Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bao 2011.09.02. 11:16:01 / # 323330
avatar
Valami lelkesítőt írhatna már valaki!

nazoli 2011.09.02. 11:12:12 / # 323329
avatar
Persze. Nincs ezzel semmi gond. Nagyon szívesen menne mindenki egy olyan helyre, ahol ő is tulajdonos, meg mondjuk 240-el dolgozhatna. Ezzel szemben elmondom, hogy mi a realitás. Ha csinálsz egy olyan céget, ahol jó sok pénzen bereklámozod a 150-et, akkor van esélyed. (De lehet, hogy ennél lejjebb kéne menned.) Erre még taxisokat is találnál. Minden más eset bukásra van ítélve! 240-nek meg tényleg ott van a Penta!
tomajer 2011.09.02. 10:48:28 / # 323328
Hááát tomajer rendületlenül hisz bennetek:-) Ezt a Sipeki kérdést hagyjuk már. Ez egy szövetkezet. A Józsi alkalmazott. Teszi a dolgát. Konkrétan amivel megbízza a szövetkezet vezetése. Nemrég elszámoltattuk. Teljesen szétcincáltuk a könyvelést. Minden rendben volt. Sőt. Mi tartozunk neki. Sokkal. És szépen kérlek, ne nézz minket hülyének.....
törölt felh. 2011.09.02. 10:46:47 / # 323327
avatar
Ne csinálj itt tűzet, senki nem szedett ki sehonnan semmit!Iderakom neked, hogy ne kelljen keresned! Ezt az egészet egy-két piaci szereplőre írták. Lehet mondogatni, hogy a kutyának FŐTAXI-fóbiája van, paranoiás, meg egyebek és ez egyébként biztos igaz is, csak nem ezért... De itt a román kutyát akarják helyzetbe hozni. Legatyásodott, tartalékaikat régen felélt, eladósodott vállalkozókat állítanak példátlanul szűk határidők elé, amelyeket nyilvánvalóan nem fognak tudni teljesíteni. Megy mind a picsába. A szépen, gondosan kitakarított piacra a román berak ezer autót, és visszafoglalkoztatja a bebukottakat, klasszikus alkalmazotti rendszerben. Kap majd rá munkahely-teremtési támogatást, flottában megveszi az autókat szarér'-hugyér'. Tényleg, elvtársak! Mennyi pénzt lehet most fölmarni kétezer új munkahely létesítésére? (A Hankook egykoron tizenöt milliárdot kapott nagyjából ugyanennyire.) Egy autó, két sofőr, előírt minimális óránkénti leadó, előírt minimális guruló, fix fizetés, meg esetleg némi jutalék. Aki nem tudja teljesíteni, az megy a gecibe, lesz helyette másik öt. 2013-tól kötelező a fuvarszervezőknek a geopozíció alapján történő címkiadás, onnantól a repülőről leszálló afgán menekült is alkalmas lesz taxisnak. A navigáció majd fölveszi helyette a címet és bele is vezeti. A központ a nap 24 órájában látni fogja az autó mozgását; a megtett kilométerekre majd el kell tudni számolni a pénzzel, ha meg nem sikerül, akkor kib@sszák a szar guruló miatt. Mindenki nagyon boldog lesz. A román kutya fialtatja tovább a pénzecskéjét. Viktor elmondhatja, hogy létrejött kétezer új munkahely. Az utas meg úgy lesz, mint rég; nem fogja frusztrálni ez a sokféle logo, ezerféle tarifa, milliónyi telefonszám. Egy taxi lesz, pont mint rég. Na mostan