Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
family 2006.07.29. 14:15:08 / # 307910
avatar
Akkor tényleg nem tudom miért nézett ráháromszor (mint aki jegyzetel) a rendszámomra majd kétszer a pajzsomra és az órájára ! De Neked elhiszem !
family 2006.07.29. 14:12:27 / # 307909
avatar
Ezek szerint nálunk humánus a szabály? Azonnali rendelés esetén az utassal történő kapcsolatfelvétel után 5 perc elteltével indítható a taxaméter. Amennyiben a kapcsolatfelvétel nem lehetséges, úgy a címre érkezést követő 5 perc elteltével, de legkorábban a címfelvételtől számított 10. perc után indítható a taxióra. Amennyiben az utas kifejezett kérése, hogy a taxis ne csengessen, úgy kell tekinteni, mintha a címre érkezés pillanatában fel tudta volna venni a kapcsolatot a kolléga az utassal. Előrendelés esetén az előrendelés idejekor kell a taxiórát indítani, kivétel, ha az utas által a taxi igénybevétele a kolléga címre érkezését követően, már az előrendelés ideje előtt megkezdődik (utas beszáll, és az utazás megkezdődik).
lamb 2006.07.29. 14:09:16 / # 307907
avatar
Sziasztok! Lala azt ne felejsd el ti mennyi fuvart vesztek el a cégektől az olcsó áraitokkal! Késel 2 percet és egyből 500 ft kedvezmény? GRATULA

tomajer 2006.07.29. 14:08:19 / # 307908
Tegnap voltam kint én is. Beszélgettem a lányokkal, egy normál forgalomszámlálás volt az Airport megbízásából. Minden autót striguláztak. Megnéztem a papírjukat, semmi más nem volt rajta, csak volt egy "Taxi" rublika, ha taxi jött, abba tették a strigulát.
family 2006.07.29. 14:04:16 / # 307905
avatar
Nem tudom azt észrevettétek e , hogy tegnap egész nap mindhárom terminálon ott álltak diákok és felírták minden végző taxi rendszámát , társaságát és az időpontot ? _______________________________________________

törölt felh. 2006.07.29. 13:50:57 / # 307904
avatar
Volt ilyen irányú törekvésünk, de hallani sem akarnak róla... a végén még jól jár a taxis...azt meg nem szabad engedni.
törölt felh. 2006.07.29. 13:49:38 / # 307903
avatar
Címreérkezés után 10 perccel indítható az óra, vagy ha felvette a T. utassal a kapcsolatot, vagy ha az előrendelésnél nem érkezik meg időben. Nem is lenne ezzel gond, ha minden kollég egységesen így cselekedne. De nem teszik. Hogy miért nem? Passz. Így amikor te lököd az órát miközben a kedves utas még a kocsid mellett állva beszéli meg a haverjával, hogy jövő nyáron hová mennek nyaralni, akkor úgy csodálkozik, mint ha ....hát ide most nem tudok nem sértő hasonlatot, de el tudod képzelni.
Lala 2006.07.29. 13:49:33 / # 307902
avatar
Itt, csak az összefogás segít. Azt viszont mi koldusok sose fogjuk megélni, hogy -nemsok- 50 taxis összeálljon.Egyszerűen le kell vinni az árakat! Ellehetetleníteni a repteret. Nincs más megoldás. Ha nem ezt tesszük, teszitek, 3 honap múlva napi 2-300 rendeléssel kevesebb lesz minden cégnél. Persze, taxis is, mert mennek a reptérre. Én tudom, nem olyan rossz a 3600 ft. Főleg ha van visszafuvarjuk. Márpedig, ezért a pénzért lesz. A médiákban eddig is olyan reklámot kaptak.....! Mi lesz 08-1től. Minden rádió, tv műsor, hírek róluk fognak zengeni! Ja, és persze, teljesen ingyen!!
2006.07.29. 13:48:20 / # 307901
avatar
miért kell 5 percet várni? segítek, pillanat: URH gép monitora ebben a pillantban 13:47:10, mobilomon:13:51, internetes gép monitora:14:10. Így közelebbkerültél a megoldáshoz? Ahányan résztvesznek egy előrendelt fuvaros törénetben, az annyiféle idő...(ez áltqalában 3-4 embert jelent)
Lala 2006.07.29. 13:44:28 / # 307880
avatar
De, miért kell 5 percet várni?????????? Nem értem!! Ha előrendeli az utas az autót, akkor igen is, tiszteljen meg annyival, hogy az előrendelési időpontban elindulunk! Ha nem, az időpottól számítottan jár a várakozási díj. Csogú! Látod, ezt kellene még megszüntetni! 10 percet gurulsz az utasig, és 6 perc múlva végzel. Miért nem lehet azt mondani, hogy minimum 1200 ft 1 fuvar. Persze, ez egyes esetekben túlszámlázás, de úgy, hogy ha kiálssz dolgozni a minimum rezsid 1 fuvaron 600 ft.
2006.07.29. 13:42:06 / # 307867
avatar
nem, nem tudom mit.segitenél?

