Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2013.09.19. 11:51:58 / # 327758 |
Ha nem igaz, akkor rágalom.
Az is az, ha valaki nagy nyilvánosság előtt azt állítja, hogy én szép vagyok:-)
Előzmény: #327757 alelölülő 2013.09.19. 11:41:56 |
|
alelölülő | 2013.09.19. 11:41:56 / # 327757 |
Az rágalom, hogy valaki ellenőr?
:-)
Szerintem legfeljebb valótlanság.
Metálról is terjesztették és az se igaz, ha jól tudom.
Előzmény: #327756 tomajer 2013.09.19. 11:27:30 |
|
tomajer | 2013.09.19. 11:27:30 / # 327756 |
Jónagyot!
Több topicban olvastam, (lényegtelen kitől) hogy valami TGFSZ nagyágyú, már a BKK ellenőreinek soraiban nyomul.
Kérem, hogy aki ilyen jellegű információval rendelkezik, az ezt névvel ossza meg és ne sározzon be mindannyiunkat. Nna nem azért mert magam nagyágyúnak gondolnám, de hááát ....mégis....:-)
Ha meg netán, mégsem tud ilyenről, csak ütős mondatnak gondolja, akkor ne felejtse el, hogy a TGFSZ-nek van ügyvédje, és bizony már feni a kaszát!
A rágalmazás, bűncselekmény.
|
|
Apuka | 2013.09.16. 22:35:18 / # 327755 |
Kicsit visszalapoztam.
Új-régi problémák?
döntse el mindenki.
újabb APEH értelmetlenség- taxióra
topic nyitás: 2007.01.03. 11:31:24 (1)
Van-e 10 perced az életért, a jövőért, a szakmáért?
[i]Van e tíz perced magadra?
10:10.-kor 10 percre dőlj hátra!
Vedd le a kezed a gombról, és fújd ki a feszültséget.
Ez a tíz perc csak a tiéd.
A jövődért, a szakmáért, az életért.[/i]
topic nyitás:
2009.05.20. 20:02:10 (1)
Te miért és hogyan sztrájkolnál?
[i] 2006.11.02. 09:33:44 (1)
Ha egyáltalán meg mernéd tenni hogy három napig nem veszel fel címet.
Mert én így képzelném.
A sztrájk törőknek meg mindenki tudja hogy mi jár.
-tarifákat állítsák a megélhetés színvonalára,
illetve ezt ne végezhessék a cégek mert azt már ismerjük hogyan teszik.
- ne kategorizáljon senki ,főleg ne 1 olyan ember aki az érettségi öltönyében feszít 40 évesen.mert mindenki ugyan azon tarifával fuvarozik, a fóbia meg mercedes is.
- legyen arányos a címfelvétell a dögdíjj
-minimu induló 1000ft ebbe 2km. a többi kialkudott törvényben elfogadott tarifa szerint.
-éjszakai tarifa vissza állítása
-és még sorolhatnám de hagyok helyet nektek is[/i]
Pacsipénzek
[i] 2007.08.05. 00:59:11 (2)
Na, ma besokalltam!
Meg tudná nekem mondani vki, miért adunk a saját pénztárcánkból 2-300 ft leadót hoteleknél, éttermeknél…stb.
Kiszámolta vki, hogy mennyi km. után rentábilis ez az üzlet?
[/i]
nálatok minden rendben?
[i] 2006.10.08. 06:06:47 (1)
Avagy te mit tennél hogy a"szekér"jobban menjen?
Mit változtatnál a cégen belül?
Mármint akivel szerződést kötöttél.
-vezetőség
-etikusok
-diszpécserek
-autók
-címek
-taxis kollégák
Minden mehet csak őszinte legyen,még ha hülyeség is. [/i]
Etikai problémák- Hogyan itélkezik a "vérbíróság" nálatok?
[i] 2006.02.09. 17:23:38 (2)
A tegnapi soproni utunk során, egy soproni kollégával utazva- találtam egy igen jó tarifatábla feliratot. Van még mit tanulnunk a fővárosban. [/i]
Tedd meg magadért/sztrájk
[i]Topic nyitás: 2007.11.27. 15:09:33 (1)
tomajer válasz | 2007.11.27. 15:24:48 (5)
Nem fogok mindent kétszer mindent kétszer leírni!:-)
És akkor sztrájk!
