Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2006.07.28. 17:37:05 / # 307821
avatar
Tényleg nem értitek? Ők is rendelkeztek bőven elég autóval/sofőrrel, de nem ezekkel a tarifákkal! Egyszerűen elszámolták magukat. Annyira biztosra akartak menni, hogy olyan tarifát ajánlottak, amire már nincs ember. Ha tisztességes árak lennének, Taxi48 vagy mennyi, nem itt zsezsegne, hanem az angoltanfolyamon:) A Veressék azt hitték hogy majd sarokbaállítják a saját embereiket, a csöves cégestaxisok tömegeivel. Ez úgynéz ki, nem jön össze, mert ilyen hülyék még mi sem vagyunk!
Csumi 2006.07.28. 17:36:04 / # 307820
avatar
Na várj! Azt angol az már csak későbbre lett követelmény, és azért a transzferárakért taposták volna egymást a srácok! A mostani jóval alacsonyabb transzfer árú repterekre is torna van!
Egér 2006.07.28. 17:34:49 / # 307819
avatar
Üdv a csapatnak! Az az Egér vagyok, akit a Taxi48 megkostolt! Úgy érzem kedves Taxi48, hogy rosszak az információid Rólam! 2005 decemberében azok a kollégák, akikkel együtt otthagytuk a Veres Úrat, hátatfordítottak-átnyúltak a fejem fölött!Ezért Én 2006. január 5-én otthagytam az Airport Taxi Service csapatát (mivelhogy eddig szólt a tagdíjjam) és kiálltam a parkolóba dolgozni!!! A másik dolog: A 366-ot SOHA nem Józsikáztam!!! Nem értem Taxi48 felvetését, hogy ki tesz kit koldussá? (NEM vagyok nyalós típus!!!) Úgy érzem, hogy nem is kell és SOHA nem is kellett!!!

Rőzsebajusz 2006.07.28. 17:30:22 / # 307818
avatar
sziasztok a baj ott kezdodik hogy a mi draga kamarank halgat arrol hogy ez valalhatatlan

törölt felh. 2006.07.28. 17:26:06 / # 307817
avatar
Átlagot számolva: 500x7=3500 Cégenként kb. 30% az "A" kategóriás. Akkor 3500-nak a 30%-a 1050. Kora miatt kiesik a fele. 525 Az angol miatt kiesik a 60%. Marad 210 taxis és kérdéses hogy mennyien akarnak Repteresek lenni. Kb. 70 Taxiról beszélhetünk. No, akkor már értem a hírdetést:)
Macska 2006.07.28. 17:22:27 / # 307816
avatar
Hi Egér
Csumi 2006.07.28. 17:18:20 / # 307815
avatar
Számold ki, hogy a 7 csapatnál hány autó lehet...Buda-Tele5 kb 800-850.......szerinted?
törölt felh. 2006.07.28. 17:15:04 / # 307814
avatar
Hello Egér, üdv a csapatban:)
törölt felh. 2006.07.28. 17:14:37 / # 307813
avatar
Én nem rendelkezem erről semmiféle hivatalos eredménnyel, így nem tudom. De az is kétséges, hogy a 7 cégnél összesen van 150 angolul tudó ember:)..és akkor még ott a kocsi kérdés...ja és hogy akarja-e egyáltalán azt a melót. Ha így utána számolsz, akkor én nem lennék ebben ennyire biztos.
Csumi 2006.07.28. 17:14:17 / # 307812
avatar
Hallo Egér! Itt meg mi hallgatunk...
Csumi 2006.07.28. 17:13:15 / # 307811
avatar
jaaa, és a 150 az a min. létszám volt, nem a maximum...úgyhogy miért ne hírdettek volna még felvételt? Az nekik is +pénz nem?

Egér 2006.07.28. 17:11:59 / # 307810
avatar
HallóTaxi!Itt az Egér!

Csumi 2006.07.28. 17:11:26 / # 307809
avatar
Azt, hogy ,hogy akartak továbblépni nem tudom, de tény, hogy a vesztes rendelkezett megfelelő kocsiparkkal, max az új névhez akartak még felvenni+ embereket +tagdíjért, míg a nyertes nem rendelkezett, és most sem rendelkezik...
törölt felh. 2006.07.28. 17:07:08 / # 307808
avatar
Akkor a Taxisokvilágában miért lett hírdetve? Tartalékosoknak?:-)
törölt felh. 2006.07.28. 17:02:48 / # 307801
avatar
Igen?:-)

Csumi 2006.07.28. 17:01:54 / # 307768
avatar
...és már (nem majd) rendelkezésre is áll.

törölt felh. 2006.07.28. 16:59:39 / # 307807
avatar
Az új ferihegyi taxi maximális viteldíjai (ÁFÁ-val) Jelenlegi viteldíjak Augusztus 15-től érvényes viteldíjak Árcsökkenés T1-T2 transzfer 2500 Ft 1600 Ft 36.0 % 1. zóna 3000 Ft 2900 Ft 3.3 % 2. zóna 5200 Ft 3500 Ft 32.7 % 3. zóna 5800 Ft 3600 Ft 37.9 % 4. zóna 6800 Ft 3600 Ft 47.1 % Bp-en kívül / km 250 Ft 180 Ft 28.0 % Átlag 30.8 % Ez szemet szúrt az általunk megkérdezett két taxis vezetőnek is, Dudás Zoltán a Buda és Lengyel Sándor a 6*6 vezetője miközben gratulált a nyertesnek, hangsúlyozta, ezeken az árakon lehetetlen a gazdaságos működés, különösen, ha az új autók beszerzésével is kalkulálni kell. Mindketten legalábbis érdekesnek minősítették azt is, hogy éppen azok nyertek, akik miatt tendert írt ki a repülőtér, ugyanakkor jelezték, még az általuk vállalt magasabb árakkal sem lett volna bombaüzlet a minőségi követelmények betartása, a reptéri személyzet és pult költsége mellett az üzemeltetés. (A szinte az összes nagy pesti céget tömörítő konzorcium az első fordulóban 3990 - 5990- 6999- 7990 jelölt meg a négy zónára). Így attól egyik taxisvezető sem tart, hogy ezekkel a tarifákkal bármelyik taxistársaságtól a nyerteshez vonulnának át az egyéni vállalkozó taxisok - bár a reptér vezetése egyebek között erre számítva véli úgy, nem azok fuvaroznak majd a jövőben, akik eddig

Csumi 2006.07.28. 16:59:27 / # 307806
avatar
DEHOGYISNEM! A konzorciumnak hány megfelelő autója is van? Természetesen nem sajátra gondolok,de a nagy cégeknél 150-nél jóval több megfelelő autó van, akik ellátták volna a " feladatot "...
Tompo 2006.07.28. 16:56:53 / # 307767
avatar
Vagy profi marketingesek vannak velük vagy kommunisták és ugy csinálják mint a tsz-be való belépést annó :D

törölt felh. 2006.07.28. 16:55:15 / # 307766
avatar
Ezen az alapon senki sem pályázhatott volna, mivel ez senkinek sem állt a rendelkezésére.
Oldalszám: 544