (no meg azért is, mert a többség csak hallomásból tudott az egészről) azt a képzetet keltette, hogy itt a cég le akarja nyúlni a pénzünket. Az általános felzúdulás miatt elkezdődött egy szervezés, hogy menjünk be a céghez, és járjunk a dolog végére. 12 óra körül voltunk vagy százan. A tárgyalóban, a tulajdonos és az összegyűlt taxisok jelenlétében a 932-es Peti nagyon korrekten, összeszedetten elmondta a szereződéssel kapcsolatos problémáit, aztán egy ügyvéd fiatalember ment végig a pontokon, majd sokan hozzászóltak. Zengő Zoltán belátta, hogy ez a szerződés így problémás, és hajlandó volt a változtatásra. Eltartott vagy 2 óráig a csoportos megbeszélés. A végén a jelenlévők megbíztak öt embert, hogy a szerződés átdolgozásában rész vegyenek. Haliho szaktársat nem akarom ismételni, ezért a lényegre szorítkozom. A szerződésnek a legproblémásabb pontjait vettük át, változtattuk meg. Ilyenek: 5.b pont. Készült egy melléklet, amely az ePay fuvarok számlázását teszi egyértelműbbé a konkrét törvényi hely leírásával. 16. pont. A fuvar teljesítését szabályozza. Ide bekerült egy kiegészítés, mely az etikai szabályzatban leírt fuvarmegtagadási szabályra hivatkozik. 25. pont. A betegállományokat és a törés, javítás idejére vonatkozó mentességeket szabályozza. Itt annyi változtatást értünk el, hogy a 3 napon túli igazolt munkaképtelenség esetén jár fuvarszervezési díjcsökkentés szemben az eredeti 10 nappal. Az eredetiben 5 nap volt bármilyen javításra, az újban 5 nap van a törésen kívüli javításokra, a törésre a javítás igazolt időtartama. 28. pont. Az óvadékról rendelkezik. Átfogalmazásra került. A Ptk-val összhangban egyértelművé tette az óvadék felhasználását, valamint azt, hogy a már befizetett óvadéki összegek beszámításra kerülnek. 33. pont. A címkiadáshoz bérelt új telefonkészülékekről rendelkezik. Bekerült, hogy két év múlva 1 Ft. + Áfáért megvásárolhatók lesznek. 40. pont. Az óvadék visszafizetését szabályozza. Itt az eredeti helyett a 30 napon belüli elszámolás került be. Volt még több változtatás, de ezek nem annyira érdemi, mint inkább értelmezhetőségi változtatások voltak. Összességében szerintem egy sokkal egyértelműbb változat készült. Ezt aláírom, és aláírásra javaslom. Nem tudom, mi lett volna ha………. Az tény, hogy voltunk a székház előtt 100 körül. Nem számoltam ugyan össze, de látványra kb. A tárgyalóban voltunk vagy 50-60-an. Egy-két kivételtől eltekintve normális, kultúrált mederben folyt a megbeszélés. Aki vadult, a többiek helyretették. Zengő Zoltán belátta, hogy sok tekintetben igazunk van/volt, és hajlandó volt a módosításokról tárgyalni. Lényegében minden aggályos pontban sikerült közös nevezőre jutnunk, és elfogadta a javaslatainkat. Külön megemlítem az ügyvédet. Nagyon felkészült és segítőkész ember. Nagyon sokat segített az egész történetben. Elismerésem a kollégáknak, akik ott voltak. Elismerésem Zengő Zoltánnak a hozzáállásáért, és a kompromisszumképességéért. A 6x6 kollektívája nem alkudott meg a helyzettel, hanem „kikelt tenger fájdalma ellen…….”. És eredményes volt. A többieknek, az egész taxis társadalomnak jó példával szolgálva. De tágabb értelemben is jó példát mutattak, mutattunk. Tavaly nyáron már volt egy hasonló eset. Akkor kicsit másképpen zajlott a dolog, de az eredménye az volt, hogy nem került ki a szerződés aláírásra. Elhalt a dolog. Most a tavalyinál sokkal enyhébb változatot sem volt hajlandó benyelni a társaság. Nem tudom, mi lett volna, ha a szerződés készítésébe bevonja a cég a taxisokat. Hasonló esetben legközelebb remélem ez fog történni. És nem feltétlenül csak egy szerződésmódosítási eseményre gondolok.