tegyük föl, hogy mégsem vagyok annyira elmebeteg! Az vagyok, csak játsszunk el a gondolattal, hogy nem! Ha mindez igaz, amit fentebb leírtam, akkor a Leselkedő hiába b@szogatja a Zsoltit. A Zsolti hiába hisztizik, hogy nincs elég támogatottsága. A Szálka fölöslegesen kritizál. A Csogu fölöslegesen csitítja. A Telegdy linkre üvöltözik. A Nyuszicsiga az idejét vesztegeti mindenféle demenstruációval. Mert ez az egész nem rajtunk múlott és nem rajtunk múlik. Ha történetesen én nem hiénakutya volnék, hanem román kutya, és én volnék abban a helyzetben, hogy egy igen fontos emberrel körbeszopkodnánk egymást, akkor csinálhatnátok ti bármit, úgyis az lenne, amit én mondok. Totál fölöslegesen b@sztatjátok egymást, hogy ki-mit rontott el, csinált szarul, mit csinált, mit nem csinált, meg egyébként is egy f@szszopó taxis. Az én állításom az, hogy itt eleve eldöntött dolgokon kellett volna tudni változtatni. És ez még akkor sem megy, ha mindenki, aki az ügyön dolgozik, 110 százalékon teljesít. Mindenki nyugodjon meg egy picit, lazítson, és két fuvar között agyaljon egy "B" terven. Mert azt, ami itt készül, nem fogjátok tudni megakadályozni. U.i. Ha az Elnök Úr megígéri, hogy átküldi az anyagokat, akkor küldje át! Ha nem akarja átküldeni, akkor ne ígérje meg!
törölt felh. 2011.09.02. 10:43:55 / # 323326
avatar
tomajer ismét nagy lelkesedéssel vág neki a 2011/6-7-8?? nem tudom melyiknek? Mi az a Penta Taxi szövetkezet? Ki fémjelzi? Ki van benne bújtatottan a volt sápszedők közül? Ezen gondolkodj el!
tomajer 2011.09.02. 10:34:18 / # 323325
A szövetkezet kész van hozzá: Penta Taxi Szövetkezetnek hívják:-)
C.Roy 2011.09.02. 10:29:48 / # 323324
avatar
Ismét felteszem a kérdést:valóban csatázni akarunk! Van hozzá elég muníciónk,szimpatizánsunk,időnk? Vagy gyorsan lépünk,építkezünk,és megelőzzük azokat akiknek az az érdekük,hogy mi csődbe jutva ismét őket gazdagítsuk!?!Taktikát kéne váltanunk! Nem biztos,hogy egy politikai támogatottságú őszi sztrájk hullámba magunkat is belekeverni jó taktika!Nekünk nem igazán a hatalommal van bajunk,hanem a felettünk hatalmaskodó,közülünk kikerült sápszedőkkel! Ismét elmondom a saját fegyverükkel kell Őket háttérbe szorítani!Egy közös tulajdonba lévő Non-Profit fuvarközvetítő irodával,járműparkkal,infrastruktúrával,a Szakszervezet felügyeleti közreműködésével!!! Így létrehozhatunk egy olyan ütőképes együttműködő szerveződést ami okafogyottá teheti egy nagy állami tulajdonú (BKK)taxi cég létrehozását,ahová a sápszedők átmentenék a jelenlegi piaci pozíciójukat és személyüket! Ennek a szerveződésnek a szervezeti felépítésének a tervezete,üzleti terve,készen van ! Csak kompatibilis megoldás kellene aktualitásokhoz! Nem ez lenne a helyesebb,program,mint az ,hogy elvállaljuk a pofozózsák szerepét és utána sírunk!?! Üdv mindenkinek! Tomajer!@mail?

