Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Lala 2006.07.29. 15:07:29 / # 307713
avatar
Érzékeny? Dehogy! Én szeretek vitatkozni, de a vitapartnereimet sose herótozom le. Ki beszél itt 100 ezer ft-os tagdíjról? Egyenlőre arról szól a fáma, hogy 35000 a tagdíj, 70000 a törlesztés amiben a szervíz is benne van. Én csak azt mondtam, hogy ha van viszautjuk, az teljesen jó lehet. Különben, az áfát ne számolom, mert aki áfás, az visszaigényelheti, vagy a bevételének az áfáját kompenzálhatja.

lamb 2006.07.29. 15:01:11 / # 307938
avatar
:))))))

nemkar 2006.07.29. 14:58:10 / # 307937
avatar
Szisztok! Már rég jártam itt,de ahogy elnézem semmi sem változott. Mindenki még a megéri-e témát feszegeti, meg mi az oksság ebben ...stb. Egyre azonban senki nem gondolt nevezetesen kérdem én a társaságbeli kollégáktól: hány "gipszjakabot" vittek vmk terminálról? Én tán 2 év alatt 1-2-t. Atöbbi az mind vmk multi, vagy szerződött partner, vagy utaskártyás volt. Tehát olyanok akik ilyen olyan okból kifolyólag a Céghez tartoztak. Ezek tuti a jövőben is minket fognak rendelni. Akkor meg mitől félünk? Barát taxis kollegám azt hiszem azokat a 3 napos előrendelt utasokat, meg nyugodtan meghagyhatjuk nektek, mert azoktól van hányingere minden rendes taxisnak.

törölt felh. 2006.07.29. 14:55:37 / # 307936
avatar
Meg a félmilliós egyszeri belépőről? ??? MIről van szó?
Gondolkodó 2006.07.29. 14:54:02 / # 307935
avatar
Hú de érzékenynek tetszik lenni! Ezek szerint amit még leírtam, nem olvastad el! Próbálj utánaszámolni! Bár nem sok értelme lenne, mert 3600-ból levontál 540-et és 3200-at kaptáv végeredménynek. Gratulálok. A 100000 forintos tagdíjról és az új autó ugyanakkora törlesztéséről mi a véleményed? Meg a félmilliós egyszeri belépőről? Van fogalmad mennyi egy új autó rezsiköltsége amortizációval együtt? Elárulom, 60 Ft/km!
Lala 2006.07.29. 14:51:41 / # 307934
avatar
És, szerinted a havi 60 ezer tagdíj nem kiadás. Ja, és a 60000 nem is 60000. Legalább 120!! Én még nem is dolgoztam és már ennyit meg is spóroltam. Persze, van aki úgy gondolja, hogy a tagdíj nem kiadás, hanem egy befektetés ami esetleg többszörösen megtérül. előszőr, én is így gondoltam. Aztán rájöttem, hogy minek fektessek be. Így is megvagyok.
lamb 2006.07.29. 14:49:32 / # 307933
avatar
Sztk,Tb,Adó,Amortizáció?

