Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
nazoli | 2013.10.31. 12:32:40 / # 87698 |
|
Lemaradt egy nulla. 10 óra alatt.
Előzmény: #87691 csogu 2013.10.31. 11:43:16 |
csogu | 2013.10.31. 12:26:32 / # 87697 |
Jó, hát mit írjak erre, amit Nazoli betett?
Gratula a kollégának meg minden, sok sikert neki, meg kellemes ünnepeket.
Viszont hagy szórakozzak már én is valamicskét, ha már a sok tabletes a zsebemben túrkal :-))
Előzmény: #87696 tomajer 2013.10.31. 12:22:48 |
|
tomajer | 2013.10.31. 12:22:48 / # 87696 |
Néha tényleg idegesítő, amikor egy elütésen lovagolsz:-)
Előzmény: #87695 csogu 2013.10.31. 12:20:12 |
|
csogu | 2013.10.31. 12:20:12 / # 87695 |
Kiszámoltam.
11 fuvar / óra
1 fuvar átlag 5km
azaz 55km/óra + a rágurulás, ami legyen plusz 35km = 90km egy óra alatt.
Ehhez vegyünk átlag 3 perc várakozást az utasokra, és így marad 27 perc 90km-re.
Olyat nem vettem figyelembe, mint forgalom, közlekedési lámpa, mert egy ilyen példaértékű taxis ilyenre nem ad, mert a profit az Isten :-)
Viszont téli gumi ide, téli gumi oda, azért a kanyarba kell lassítani, ami sebesség vesztéssel jár.
Gyorsulás + út/idö - hátszél : utasok súlya + lejtési szög
Figyelembe véve menet teljesítmény, kipihent állapot, illetve lassabb utasok ki, illetve beszállása, nekem a következő eredmény jött ki:
Kurvára kellett nyomnia a jobbost:-)
Előzmény: #87692 baupexim1 2013.10.31. 11:48:48 |
|
tomajer | 2013.10.31. 12:07:17 / # 87694 |
Mindenki pontosan tudja miről beszélek. Csak amikor az ember érintett benne, akkor hajlamos elkezdeni "nemérteni" habár magánbeszélgetésben még senki nem volt aki ne ismerte volna el hogy igazam van... olyanok is akik köpködnek a néma miatt!!!
Senki nem kifogásolt soha plusz-mínusz 50%-ot. mert ez természetesen adódhat szakmai tudásból, motiváltságból.
Egy 70-80%-os plusz összejöhet, a 30 nap 18 órából.... de ennél több már korrekten sehogy.
És ekkora különbségek a némával is össze fognak jönni.
Mert itt is adott a "tudom mikor kell kijönni, ... a tudom mikor hova érdemes állni, ... a tudom hogy kell kezelni a technikát" és persze többetkintlevés lehetősége.
Előzmény: #87693 tomajer 2013.10.31. 11:51:58 |
|
tomajer | 2013.10.31. 11:51:58 / # 87693 |
Akkor most azt keresd ki, hogy hol példálóztam, a 300 alatti címfelvevőkkel???
Néha ugyan fogalmaztam úgy, hogy "aki ennél többet" ... de több hozzászólásban konkretizáltam, hogy a 3-500 fölötti címmennyiségek amik irritálóak. És ne mond, hogy nincs ilyen... kint van a központban minden hónapban.
|
|
baupexim1 | 2013.10.31. 11:48:48 / # 87692 |
|
egy mátészalka nem fért bele, tuti
Előzmény: #87691 csogu 2013.10.31. 11:43:16 |
csogu | 2013.10.31. 11:43:16 / # 87691 |
Szerdán 1 óra alatt 11 fuvar?
Szerintem nem volt közte vidék.
|
|
csogu | 2013.10.31. 09:56:22 / # 87690 |
Ez lenne a lényeg, de nincs. Pont ezért kell a mesterséges ("igazságos") címelosztás. A címkiadó drosztok, a vizuális drosztok, a körzetesítés, most meg a gps alapú jusson is, maradjon is rendszer.
Előzmény: #87689 family 2013.10.31. 09:49:10 |
|
family | 2013.10.31. 09:49:10 / # 87689 |
|
Nem lenne ez egy rossz dolog, ha lenne 700 taxisra havi 200-250 ezer cím! Amikor egy kicsit beindul esténként és folyamatosan küldi a címeket haláli nyugodtság van.
|
tomajer | 2013.10.30. 15:39:36 / # 87687 |
Én nem izgulok Gáborom. Nekem semmi kifogásom az ellen, ha a rendszer jobb lesz.... de már kért itt valaki, hogy ne személyeskedj, mert nem tesz jót. Ezt komolyan vehetnéd, ha nehezedre esik is.
