Név
Becenév family
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

http://www.diakfuvar.hu/content.php?pagename=Tarifak Ők még csak arra sem adnak, hogy fehér legyen a rendszámuk. Sárga rendszámmal járnak most már bármelyik napszakban! De elismerem az fontosabb, hogy a sárga taxin ne legyen félkocka!

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2013.11.23 11:10

A D portánál ahol a fkete kombi összetolt két autót ott nem volt személyi sérülés! Mondhatjuk úgy is, hogy a tablet első áldozata!

Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!

Hozzáadva: 2013.10.31 09:49

Nem lenne ez egy rossz dolog, ha lenne 700 taxisra havi 200-250 ezer cím! Amikor egy kicsit beindul esténként és folyamatosan küldi a címeket haláli nyugodtság van.

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2013.10.31 09:39

" „Harminc éve működik a cég, és az Almásy teret nem hagytuk el Budapesten, nem hogy Máltáig eljutottunk volna” – közölte a hvg.hu-val a City Taxi elnöke, Tamás Miklós." Az ÉV Szövege!

Téma: A hiénakutya és egyéb állatfajták

Hozzáadva: 2013.10.08 17:00

"Árelőnyről ugye akkor beszélünk, ha adott termék, vagy szolgáltatás ára az egyik helyen alacsonyabb, mint máshol. Az árelőny egyaránt jelentkezik a fogyasztónál és jelentkezik a szolgáltatónál; a fogyasztó alacsonyabb áron részesül egy szolgáltatásban, a szolgáltató pedig forgalomnövekedést érhet el. Eddig tiszta? Most nézzük a taxit! A szolgáltatás az, hogy elviszem a retket A-ból B-be. A szolgáltató a taxis, a fogyasztó az utas. Ez is megvan? Az árelőnyt tehát a taxis biztosítja. Árelőnyt biztosítani lehet költségracionalizálással, hatékonyságnöveléssel, vagy - átmeneti jelleggel - a profitról részben, vagy egészben történő lemondással. Kérdezem, hogy a Plushoz szerződött taxis vállalkozók és vállalkozások melyik módszert alkalmazták? Miben rejlik az Ő páratlan leleményességük? Számottevő módon voltak képesek csökkenteni a tevékenységükkel kapcsolatos költségeket? Növelték a hatékonyságukat? Lemondtak a profitról? Nem. A közteherviselésről mondtak le, ami illegális, tehát nem sorolható a költségracionalizálás kategóriájába. Ők nem a piaci mechanizmusok nyertesei voltak, akik tudásukkal, szorgalmukkal és kitartásukkal törtek az élre, hanem olyan csalók, akik csupán a hatóságok nemtörődömségének köszönhetően lehettek sikeresek. Lehet mellet döngetni, hogy én milyen penge voltam, amiért létrehoztam egy himihumi kft.-t, és annak égisze alatt futtattam X autót, melyek után lófaszt sem fizettem, de nem árt tudni, hogy a világ normálisabb felén ezért börtön jár, tehát olyan büszkének lenni minderre azért nem nagyon érdemes. Ehhez sem ész, sem tehetség nem kellett és semmi köze a piachoz. Hogy a fuvarszervező cég adott estben tiszta-e, vagy sem, azt én nem is vizsgáltam, hiszen Budapesten a fuvarszervezés és az autó (rendszám) bérbeadás minden általam ismert esetben más-más vállalkozás alatt működött-működik. Viszont a Plus soha nem jöhetett volna létre és soha nem futhatott volna be karriert az adóelkerülő vállalkozók és vállalkozások partnersége nélkül. Nem hiszem, hogy félreértettél, mert te ezeket pontosan tudod. A bazárit játszod. Egészségedre! " Erre született! Lásd amikor a célpontban volt az a belső kamerás felvétel amikor egy plussos összetört egy civilt és ott hagyta. Az meg nyogodt volt hiszen felvétele volt az egészről. Aztán kiderült a rendőrségi feljelentés után, hog kenheti a hajára mert egy nem létező kft nem létező autója plus logóval! Tesslk helyesen, de valószínűleg végig sem olvastad!