Lala 2006.07.29. 14:46:50 / # 307932
avatar
Tudod, kinek ártott meg a napsütés?? Akivel egyidős vagy! Én nem sértegettelek! Ha nincs eszed, ne mond magad gondolkodónak. Én nem akarok belemenni a repteresek pénzügyi dolgába. Én is ellene vagyok mint itt a többség! Én azt miűontam, hogy ha mi a 2500-3000 ből megélünk, Ők is meg fognak a 3200-ból. Sőt! Ők még jobb helyzetben vannak mint mi. Csak Te ezt nem látod át! Megölik az összes cégnél a tranyót, övék lesz az egész 1 éven belül. Ti meg nézzétek, vegyétek elő a zsepit és fuvarozgassatok 500 ftért, meg tömjétek zsebét a tulajoknak! Esküszöm, megérdeli a sorsát mindeki aki ebbe belenyugszik!
Lala 2006.07.29. 14:36:41 / # 307931
avatar
Figyelj! Pontosan tudom, hogy mit gondoltok a Barát-ról! Előszőr, én is fujtam! Sőt! Fujtattam! Aztán egy ismerősöm aki itt dolgozott mondta, hogy próbáljam ki. Átjöttem. Se belépési díj, se tagdíj, nincs tiltás, stb. Minden este kb,10 óráig legkésőbb sms-ben kapok 3-6 rendelést. Felhívok egy számot, és visszamondom, hogy mennyi rendelést kaptam. Majd renggel felkelek, és kezdem végezni a dolgomat. Naponta átlagban 8-10 kanyart csinálok, Ebben rossz esetben van 2 visszautam, jó esetben akár 4 is. AQ reptéren a tele 5-ösök megmondhatják, hogy mennyit állunk. Persze, olcsóbban dolgozunk. És??? mi nem vesszük el a fuvart senkitől. Abban az esetben ha még így is gazdaságos, miért ne!! És, gazdaságos! Csak számolj utána. Bérlem az autót napi 5 ft-ért a Barát-Taxitól. Meg tankolok napi 6-8000 ft-ért. Maximum. az napi 13000. Keresek 25-28 körül jattal együtt. Nekem a napi 6000 ft is elég lenne! De itt napi 10 alatt nem nagyon megyek haza. És, hidd el, Ha a reptéren beindulnak, lesz visszaútjuk, megölik az összes céget. Minket kivéve. Mi így is alattuk leszünk minimum 500-1000 ft-al. Na, de nem akarok semmit reklámozni. Csak leírtam, hogy nem feltétlen kell herótozni minket. Dolgozunk, tesszük a dolgunkat úgy, mint Ti is! Ja! Egyébként, ki az aki eldönti, hogy mi az ár alatti fuvarozás??? Írja már le valaki, hogy egy átlagos 1 autót üzemeltető emberkének mennyi a minimum rezsije. Mert szerintem, a napi 5000 ft bérleti díjból, mely havi 150.000 ft nincs több rezsije a kiadónak mint 100.000 ft. Van kiadva vagy 40 db autója. Szerinted ez így rentábilis? Itt, mindenki keres, nincs kiszolgáltatva az ember etikásoknak, diszpécsereknek, nem kell hallgatni az urh-n a kollégák hülyeségeit. Még valami! Mi senki taxisok tömjük a tulajdonosok zsebét mint az állat! Arra, csak a Barát-nál gondoltak, hogy ha a taxis hibázik, vét, akkor nem a tulaj zsebét kell tömni, hanem ugyanannyi mértékben a legközelebbi utazása során a megbántott utas kedvezményt kap a fuvar árából. Pl: Hibázik a taxis. Mindegy mit, nem tudom. Panaszt tesz az utas. A Nándi és még néhány kolléga megbeszélik éas felhívják az utast, elnézést kérnek Tőle és jóváírnak 1 ingyen utat max 3000 ftr-ig. Az utas rendel, ingyen utazik és a hibás kolléga kifizeti a fuvardíjat. Ennyi! Én, ha csak 1 lehetőségem lesz rá, nem tömöm többet ezeknek a zsebét. Mi kidolgozzuk a lelkünket, Ők meg 10 milliókat tesznek zsebre. Ez a véleményem!
Gondolkodó 2006.07.29. 14:31:34 / # 307930
avatar
Ilyen feltételek mellett még az a-taxi magasabb tarifáival sem lenne nagy durranás. A nagy társaságok konzorciuma által megadott viteldíjakkal boldogan fuvaroznék én is! Az tényleg csábító lenne!

törölt felh. 2006.07.29. 14:27:57 / # 307869
avatar
Pssszt!!!:-))

Gondolkodó 2006.07.29. 14:26:56 / # 307929
avatar
Azt talán nem tudjátok, hogy minden fuvart regisztrálni fognak, azt is, hogy ki viszi az utast, tehát az adóhivatal minden forint bevételről tudni fog! Az sem megoldás, hogy valaki nonstop dolgozik a több pénz reményében, mert a tenderben kikötötték az EU normák szerinti munkaidőt, a maximum 12 órát, amiből legfeljebb 8-at vezethetsz! Az autókba GPS-t, multimédiás berendezést és kártyaolvasót is mindenkinek a saját költségére kell beszereltetni. Újabb többszázezres kiadás.

2006.07.29. 14:26:48 / # 307928
avatar
:D:D:D:D nem(csak) Tomajer védelmében, de nem emlékszel, h ki írta pár nappal ezelött egy másik topikban, h a lányok kegyetlenek?:D:D:D:D
tomajer 2006.07.29. 14:25:12 / # 307927
Hess a blogodba kiscsákó!:-)
lamb 2006.07.29. 14:24:46 / # 307926
avatar
Állitólag parkolóház épül!

Gondolkodó 2006.07.29. 14:22:52 / # 307925
avatar
Neked megártott a napsütés! Előszöris egyáltalán nem jó a 3600 Ft! Azért nem jó, mert 540-et le kell adni belőle, azonkívül mehetsz éerte akár 35 km-oda és ugyanannyit vissza. Másodszor rövidesen akkora tagdíjat fognak kivetni a taxisaikra, hogy belegebednek. Fejenként 70000 körüli költséggel számolnak és abban nincs benne a tulajdonosok nyeresége. Azon kívül ott lesz az új Fordra fizetendő havi 100000 körüli pénz. Azt mégis miből tervezed kitermelni? Bármennyire emelik majd a viteldíjat, nem fogják engedni, hogy egy taxis jobban keressen, mint most, kezdéskor, hiszen nem hülyék, ők akarnak meggazdagodni az ügyön.
törölt felh. 2006.07.29. 14:21:03 / # 307924
avatar
tágra kerekedett szemekkel néztek rám, azt sem értették mit akarok tőlük. A lányokkal általában mindig így jársz:-))
tomajer 2006.07.29. 14:19:45 / # 307923
Igen:-) Tényleg próbáltam belőlük ilyen infót kiszedni, de tágra kerekedett szemekkel néztek rám, azt sem értették mit akarok tőlük.
törölt felh. 2006.07.29. 14:18:09 / # 307922
avatar
:-o)))))
family 2006.07.29. 14:16:27 / # 307911
avatar
Most jövök rá ! Te jobban hiszel a saját szemednek, mint nekem? :-))))))))
Oldalszám: 544