Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Lala 2006.07.29. 12:51:11 / # 307868
avatar
Nem hiszm, hogy én lennék eltévedve! Piacgazdaság? És akkor mindent lehet csinálni a taxissal?! Azért, mi is emberek vagyunk! Természetesen, korrektek és tisztességesek vagyunk azzal az utassal aki szintén tisztel és becsül bennünket és szolgáltatásunkat. Az a baj a többi cégnél, hogy az utas betelefonál, és azért, hogy legközelebb is rendeljen elkaszálják a taxist. Pedig ha ez tényleg csak akkor fordulna elő amikor hibázik és bizonyítható, akkor az utasok is jobban becsülének. Mert mi lenne? Elmegy másik céghez? És? Ha ott is elvánák az a megbecsülést amit adnak, és mindenhol így működne, akkor nem neveznének guruló koldusnak bennünket! Igazad van! Töröljétek el a tranyót, majd nekünk is több fuvarunk lesz! Etessétek a ragadozót, hadd nőjön, szaporodjon! Tudod mit! Komolyan megérdemlitek a sorsotokat! 2-3 alkalommal nem kap autót? Majd legközelebb előrendelésben utazás előtt 10 órával adja le a rendelését, hogy kapjon! Esküszöm, számomra hihetetlenül hangzott 4 hónappal ezelőtt, hogy mire képesek az utasok csakhogy a legolcsóbban utazzanak. Már ott tartunk, hogy 3 nappal előre megrendelik tőlünk az autót, mert 1-2 napos előrendelés is kevés. Jó, csúcs van, nyaralás, stb. De rendel. Ha meg nem kap kifelé, megrendeli visszafelé. Hidd el, az ember gyarló, első sorban a maga érdekeit nézi. Az utas érdeke pedig, hogy olcsón utazzon. Tisztelet a kivételnek. De ha ugyanolyan szolgátatást kap 2 cégtől, miért ne válassza az olcsóbbat. Én úgy jöttem ide, hogy 1-2 hétig maradok. Ennek, 4 hónapja. Nyugodt, kiegyensúlyozott életet élek, nem kell félnem attól, hogy ha az utasnak rossza kedve van, belémköt. Aztán felnyom. Mehetek etikára, letiltanak és jobb esetben fizethetem a megváltást. Hidd el, nem vagyunk bunkók az utasokkal, de nem hagyjuk kutyának nézni magunkat! És mégis rendelnek. Ez van!
törölt felh. 2006.07.29. 12:48:22 / # 307863
avatar
Ez a legroszabb lehetőség amit ki lehetne találni! Versenyezni a diszkonttaxival, és levinni az árakat. Le lett itt írva a megoldás ezerszer. Nyakukba önteni a lakosságot, és röhögni azon, amilyen elemi felháborodás fog kitörni a most hozsannázókon, hogy nem megy értük az olcsó taxi. És persze akinek csak van újságíró ismerőse, zavarja ide! És nem utolsó sorban gratulálok a Barát Taxihoz! Ragyogó ötlet volt;-)
2006.07.29. 12:23:32 / # 307852
avatar
szia, kicsit el vagy tévedve.Piacgazdaság van, tehát AZ UTASNAK IGAZA VAN.Nem te teszel szivességet azzal, h a PÉNZÉÉRT elszállítod a pontból b pontba,Azért remélem nem ez a felfogás az általános felétek... A másik meg, nem túl jó ötlet, h most mindenki menjen alá ennek a 3600-nak.Egyrészt, mert elég, hogyismondjam, ocsmány dolog, sokkal lovagiasabb, h egyszerűen nem lesznek, akik felveszik majd a fuvarjaikat, mert az tuti, h lesznek átadó címek is.2-3x megégetik az utast, többet nem hívják őket... (de ez csak tipp, meg saját vélemény...)

Lala 2006.07.29. 12:11:21 / # 307859
avatar
Sziasztok! Én a Barátnál dolgozom. Bevallom egy kicsit értetlenkedve olvasom itt néhány kolléga hozzászólását. Miért akarjátok a taxicégeknél eltörőltetni a transfert?! Ha így tennének a cégvezetők, akkor a konzorciumnak lenne több munkája. Ezt akarjátok, tömni Őket? Etetni a ragadozót, hogy legyen ereje párosodni és szaporodni?!Ha sok munkájuk van, megerősödnek, felvesznek még néhány embert, és .....! Ez nem jó taktika. Éheztetni kellene Őket!! A legjobb az lenne, ha a taxisok tennének lépéseket! Le kellene vinni a minimálisra a transfer árát, és kiéheztetni Őket! Ne felejtsük el, hogy nekik rengeteg kiadásuk lesz. A reptér is elvár tőlük egy bizonyos összegű bevételt. Ha ezeket nem tudják teljesíteni, ha a reptér elégedetlen lesz velük, akkor van esélye egy másik konzorciumnak bejutni. De más! Kérdezem, meddig élősködhetnek még rajtunk az olyan emberek, mint:Pászor, Szenci, Horvát és a többi kizsákmányoló? Mikor jön el annak az ideje, hogy a taxisok azt mondják, hogy nem vagyok hajladó 50-60.000 ft ot senkinek a zsebébe tömni!??? Hogy, nem az utasnak van igaza!! Nem nyalom senki seggét, ha nem becsüli, tiszteli, hogy miatta a 40 fokos melegben dolgozom, stb. Pl itt a Barát-Taxi. Én nem tolom senki zsebébe a pénzt, tutira napi 8-10 tranyót megcsinálok, igaz, kint is vagyok 14-16 órát. Egy ilyen kezdeményezés kellene mint a Barát. Nem hiszem el, hogy nemtud 150 taxis összeállni és csinálni valamit. Hihetetlen, hogy milyen senki emberek vagyunk, hogy hagyjuk kihasználni magunkat!

