Témakörök > Droszt Híradó > Taxi4 A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
anyahajókabinajtóhajtogató | 2020.09.17. 17:25:01 / # 351828 |
|
Még valami, lehet, hogy nekem még senki sem mondta el a taxizás titkát. De 40-50 cím mire elég? Most, hogy szökőévente lehet csak beülős utast találni, és az állandó utasok sem hívogatnak olyan sűrűn, mint egy járványmentes időszakban. 40-50 cím, az eheti átlagommal számolva 3300 forint. Az 165 ezer forintot jelentene egy hónapban...abból is lejön majdnem 60 ezer a tagdíjra. A maradék meg elmegy az üzemanyagra meg a járulékra. Így megéri bárkinek taxizni, a jelenlegi helyzetben? Én erősen kétlem...aki meg hobbista, az meg engedje már levegőhöz jutni a többi kollégát, akik esetleg ebből tartanának el egy családot.
Előzmény: #351823 tomajer 2020.09.17. 06:30:04 |
anyahajókabinajtóhajtogató | 2020.09.17. 17:18:55 / # 351827 |
|
De aki nem ebből, az minek taxizik? Miért azok kapnak "kedvezményt", akik hobbi taxisok, és miért nem azok, akik évek óta a hátukon viszik a taxi 4-et? Meg egyáltalán hogy éri meg bárkinek a taxi mellett mást csinálnia? Ha olyan jól keres a másik helyén, akkor minek taxizik? Ha meg nem keres jól a másik helyen, akkor miért nem teljes állásban taxizik?
Egy taxisnak még félállásban is több százezer forint a kiadása. Nem az irigység beszél belőlem, fizessen csak 55 ezret, aki ennyi címet vesz fel. Azt nem értem, hogy nekem miért kell többet fizetni mint eddig. Azért furcsák Reif számai, mert -mint írtam- mindenki többet fizet, azok közül, akiket ismerek. Statisztikailag ennek nem így kéne kijönnie, ha a brigád kétharmada valóban jobban járt volna...
Előzmény: #351823 tomajer 2020.09.17. 06:30:04 |
anyahajókabinajtóhajtogató | 2020.09.17. 17:11:20 / # 351826 |
|
De ha a társaság kétharmada éri el a 110 címet (tehát a 80 ezres fizetendőt), akkor nekem miért is kéne örülnöm annak, hogy ami eddig 80 ezer volt, az most 80 ezer plusz 20 ezer? Akkor ez miért nem volt tagdíj emelés? Vagy én érettem félre most valamit az írásodból?
Előzmény: #351814 tomajer 2020.09.16. 06:16:02 |
tomajer | 2020.09.17. 06:30:04 / # 351823 |
Aki nem éri el az ötven címet, az nem küszködik.
Teljesen biztos, hogy nem ebből él. És ezzel a tagdíjrendszerrel, kevésbé dobj be a törülközőt, mint eddig a fix 80-105 ezres tagdíjjal ...
Előzmény: #351820 alelölülő 2020.09.17. 01:54:15 |
|
alelölülő | 2020.09.17. 01:54:15 / # 351820 |
Egyharmad nem éri el havi 50 címet. Gondolom, beülősök tömegeire se nagyon számíthatnak, tehát nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez az egyharmad küszködik és jelentős részük bármikor bedobhatja a törölközőt. Ha kevesebb taxis lesz, megint emelni kell a díjakon, hogy fuvarszervező matekja kijöjjön. És így tovább, amíg el nem fogy az összes taxis.
Előzmény: #351814 tomajer 2020.09.16. 06:16:02 |
|
tomajer | 2020.09.16. 06:16:02 / # 351814 |
Onnan, hogy meghívattam magam egy kávéra a Reiffel, és belenéztem a sz.gépbe.
Pontos számokra nem vagyok ugye felhatalmazva, de a kétharmadnál éri el a társaság a nyolcvanezres fizetendőt. (+ 20) És az egyharmad nem éri el az ötven címet. |
|
anyahajókabinajtóhajtogató | 2020.09.16. 00:20:45 / # 351813 |
|
Ez a szám honnan van, hogy csak a felső egyharmad fizet többet, mint régen? Az én szűk taxi4-es körömben mindenki többet fizet, vannak akik csak pár ezer forinttal, de vannak akik 15-20 ezer forintokkal, de ezt már múltkor leírtam (illetve hazudok, mert múltkor valakinek 2000 forinttal olcsóbbra jött ki, igaz, éhen js halt majdnem). De egyébként sem világos számomra, hogy aki havi 50 címet akar felvenni csak, annak amúgy miért éri meg taxizni. Ha 4000 forintos átlagot számolunk (ami bőven hízelgő a mostani 1500-2000 forintos BKV pótlék időszakban), az még csak 200 ezer bevetél, ha ebben volt 1-2 reptér, meg vidéki kanyar, az már 60 ezer forint tagdíj, ami 33% leadó...
Előzmény: #351812 tomajer 2020.09.15. 19:59:23 |
tomajer | 2020.09.15. 19:58:01 / Módosítva / # 351812 |
Nem. a 125 ezer, az nem ezért a munkáért van, hanem, a taxi4 felső egyharmada fizet annyit. Vagyis nemis. a felső egyharmad fizet többet mint eddig ... a felső egynegyede fizeti legfeljebb a maximumot.
