Hozzászólások száma: 1764
Oldalszám: 89
Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nazoli 2013.10.31. 12:32:40 / # 87698
avatar
Lemaradt egy nulla. 10 óra alatt.
csogu 2013.10.31. 12:26:32 / # 87697
Jó, hát mit írjak erre, amit Nazoli betett? Gratula a kollégának meg minden, sok sikert neki, meg kellemes ünnepeket. Viszont hagy szórakozzak már én is valamicskét, ha már a sok tabletes a zsebemben túrkal :-))
tomajer 2013.10.31. 12:22:48 / # 87696
Néha tényleg idegesítő, amikor egy elütésen lovagolsz:-)
csogu 2013.10.31. 12:20:12 / # 87695
Kiszámoltam. 11 fuvar / óra 1 fuvar átlag 5km azaz 55km/óra + a rágurulás, ami legyen plusz 35km = 90km egy óra alatt. Ehhez vegyünk átlag 3 perc várakozást az utasokra, és így marad 27 perc 90km-re. Olyat nem vettem figyelembe, mint forgalom, közlekedési lámpa, mert egy ilyen példaértékű taxis ilyenre nem ad, mert a profit az Isten :-) Viszont téli gumi ide, téli gumi oda, azért a kanyarba kell lassítani, ami sebesség vesztéssel jár. Gyorsulás + út/idö - hátszél : utasok súlya + lejtési szög Figyelembe véve menet teljesítmény, kipihent állapot, illetve lassabb utasok ki, illetve beszállása, nekem a következő eredmény jött ki: Kurvára kellett nyomnia a jobbost:-)
tomajer 2013.10.31. 12:07:17 / # 87694
Mindenki pontosan tudja miről beszélek. Csak amikor az ember érintett benne, akkor hajlamos elkezdeni "nemérteni" habár magánbeszélgetésben még senki nem volt aki ne ismerte volna el hogy igazam van... olyanok is akik köpködnek a néma miatt!!! Senki nem kifogásolt soha plusz-mínusz 50%-ot. mert ez természetesen adódhat szakmai tudásból, motiváltságból. Egy 70-80%-os plusz összejöhet, a 30 nap 18 órából.... de ennél több már korrekten sehogy. És ekkora különbségek a némával is össze fognak jönni. Mert itt is adott a "tudom mikor kell kijönni, ... a tudom mikor hova érdemes állni, ... a tudom hogy kell kezelni a technikát" és persze többetkintlevés lehetősége.
tomajer 2013.10.31. 11:51:58 / # 87693
Akkor most azt keresd ki, hogy hol példálóztam, a 300 alatti címfelvevőkkel??? Néha ugyan fogalmaztam úgy, hogy "aki ennél többet" ... de több hozzászólásban konkretizáltam, hogy a 3-500 fölötti címmennyiségek amik irritálóak. És ne mond, hogy nincs ilyen... kint van a központban minden hónapban.

baupexim1 2013.10.31. 11:48:48 / # 87692
avatar
egy mátészalka nem fért bele, tuti
csogu 2013.10.31. 11:43:16 / # 87691
Szerdán 1 óra alatt 11 fuvar? Szerintem nem volt közte vidék.

csogu 2013.10.31. 09:56:22 / # 87690
Ez lenne a lényeg, de nincs. Pont ezért kell a mesterséges ("igazságos") címelosztás. A címkiadó drosztok, a vizuális drosztok, a körzetesítés, most meg a gps alapú jusson is, maradjon is rendszer.
family 2013.10.31. 09:49:10 / # 87689
avatar
Nem lenne ez egy rossz dolog, ha lenne 700 taxisra havi 200-250 ezer cím! Amikor egy kicsit beindul esténként és folyamatosan küldi a címeket haláli nyugodtság van.

