Felhasználó hozzászólásai
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2012.02.11 11:53
Neki nem az a profilja.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.10 16:55
Mi van Lajos?
Te jól akarsz járni? Nem vagy te egy kicsit anygias? Na nemá! Nem elég neked, hogy a cég jól jár?
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.10 16:52
Majd menj be a központba, és rájössz, hogy lehet fölvenni címet jól is, meg szarul is. dolgozhat a központ jól is, meg szarul is.
Egyre gyakrabban szarul dolgoznak.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.10 16:49
Melyik cég fogja bevállalni?
Gondoljuk végig, mit vállal be mostanában egy cég. Jószerint semmit. A taxissal vállaltat be minden szemetet. Aki még fizet is érte.
Fizesd ki, vagy üld le a büntetéseidet, de ha rossz címre küldtek, megégsz a központ hibájából, azt nem téríti meg neked. Nem téríti meg a kilométeredet, és az idődet. Neked viszont minden hibádért fizetned kell.
És azzal is baj van, ha csak 500-ért visznek odébb. Miért nem lehet egy normális kiállási díjat elkérni? Nehogy már én érezzem magam szarul, mert egyszer véletlenül kapok egy olyan fuvart a központtól, amin nem bukok.
Azt szeretem, mikor egy taxis elkezd a cég fejével gondolkodni. Vajon fordítva miért nincs ez így?
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.02.10 16:45
Tudod itt azzal van a probléma, hogy amikor elkezdted, akkor töredéke volt a költséged, mint ma. Érdekes módon a tagdíjak duplájára növekedtek. Mert a cégtulaj keresni akar. A tarifa meg alacsonyabb mint tíz éve volt. Mert a taxis nem akar keresni. Az csak dolgozzon. Elárulom neked, hogy egy taxis azért megy ki az utcára, hogy pénzt keressen. De amint a kolléga nagyon jól levezette, erre a fuvarra 830 Ft-ot bukott. Értelmes ember ilyet nem mond, hogy ezt be kell kalkulálni. Ezt nem lenne szabad bekalkulálni! Ezt a cég kalkulálja be nekünk.
Tudod mit lehet, és mit kell kalkulálni? Azt, hogy az egyik fuvaron kevesebb, a másikon több hasznom van. De hogy bukjak a cég miatt? Nem a mi pénzünkkel kellene nagyvonalúskodni.
Hát hogy az Istenbe ne sírna napokig? Nem azért, mert taxis, hanem azért, mert belekényszerítitek a bukásba. És hála Istennek, egyre több taxis van, aki elkezdett számolni.
Mint ahogy a példa mutatja.
Téma: A BKK interneten kérdezi az utasokat a taxiszolgáltatásról
Hozzáadva: 2012.02.10 13:52
Nem érted az összefüggéseket.
Valamiért föl kellett venni azt a rengeteg pénzt.
De a szakmaiság sem piskóta. Egy útból, milyen messzemenő következtetéseket vontak le.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2012.02.10 13:32
Igen, itten vannak csöves kinézetű taxisok.
Igen, ide fölvesznek minden jöttmentet.
Ha csak ezt a két dolgot veszed, már ez is elegendő lehet. De van néhány, magából a szervezetből adódó dolog, ami meglátszik a céghez való hozzáálláson, lojalitáson, ami azért kifelé, az utas felé is érzékelhető. Ez is nagyon sokat számít.
Mint mondtam, mint taxis, én sem szeretem őket. De nem véletlen, hogy még mindig el tudják adni magukat azon az áron. És ez nem azért van, mert mint azt nagyon egyszerű gondolkodású topiktársunk megjegyezte, hat kerékkel szolgáltatnak. Itt hadd ne részletezzem az okokat.
Nem akarok üzleti titkot sérteni azzal, hogy itt mit okozott ez a „kis” válság az elmúlt három évben.
Azt pedig, hogy mééééééééér jó neked, mint utasnak, azt egy Citys utastól kellene megkérdezni.
Téma: BKIK avagy: A KAMARA
Hozzáadva: 2012.02.10 13:03
Kössszz. Tudtam, hogy rád számíthatok.:-)
Egyszerűen magáll az ész. Benne van 20 évig, és fingja sincs a valódi feladatáról.
Téma: BKIK avagy: A KAMARA
Hozzáadva: 2012.02.10 11:35
Hát persze!
Évi öt rugó! Csak a taxisokon évi 30-40 millió. Hogy föl legyél írva egy füzetbe.
Vajon a füzet ilyen drága?
Téma: BKIK avagy: A KAMARA
Hozzáadva: 2012.02.10 11:02
Nem tudom, hogy mi van mögötte, de szerintem így működik a klasszikus demokrácia, egy demokratikus jogállamban. Nem teszik kötelezővé a tagságot. Valahogy viszont fönn kell tartani azokat a kamarákat. Ha már vannak.
Hogy a nagy képviselőnk kijelenthesse: "A kamara nem érdekképviselet, hanem a szakmai önkormányzatiság megtestesítője". Valahogy így mondta.
A mai napig nem értem ezt a mondatot.