Nem állítottuk, hogy mindent jól csináltunk. Van, amit igen, van, amit nem. Mi taxisok vagyunk, az utcáról élünk. A taxizáshoz értünk, taxis szakemberek vagyunk. Nem érdekvédők, és nem kommunikátorok, valamint sajnos nem is milliomosok, akiknek más dolguk sincs, mint folyamatos önképzéssel profi érdekvédővé, illetve kommunikátorrá válni. Az érdekvédelem is egy szakma, és a kommunikáció is az. De ezt már vagy két-három évvel ezelőtt is leírtam, elmondtam, még a TE idejében. Próbáltunk profi szakembereket fogadni (ügyvédet), de az pénzbe kerül. A kommunikátorunk föladta a harcot, és jó érzékkel átváltott fikázóba, aztán később profi taxi üzletágigazgatóba. Természetesen elfelejtve, hogy honnan is jött (ment). De az ezt megelőző kommunikációját tekintve sem állt a helyzet magaslatán. Én magam, már az előző megválasztásomkor is, a munkának csak arra a részére vállaltam kötelezettséget, amihez értek. Kezdődött a tarifa kidolgozásával, és folytatódott bizonyos szakmai kérdésekben történő állásfoglalások, és javaslatok gyártásával, valamint az egyeztetéseken történő folyamatos részvételekkel. Az utolsó egy évben a Tónival kettesben. Mert ugye egyedül lenni egy ilyen helyen elég szar érzés. Az egyedült értsd úgy, hogy a vélt, vagy valós együttműködési megállapodások ellenére, még ketten is egyedül voltunk. Mondhatom, egyről sem hiányoztunk. Egyikünk biztos ott volt. Tóni sem kifejezett kommunikátor, bár ezirányú képességeit még nem csillogtatta meg, viszont ő sem erre szerződött. A Zsolti sem. Viszont a "taxitársaságok" szerepét illető, szűkebb környezetet érintő (a szűkebb alatt az egyeztetések során résztvevőket értem), sikeresek voltunk. Azért az is egy nagy eredmény, hogy a politikusok is fuvarközvetítőket, a kevésbé vájtfülűek fuvarszervezőket emlegetnek. Mindennek fényében a kommunikációs problémákat rajtunk számonkérni nem igazán elegáns. Legalábbis én nem tartom annak. Ettől még megteheti bárki, mert ugye programot nem határozhatok meg senkinek. De hogy őszinte legyek, leszarom. Csak attól forog a gyomrom, hogy van itt egy pár olyan ember, aki ezeket pontosan tudja, és ennek ellenére viselkedik úgy, mint ha ő nyalta volna hegyesre a piramisokat. Kompromisszumok. No meg azért azt is látni kell, hogy nem mi voltunk, vagyunk a legerősebbek. Nekünk személyesen kellett kiküzdeni azokat a pozíciókat, amiket elértünk. Semmit sem adott senki önmagától. És azzal is tisztában kell lenni, hogy mi, a taxisok vagyunk a tápláléklánc alján. Minden pénz, amit ebből az üzletből ki lehet venni, hozzánk folyik be. Csak tőlünk lehet elvenni. Mindenki, aki nem taxis, aki nem közvetlenül ebből él, a mi vérünket szívja, és erről nem akar lemondani. És ezért mindenre képes. Így azért nagyon nehéz. Azt kell elérni, hogy minél kisebb falatokat tudjanak kiharapni a testünkből. De hát ez is megítélés kérdése. Szerinted kötöttünk olyan kompromisszumokat, amiket nem kellett volna. Ebben még igazad is lehet. De megmondom, emiatt nem fogok a Dunának menni. És lelkiismeret furdalásom sincs. Elvtelen, vagy személyes célú kompromisszumokat, szövetségeket ugyanis nem kötöttünk. Ti nagyrészt csak hallomásból ismeritek azokat az embereket, szervezeteket, akikkel, amelyekkel nekünk napi kapcsolataink, ügyeink, harcaink vannak. És az nem működik, hogy mi majd mindenkit jól utálunk, és attól az illető lemond, félreáll, vagy esetleg többek szándéka szerint öngyilkos lesz. Tehát ezek a dolgok nem működhetnek úgy, hogy elhatározzuk, hogy