Lala 2006.07.29. 13:40:24 / # 307879
avatar
Az etikás azt teszi, amit a cégvezető elvár Tőle. Nálunk nincs etikai bizottság. Itt nem keményíthetnek egyes emberek. Itt, a Nándi a góré, korrekt, emberséges. Ha olyan panasz jön elbírálja, ha kell keményen. Itt, mindenki szereti. És nálatok? Mindenki szereti az etikásokat? Az etikás poszt egy rendkívül népszerűtlen feladat. Na, de nagyon eltértünk a tárgytól! Mi legyen a reptéren??? Vagy, tudod mit!
2006.07.29. 13:37:49 / # 307875
avatar
Elárulom van, csak ott a taxisok pucájában nem mosogatólé folyik!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DÉs akinek nincs is olyanja:D Csogu, nálatok nincs várakozási idő, amig az óra ketyeg? Nemt tudom, más cégeknél mi a szitu, mert, tudjátok, h mi nem vagyunk "normális" cég, de nálunk az a szitu,h beszól a kolléga, h még nincs rendben.(úgy 5 perc várakozás után)akkor lázas telefonálgatás indul a kp-ből, felhívjuk az utas figyelmét, h az autó a ház előtt, stb.Ekkor vagy mentegetőzik, h jaj elnézést...és kb max 2 perc és ott van, vagy szül, h még úgy 5 őerc, mire végez a dolgával, na, és ez az a pillanat, mikor az óra után nyúlnak a kollégák.
törölt felh. 2006.07.29. 13:30:56 / # 307874
avatar
Nekem is a legérzékenyebb pontom a várakozás. Várok a kedvesre 15 percet és az út 7 perces. Ilyenkor nekem sincs kedvem beszélgetni. Elvett az életemből 15 percet...ingyen. Én mentem érte 10 pecret, várok rá 15 percet és ezt mind azért, hogy kedvezménnyel vihessem. Jól van ez így? Ez a normális? Ez a piacgazdaság? Akkor fejlettebb országokban ez miért van fordítva, vagy másként kialakítva? Ott nincs piacgazdaság? Elárulom van, csak ott a taxisok pucájában nem mosogatólé folyik!!!
Lala 2006.07.29. 13:30:22 / # 307872
avatar
Visszatérve a reptérre. Pontosan tudjuk, hogy mennyi a kapacitásunk maximuma. Ezt, Ők is fogják tudni. Egyszerűen nem vesznek fel több rendelést. És mivel menni fog náluk a meló, egyre több taxis jelentkezik majd. Hidd el, nem etetni kell Őket! Tennetek, tennünk kellene! Alámenni az áraknak, de drasztikusan!! Egy háborút hogy lehet megnyerni? az ellenséged utánpótlás vonalait elvágod, hoghy ne tudjanak gyógyszert, ételt kapni. Ha elvágod a fuvarozástól a reptereseket, nem lesz miből ételt, üzemanyagot, stb vegyenek. Mit tesznek? Elmennek egy olyan társasághoz ahol dolgozhatnak, és elláthatják magukat a családjukat. Ha engeded, hogy ételt, italt, gyógyszert vigyenek a táborukba, sőt, még helikopterről ledobsz nekik 10 bálával, maximum 2-4-et agyonütsz, és a többi az ellátásáról fog gondoskodni!

2006.07.29. 13:27:40 / # 307871
avatar
khm, esetleg, nem az etikások a hibásak, mert nem vizsgálják ki a panaszt??????? Persze én ezt csak az itteni kollégák elbeszéléseiből gondolom:) De, amúgy te is mondtad, nem érdekli az etikán résztvevőket csak az utas panasza.SzVSz itt bizony nem az utas a hibás... Persze ez általánosítás a részedről és a részemről is.Biztos van egy csomó cég, akiknél ez nem így működik. Nálunk rendes órás várakozási díj van, DE csak 5 perc késés után kapcsolunk órát(!). Ha taxis késik(bizonyítottan)akkor az 1 nap URH tiltás.Azt hiszem ez nem egészen 500 FT
Lala 2006.07.29. 13:21:42 / # 307870
avatar
De, legtöbbször az utas a hibás. Hiszen, ki tesz panaszt? Ő, nem. Én nem társalkodó nő vagyok, hanem taxis. a legfontosabb infókat elmondom mint mindegyikünk, de nem tudok jópofizni azzal az utassal aki 5-8 perc késéssel érkezik meg az általa rendelt helyre. Tudod, nálunk úgy van, hogy ha elkések egy rendelésről az utasnak 500 ft kedvezményt kell, hogy adjak. Nem a tulaj zsebébe tolom a lét! Viszont, ha az utas késik 2 percet is, hívom a központot, hogy beszálje meg vele a várakozási díjat. Minden megkezdett negyed óra 500 ft. Én fizzessek azért, mert az utas pontatlan? Te is taxizol, akkor tudod, hogy miről beszélek.

2006.07.29. 13:01:42 / # 307866
avatar
:D siukerült üresbe elküldeni, meleg van, na:D szóval, annyit akartam még hozzátenni, h kíváncsi vagyok, te hányszor fújtál a pénztárosra, mert nem köszönt,vagy mert rosszul adott vissza, vagy hányszor nem tetszett a pincér viselkedése, stb, lehetne még sorolni.Pedig ők is emberek, ők is csak élni szeretnének, a sok "hülye" vevőt normálisra lecserélni. A taxisok elkaszálásában, pedig azt hiszem egyáltalán nem az utas a hibás...
2006.07.29. 12:59:05 / # 307855
avatar

2006.07.29. 12:58:34 / # 307864
avatar
Nos, ha nálatok is vannak előrendelt fuvarok, akkor gondolom nem kell magyaráznom, h milyen kínos bír lenni, mikor előrendelésre nem megy autó, és, h milyen dühös bír lenni olyankor az utas... Sajnos olyan világot élünk, h a taxisnak az utasa kedvére, a pénztárosnak a vásárló kedvére, a kőművesnek az építtető kedvére kell tenni, ha meg akar élni hosszútávon. Érted, én szolgáltatok, aki igénybe vesz, annak pedig az a legfontosabb, h a legjobb minőségű szolgáltatást kapja. Mindenkinek lehet jobb és rosszabb napja, de ez nem arra tartozik, aki épp a zsebünkbe teszi a pénzt. Sőt, nem is érdekli

Oldalszám: 544