Téma: A hiénakutya és egyéb állatfajták

Hozzáadva: 2013.10.08 16:55

Úristen! Majd csak kihevered valahogy! Nem a TI beszélgetéseteket "idézgettem" hanem elkövettem azt a hibát, hogy nem tettem ki a Kutya, EGYBEN átemelt hszához az idéző jelet! Válaszul szántam a:- miért született a topik kérdésre! Ezentúl a többi hszedben sem próbálok értelmet keresni, úgyis csak vagdalkozás!
Igaz, hogy a legkevésbé szotyi cégnél vagyok, de olyan számok jönnek ki a nap végén, hogy igazából el se hiszem! Az utasforgalmunk szerintem minimum 30%-kal nőtt a többit meg számold ki. Gyakorlatilag egész nap akárhová visznek nagy eséllyel veszek fel egy címet, mert a kályhások már elfogytak! Ilyenkor, ha visszagondolok, hogy az elmúlt öt évben elharapózó "árversenyben" a szotyik mennyi pénzt kivettek mindannyiunk zsebéből megüt a guta!

Téma: A hiénakutya és egyéb állatfajták

Hozzáadva: 2013.10.05 09:39

Árelőnyről ugye akkor beszélünk, ha adott termék, vagy szolgáltatás ára az egyik helyen alacsonyabb, mint máshol. Az árelőny egyaránt jelentkezik a fogyasztónál és jelentkezik a szolgáltatónál; a fogyasztó alacsonyabb áron részesül egy szolgáltatásban, a szolgáltató pedig forgalomnövekedést érhet el. Eddig tiszta? Most nézzük a taxit! A szolgáltatás az, hogy elviszem a retket A-ból B-be. A szolgáltató a taxis, a fogyasztó az utas. Ez is megvan? Az árelőnyt tehát a taxis biztosítja. Árelőnyt biztosítani lehet költségracionalizálással, hatékonyságnöveléssel, vagy - átmeneti jelleggel - a profitról részben, vagy egészben történő lemondással. Kérdezem, hogy a Plushoz szerződött taxis vállalkozók és vállalkozások melyik módszert alkalmazták? Miben rejlik az Ő páratlan leleményességük? Számottevő módon voltak képesek csökkenteni a tevékenységükkel kapcsolatos költségeket? Növelték a hatékonyságukat? Lemondtak a profitról? Nem. A közteherviselésről mondtak le, ami illegális, tehát nem sorolható a költségracionalizálás kategóriájába. Ők nem a piaci mechanizmusok nyertesei voltak, akik tudásukkal, szorgalmukkal és kitartásukkal törtek az élre, hanem olyan csalók, akik csupán a hatóságok nemtörődömségének köszönhetően lehettek sikeresek. Lehet mellet döngetni, hogy én milyen penge voltam, amiért létrehoztam egy himihumi kft.-t, és annak égisze alatt futtattam X autót, melyek után lófaszt sem fizettem, de nem árt tudni, hogy a világ normálisabb felén ezért börtön jár, tehát olyan büszkének lenni minderre azért nem nagyon érdemes. Ehhez sem ész, sem tehetség nem kellett és semmi köze a piachoz. Hogy a fuvarszervező cég adott estben tiszta-e, vagy sem, azt én nem is vizsgáltam, hiszen Budapesten a fuvarszervezés és az autó (rendszám) bérbeadás minden általam ismert esetben más-más vállalkozás alatt működött-működik. Viszont a Plus soha nem jöhetett volna létre és soha nem futhatott volna be karriert az adóelkerülő vállalkozók és vállalkozások partnersége nélkül. Nem hiszem, hogy félreértettél, mert te ezeket pontosan tudod. A bazárit játszod. Egészségedre! Erre született! Lásd amikor a célpontban volt az a belső kamerás felvétel amikor egy plussos összetört egy civilt és ott hagyta. Az meg nyogodt volt hiszen felvétele volt az egészről. Aztán kiderült a rendőrségi feljelentés után, hog kenheti a hajára mert egy nem létező kft nem létező autója plus logóval!

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.05 09:31

:-)))

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.07.23 16:47

Amikor a citynel erre ebredt a city kifizette neki, gondolom ez a T4-nel sem lehetett maskepp-)