A figyelmeztető sztrájkokat bődületes baromságnak tartom.
Semmi más, csak erőpróba. Mindenki röhög is rajta.
Egyetlen "haszna" hogy a gazdasági vezetés előre látja, ki az aki sztrájkolni készül, és tudja kit kell befenyíteni:-(
A sztrájk egyértelmű célja, a KÁROKOZÁS !!!
Qvázi a munkavállalók, okoznak kárt a munkaadónak, a munkabeszüntetéssel.
Ezt általában konkrét, teljesíthető, a munkaadó hatáskörébe tartozó követelések kikényszerítésére szokták használni.
Nézzük akkor most ezt a budapesti taxis viszonyok között:
Konkrét követelés:
Mit is követelünk??? Elárulom.
Minden taxis, és taxis szervezet szerint mást.
Van aki, (pl. én) a fixtarifát.
Van aki, a maximált tarifa felemelését.
Van aki a sárga rendszám, és az évenkénti vizsga eltörlését.
Van aki a drosztdíj eltörlését.
Van aki létszámkorlátozást.
Van aki, adható, vehető taxilicencet.
Soroljam még?
Mind mind érvekkel alátámasztható jogos követelés.
De egy sincs köztük, amivel minden taxis egyetértene!
Tehát nincs egység.
Kitől követelünk?
Mindet, más és más szervtől kell követelnünk. Van olyan köztük, ami több szerv egyidejű együttműködését feltételezné.
Tehát nincs egység.
Már abban nem tudnánk megegyezni, hogy kitől is követeljük azt, amiben nem tudtunk megegyezni!!!
[/i]
Zsákutca
[i]2005.11.06. 16:22:25 (1)
..Maga a taxizás évről-évre nehezebb kenyér. Az árak rohannak felfelé, a tarifák már rég nem tudnak ezzel lépést tartani. Igaz az elmúlt hónapokban voltak változások, de ez még kevés. 1999 óta 70%-os tarifaemelés volt és az árak 154%-al emelkedtek átlagosan, de a mi szakmánkat ez jobban terhelte Pl.: üzemanyag, szervizköltség.
Messze nem megfelelőek a tarifáink, nem megfelelő az emberek fizetése, drasztikusan magasak a közüzemi díjak, kamatok. Elégedetlen az egész ország, nem csak a taxis.
Zsákutcában vagyunk, igazán gyors orvoslásra nem számíthatunk. Ezért gondoltam erre a címre, mert így „otthon” érezhetjük magunkat itt is. [/i]
nemkarnak igaza van. Általános engedetlenség!!!!!!!!!!!!!!!
[i] 2008.03.17. 04:22:57 (1)
nemkar elgondolkodtató beírása a 6x6 topicból
(1972) nemkar (2008.03.15. 12:40:57)
Kérdésem a következő!
Mi lenne, ha minden társaság önhatalmaalulag felemelné a taifáját 300ft körülire?
Ott fennt, mit csinálnának?
Mikor vesszük már észre, hogy a zsebünkre megy ki a játék?
Ahogy a pékek, a benzinkútasok, meg jó páran...stb emelnek az áraikon, úgy miért nem emelhetünk mi is?
Miért is van megkötve a mi kezünk?
A mi megélhetésünk, a mi családunk a téma!
Miért kell várnunk, egy olyan engedélyre, amit felsőbb szinten elfogadnak?
MIÉRT!!!
Emelünk, azt kész!
Ilyen egyszerű!!
Tetszik, nem tetszik, EZ VAN!
Mi bajunk lehet?
Mától, ennyi a tarifa, azt jó éjszakát! [/i]
Balfék vagyok,vagy csak nincs szerencsém?
[i] 2008.04.10. 15:10:09 (1)
Mostanában gyakran megyek haza,hogy miután levonom a napi rezsimet,kiderül a családnak alig marad valami.Azon gondolkodom,hogy vajon mit csinálok rosszul?Eszembe jutnak ötletek:talán műszakot kellene cserélnem,vagy még többet az utcán lenni.Esetleg 12h helyett 15h-át kint lenni.Végleg eltörőlni a pihenőnapot?Nem vagyok kezdő,bár ez sem jelent semmit.Több évtizede csinálom ezt a munkát.Elfogytak az ötleteim.Az ország elszegényedése bizonyára közrejátszik,hogy egyre kevesebben utaznak taxival.Az alacsony tarifa és az aránytalanul magas rezsikőltség hozzájárul a gyorsan csökkenő nettó munkabér kialakulásához.Természetesen ez otthon is okz némi feszűltséget.Csak velem tőrténik ez,vagy mások is hasonló cipőben járnak?Szerencsétlen balfék vagyok,vagy csak sodor a rohamosan növekvő infláció és elszegényedés?[/i]
Van e kiút a híg fos tengeréből, avagy van e élet a taxi után?
