Hozzászólások száma: 1764
Oldalszám: 89
Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
alelölülő 2013.10.21. 17:09:04 / # 87657
RE: Netán a 6x6 és a Taxi 4 azért tart fent versenyistállót, hogy megtanuljuk hogy érjünk hárommal a Bécsi kaputól a Budagyöngyéig? Ez jó volt. :-)) Egyébként nem azért. Hanem mert nem lehet mindenkinek a foci a pénztemetője, mint Palinak. :-((
tomajer 2013.10.21. 16:48:46 / # 87656
Milyen tudásról beszélsz? A rádiószerelőéről? Az antennáséról? Vagy arról, hogy jobban tudod centire hol a tuti? Netán a 6x6 és a Taxi 4 azért tart fent versenyistállót, hogy megtanuljuk hogy érjünk hárommal a Bécsi kaputól a Budagyöngyéig? Hagyjuk már ezt..... Itt meg majd tudnod kell, hogy ott ahol végeztél a napnak azon szakaszában várható e valami. Hogy merre indulj, ha a rendszer szerint sokan vagytok egymás hegyén hátán... hol van olyan droszt, ahonnan sok felé el tudsz indulni, és netán még beülős is akad... ez is tudás:-)
Apuka 2013.10.21. 13:49:39 / # 87655
Tomi! Ne kötekedj! itt is, ott is közrejátszik a szerencse, csak éppen az urh-n sokkal kisebb mértékben, mert ott hangsúlyosabb a tudás! pont az hiányzik a jelenlegi rendszerből, hogy nem hallasz semmit. Az urh-n hallottad, hogy van ( vagy éppen nincs) munka. tudtad hol van ömlés és hogy ott van-e taxi vagy sem. Eldönthetted, hogy maradsz a helyeden, vagy olyan környékre gurulsz, ahol rendelés is van. De! Ha figyelmesen elolvastad amiket eddig írtam akkor látnod kellene, hogy nem vagyok ellene ennek ( ez persze az én privát véleményem). A rendszer lehet jó és hasznos, de ehhez nem (csak) H.Cs véleményét kellett volna esetlegesen és egyedüliként figyelembe venni. Hogy a taxis mennyire tud hatékonyan és gazdaságosan dolgozni, talán tőle kellett volna megkérdezni mert erre választ adni sem egy irodista, sem egy fuvarszervező nem képes! Aki mást állít az hazudik! (meg rohadtul lobbizik a saját rendszere mellett!)
Apuka 2013.10.21. 13:30:48 / # 87654
Apuka 2013.10.21. 13:28:23 / # 87653
vmiki 2013.10.21. 12:42:01 / # 87652
avatar
Ne kapd már fel a vizet. Semmivel sem tartjuk magunkat többre annál a kollégánál, aki a droszton ül 5.-ént, s nem nyom a mellette lévő utcára. Hiszen mi is elkezdtük valamikor. Aki hülye a taxizáshoz az a régi rendszerben is elvérzett. Csak az a baj, hogy ez az új szisztéma még kiforratlan, sokszor hibás és nem igazságos.
hiénakutya 2013.10.21. 12:39:59 / # 87651

vmiki 2013.10.21. 12:35:53 / # 87650
avatar
Egyetértek! Újra le kell ülni, ettől még Tarlós sem zárkózik el. De kikkel is? A minket képviselővel? Ki az? Van olyan? Vagy megválasztottunk valakit s valamiről lemaradtam? Itt az ideje, hogy akkor egyszer s mindenkorra bízzunk meg valakit az érdekvédelmünkkel. Mert Metál inkompetens. Társaságok képviselője? Horváth Csaba? Ne vicceljetek már. Vagy akkor mindenki, az összes fuvarszervező az asztalhoz. Tényleg, Apuka, nem vállalnád el az érdekképviseletünket? Szavaidból ítélve szalonképesebbek lennénk a Főváros előtt...