És itt a vírus megint. gyaníthatóan, nem lesz munka ... és ők csak azért fognak fizetni, amit el is vittek. Velünk ellentétben .... De ami miatt tetszik, az az álláspont, hogy vannak, akik húsz harminc, ötven címet vesznek fel egy hónapban ... nna nekik ez a megfelelő. A munkagépeknek, (napi 16 óra, heti hét nap) meg kell másik céget keresni, oszt jónapot.
Előzmény: #351809 donkihóte 2020.09.15. 16:16:28 |
|
donkihóte | 2020.09.15. 16:16:29 / # 351809 |
|
Neked tetszik? Egészségedre! Ezért a munkáért 125 ezer/hó nem kevés ám, inkább pofátlanságnak tűnik. Első nekifutásra leírtam, mire emlékeztet ez a hozzászólásod, aztán kitöröltem, nem akarlak megbántani. Pedig én még emlékszem.
Előzmény: #351808 tomajer 2020.09.15. 12:52:27 |
tomajer | 2020.09.15. 12:21:27 / Módosítva / # 351808 |
Egy másik topicban volt erről egy vita. Most befújta a szél, a konkrét általánost. Magánvélemény: nekem teccik! Az ilyen vén pöcsök mint én, már nem akarnak sokat dolgozni, és szívesen vesszük, ha annyit fizetünk, amennyit ki is vettünk a közösből. Sokan pont ez miatt mentek a Bolthoz. Lehet visszaszivárogni.... 😉
|
|
tomajer | 2020.08.29. 18:29:30 / # 351701 |
|
|
rebel | 2018.09.08. 06:50:24 / # 349159 |
|
Állítólag ha mident rendben találnak visszajár.. Máshol ezt kaucionak hívják..Amúgy már majdnem 100k a tagdij, mint a nagyoknál 💪
Előzmény: #349157 alelölülő 2018.09.08. 03:41:55 |
alelölülő | 2018.09.08. 03:41:55 / # 349157 |
Nofene, T4-hez is megérkezett az innováció?
Ammegmi, hogy óvadékdíj? Visszaadják, ha kilépsz, vagy se?
Előzmény: #349152 rebel 2018.09.07. 22:13:56 |
|
rebel | 2018.09.07. 22:13:57 / # 349152 |
|
Na, bevezették az óvadék díjat, ami minden taxi4 -es nek 54 ezer forintjába kerül. Az indok hogy új céggel írtak alá szeptembertől, csak ennek más az üzlet politikája, mint eddig a cég megszokott 😅😅 A vicc az egészben hogy ennek a cégnek eddig semmi nyoma 😃
Előzmény: #349151 rebel 2018.09.07. 22:08:52 |
rebel | 2018.09.07. 22:08:52 / # 349151 |
|
Előzmény: #343102 volántaxis 2016.02.13. 02:03:08 |
volántaxis | 2016.02.13. 02:03:08 / # 343102 |
|
"..és ami a céges ,,általánosokból,, kimaradt : ,,ezúton köszönjük minden kollégának aki a Bajcsy keresztezôdésben gengelt négy napig ..szarrá fagyva..hogy kikaparta nekünk is a gesztenyèt..így bíztosítva a kényelmes pihepuha életünket ... továbbá elnézést kérünk pökhendi ,lekezelő, nyilatkozatainkért és gusztustalan magatartásunkért ...köszönetünk jeléül a tagdíjat xxxxx ft-al csökkentjük a mai naptól ...xy fuvarkufár ,, ...akinek nem inge...."
|
tomajer | 2016.01.22. 12:45:33 / # 342540 |
Ha kérhetnénk, adj meg egy emailcímet és oda kérd a rendszámokat meg a fényképeket, mert nekünk innen le kéne szednünk.
Ha egyesével beperelnek, mindet elveszítjük. Ez ma a törvény.
Előzmény: #342537 boxutca 2016.01.22. 12:33:48 |
|
boxutca | 2016.01.22. 12:33:48 / # 342537 |
|
Szeretnénk a segítségeteket kérni abban, hogy minnél többen fényképezzétek le az uber sofőrök rendszámait, a készülékeiken futó alkalmazást, és a rendszámokat tegyétek fel ide, hogy minnél több rendszámmal tudjunk a bitosítókhoz fordulni annak érdekében, hogy az uber sofőrök is a 3x-os biztosítást fizessék. /az esély = ség nevében!/
|
hiénakutya | 2015.03.03. 08:45:20 / # 338160 |
Ne vedd magadra, csak az apropóra csaptam le!
Előzmény: #338157 Vin 2015.03.03. 02:49:39 |
|
tomajer | 2015.03.03. 06:27:43 / Módosítva / # 338159 |
Nem én vótam sutyi! ... a kutya! :-P "azt hittem,hogy itt is múkodik egyszerűen,mint szinte bárhol máshol". Az a bárhol máshol, aza fészbúk, meg a gugli! Bocs, de velük nem tudunk versenyezni. Majd ha milliárd dolláros bevételeink lesznek, és éniss legecizhetem a miniszterelnököt a reklámadó miatt, akkor biztos mi is olyanok leszünk:-)
Előzmény: #338157 Vin 2015.03.03. 02:49:39 |