Hozzászólások száma: 414
Ugrás a hírhez Oldalszám: 21
Témakörök > Hírek fórumai > Onlány taxamétert kotyvasztanak a boszorkánykonyhában!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
cukrosleves 2016.02.28. 02:00:40 / # 343863
avatar
Négykezesben úgyemlékszem annyi volt a különbség, hogy max 16 óra lehet összesen a napi menetidő, hogy meglegyen a 8 óra alvàs àlló helyzetben. Ezért nem is lehet két emberrel kétszer annyit menni. De a taxiban nem alszik senki. Még... 
cukrosleves 2016.02.28. 01:47:14 / # 343860
avatar
Legfeljebb majd mindenki max 3-4 óràt fog dolgozni, kisebb-nagyobb megszakítàsokkal egy nap. Ha meg nem dolgozik, kikapcsolja...  
janoutas 2016.02.28. 01:43:30 / # 343859
avatar
Igaz, a tachográf "lehetővé teszi", hogy a kamionosnak (meg buszosnak stb,) még a szabadidejével is 1 évre visszamenőleg el kelljen tudni számolni! Nem sok ilyen szakma van a világon! A szabályok sem egyszerűek, más, ha egyedül megy valaki, más ha "négykezesben", a kötelező pihenőkre is figyelni kell, a sebességre is, főleg lefelé hajlamos begyorsulni, ebből szokott előfordulni a legtöbb. És még a 28 naponkénti letöltés, és a többi marhaság.
Én azt akartam ezzel jelezni csak, hogy ha akarják, akár ezt is nézhetik!  Valami olyan rémlik, de inkább megkérdezem, hogy a boltoknál nem lehet bekapcsolva hagyni állandóan, azaz a zárás után ki kell kapcsolni! Ha nincs a taxis vállalkozónak saját magán kívül alkalmazottja, akkor elvileg ellenőrizhető a munka idő!
Nem tudom biztosan, de jó hogy szóltál, mert ha lesz időm utána nézek ennek. A cigiboltosok biztos tudják, őket úgyis mindig basztatják!
cukrosleves 2016.02.28. 00:54:04 / # 343857
avatar

És egy tachogràf azért màs célt szolgàl. Egy online kassza miért ne lehetne non-stop bekapcsolva, akkor is amikor alszok? A boltban sincs minden pénztàrosnak külön sajàt kasszàja. Lehet az autóban több alkalmazott is. Itt csak a bevétel bevallàsa a lényeges. 

cukrosleves 2016.02.28. 00:50:18 / # 343856
avatar
Szerintem a munkaidő miatt nem kell rettegni. 3-4 órànàl többet ritkàn megy a taxaméter egy nap. Kamionokban a tachogràf akàr minden nap lehet 13 óràs is. Azaz max 8 óràt vezethetsz, akàr többször megszakítva is, /min. 15 perc szàmít megàllàsnak, ha 14 percet àllsz az munkànak szàmít, egyseggel max 4 óràt mehetsz, és 1x kötelező min 45 percet tartani/ de összesen a 13 óràt nem haladhatod meg. A lényeg az, hogy 8 óràs bejelentéssel 8-at vezet, de 13-at dolgozik. Nem csak a magyar, hanem a francia is.A taxinàl sem lesz ez probléma.
janoutas 2016.02.27. 23:19:51 / # 343852
avatar

Az online óra nem csak a bevétel miatt érdekes! Persze akkor, csak úgy fair az egész, ha az ubereseknek is kötelező lesz! Lesznek ott bukások a másodállásos KATA-soknál rendesen emiatt!!

(Mert a munkaidőt is "online" látják!)

janoutas 2016.02.27. 11:44:09 / # 343812
avatar
Ez azt jeleni, hogy heti 1 szabadnappal számolva  (évente 365-52=313nap) Az 7 600 000 / 313 = 24 281 ft/ nap bevétel jelent a legoptimálisabb esetben, csak ezeknek a költségeknek a fedezetére! Már ezért is sokat kell dolgozni, hogy meglegyen, és még akkor ehhez jön a bérköltségekhez szükséges pénz megtermelése! Főleg a fekete taxis "versenytársak" által megszállt piacon!
zulu 2016.02.27. 09:28:42 / # 343803
avatar

)) A fél kettes droszthiradóban én is hallottam,hát ezért nem igazán beszélgetek kijelölt taxiállomáson 

donkihóte 2016.02.27. 08:36:09 / # 343802
avatar
Jól beszélsz, rám férne.
tomajer 2016.02.27. 07:07:50 / # 343800
A droszton montták!  Akkó pedig igaz. :-P
zulu 2016.02.27. 00:24:55 / Módosítva / # 343791
avatar
"Állitólag nekünk lengyel lesz 300:ezerért" ÚRISTEN ne haragudj hogy ezt mondom,de rád férne egy kis pihenés ha ilyen badarságokat hordassz össze,még az sem biztos hogy lesz de már tudod az árát és a gyártó országát is.
tomajer 2016.02.26. 18:49:33 / Módosítva / # 343786
Egyenlő feltételek.  Valami ilyesmi volt.  Vagy ők se, vagy mi is. :-)
donkihóte 2016.02.26. 16:41:25 / # 343775
avatar

Állítólag nekünk lengyel lesz 300 ezerért.

Szerintem addig jegelik az über kérdést, altatnak minket, hogy mindennek meg kell felelnie. Aztán, amikor az összes hülye hitelre meg részletre lecserélte és kidobta a mostani 150 ezres óráját, bejelentenek egy, az uber számára kedvező törvénymódosítást. A meglévő rendszerükbe beapplikálnak egy pár soros szoftvert, amely a fuvar végeztével és a pénz levételével egy időben felküldi a nav szerverére az adatokat. Szerintem már kész is van. Nekik továbbra is megfelel majd az ájfon-méter nekünk meg kötelező a három kilós lengyel hájtek.

Mi sosem fogunk tabbal mérni, ez biztos.

alelölülő 2016.02.26. 14:57:31 / # 343770
Igen, félreértettem a mondatot, úgy értettem, hogy októbertől indul a második kör, valójában meg ki tudja, mikor.
Nem tudom, mi az előnye, és azt se, hogy mennyibe fog fájni egy ilyen egyszerű mobil pénztárgép, így azt meg pláne nem, hogy az előny megér-e annyit.
tomajer 2016.02.26. 13:30:51 / # 343764
Háát azéé itt az van, hogy "második körben" ...    ami nem tudni mit jelent, de nincs még eszköz, és nem is tudják mit akarnak.
Mondjuk a legeszerűbb, ha kapunk mi is egy egyszerű mobil pénztárgépet, a taxaméter meg visszaminősül mérőeszközzé.  Ezzel legalizálhatják az ubert is ... és mi is mérhetünk a tabbal ...

Akarjuk?

Van előnye, hátránya.
alelölülő 2016.02.26. 09:11:02 / # 343749

tomajer 2016.01.09. 09:01:26 / # 342030
Szerintem nem örülnél ... :-(
donkihóte 2016.01.09. 08:55:43 / Módosítva / # 342029
avatar

Nem lehetne valahogy érdekeltté tenni eme szuperbizniszben ( taxi ) a gázost vagy a parókást? Akkor megúsznánk vajon?


tomajer 2016.01.04. 19:44:42 / # 341982
Háát ja! :-)
donkihóte 2016.01.04. 12:21:33 / # 341979
avatar
Nem, nem, telepítsenek kamerákat a kufár irodákba. Oszt nem kő' onlány, mert minek, ha van kamera.
Oldalszám: 21