[i] 2008.05.13. 07:46:36 (1)
A taxizáshoz vezető utat mindannyian jól ismerjük.
Lecsúszott egszisztenciájú emberek, akiknek válás, betegség, játékszenvedély, tönkrement vállalkozás vagy egyéb ok miatt kicsúszott a lábuk alól a talaj, esetleg fiatalok, akik ebben a munkában a szabadságot, a jó autót és a könnyű pénzt látják ( persze később csalódnak, de akkor már késő, mert ki sem látszanak a hitelekből ) és a semmihez sem értők, akik rájönnek, hogy kormányt tekergetni ők is tudnak.
Nyílván ez nem mindenkire igaz, tehát akinek nem inge, nem veszi magára, viszont alighanem az elmúlt 10 évben kezdők döntő többsége így került a szakmába, ahogyan én is.
Természetesen ez nem baj, csak azt mondom ezzel, ahogy kezdtem is, hogy az idevezető utat ismerjük.
Hogy hogyan lehet ebből kilábalni, azt viszont már kevésbé ismerjük.
Ezért indítottam ezt a témát, hogy igaz történeteken keresztül talán megpillanthatjuk a fényt az alagút végén, felnyílhat néhányunk szeme. Mások sikeréből esetleg ötleteket és erőt meríthet az, aki minden reggel undorral kapcsolja be az órát és az urh-t. Nem az ötletek koppintására gondolok, hanem arra, hogy ráébredjünk végre, nem csak a taxizásban lehet gondolkodni. [/i]
Szerinted havonta átlagban mennyi a nettó órabéred? (nettó)
[i] 2008.07.10. 17:51:39 (1)
Valaki, aki nálam sokkal okosabb és ért is ehhez, levezetné, hogy mondjuk egy ezer forintos nettó órabérhez mennyi bruttó órabért kell produkálni?
Jobb oldalt meg lehet szavazgatni a témában.[/i]
Nálatok mit tesznek az „elveszett, megégett” fuvarokkal?
[i]2008.07.21. 08:11:53 (1)
Felmerült a kérdés, hogy a „beégetős” megrendelőkkel mit tesz a „cég”, ahova tagdíjat fizetsz?
Küldenek neki lelkesen kocsit, vagy netán közlik vele, hogy komolytalan partner? [/i]
Miért kamatoznak a taxisok milliói a a taxiscégeknél?
[i] 2008.11.18. 00:57:59 (1)
Egyes taxitársaságoknál a belépéskor fizetendő kaució a százezer forintot is meghaladja. Az így beszedett pénzek addig vannak a társaságoknál, amíg az alvállalkozó ott dolgozik. A befolyt kamatokból a pénz tulajdonosa egy fillért sem kap.
Miért honosodott meg ez a szokás?
A hivatalos verzió szerint az utaspanaszokat (pl. repülőgép-lekésés, ruha-bepiszkolódás) ezekből e pénzekből fedezik.
Ezt azonban nevetséges indoknak tartom, mert ilyesmi nem gyakran fordul elő, sőt inkább sohasem. Sokkal gyakoribb a fordítottja: főleg az éjszaka futó autóknál. Az, hogy egyes vígkedélyű utazó egyszerűen belehány, vagy a hamburger salátáját esetleg a rágógumit az ülésre keni. Mégsem kér a taxis az utasától az utazás előtt 50.000 Ft kauciót.
Hihetetlen hogy mennyi bőrt lehúznak rólunk! [/i]
Megdöbbentő,Megalázó transzferárak!Tűrnünk kell?
[i] 2008.02.06. 13:43:38 (1)
Rádiótaxi tegnap:Mammut1 a rendelés.Innen a kolléga viszi az utast Etyekre a Kórda studióba.