Biotérkép 2006.07.29. 10:57:05 / # 307851
avatar
Ja, és ezt követően a traszfert örökre el is kéne felejteni!

Biotérkép 2006.07.29. 10:52:40 / # 307858
avatar
Szia! Őszintén gratulálok, mert tényleg a leglényegesebb pontján fogtad meg ezt a kérdéskört! Az összes, de tényleg az összes társaságnak augusztus 15 -én 0 órától meg kellene szüntetnie a reptéri transzfert.Ezenkívül már mostantól,a "léket kapott hajóról" menekülni akaró kollegákért a társaságok küldjenek "mentőcsónakot".Ott marad a Szakál valamennyi húgyagyúval /bocs/,és a megrendeléseikkel,pláne ha elég sokan hívnák az "olcsójános" Zónát.Ennek egyenes következménye lenne: KÁOSZ!!! Ezután kíváncsian olvashatnánk a tendert követő,ragyogó /!/ reptéri taxiszolgáltatásról,ami rövid időn belül csúfosan bebukna!!!
duracell 2006.07.29. 10:08:02 / # 307857
avatar
Augusztus közepétől gyökeres változást ígér a Ferihegyi repülőtér taxispiacán a repülőteret üzemeltető Budapest Airport Rt. (BA): a jelenleginél átlagosan 31 százalékkal olcsóbb viteldíjat, egy éven belül egységes, három évnél nem idősebb átlagéletkorú gépkocsiflottát, a jövő évtől multimédiás felszereltséget. Többek között ezt várja el a BA a pályázatán múlt héten a legalacsonyabb viteldíjjal nyertesnek hirdetett Zóna Service Konzorciumtól, amely mellett nem tudott labdába rúgni a legnagyobb fővárosi taxiscégekből összeállt másik két pályázó. A BA négy évre köt kizárólagos szerződést a Zónával - ami egy évvel meghosszabbítható -, s a szolgáltatást kétszáz autóval kezdő cég évente legfeljebb egyszer, az infláció mértékével, az üzemanyagárak alakulását is figyelembe véve emelheti a tarifáit. Csalás kizárva, miután a terminálok diszpécserpultjainál vouchert kapnak majd az utasok, s az úti céljuknak megfelelő, zónától függően 2900-3600 forintot kell fizetniük. (Ebből szolgáltatási díj címén fuvaronként 450 forintot lecsíp a drosztot biztosító BA.) Így fékezné meg a BA a másfél évtizede fennálló, némi eufémizmussal szabályozatlannak nevezett repülőtéri taxishelyzetet, aminek megoldására egyébként legutóbb a Gazdasági Versenyhivatal 2004 végéig adott határidőt. A váltást taxis körökben úgy értelmezik, hogy átfestik a repülőtéri taxis piac nagy részére korábban rátenyerelt, a V.I.P.T. Kft. által üzemeltetett Tourist taxit (HVG, 2004. február 21.). Bár Chris Woodruff, a BA igazgatósági tagja szerint "teljesen új cégekből áll a konzorcium", és "semmi köze" nincs a jelenlegi állapotokhoz, a Zóna hét tagjából három is köthető a V.I.P.T.-hez. Szakál József egyéni vállalkozó a cég és a Tourist taxi ügyvezetője, az Utax Bt. az egyik tulajdonosa, az Euro Taxi Bt. tulajdonos-képviselője pedig az egykor V.I.P.T.-t alapító, leginkább a gellérthegyi Citadella mögött engedély nélkül felépített terasz kapcsán ismertté vált Veres István. (A konzorciumban szerepel még az új autókat várhatóan szállító Petrányi-Auto Kft. és a Next Auto Kft, a biztonsági cég Airport Security Kft., illetve az Office Service Concept Kft.) Annyiban nem tévedett ugyan Woodruff, hogy a pályázatban megszabott feltételhez - legalább öt éve végezzen taxiszolgáltatást az aspiráns konzorcium egyik tagja - képest új cégekről van szó, hiszen a személyszállító Utaxot és az Euro Taxit (eredetileg Airport Minibusz Szolgáltató néven) is 2003-ban jegyezték be. Így a szükséges szakmai jártasságot kizárásos alapon Szakál József egyéni vállalkozó teljesíthette. Veres - aki a cégbejegyzés szerint 2004-ben kiszállt a V.I.P.T.-ből - cáfolta a HVG-nek, hogy szőröstül-bőröstül átvennék a Tourist taxi stábját, azt viszont nem, hogy egy részüket átveszik, hiszen "némelyek megfeleltek a szigorú feltételeknek". A versenytársak kétlik ugyan, hogy sikerül kétszáz, öngyilkos áron fuvarozó taxist felvonultatnia a Zónának, Veres állítja, hogy a stáb összeállt. Minden együtt van, hogy megkezdjék a tender feltételeinek megfelelő egy éven belül szükséges, a vállalkozó által legalább 1,2 milliárd forintra becsült beruházást. Forrás a HVG újság