Előzmény: #87685 nazoli 2013.10.30. 11:50:59 |
|
taxiapus | 2013.10.30. 15:34:40 / # 87686 |
|
Gondolom elsősorban a citynél mert ott ezt találták ki. Egyébként pedig talán akkor kellet volna nekimenni ennek az egésznek amikor megszavazták!!!
Előzmény: #87685 nazoli 2013.10.30. 11:50:59 |
nazoli | 2013.10.30. 11:50:59 / # 87685 |
|
Bocsánat, Tamás, még egy levelet írtam önállóan, anélkül, hogy fogtad volna a kezemet. Ezt viszont egyeztettem mindenkivel, AKIVEL KELL. No nem mintha a Főpolgármester úrnek írt levelet nem egyeztettem volna mindenkivel, akivel kell, de Te kimaradtál a sorból, mert Veled NEM KELL.
És reszkess! A csendes címkiadóról van szó. Hátha más irányba mennek s dolgok, int szeretnéd.
Íme a frissen elküldött levél.
"Tisztelt Fuvarközvetítő Cégtulajdonosok!
A TGFSZ, a taxisok visszajelzései alapján, a csendes címkiadó rendszerrel kapcsolatosan egyeztetést kezdeményez Önökkel. Az egyeztetés célja megváltoztatni azt az – akár jogszerű, akár jogszerűtlen – magatartást, amely a BKK részéről arra irányul, hogy a címkiadó rendszer működését csak abban az esetben fogadja el, amennyiben a fuvart a címhez legközelebbi taxis kapja.
Álláspontunk szerint ez a rendelet szövegéből semmilyen módon nem következik. Az idevonatkozó rész így szól. „ c) a beérkező rendelési cím és kiállási idő manuális, vagy adatkapcsolat módú rögzítésén túl, önműködő (személy beavatkozásától mentes) módon választja ki a fuvarra alkalmas és a legjobb pozícióban - hely, irány, távolság, idő - lévő szabad személytaxit azzal, hogy a rendszer a közlekedési szabályok és az aktuális forgalmi viszonyok figyelembevételével a valós közúti útvonalakon történő (nem légvonalban számított) távolság számítására alkalmas,”. Álláspontunk szerint ez a felsorolás – hely, irány, távolság, idő – nem taxatív felsorolás, hanem egy tetszőleges, és bármilyen más elemmel kiegészíthető felsorolás. Akár a felsorolás elemeiből lehet választani, akár azokat tetszőleges sorrendbe lehet állítani, prioritást adni azoknak, vagy akár több elem kombinálásával lehet logisztikai rendszert kialakítani, vagy bele lehet venni más elemet is, amit e felsorolás nem tartalmaz, és amit a rendelet nem tilt. Például, a körzetesítési megoldást.
Azzal remélem Önök is tisztában vannak, hogy ez a jelenleg, a BKK által erőltetett – a legközelebbi kapja a fuvart - módszer teljes mértékben vakrepülés. Abszolút kiszámíthatatlanná teszi a munkavégzést, és ha a statisztikai átlagot vesszük, nemhogy javulást hozna a teljesítménymutatókban – kilométer kihasználtság, munkaidő kihasználtság, guruló, stb. – hanem rontani fog azokon.
Javaslatunk szerint, ki kell dolgozni egy taxiállomásoktól független körzetesítést. Minden körzetben a KÖRZET BÁRMELY PONTJÁN LEGRÉGEBBEN TARTÓZKODÓ taxi kapja az első fuvart, és így tovább. A körzetekhez lehet rendelni taxiállomásokat is, gondolva a mezítlábasokra, és az oda beállni szándékozó szerződött taxisokra is. A részletekben meg lehet állapodni, ezért az azokra irányuló javaslatainkat nem írom le.
Véleményünk szerint ez a megoldás előbbre vihetné az ügyet. A Főváros nem járna sem jobban, sem rosszabbul. Önöknek annyi feladatuk lenne ezzel kapcsolatban, hogy a rendszereiket át kellene állítani erre a megoldásra. A taxisok sokkal jobban járnának, mert kiszámíthatóvá válna számukra a munkavégzés, és a „legközelebbinek kell kapnia” módszer által okozott stresszhatások megszűnnének.