Transzfer ára:5500 ft.koradélutáni forgalomban.
Azt hittem rosszul hallok.
Lehet,hogy ezért tartunk itt?
Nekünk TAXISOKNAK mindent kötelességünk eltűrni a "gazdáinktól"?
Erről is kellene beszélni. dog[/i]
MIt, miért, hogyan... és tényleg így?
[i]Topic nyitás: 2008.02.26. 18:10:50 (1)
"tomajer válasz | 2008.02.26. 19:05:01 (13)..Ma atomizálódott a szakma. A központba havonta egyszer járunk be, (ha nem egy haverral küldjük be a dézsmát) ülünk a tutiban, feltekert ablakkal, és várjuk a csodát.
Ma az urh fegyelem is más mint régen, talán van aki emlékszik a Kern taxisparódiájára. Az kicsit kihegyezve a valóságot tükrözte.
(Ha lesz időm, megkeresem nektek, valahol megvan)
Ma az urh-n csak a munka mehet. ha egy poén elhangzik, valamelyik etnikás már kapja is le a májkot....:-(
Szóval, egyszerűen, csak kódok lettünk egymás számára. (leverendő kódok)
Ki a franc fog rohanni egy kódnak segíteni??? (miközben egy másik kód közben elviszi a fuvart!?!) "[/i]
A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás! (1. oldal)
2011.01.29. 10:00 "...A taxit drágának leginkább az autóval nem rendelkező, ritkán taxizó utasok szokták tartani. Egy húszperces utazással 2-3.000 forintot keres, és még ráadásul folyton panaszkodik, gondolják. Csakhogy a fuvardíj bevétel, amiből kiadásokat kell fedezni, és ami marad - ha marad, az a kereset.."
Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
[i]Határozott lépés a semmibe
Kaptunk finom pogácsát, volt bubis, és bubi mentes víz. Közvetlen, barátságos hangulatú beszélgetésen tisztáztuk, hogy mindannyian látjuk a szakma problémáit. Igaz, nem egyformán.[/i]
Hajlandó lennél névvel, kóddal aláírni egy petíciót a cégvezetők felé, ami arról szól, hogy szeptember 1-től címreérkezéskor indítjuk az órát?
[i]Felhívás! Avagy: "Gyáva népnek nincs hazája!"
Mielőtt NEM-mel szavaznál kérlek, gondold végig miről is szól ez az egész![/i]
2008.07.09. 18:00
|
|
Rocktaxi | 2013.09.16. 12:18:36 / # 327754 |
:-(
Előzmény: #327753 szálka 2013.09.16. 11:54:50 |
|
szálka | 2013.09.16. 11:54:50 / # 327753 |
|
Addig van a vitának értelme, amíg nem kezd el hiányozni belőle a vitakultúra.
Amíg az érveket elfogadom, vagy visszaverem.
Amíg a logikai kényszert nem írja felül az önhit, és a becsvágy.
És, van amikor már nincs tovább.
Hitem szerint egyenes derékkal jöttem a TGFSZ-be, és egyenes derékkal is távozom onnan.
Lemondok az alelnök tisztségről, és semmilyen szerepet nem vállalok a továbbiakban.
Ha, valaki érez magában affinitást arra, hogy tegyen a szakmáért, kérem keresse meg azt a maroknyi embert, aki még csinálja, és csatlakozzon hozzájuk.
|
TGFSZ | 2013.09.13. 10:10:25 / # 327752 |
|
Rendelettel csökkentenék a pécsi taxisok számát - kétszer annyian vannak, mint a nyugati átlag
Tartanak a tárgyalások a nemzeti fejlesztési minisztérium és a taxis szervezetek között a személyszállításról szóló rendelettervezet kapcsán. Az új szabályozás szerint egyebek mellett legfeljebb tízéves gépkocsival lehetne csak taxizni, amelyet ráadásul ötévente külön le kellene vizsgáztatni erre a feladatra. Emellett kocsinként százezer forintos vagyoni biztosítékot kellene letenniük a sofőröknek. Kovács József, a pécsi Volán Taxi ügyvezetője szerint ha életbe lép a tervezet, akkor akár harminc százalékkal csökkenhet a taxisok létszáma a városban - ami egyébként, véli, ideális is lenne az erősen túltelített piacon.
pecsiujsag.hu
|
TGFSZ | 2013.08.06. 18:27:08 / # 327751 |
|
Tisztelt Kollégák!