ezzel, meg azzal aztán soha sem. Szakmai kérdésekben szerintem nem hibáztunk. Mindenből kihoztuk, amit lehetett. Hogy aztán ez sok, vagy kevés, megint csak megítélés kérdése. Nem vagyunk elájulva a saját teljesítményünktől, de nem is szégyenkezünk miatta. Ennyit tudtunk, ilyenek vagyunk. Mindhárman, akik elvállaltuk a további szereplést ebben a dologban, azért tettük, mert azt gondoljuk, hogy a TGFSZ-re szüksége van a szakmának. Van egy kész szervezet, amit működtetni kell. Eddig nem volt a taxisoknak ténylegesen taxis érdekvédelmi szervezete. A TGFSZ az. De ha valakinek nem tetszik ez a meghatározás, akkor tegye azzá. Nem fogunk az útjába állni. Az a véleményünk, hogy könnyebb egy meglévő szervezetet egy vezetőcserével hatékonyabbá tenni, mint megint gründolni egy újat, és minden partnerrel újra elfogadtatni egy teljesen ismeretlent. És azt sem szabad elfelejteni, hogy azért a TGFSZ-nek van tagsága, amely megbízik a választott vezetőiben, és elvárja, hogy a napi feladatokat ellássuk. Mi meg tesszük a dolgunkat. További jó birkázást mindenkinek.
Te vagy az egyik a kevés értelmes közül. Ezt a sok marhaságot ki dumálta be neked? Miért veszed át gondolkodás nélkül ezt a stílust? Ha ezt veled is meg lehet csinálni, akkor tényleg nem sok remény van az ostobaság elleni harcban.
Te vagy az egyik a kevés értelmes közül. Ezt a sok marhaságot ki dumálta be neked? Miért veszed át gondolkodás nélkül ezt a stílust? Ha ezt veled is meg lehet csinálni, akkor tényleg nem sok remény van az ostobaság elleni harcban.
Nem okol ő senkit. Inkább minket okolnak itt sokan. El kellett volna jönni, és olyan elnökséget választani, amely meg tudja valósítani az igényeiteket, mint ahogy Tomajer szaktárs több esetben is fölhívásokat tett erre. Mi magunkba néztünk. Elmondtuk, hogy ennyit tudtunk elérni, és ha ezt kevésnek tartja a tagság, vagy ha valaki jobban tudná csinálni, akkor álljon a helyünkre. Nem igazán volt jelentkező. Vajon hol voltak az itt mindent bíráló, és mindent jobban tudó hangadók? Egyvalaki eljött ugyan, aki a TIM, vagy milyen mozgalomból ismert arc, de ő sem maradt ott a közgyűlésre. No meg ő nem a Hallotaxi kölyke. Az itt megnyilvánuló hangadó fórumozók esetében pedig szerintem egyszerűen arról van szó, hogy ők is pontosan tudják, mi az, ami reálisan elérhető. De könnyebb a monitor előtt ülve ekézni azokat, akik próbálnak tenni is valamit. Könnyebb onnan okosabbnak lenni, mindent jobban tudni, no meg természetesen birkázni, orrtúrózni, meg nyuggerrendőrözni. Fotelforradalmárok? Azt hiszem ezt a kifejezést használta itt valaki. Találó. Hatalmas bennük az internetbátorság, itt rohadt nagy arcuk van, de amikor akciózni lehetne, és helyzetbe kerülhetnének, akkor lapítanak, mint szar a fűben. Úgy kellett volna az eddigi tevékenységünket kritizálni, hogy leváltotok minket. Meg volt rá a lehetőség. Nekem, személy szerint, nagy megkönnyebbülést jelentett volna. No meg Tóni sem igazán röpködött az örömtől, hogy alelnökké avanzsált. Innen kezdve pedig úgy kéne felfogni a dolgokat, hogy annak van joga bárkit kritizálni, aki ott volt, és szavazott. Persze aki nem így tett, az is mondhat, amit akar, csak a részvételének, szavazatának megfelelően tudjuk komolyan venni. Én biztosan ennek megfelelően fogom kezelni ezt a kérdést. A segítségről csak annyit, hogy már az is elég segítség lenne, ha néhányan gondolkodnának, mielőtt leírnak valamit. De hát az előzmények ismeretében ez valószínűleg túlságosan nagy igény a részemről.