bebe 2006.07.29. 09:53:55 / # 307844
avatar
Sziasztok!

duracell 2006.07.29. 09:33:18 / # 307843
avatar
Szeretném megkérdezni igaz a hír miszerint a Petrányi kiugrott a konzorciumból?

duracell 2006.07.29. 09:13:22 / # 307841
avatar
Teljesen igazad van össze kellene fogni a taxitársadalomnak.Okos meglátás!

duracell 2006.07.29. 09:11:06 / # 307856
avatar
Szia Egér Te is itt?Nem bírom szó nélkül megállni.Hova álltál ki?Parkolóba?Nap mint nap januártól a tourista szinekben pompázol.Nem szégyen ez csak ne hazudj az nem szép dolog. Fél éve nem Veres úraztad, változó világ. Köszönöm mindekinek a fórumot jól szórakozom.
duracell 2006.07.29. 09:06:40 / # 307850
avatar
Kicsit nézelődöm olvasgatok érdekes dolgok vannak itt.

duracell 2006.07.29. 09:06:04 / # 307849
avatar
Jó reggelt!

Sas882 2006.07.29. 03:01:40 / # 307847
avatar
Szép dolog, az egykori jóban rosszban együtt levő repteres "kollégák" itt marakodnak, kóstolgatják egymást, léket kapott a hajó, s nincs elég mentőcsónak??? Összefognátok, szépen megmondjátok a főnökeiteknek, hogy ilyen áron nem dolgoztok, holnaptól, mindneki megfázik és náthás lesz, senki nem megy ki dolgozni. A cégek meg hirtelen megszüntetik a transzfereket, only taxióra, akinek nincs rá pénze az megvárja a Zona taxit - a la 3600- aki esetleg áldoz némi pénz arra, hogy időben kiérjen a repülőjéhez,annak bizony 200ft/km.

Gondolkodó 2006.07.28. 22:26:31 / # 307846
avatar
Egyetlen megoldás létezik. Mindenkit le kell beszélni a jelentkezésről, a diszkont taxi eltűnik a színről! Utána jöhet a másik két konzorcium, akik szintén keresni fognak taxisokat, normális tarifával és feltételekkel. Ráadásul a városi cégek, szállodák transzferei sem lesznek veszélyben.
duro 2006.07.28. 21:29:19 / # 307845
avatar
üdv mindenkinek. Taxi48-nak! Ha olyan kemény csávó lennél mint ahogy a többiek mondják akkor nem csak egy feltáró jellegű előadást tartanál, hanem segítenél tenni valamit vagy megszervezni valami jó lépést. Ezért úgy gondolom, hogy te is azok közül a szaros kollegák közül való vagy, akit éveken keresztül a hátunkon cipeltünk. Elbújsz az álneved mögé és osztod az észt. Inkább tegyél valamit! Nyitásnak ennyi!

Gondolkodó 2006.07.28. 19:45:46 / # 307842
avatar
Az ataxi ajánlata: 4,4/4,8/5,8 ezer Ft volt a zóna 3,5/3,6-jával szemben. Még mit szeretnél tudni?
Csumi 2006.07.28. 19:03:58 / # 307840
avatar
...de hamár vannak itt repteres srácok, miért nem homályosítanak fel minket? Gondolom többet tudnak mint mi, akik csak találgatunk...

törölt felh. 2006.07.28. 18:28:13 / # 307839
avatar
..és értettem, kezdek világosan látni:)) Viszont a választ nem tudom. De valami olyamist hallottam, hogy a másik két pályázó azonos pontszámot ért el, vagyis akkor ők nem mehetettek annyira le az árral. Bár lehet, azt hitte a másik oldal, hogy lefog menni. Na erre majd a főszerkesztő ad választ, mert ő van nagyon képben a reptérrel kapcsolatban. Azokról meg nem is beszélve, akik kintről olvasnak minket:)
törölt felh. 2006.07.28. 18:25:37 / # 307838
avatar
Igen, úgy képzelem, hogy ők csaptak össze keményen és nyomták le az árat, de végülis inkább kérdés, mint állítás.
Oldalszám: 544