Új hírlevél került kiküldésre!
[i]Tisztelt Kollégák!
A fővárosi taxi-rendelettel kapcsolatos előírások, valamint az idevonatkozó dátumokkal kapcsolatban az elmúlt napokban több, félreérthető információ is napvilágot látott, ezért a TGFSZ levélben kért egyértelmű tájékoztatást Dr. Komáromi Endrétől!
A TGFSZ többszöri megkeresésére a Bkk illetve Dr. Komáromi Endre részéről az alábbi válaszokat kaptuk.
Jelen pillanatban ezt tekinthetjük hivatalos válasznak.
Budapest, 2013.08.06.
Üdvözlettel:
TGFSZ Vezetőség[/i]
[b]1. A 2013. április 18-án érvényes fővárosi taxiállomás-használati hozzájárulással rendelkezőkre vonatkozó szabályok
. Viteldíjra vonatkozó rendelkezések (2013. szepte mber 1-től!)
- a személytaxi szolgáltatás díja kizárólag viteldíjmérő készülékkel (taxaméter) képezhető;
- viteldíjmérő készülék (taxaméter) átállítása a Rendeletben foglalt egységes tarifával (450,- Ft/alapdíj, 280,- Ft/km távolsággal arányos egységdíj, 70,- Ft/perc idővel arányos egységdíj), a meghatározott első (1.) tarifa helyre;
- közlekedésszervező egységes tarifatájékoztató táblázatának elhelyezése látható módon, a műszerfalon, fehér fólián, illetve a hátsó ajtó ablakán belülről olvashatóan, víztiszta fólián, fekete grafikával, továbbá a panaszok megtételének lehetőségeiről szóló tájékoztató elhelyezése;
- utasjogokat tartalmazó tájékoztatók személytaxiban való elhelyezése, a Rendeletben meghatározott módon és helyen;
- dohányzási tilalom és a figyelmeztető felhívás elhelyezése.
1.2. Általános rendelkezések (2013. szeptember 1-jétől, de a megfelelést a taxivállalkozás – első ízben – a Rendelet hatálybalépését követő taxiállomás-használati hozzájárulás iránti kérelem benyújtásával egyidejűleg köteles igazolni!)
- a legalább két típusú bankkártya elfogadására alkalmas, üzemképes terminál felszerelése ;
- téli típusú gumiabroncs az október 15-étől március 15-éig terjedő időszakban;
- működőképes légkondicionáló berendezés a március 15-étől október 15-éig terjedő időszakban. 1.3.
1.3 Külső megjelenésre vonatkozó kötelező elemek (2013. szeptember 1-jétől, de a megfelelést a taxivállalkozás – első ízben – a Rendelet hatálybalépését követő taxiállomás-használati hozzájárulás iránti kérelem benyújtásával egyidejűleg köteles igazolni!)
személytaxi színe:
o autó alapszíne RAL 1023 Traffic Yellow,
o információs elemek RAL 9017 Traffic Black;
- a személytaxira felszerelt egységes szabadjelző készülék, vagy jogosult szerződés szerint a védjegyoltalom alatt álló szabadjelző készülék, amely a Rendeletben meghatározottak szerint látható és megvilágított;
- taxi pepita sáv az oldal ablakok alatt;
- tarifatájékoztató matrica a jobb oldali hátsó ajtóra ragasztva;
- taxiengedély szám matrica a jobb első ajtóra ragasztva;
- a sikeres járműminősítő vizsgálatot követően a közlekedésszervező által biztosított minősített budapesti taxi matrica a bal első ajtóra ragasztva;
- használható bankkártyák matrica a jobb oldali hátsó ajtó kisméretű ablakára ragasztva.