tomajer 2013.10.21. 12:33:07 / # 87649
Haggyuk máá ezt a szerencseizét... mert az uerhán nem a szerencsén múlik mi?!? Azzal úgy jöttünk ki, hogy természetes volt az óránként két cím..... Persze tudom van akinek igen, .... de ők a "szakemberek"... vagy micsudák akiket nem szabad itten degradálni, mert életszerűen ragaszkodnak a 30 nap X 20 azaz havi 600 címükhöz:-))) Én meg hülye vagyok a taxihoz tudom:-)
Rocktaxi 2013.10.21. 12:17:20 / # 87648
Az utolsó mondatodra... Egyébként se, mert a NAV kurvára kíváncsi! :-) ... lesz.
alelölülő 2013.10.21. 12:12:25 / # 87647
Erre mutat az is, hogy legtöbb cégnél megelégednek azzal, hogy a legközelebbi kocsi kapja a fuvart. Ami tökéletesen érthető, ha csak saját céges autók vannak a rendszerben, mert akkor a tulajdonosnak tökmindegy, hogy Jóska vagy Pista viszi a fuvart, lényeg az, hogy a legközelebbi legyen. Hát, mostanában senki helyében nem vennék lízinges autót hosszú lejáratra.
Omosi mama 2013.10.21. 11:57:02 / # 87646
avatar
Az okfejtésed a csalóka. Az is előfordulhat, hogy gurulsz a léparton (vissza a Klauzál térre), és rádtol egy címet, mert 18 m-rel közelebb vagy, mint az ott ácsorgó. :-) Ez oda-vissza működik...
Apuka 2013.10.21. 11:51:36 / # 87645
Sokan leragadnak a gps-es rendszer magukra néző hátrányainál és elsiklanak afelett amit már többször is említettünk, még pedig, hogy ennek a rendszernek köszönhetően lecserélhetőkké válunk. Kicsit tovább kell tekinteni és megnézni, mi mindenre szolgálhat (még) egy ilyen rendszer kötelezővé tétele. Amikor Telegdy Gabi felhívta erre a figyelmet a kamarában, mindjárt diszkriminációt kiabáltak egyesek! pedig a veszély inkább ebben van! A rendszer kötelezővé tétele számomra azt sejteti, hogy velünk fizettetik meg a rendszer tökéletesítését, majd amikor már 100%-os a működése, akkor jöhet a munkaügyi központ felpörgetése, hiszen a tudás már nem lesz tényező! Mint az előző írásomban említettem, nem a rendszerrel ellen van kifogásom, hanem egyrészt annak a kötelezővé tételével, másrészt a használatát meghatározó előírás hibás voltával! Meggyőződésem, hogy egy ilyen rendszer valóban lehet hasznos mindenki megelégedésére, de a jelen formájában ez nem állja meg a helyét!
no name 2013.10.21. 11:42:57 / # 87644
avatar
......-És addig is kéretik felfüggeszteni!
Bao 2013.10.21. 11:39:20 / # 87643
avatar
Sokkal jobb! És egy erős vezető rendet is tud csinálni, ha akar!
Bao 2013.10.21. 11:37:51 / # 87642
avatar
Ez elég szakszerű, hivatalos válasz volt. Ami elszomorít, hogy mint írtad, fele fele arányban oszlik meg a támogatók aránya. Az öregebbek féltik a megélhetésüket és ezért a fiatalokat gátolva, saját fiatalkori énjüket, szembeköpve támogatják ezeket az elképesztő feltételeket! :( Milyen szakmában lehetne még ilyeneket elérni?? :( Majd a kohászoknál könnyítik a terheket, hogy a 60 éves is ellássa úgy a melót mint egy 30 éves? Elég már a sok önző szitisből! :(
vmiki 2013.10.21. 11:18:04 / # 87641
avatar
Tomi! Én egy hajóban evezek veled, de kérlek szépen ne degradáld le az évtizedes szakmai tudást. Amit most jó páran sutba dobhatunk. Nem csak batyuval, nagypályával lehet megélni. Nekem a 23 év alatt még csak térerőmérőm se volt soha. (bár mindíg szerettem volna) Mégis elboldogultam. Hja, 20 cím egy nap alatt? Ez egy szakma. Amit pl. Londonban 3 évig tanítanak, máshol pedíg kihalásos alapon biztosítanak. Vagy 100.000. Dollárért. Nem munkanélküli gyüjtőhely.
tomajer 2013.10.21. 11:16:12 / # 87640
Nem. Nem jobb. Csak azt már megszoktad.