tomajer 2011.09.02. 10:15:15 / # 323323
Mit szedett ki, kicsuda, honnan???
művészúr 2011.09.02. 10:06:22 / # 323322
avatar
Most miért kellett kiszedni, Hiénakutya Topiktárs "hozzányavajáját"? Próféta a Kedves Kolléga... ( néhány hete, de tán' hónapja, keringenek ezek a "cuccok"... De a legdurvábbat nem itt fogom leírni - bár nem t'om, "igazée'?!" Még 1 x" - nagyon sajnálom! Én, bár semmi okom rá, de lojális vagyok a cégemmel...Ezen kívül nagyon sok dolgot nem értek. Ettől függetlenül, egyetértek a Gyurival és csak reménykedni próbálok abban, hogy nem lesz igaza! ( még 1 x : kár volt kiszedni! - rajtunk kívül úgysem olvassa eztetettt nobody...)

baupexim1 2011.09.02. 09:02:40 / # 323321
avatar
ez 100% :))
törölt felh. 2011.09.02. 08:19:16 / # 323320
avatar
Ennyire azért még nem vészes a helyzet! Most arra volna szükség, hogy egy olyan kommunikációt nyomna le valamelyik prominens érdekvédőnk, egy arra megfelelő médiában, hogy káoszt akar a főv.önkormányzat, nagytőkések kezébe adnák a taxispiacot, és munkanélküliek százát gyártaná a városvezetés az új taxisrendelettel! Ennek a csapból is folynia kéne, természetesen demonstrációkkal egyidőben. Azért mert az emberek majd nem fogják érteni, hogy "mi a f@szt keres az utcán ez a sok rohadt taxis" és ellenünk fordulnak, egyben kérik a rendőrségtől a takarításunkat, de ha tudják, hogy a kedves városvezetés egy újabb magánszáma miatt mentünk utcára, akkor talán másképp látják a csürhét!
törölt felh. 2011.09.02. 08:11:07 / # 323319
avatar
Azt tudom, hogy nem vagy egy szent! :-D
törölt felh. 2011.09.02. 08:10:31 / # 323318
avatar
Kritikusnak ítéli meg a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) is a BKV buszállományát, amelyért az elmúlt évtizedek városvezetését tartja felelősnek. Szal tudnak róla ők is, csak nem érdekli őket! Ellenben a taxi....

smokie09 2011.09.02. 00:23:09 / # 323316
avatar
És ha már közösségi közlekedés meg jármű életkor: http://www.demokrata.hu/ujsagcikk/magyar_utra_magyar_busz/

smokie09 2011.09.02. 00:18:19 / # 323315
avatar
De azért megköszönhetjük derék érdekvédőinknek, hogy elindították ezt a csodálatos végkimenetelű lavinát??? Oszt élnek-e még? :) Tudomásul kell(ett) volna venni, hogy a taxissztrájk óta a taxisok mintegy bármikor hadra fogható veszélyes horda a mindenkori kormány szemében. Tartanak tőlünk, de amíg csendben voltunk, nem piszkáltak. Most egy két demonstrációval, meg itt nyilatkozok, meg ott szerepelekkel mindjárt bekerültünk a köztudatba. Na akkor most rája érünk minnyá oszt nézzük má meg mi van a mi derék budapesti taxisainkkal.... Képzeld ha kicsit jobban rája értek volna, mit lehetett volna még kihozni ebből a rendeletből. Erre mondják, hogy hallgatni ARANY?
ata8 2011.09.01. 21:05:33 / # 323313
avatar
Amennyiben letelt a 90-nap, és nem megfelelő döntéseket hoztak, azonnal meg kell hirdetni minimum egy forgalom lassítási demonstrációt. Az sem baj, ha ez más demonstrációkkal egy időben van. (Ősszel valószínűleg lesz néhány.) Ha nem lesz semmilyen megmozdulás, nevetségessé válik az egész petíció.

baupexim1 2011.09.01. 20:53:53 / # 323312
avatar
rossz emberrel beszélgetsz:)
törölt felh. 2011.09.01. 20:48:39 / # 323311
avatar
Fizess tagdíjat és akkor jár majd neked is! :-) Addig csak itt kunyizol!
törölt felh. 2011.09.01. 20:46:52 / # 323310
avatar
Csak halkan jegyzem meg (tomajer biztos örülni fog)biztos, hogy a hallotaxin való szereplésetek elegendő tömeget mozgat meg?? A hallotaxi csak egy kis szelete a szakmának, és nem biztos, hogy minden taxis akit meg akartok szólítani, olvassa ezt a fórumot,uram bocsá nem jár össze a többi taxissal, és sorolhatnám, de Te biztosan érted, hogy mit akarok ezzel mondani! Szerintem más médiát is kellett volna igénybevenni a TGFSZ programjának népszerűsítésére, és tagjai számának bővítésére. A lakókocsi sem biztos, hogy elgendő, tudod a taxis csak akkor autózik amikor nem kell, amikor kéne akkor minden messze van! Gondolkodjatok el ezen, és vegyétek számba a lehetőségeiteket, próbáljatok más médiában is megszólítani taxisokat, és mielőtt bármi demonstrációt szerveztek, valamilyen formában tájékoztatni kellene az utca emberét is, hogy miért van az ami van, mert nem hiányzik az ellenszenv, viszont a rokonszenv, sokat segítene. De ezt Ti is biztosan tudjátok!
baupexim1 2011.09.01. 20:04:35 / # 323309
avatar
Tomi, elküldöd a hotmail-re?
Oldalszám: 321