Akik viszont április 18-a után állítottak forgalomban újonnan taxit, valamint április 18-a után üzemben tartóit váltottak, azokra szeptember 01-től a rendelet minden egyes pontja kötelező
[font size=3]
"Akiknek április 18 –án volt érvényes taxiállomás használati engedélyük és ugyan azt az autót használják , csak a következő szerződés időpontjától kell megfelelni a rendelet előírásai közül azoknak amit megküldtem. Ellenőrizni fogjuk a taxikat, de náluk ez nem lesz hiányosság ha még nincs meg. Mivel az autót a következő szerződésre sárgítani is kell, mondjuk azt, ha az autó sárga akkor a többi rendeleti elem is kell."[/font]
Dr. Komáromi Endre
divízióvezető
Budapesti Közlekedési Központ[/b][/i]
|
69 | 2013.08.04. 12:43:06 / # 327750 |
|
Te Balázs! Itt mindenki ismer, csak pont a TGFSZ nem??? :-)
Előzmény: #327748 Kekec 2013.08.03. 15:15:44 |
TGFSZ | 2013.08.04. 11:26:57 / # 327749 |
|
Szervusz Kekec!
Kérjük, email-ben jelezd a problémát. A tagsági számodat feltétlen add meg.
(iroda@tgfsz.hu)
köszönjük!
Előzmény: #327748 Kekec 2013.08.03. 15:15:44 |
Kekec | 2013.08.03. 15:15:44 / # 327748 |
|
Tisztelt TGFSZ vezetőség.
Hogy van az hogy az utóbbi időben nem érkezik részemre hírlevél.Régebben minden eseményről jőtt valami.Pedig az email címem nem változott.
Egész évre ki van fizetve tagdíjam, ez sem lehet az akadály.
Viszont ismerek olyat aki belépéskor fizetett csak(passzív tag)Ő most is kap hírlevelet.
Apróságok ezek,de ilyen apróságok miatt forgácsolódik le a tagság.
Előzmény: #327747 TGFSZ 2013.08.03. 12:10:53 |
TGFSZ | 2013.08.03. 12:10:53 / # 327747 |
|
[b]Értesítés!
Az on-line csatlakozási felületünk ideiglenes nem elérhető!
Csatlakozási igényeket az iroda@tgfsz.hu email címen keresztül lehet jelezni, ahol válasz levélben tájékoztatást adunk a további teendőkről!
Budapest, 2013.08.03
Üdvözlettel:
Vezetőség[/b]
|
TGFSZ | 2013.07.24. 09:04:05 / # 327746 |
|
Tisztelt Kollégák!
új hírlevél került kiküldésre!
|
TGFSZ | 2013.07.24. 08:59:09 / # 327745 |
|
Tisztelt donkihóte!
"működési területén felvett utassal lépheti át."
elég egyértelmű a megfogalmazás! az üzenet az nem utas.
Előzmény: #327744 donkihóte 2013.07.19. 20:45:45 |
donkihóte | 2013.07.19. 20:45:45 / # 327744 |
|
Felszínes fogalmazás.
Ha te egy üzenetet viszel órával, már fuvart teljesítesz. Ha pl. Hatvanba rendel a Bosch, már indul is a vekker a működési területen, nem?
Előzmény: #327742 kertestaxi 2013.07.19. 13:25:05 |
csogu | 2013.07.19. 17:02:57 / # 327743 |
Ok, csak a beírásod azt sugallta, hogy itt - a hallon - történt valami, ami nem a Te beleegyezéseddel azonos.
Előzmény: #327741 kertestaxi 2013.07.19. 13:22:42 |
|
kertestaxi | 2013.07.19. 13:25:05 / # 327742 |
|
"működési területén felvett utassal lépheti át." Szerintem nem ezt irják, de neked legyen igazad.
Előzmény: #327740 donkihóte 2013.07.19. 09:28:34 |
kertestaxi | 2013.07.19. 13:22:42 / # 327741 |
|
Valószínűleg piszkozatként mentve volt a telefonba és úgy döntött a telo, hogy elküldi. Eszembe sincs visszaülni az iskolapadba.
Előzmény: #327738 csogu 2013.07.18. 15:24:40 |
donkihóte | 2013.07.19. 09:28:34 / # 327740 |
|
Gratula.
Mivel minden fuvarod Bp-ről indul, és a vidéki tarifa oda-vissza számol, tök mindegy, melletted ül e vagy sem az utas, az már a tiéd, annak már szolgáltatsz.
Előzmény: #327736 kertestaxi 2013.07.18. 14:10:54 |
baupexim1 | 2013.07.18. 15:44:04 / # 327739 |
|
azaz nem négyesre vizsgázott...éppcsak átcsúszott kettessel :)
Előzmény: #327738 csogu 2013.07.18. 15:24:40 |