tomajer 2013.10.30. 15:39:36 / # 87687
Én nem izgulok Gáborom. Nekem semmi kifogásom az ellen, ha a rendszer jobb lesz.... de már kért itt valaki, hogy ne személyeskedj, mert nem tesz jót. Ezt komolyan vehetnéd, ha nehezedre esik is.
taxiapus 2013.10.30. 15:34:40 / # 87686
avatar
Gondolom elsősorban a citynél mert ott ezt találták ki. Egyébként pedig talán akkor kellet volna nekimenni ennek az egésznek amikor megszavazták!!!
nazoli 2013.10.30. 11:50:59 / # 87685
avatar
Bocsánat, Tamás, még egy levelet írtam önállóan, anélkül, hogy fogtad volna a kezemet. Ezt viszont egyeztettem mindenkivel, AKIVEL KELL. No nem mintha a Főpolgármester úrnek írt levelet nem egyeztettem volna mindenkivel, akivel kell, de Te kimaradtál a sorból, mert Veled NEM KELL. És reszkess! A csendes címkiadóról van szó. Hátha más irányba mennek s dolgok, int szeretnéd. Íme a frissen elküldött levél. "Tisztelt Fuvarközvetítő Cégtulajdonosok! A TGFSZ, a taxisok visszajelzései alapján, a csendes címkiadó rendszerrel kapcsolatosan egyeztetést kezdeményez Önökkel. Az egyeztetés célja megváltoztatni azt az – akár jogszerű, akár jogszerűtlen – magatartást, amely a BKK részéről arra irányul, hogy a címkiadó rendszer működését csak abban az esetben fogadja el, amennyiben a fuvart a címhez legközelebbi taxis kapja. Álláspontunk szerint ez a rendelet szövegéből semmilyen módon nem következik. Az idevonatkozó rész így szól. „ c) a beérkező rendelési cím és kiállási idő manuális, vagy adatkapcsolat módú rögzítésén túl, önműködő (személy beavatkozásától mentes) módon választja ki a fuvarra alkalmas és a legjobb pozícióban - hely, irány, távolság, idő - lévő szabad személytaxit azzal, hogy a rendszer a közlekedési szabályok és az aktuális forgalmi viszonyok figyelembevételével a valós közúti útvonalakon történő (nem légvonalban számított) távolság számítására alkalmas,”. Álláspontunk szerint ez a felsorolás – hely, irány, távolság, idő – nem taxatív felsorolás, hanem egy tetszőleges, és bármilyen más elemmel kiegészíthető felsorolás. Akár a felsorolás elemeiből lehet választani, akár azokat tetszőleges sorrendbe lehet állítani, prioritást adni azoknak, vagy akár több elem kombinálásával lehet logisztikai rendszert kialakítani, vagy bele lehet venni más elemet is, amit e felsorolás nem tartalmaz, és amit a rendelet nem tilt. Például, a körzetesítési megoldást. Azzal remélem Önök is tisztában vannak, hogy ez a jelenleg, a BKK által erőltetett – a legközelebbi kapja a fuvart - módszer teljes mértékben vakrepülés. Abszolút kiszámíthatatlanná teszi a munkavégzést, és ha a statisztikai átlagot vesszük, nemhogy javulást hozna a teljesítménymutatókban – kilométer kihasználtság, munkaidő kihasználtság, guruló, stb. – hanem rontani fog azokon. Javaslatunk szerint, ki kell dolgozni egy taxiállomásoktól független körzetesítést. Minden körzetben a KÖRZET BÁRMELY PONTJÁN LEGRÉGEBBEN TARTÓZKODÓ taxi kapja az első fuvart, és így tovább. A körzetekhez lehet rendelni taxiállomásokat is, gondolva a mezítlábasokra, és az oda beállni szándékozó szerződött taxisokra is. A részletekben meg lehet állapodni, ezért az azokra irányuló javaslatainkat nem írom le. Véleményünk szerint ez a megoldás előbbre vihetné az ügyet. A Főváros nem járna sem jobban, sem rosszabbul. Önöknek annyi feladatuk lenne ezzel kapcsolatban, hogy a rendszereiket át kellene állítani erre a megoldásra. A taxisok sokkal jobban járnának, mert kiszámíthatóvá válna számukra a munkavégzés, és a „legközelebbinek kell kapnia” módszer által okozott stresszhatások megszűnnének. Ehhez az egyeztetéshez kérjük az egyetértésüket, és az aktív, támogató magatartásukat. Meggyőződésünk, hogy a fuvarközvetítők és a taxisok célirányos együttműködésével gyorsabb, és eredményesebb lehet a GPS alapú címkiadó rendszer bevezetése és működtetése Budapesten. Ez minden érintett fél, a Főváros, a taxisok, az utazóközönség, és az Önök érdeke is. Budapest 2013.10.28." Aláírások. És képzeld, Tamás, pozitív fogadtatásra talált a levél. Most aztán izgulhatsz.