Ehhez az egyeztetéshez kérjük az egyetértésüket, és az aktív, támogató magatartásukat. Meggyőződésünk, hogy a fuvarközvetítők és a taxisok célirányos együttműködésével gyorsabb, és eredményesebb lehet a GPS alapú címkiadó rendszer bevezetése és működtetése Budapesten.
Ez minden érintett fél, a Főváros, a taxisok, az utazóközönség, és az Önök érdeke is.
Budapest 2013.10.28."
Aláírások.
És képzeld, Tamás, pozitív fogadtatásra talált a levél.
Most aztán izgulhatsz.
Előzmény: #87679 tomajer 2013.10.22. 12:32:01 |
csogu | 2013.10.22. 15:02:39 / # 87684 |
Az én fuvarszervező cégem?
Nekem nincs olyan.
Viszont amikor még én másik cégnél voltam, akkor pont az a cég alkalmazott birkapásztort, ahol most te vagy...a Szabadság térről cirka 20 perc volt neki az V. kerület Nádor utca.
Nos és akkor az örök kérdés:
Mi volt előbb?
A tyúk, vagy a szemellenzős taxis?
Előzmény: #87683 2013.10.22. 14:01:18 |
|
törölt felh. | 2013.10.22. 14:01:18 / # 87683 |
|
Mert útban vannak azért kell öket kerülgetni.
Azért vannak útban mert a te fuvarszervezö cégednek szüksége volt rá bevonni öket a piacra.
Ha ezt a te fuvarszervezö céged nem tette volna, akkor most nem lennének nekem itt útban.
Természetesen ez igaz mindenki másra is aki hasonló tevékenységgel javította a taxisok helyzetét. Csak azért neveztelek meg Téged mert Te és a veled egyformán gondolkodók engem személyszerint okoltok mert én nem háborgok a csendes ellen. Tehát nem kell személyeskedésnek venni.
Ne felejtsük el, hogy én nem azt mondtam, hogy dúskálunk a címekben hanem azt, hogy szívesebben dolgozom a csendessel mint az urh-s rendszerrel.
Szerintem nem a csendes címkiadás fogja megölni a taxisok azon részét akit nem fog tudni eltartani az utazó közönség, hanem az állandóan (tök feleslegesen) beáramló kalandorok álltal elöidézett anomáliák ( és akkor ebben a szóban minden benne van).
Ja és akkor a végére egy megoldási javaslat.
ÖSSZE KELL FOGNI ÉS ELÉRNI A LÉTSZÁM KORLÁTOZÁST.
Előzmény: #87677 csogu 2013.10.22. 12:17:05 |
strikt1 | 2013.10.22. 12:57:26 / # 87682 |
|
nem vagyok droid, de ez úgy hülyeség ahogy van. Ilyen erővel azt is kiköthetnéd, hány ember lehet Magyarországon. Mondjuk 5-7 millió, mert a többi az ország gazdasági mélyrepülésének okozója. Ki essenek ki? hmm?
Nyugdíjasok, más bőrszínűek stb.
"roger"
Előzmény: #87674 tanárúr 2013.10.22. 03:24:47 |
csogu | 2013.10.22. 12:42:32 / # 87681 |
Ezzel csak egy bajom van, és ez 4 éves tapasztalaton alapszik.
A "tudatlan" nem egyenlő a kezdővel!
Előzmény: #87680 nemtom 2013.10.22. 12:32:35 |
|
nemtom | 2013.10.22. 12:32:35 / # 87680 |
|
Egyel fölötted az igazság. Nem a tablet tehet róla, hogy több eszkimót vesz fel a cég?vezető mint amennyi fóka van. Egyértelmű volt, hogy az igazságtalanságok (batyu, nagypálya) mellett a szakmai tudás is sajnos háttérbe szorul kicsit. De ha a létszám arányban lenne a címmennyiséggel, neked se fájna annyira, hogy a tudatlanabb is keres. Akiket például pont te is áramoltattál a szakmába, úgyhogy nem is nagyon kellene ezen tán felháborodnod?!
Előzmény: #87672 csogu 2013.10.21. 22:11:14 |
tomajer | 2013.10.22. 12:32:01 / # 87679 |
Háá mer sorbaállnak tabér:-)
Előzmény: #87677 csogu 2013.10.22. 12:17:05 |
|
Rocktaxi | 2013.10.22. 12:23:26 / # 87678 |
:-DD
Előzmény: #87677 csogu 2013.10.22. 12:17:05 |