Apuka 2013.10.21. 11:12:03 / # 87639
A jelenlegi budapesti összlétszám és az egy főre eső címmennyiség alapján teljesen indokolatlannak tartottuk a rendszer bevezetésének kötelezővé tételét. Mint látható, a fuvarszervezői lobbi erősebb volt! Kétségtelen, hogy a rendszernek számos előnye van, ugyanakkor nem kis terhet jelent ez (újfent) a taxisra nézve! Felmerül a kérdés, mit is lehet(ne) tenni? Az eddigi hozzászólások alapján megoszlanak a vélemények mert úgy látom (nem csak a hallo-s "adatok" hanem az összes hozzánk érkezett telefonos illetve email visszajelzések alapján), hogy legalább annyian vannak ellene, mint mellette. Az mindannyiunk számára egyértelmű, hogy a rendszer használatára vonatkozó előírás nem a taxis érdekét szolgálja, hiszen a "legközelebbi autót kell a címre küldeni" (pontosabban a legjobb pozícióban lévőt)azt eredményezi, hogy a vállalkozásod nem tudod előre kalkulált üzleti terv alapján működtetni, hanem kénytelen-kelletlen a szerencsefaktorra kell hagyatkozz! Senki sem várhatja el, hogy úgy működtess egy vállalkozást, hogy a szerencse döntse el, tudod-e teljesíteni a napi, heti-, havi üzleti tervet! Ha már van egy ilyen rendszer, akkor arra olyan szabályozási előírást kell kitalálni, megalkotni, mely kiszámíthatóvá, de legalábbis kiszámíthatóbbá teszi a taxis vállalkozás részéről a bevételi oldalt. Egyszerűbben megfogalmazva: a rendszert olyan paraméterek mellett kell szoftveresen átírni, hogy a taxis képes legyen hasonló módon használni, mint az urh-s rendszert. ennek többféle módja is lehet amit itt nem fejtenék ki, de mindenképpen szükséges lenne, hogy ha már megfogalmazták a Főváros részéről az utas igényt, akkor fogadják el, hogy a taxisnak is van igénye!! Le kell ülni a Főváros képviselőjének a taxisok és a fuvarszervezők képviselőivel újra tárgyalni ezt az egészet és oly módon átírni az idevonatkozó rendelkezést, hogy az valóban segítse a kihasználtság növelését, és magát a "szerencsefaktort" a lehető legminimálisabbra redukálja!
Bao 2013.10.21. 10:55:52 / # 87638
avatar
Persze... :) Egyébként a csend nélkül is elképesztőek az állapotok! :( Pár példa: Ugyebár, ha valaki kontrollos, az bizalmat élvez, hisznek neki, bíznak benne... Nos az egyik olyan szuper teljesítménnyel rendelkezik, hogy a másfélszer erősebb helyeket ver meg! (jókairól podi) Egyébként egy nagy cégtől kellett távoznia a rádiója miatt.... És most ő kontrollos... Milyen erkölcsi alapja van erre? :( Vannak még a "sima" talpasok is. Egy ha nyom, akkor generátoros fura hang van (elvisz mindent), ha csak beszélgetni akar, mondjuk a nagypályázása miatti tiltásait vitatja, akkor persze szép a prüttyee. Ez nem tűnik fel senkinek??? Hol az ellenőrzés??? :( De még ez is jobb mint a szerencsetábla. :)
Oldalszám: 89