csogu 2013.10.22. 15:02:39 / # 87684
Az én fuvarszervező cégem? Nekem nincs olyan. Viszont amikor még én másik cégnél voltam, akkor pont az a cég alkalmazott birkapásztort, ahol most te vagy...a Szabadság térről cirka 20 perc volt neki az V. kerület Nádor utca. Nos és akkor az örök kérdés: Mi volt előbb? A tyúk, vagy a szemellenzős taxis?
törölt felh. 2013.10.22. 14:01:18 / # 87683
avatar
Mert útban vannak azért kell öket kerülgetni. Azért vannak útban mert a te fuvarszervezö cégednek szüksége volt rá bevonni öket a piacra. Ha ezt a te fuvarszervezö céged nem tette volna, akkor most nem lennének nekem itt útban. Természetesen ez igaz mindenki másra is aki hasonló tevékenységgel javította a taxisok helyzetét. Csak azért neveztelek meg Téged mert Te és a veled egyformán gondolkodók engem személyszerint okoltok mert én nem háborgok a csendes ellen. Tehát nem kell személyeskedésnek venni. Ne felejtsük el, hogy én nem azt mondtam, hogy dúskálunk a címekben hanem azt, hogy szívesebben dolgozom a csendessel mint az urh-s rendszerrel. Szerintem nem a csendes címkiadás fogja megölni a taxisok azon részét akit nem fog tudni eltartani az utazó közönség, hanem az állandóan (tök feleslegesen) beáramló kalandorok álltal elöidézett anomáliák ( és akkor ebben a szóban minden benne van). Ja és akkor a végére egy megoldási javaslat. ÖSSZE KELL FOGNI ÉS ELÉRNI A LÉTSZÁM KORLÁTOZÁST.
strikt1 2013.10.22. 12:57:26 / # 87682
avatar
nem vagyok droid, de ez úgy hülyeség ahogy van. Ilyen erővel azt is kiköthetnéd, hány ember lehet Magyarországon. Mondjuk 5-7 millió, mert a többi az ország gazdasági mélyrepülésének okozója. Ki essenek ki? hmm? Nyugdíjasok, más bőrszínűek stb. "roger"
csogu 2013.10.22. 12:42:32 / # 87681
Ezzel csak egy bajom van, és ez 4 éves tapasztalaton alapszik. A "tudatlan" nem egyenlő a kezdővel!
nemtom 2013.10.22. 12:32:35 / # 87680
avatar
Egyel fölötted az igazság. Nem a tablet tehet róla, hogy több eszkimót vesz fel a cég?vezető mint amennyi fóka van. Egyértelmű volt, hogy az igazságtalanságok (batyu, nagypálya) mellett a szakmai tudás is sajnos háttérbe szorul kicsit. De ha a létszám arányban lenne a címmennyiséggel, neked se fájna annyira, hogy a tudatlanabb is keres. Akiket például pont te is áramoltattál a szakmába, úgyhogy nem is nagyon kellene ezen tán felháborodnod?!
tomajer 2013.10.22. 12:32:01 / # 87679
Háá mer sorbaállnak tabér:-)
Rocktaxi 2013.10.22. 12:23:26 / # 87678
:-DD
Oldalszám: 89